BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grote vechtpartij Feyenoord vs. Cambuur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 mei 2012 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Huh heb jij een levenspartnert..????
Had je kunnen weten ...... dus ben je toch wat minder van begrip?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 mei 2012 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:36 schreef tomson het volgende:
Digitale strontvliegen
[ afbeelding ]
Hahahaha
kom maar als je durft Roel!!!!!
tomson
 tomson - zondag 06 mei 2012 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Had je kunnen weten ...... dus ben je toch wat minder van begrip?
+1 :P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 mei 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:40 schreef FR-Han het volgende:

[..]

nou idd. heb laatst new kids nitro gekeken. wat een zombie's daar zeg
Ja toch,alleen daarom zou een stadionverbod al op z,n plaats zijn !!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 06 mei 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik geloof eerder de Leeuwarder Courant dan jouw twitter vriendjes ......... En een paar van mijn vrienden zitten ook in Heerenveen en die hebben het ook gezellig maar dat wil niet zeggen dat er geen klootzakken erbij zijn betrokken daar in Leeuwarden. De ME rukt niet voor niks uit ............ maar dat krijg je bij jou toch niet aan je verstand gepraat
Hihi, die lijdensweg toch. Gelukkig kom je zelf ook niet al te bijster over. Lees het allemaal nog eens, en ga dan oordelen.

Of weet je wat, laat maar lekker zitten. Jij hebt gelijk jongen. Lul.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Had je kunnen weten ...... dus ben je toch wat minder van begrip?
Wist ik ook wel maar dacht dat ze je al wel ingeruild zou hebben voor iemand met meer verstand..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:44 schreef tomson het volgende:

[..]

+1 :P
GRRRRRRRR....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 10:49   quote  deeplink  
Kom dan kom dan kom dan...
27juli2010.gif
FR-OelewapperT ..
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 06 mei 2012 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Doe die Troela maar de groeten terug! En ben ik blij dat ik oogkleppen op heb en niet tot dat schorem behoor die zich Feyenoord supporters noemen daar in Leeuwarden
wel fijn om te zien dat je Nederlands vooruitgang heeft geboekt, mooi om te zien dat je je op dat vlak wel kunt corrigeren! nu nog inhoudelijk enige correctie toepassen en je komt er wel.
Hoe je in dit topic reageert is wel tekenend: je weet niet wat er is gebeurt en of het politie optreden terecht was en toch oordeel je weer keihard.... waarom oordeel je niet over de media die hierover berichten? Die maken ws van een mug weer een olifant en maken zo jou geliefde Feyenoord en de knuffel supportergroep waartoe jij behoort tot schande.
gr Troela!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 mei 2012 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:49 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

wel fijn om te zien dat je Nederlands vooruitgang heeft geboekt, mooi om te zien dat je je op dat vlak wel kunt corrigeren! nu nog inhoudelijk enige correctie toepassen en je komt er wel.
Hoe je in dit topic reageert is wel tekenend: je weet niet wat er is gebeurt en of het politie optreden terecht was en toch oordeel je weer keihard.... waarom oordeel je niet over de media die hierover berichten? Die maken ws van een mug weer een olifant en maken zo jou geliefde Feyenoord en de knuffel supportergroep waartoe jij behoort tot schande.
gr Troela!
HELD in da house!!!!!!!
tomson
 tomson - zondag 06 mei 2012 - 10:53   quote  deeplink  
Hehehe..
legrande
 legrande - zondag 06 mei 2012 - 10:54   quote  deeplink  
Hebben we zo'n fantastisch jaar na vele slechte jaren. 50.000 1 groot feest. We gaan weer europa in en weer een klein groepje randdebielen die gaan vechten en de ME erbij. Maakt niet uit wie er begon maar wees toch een keer verstandig en geef die gasten die begonnen zijn stadionverbod voor het leven. Het moet nu maar eens afgelopen zijn. Ik zit te beven op mijn stoel van spanning voor vanmiddag en weer lees je dit. Ga nou niet zeggen dat de zogenaamd feyenoordsupporters(dit zijn geen supporters maar relschoppers) daar alleen een glaasje dronken en de krant lazen. Het zijn steeds weer dezelfde gasten die het verzieken. Wat denk je zo weer europa in waar we het hele jaar voor gespeeld hebben. Met deze randdebielen is het geloijk weer afgelopen voor de komende jaren. Nou fijne zogenaamde supporters bedankt weer.
Zullen er wel weer een paar zeggen dat deze groep compleet onschuldig is maar denk eens na dan weet je wel beter.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:49 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

wel fijn om te zien dat je Nederlands vooruitgang heeft geboekt, mooi om te zien dat je je op dat vlak wel kunt corrigeren! nu nog inhoudelijk enige correctie toepassen en je komt er wel.
Hoe je in dit topic reageert is wel tekenend: je weet niet wat er is gebeurt en of het politie optreden terecht was en toch oordeel je weer keihard.... waarom oordeel je niet over de media die hierover berichten? Die maken ws van een mug weer een olifant en maken zo jou geliefde Feyenoord en de knuffel supportergroep waartoe jij behoort tot schande.
gr Troela!
JAAAAAAAAAAAAAAAAA de troela kan het niet laten GEWELDIG..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 mei 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:49 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

wel fijn om te zien dat je Nederlands vooruitgang heeft geboekt, mooi om te zien dat je je op dat vlak wel kunt corrigeren! nu nog inhoudelijk enige correctie toepassen en je komt er wel.
Hoe je in dit topic reageert is wel tekenend: je weet niet wat er is gebeurt en of het politie optreden terecht was en toch oordeel je weer keihard.... waarom oordeel je niet over de media die hierover berichten? Die maken ws van een mug weer een olifant en maken zo jou geliefde Feyenoord en de knuffel supportergroep waartoe jij behoort tot schande.
gr Troela!
Ik ben het helemaal met jou eens man...
Als er 1 groep is die Feyenoord altijd probeerd te raken dan is het wel de media..
Er is nog niks bewezen maar letop een vechtersbaasie komt met zijn volle gelaat
in de media maar een pedofiel of juwelier moordenaar krijgt nog een zwart balkie voor z,n ogen...
En dan hoef je als Feyenoorder alleen maar in de beurd van plaats dilict te zijn.
tomson
 tomson - zondag 06 mei 2012 - 10:58   quote  deeplink  
Roel has left the building again?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 06 mei 2012 - 11:01   quote  deeplink  
@Lijdensweg:

Feyenoorders bij Cambuur

20120402_landmacht_1_rh.jpg

Kijk de groene haas maar goed in de ogen Lijdensweg...... lief knuffeltje!

Groene-Haas-460x219.png.20111227165542.resized.120x120.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door FR-Elmo --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:58 schreef tomson het volgende:
Roel has left the building again?
No he Will BE BACK AGAIN HÈ SAID..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 11:02   quote  deeplink  
Zie je wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 mei 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:54 schreef legrande het volgende:
Hebben we zo'n fantastisch jaar na vele slechte jaren. 50.000 1 groot feest. We gaan weer europa in en weer een klein groepje randdebielen die gaan vechten en de ME erbij. Maakt niet uit wie er begon maar wees toch een keer verstandig en geef die gasten die begonnen zijn stadionverbod voor het leven. Het moet nu maar eens afgelopen zijn. Ik zit te beven op mijn stoel van spanning voor vanmiddag en weer lees je dit. Ga nou niet zeggen dat de zogenaamd feyenoordsupporters(dit zijn geen supporters maar relschoppers) daar alleen een glaasje dronken en de krant lazen. Het zijn steeds weer dezelfde gasten die het verzieken. Wat denk je zo weer europa in waar we het hele jaar voor gespeeld hebben. Met deze randdebielen is het geloijk weer afgelopen voor de komende jaren. Nou fijne zogenaamde supporters bedankt weer.
Zullen er wel weer een paar zeggen dat deze groep compleet onschuldig is maar denk eens na dan weet je wel beter.
Ik ben het met jou eens waren het niet dat ik dit in Breda ook weleens heb meegemaakt mocht het zo gegaan zijn...
Een maat van me werd opweg naar de plee inelkaar geschopt omdat hij een FR kettig om had...
We hebben die hele tent verbouwt....
Als het zo gegaan is sta ik achter die groep punt
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:01 schreef FR-Roel het volgende:
@Lijdensweg:

Feyenoorders bij Cambuur

[ afbeelding ]

Kijk de groene haas maar goed in de ogen Lijdensweg...... lief knuffeltje!

[ afbeelding ]
Hilarisch..
tomson
 tomson - zondag 06 mei 2012 - 11:03   quote  deeplink  
Juist ja :)
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 06 mei 2012 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wel grappig ja .....
Ah, en dat mag dan wel? Is namelijk van dezelfde mensen als die vannacht opgepakt zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens waren het niet dat ik dit in Breda ook weleens heb meegemaakt mocht het zo gegaan zijn...
Een maat van me werd opweg naar de plee inelkaar geschopt omdat hij een FR kettig om had...
We hebben die hele tent verbouwt....
Als het zo gegaan is sta ik achter die groep punt
200% eens..

Een voor allen, allen voor Feyenoord Leon
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 mei 2012 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:01 schreef FR-Roel het volgende:
@Lijdensweg:

Feyenoorders bij Cambuur

[ afbeelding ]

Kijk de groene haas maar goed in de ogen Lijdensweg...... lief knuffeltje!

[ afbeelding ]
Hey Roel zou jij even de de stand in kunnen vullen in de tussenstandtopic want als koningsportpoolert
hechten wij daar wel waarden aan ..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 mei 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens waren het niet dat ik dit in Breda ook weleens heb meegemaakt mocht het zo gegaan zijn...
Een maat van me werd opweg naar de plee inelkaar geschopt omdat hij een FR kettig om had...
We hebben die hele tent verbouwt....
Als het zo gegaan is sta ik achter die groep punt
Dan ben je gewoon een loser! Geweld met geweld oplossen, dat is een debielen reactie!
tomson
 tomson - zondag 06 mei 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een loser! Geweld met geweld oplossen, dat is een debielen reactie!
Nee,je eigen in mekaar laten trappen. Dat is lekker bijster.
FR-Han
 FR-Han - zondag 06 mei 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een loser! Geweld met geweld oplossen, dat is een debielen reactie!
idd.... als iemand jou de pleuris schopt zeg je gewoon niks en negeer je het...
stray
 stray - zondag 06 mei 2012 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een loser! Geweld met geweld oplossen, dat is een debielen reactie!
En jij kan t weten hoe debielen reageren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 mei 2012 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een loser! Geweld met geweld oplossen, dat is een debielen reactie!
Tuurlijk !
En jij heb een schedel als een ontploft gympie..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een loser! Geweld met geweld oplossen, dat is een debielen reactie!
Nee je eigen voor je bek laten slaan en niets doen dat is pas een debiele reactie..verstandloze..!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 11:11   quote  deeplink  
Ghehe daar zijn we het dan dus allemaal over eens d:-))
Suijltje
 Suijltje - zondag 06 mei 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:09 schreef tomson het volgende:

[..]

Nee,je eigen in mekaar laten trappen. Dat is lekker bijster.
Hahahaha............ben gek op gezelligheid!
legrande
 legrande - zondag 06 mei 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens waren het niet dat ik dit in Breda ook weleens heb meegemaakt mocht het zo gegaan zijn...
Een maat van me werd opweg naar de plee inelkaar geschopt omdat hij een FR kettig om had...
We hebben die hele tent verbouwt....
Als het zo gegaan is sta ik achter die groep punt
Het is wel opvallend dat het steeds dezelfde groep is. Ben jaren geleden meegeweest uitwedstrijd tegen Bremen 2-4 met Larson en Taument weet je gelijk hoe oud ik ben en daar werd de complete biertent geplunderd heb dit eveneens meegemaakt in Gladbach. Steeds als we uitspelen is er gelukkig maar een kleine groep die alles verzieken. Maar ze verzieken het wel voor vele honderduizenden mensen die achter Feyenoord staan daarom wordt het tijd dat de vele goedwillende supporters die ook meereizen hier tegenop treden en die dwazen terechtwijzen. Je hebt gelijk als je zegt dat er 1 in elkaar geslagen wordt voor een feyenoordkruisje dat je hem helpt maar volgens mij weet je donders goed wat ik bedoel. Er zijn gewoon een stel idioten die als ze wat gedronken of gebruikt hebben heel snel de fout in gaan en die gasten moeten we gewoon kwijt anders in europees voefbal weer snel voorbij. Heel gek iedereen haat duitsers maar neem maar een voorbeeld aan de supporters. Wij gaan wel eens kijken bij dortmund nu kampioen en op de tribune zitten de meeste wedstrijden de supporters door elkaar. Dit heb je eveneens bij twente waarom kan dat bij ons niet.,
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 11:14   quote  deeplink  
LEKKER HAMASSEN..!!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tuurlijk !
En jij heb een schedel als een ontploft gympie..
Juist en daarom snap ik zijn vrouw niet d:-)
MMM
 MMM - zondag 06 mei 2012 - 11:16   quote  deeplink  
Net als in Spakenburg zeker..
stray
 stray - zondag 06 mei 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:13 schreef legrande het volgende:

[..]

Het is wel opvallend dat het steeds dezelfde groep is. Ben jaren geleden meegeweest uitwedstrijd tegen Bremen 2-4 met Larson en Taument weet je gelijk hoe oud ik ben en daar werd de complete biertent geplunderd heb dit eveneens meegemaakt in Gladbach. Steeds als we uitspelen is er gelukkig maar een kleine groep die alles verzieken. Maar ze verzieken het wel voor vele honderduizenden mensen die achter Feyenoord staan daarom wordt het tijd dat de vele goedwillende supporters die ook meereizen hier tegenop treden en die dwazen terechtwijzen. Je hebt gelijk als je zegt dat er 1 in elkaar geslagen wordt voor een feyenoordkruisje dat je hem helpt maar volgens mij weet je donders goed wat ik bedoel. Er zijn gewoon een stel idioten die als ze wat gedronken of gebruikt hebben heel snel de fout in gaan en die gasten moeten we gewoon kwijt anders in europees voefbal weer snel voorbij. Heel gek iedereen haat duitsers maar neem maar een voorbeeld aan de supporters. Wij gaan wel eens kijken bij dortmund nu kampioen en op de tribune zitten de meeste wedstrijden de supporters door elkaar. Dit heb je eveneens bij twente waarom kan dat bij ons niet.,
ga je lekker tussen die neuzen zitten. kijken of t aan jou of hun ligt.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 06 mei 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik geloof eerder de Leeuwarder Courant dan jouw twitter vriendjes ......... En een paar van mijn vrienden zitten ook in Heerenveen en die hebben het ook gezellig maar dat wil niet zeggen dat er geen klootzakken erbij zijn betrokken daar in Leeuwarden. De ME rukt niet voor niks uit ............ maar dat krijg je bij jou toch niet aan je verstand gepraat
Heb jij vrienden dan.....?????
legrande
 legrande - zondag 06 mei 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:16 schreef stray het volgende:

[..]

ga je lekker tussen die neuzen zitten. kijken of t aan jou of hun ligt.
Dit is natuurlijk weer een stomme reactie. Het gaat mij om feyenoord waar ik al 42 jaar seizoenkaart heb knul. Jij was nog lucky toen ik er al zat bij Feyenoord Milaan in 1969 dus een beetje minder mag wel of hoor je ook bij diegene die in noemde. Nogmaals feyenoord zit in mijn hart en in mijn bloed dus denkn even als je dat kunt voordat je zoiets schrijft.
legrande
 legrande - zondag 06 mei 2012 - 11:20   quote  deeplink  
Geen lucky maar lucht
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 mei 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:13 schreef legrande het volgende:

[..]

Het is wel opvallend dat het steeds dezelfde groep is. Ben jaren geleden meegeweest uitwedstrijd tegen Bremen 2-4 met Larson en Taument weet je gelijk hoe oud ik ben en daar werd de complete biertent geplunderd heb dit eveneens meegemaakt in Gladbach. Steeds als we uitspelen is er gelukkig maar een kleine groep die alles verzieken. Maar ze verzieken het wel voor vele honderduizenden mensen die achter Feyenoord staan daarom wordt het tijd dat de vele goedwillende supporters die ook meereizen hier tegenop treden en die dwazen terechtwijzen. Je hebt gelijk als je zegt dat er 1 in elkaar geslagen wordt voor een feyenoordkruisje dat je hem helpt maar volgens mij weet je donders goed wat ik bedoel. Er zijn gewoon een stel idioten die als ze wat gedronken of gebruikt hebben heel snel de fout in gaan en die gasten moeten we gewoon kwijt anders in europees voefbal weer snel voorbij. Heel gek iedereen haat duitsers maar neem maar een voorbeeld aan de supporters. Wij gaan wel eens kijken bij dortmund nu kampioen en op de tribune zitten de meeste wedstrijden de supporters door elkaar. Dit heb je eveneens bij twente waarom kan dat bij ons niet.,
toen waren het er wel heel veel...
de meeste uit mijn buurt mochten daar op een langer verblijf rekenen daar in Bremen..
Van mijn vrienden toen kwam er maar eentje thuis hahaha
Maar goed dat veroordeel ik ook maar hier is nog niks duidelijk dus
dan ik het niet veroordelen ,en net wat MMM en Bosi al hadden aangegeven
zie Spakenburg maar toch ook een beetje de Graafschap waar de club hun eigen
supporters hadden veroordeelt omdat ze Feyenoordsupporters hadden aangevallen.

En ik hoop ook dat het goed gaat in europa...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

toen waren het er wel heel veel...
de meeste uit mijn buurt mochten daar op een langer verblijf rekenen daar in Bremen..
Van mijn vrienden toen kwam er maar eentje thuis hahaha
Maar goed dat veroordeel ik ook maar hier is nog niks duidelijk dus
dan ik het niet veroordelen ,en net wat MMM en Bosi al hadden aangegeven
zie Spakenburg maar toch ook een beetje de Graafschap waar de club hun eigen
supporters hadden veroordeelt omdat ze Feyenoordsupporters hadden aangevallen.

En ik hoop ook dat het goed gaat in europa...
Bremen uit wat een mooie herinnering is dat zeg..denk er graag aan terug. Mijn god wat zaten we daar met veeeeeeeel..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 06 mei 2012 - 11:33   quote  deeplink  
Die reacties bij het artikel op Nu.nl zijn echt om te huilen zo slecht. Wat een droeve mensen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:33 schreef Bosifyable het volgende:
Die reacties bij het artikel op Nu.nl zijn echt om te huilen zo slecht. Wat een droeve mensen.
Ghehe juist ja en wat zijn de trefwoorden voor dit stukje, twee te weten, Feyenoord en hooligans......
legrande
 legrande - zondag 06 mei 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Bremen uit wat een mooie herinnering is dat zeg..denk er graag aan terug. Mijn god wat zaten we daar met veeeeeeeel..
Meer dan 100 bussen met meer dan 5000!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:43 schreef legrande het volgende:

[..]

Meer dan 100 bussen met meer dan 5000!!!!
En gladbach dan dat waren er nog meer..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 mei 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:43 schreef legrande het volgende:

[..]

Meer dan 100 bussen met meer dan 5000!!!!
En met de trein!!!
legrande
 legrande - zondag 06 mei 2012 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En gladbach dan dat waren er nog meer..
Daar was ik ook maar volgens mij spande de uitwedstriojd tegen Bremen de kroon. Weet het bijna zeker 1/4 van het stadion was alleen feyenoord na de 1-0 thuis stonden we daar snel 1-0 achter. en iedereen zingen jets geht es loosse. Maar dat zongen wij na de rust hahaha kippevel nogsteeds.
Suijltje
 Suijltje - zondag 06 mei 2012 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:54 schreef legrande het volgende:

[..]

Daar was ik ook maar volgens mij spande de uitwedstriojd tegen Bremen de kroon. Weet het bijna zeker 1/4 van het stadion was alleen feyenoord na de 1-0 thuis stonden we daar snel 1-0 achter. en iedereen zingen jets geht es loosse. Maar dat zongen wij na de rust hahaha kippevel nogsteeds.
Ja, mooi he................GOUDEN TIJDEN!
tomson
 tomson - zondag 06 mei 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En met de trein!!!
Die ook net zo hard weer terug reden :p

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grote vechtpartij Feyenoord vs. Cambuur









0.0077581