|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ja natuurlijk hier kon je op wachten! Het is weer niet naar de zin van Emile! En nu? Maar lekker ouderwets gaan rellen ..... omdat je je zin niet krijgt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 19:20 schreef lijdensweg het volgende:Ja natuurlijk hier kon je op wachten! Het is weer niet naar de zin van Emile! En nu? Maar lekker ouderwets gaan rellen ..... omdat je je zin niet krijgt. Het is virtueel he? zuurpruim..zie de humor nou eens man! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 19:20 schreef lijdensweg het volgende:Ja natuurlijk hier kon je op wachten! Het is weer niet naar de zin van Emile! En nu? Maar lekker ouderwets gaan rellen ..... omdat je je zin niet krijgt. kerel ik heb jou iets van 2 jaar niet gesproken of wat dan ook, ik lees hier meer dan dat ik post, en als ik dan iets plaats moet je gaan zeiken? laat iedereen is met rust joh en zoek hulp |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
droge worst.. natte poes... en nu weer n zuurpruim????????????????????? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Beter dan een droge poes, een zure worst en een ....... Hmmm een "natte pruim" buiten beschouwing gelaten dan ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 20:56 schreef 12 het volgende:[..] Beter dan een droge poes, een zure worst en een ....... Hmmm een "natte pruim" buiten beschouwing gelaten dan ;-) haha......:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 19:33 schreef Emile het volgende:[..] kerel ik heb jou iets van 2 jaar niet gesproken of wat dan ook, ik lees hier meer dan dat ik post, en als ik dan iets plaats moet je gaan zeiken? laat iedereen is met rust joh en zoek hulp Je voel je wel aan gesproken , dus er zal wel een kern van waarheid in zitten! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee bij zulke gasten is niks virtueel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is dat dan een EKTE hooligan? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 00:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] Je voel je wel aan gesproken , dus er zal wel een kern van waarheid in zitten! Als je in jouw post zijn naam noemt, is het dan gek dat hij zich aangesproken voelt?
Nja, fuck it. Geen land mee te bezeilen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Haha wat een schijterd die kut Fries |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe ook goedenavond, en heb je hem al gegoogled, wat een rotkop joh.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ghehe ook goedenavond, en heb je hem al gegoogled, wat een rotkop joh.. Nee zover.gaat mijn intresse niet naar zoon kut buitenlander |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja, nummer zeven is echt een kut buitenlander!!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Haha nee die accepteer ik nog, maar die namaak scandinaviƫrs Moeten ze gewoon de Noordzee op douwe, weg met dat Friesland |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:26 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Haha nee die accepteer ik nog, maar die namaak scandinaviƫrs Moeten ze gewoon de Noordzee op douwe, weg met dat Friesland Net als heel Zeeuws-Vlaanderen, dijken doorprikken en vol laten lopen.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:27 schreef RenatoBos het volgende:[..] Net als heel Zeeuws-Vlaanderen, dijken doorprikken en vol laten lopen.. Als we dan toch bezig zijn ook Flevoland weer onder water douwe Opzouten met al dat gaaies |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:29 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Als we dan toch bezig zijn ook Flevoland weer onder water douwe Opzouten met al dat gaaies Dat kunnen we nou ook wel doen maar ben je dan niet bang dat de grachten in 020 zullen overstromen..??? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nummer zeven ook doorprikken!!!!!
Randwijk is een held!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat kunnen we nou ook wel doen maar ben je dan niet bang dat de grachten in 020 zullen overstromen..??? Wat dan nog zie je mij boeie Die gaste kunnen heus wel zwemmen En alles wat kapot gaat bij hun thuis door waterschade jatte ze gewoon opnieuw |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:36 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Wat dan nog zie je mij boeie Die gaste kunnen heus wel zwemmen En alles wat kapot gaat bij hun thuis door waterschade jatte ze gewoon opnieuw Dan laten we Amsterdom ook maar vollopen en dan maar hopen dat ze niet kunnen zwemmen.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:37 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dan laten we Amsterdom ook maar vollopen en dan maar hopen dat ze niet kunnen zwemmen.. Als Brabant, Limburg, Zuid Holland en Gelderland maar intact blijven |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja vind ik ook, helaas! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:40 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Als Brabant, Zeeland, Zuid Holland en Gelderland maar intact blijven eens.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja vind ik ook helaas.. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe +10, hij kan ze allemaal denk ik wel aanvinken.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ben er gewwest maar zelfs met een Feyenoord shirt aan op het thuisvak geen problemen gehad,wat doen die jongens dan om problemen te krijgen met Friezen ???mij is het niet gelukt alleen maar plezier en biertjes gehad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 13:18 schreef piet de paler het volgende:ben er gewwest maar zelfs met een Feyenoord shirt aan op het thuisvak geen problemen gehad,wat doen die jongens dan om problemen te krijgen met Friezen ???mij is het niet gelukt alleen maar plezier en biertjes gehad. Ach die von der Schwanz heeft het gewoon helemaal verkeerd ingeschat, Heerenveen Feyenoord is helemaal geen risico wedstrijd, beide zijn volkclubs. Trouwens leuke beslissing heeft die oetlul genomen om Heerenveen hermetisch af te sluiten zo heeft hij de supporters naar andere steden 'gestuurd' om wat te drinken zoals bijvoorbeeld Leeuwarden waar het dus wel uit de hand is gelopen mede dankzij de supporters van Cambuur.. |
|
|
|