BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax volgend jaar in pot 2 loting champion leaque ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
soccer
 soccer - zondag 06 mei 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 20:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

vergeet niet dat we het over Feyenoord hebben, die hebben nog steeds niet z'n goed elftal maar ze stijgen allemaal boven zichzelf uit.
Volgend seizoen zal feyenoord moeten kijken wat er in de zomer gebeurt.
want Bakkal en Guidetti zijn hun belangrijkste spelers en ik zou het niet gek vinden dat die allebei vertrekken.
Guidetti vertrekt dat is zeker. Wat bakkal doet is nog niet bekend maar ik denk dat opgevangen is. Volgens mij zijn el amhadi en clasie veel belangrijker. En als je van de 10 wedstrijden tegen de top 6 er 6 wint 2 gelijk speelt en maar 2 nipt verliest dan denk ik dat het geen slecht elftal is.
Ajx
 Ajx - zondag 06 mei 2012 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Als ik goed geteld heb, dan tel ik dat er maar een stuk of 14 zijn die boven ons zijn en zich plaatsen. En dan heb ik de Spurs ook meegeteld. Dus dat zou betekenen dat we het goed doen en lekker in Potje2 terecht komen! Achtste finales, Here we come!!
Ajx
 Ajx - zondag 06 mei 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 20:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

vergeet niet dat we het over Feyenoord hebben, die hebben nog steeds niet z'n goed elftal maar ze stijgen allemaal boven zichzelf uit.
Volgend seizoen zal feyenoord moeten kijken wat er in de zomer gebeurt.
want Bakkal en Guidetti zijn hun belangrijkste spelers en ik zou het niet gek vinden dat die allebei vertrekken.
Juist, en ik moet nog maar zien of ze dit niveau vast kunnen houden, want ik verwacht eigenlijk dat ze volgend seizoen weer op hun plek worden gezet en 5de eindigen...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 mei 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 20:58 schreef soccer het volgende:

[..]

Guidetti vertrekt dat is zeker. Wat bakkal doet is nog niet bekend maar ik denk dat opgevangen is. Volgens mij zijn el amhadi en clasie veel belangrijker. En als je van de 10 wedstrijden tegen de top 6 er 6 wint 2 gelijk speelt en maar 2 nipt verliest dan denk ik dat het geen slecht elftal is.
Bakkal en Guidetti zijn echt wel belangrijker dan Clasie en El Ahmadi.
we zien vanzelf wel wat Feyenoord volgend jaar doet, dan krijgen ze Goossens, Vormer en Janmaat er nog bij. dat zijn zeker voor Feyenoord wel versterkingen.
roeland1
 roeland1 - woensdag 09 mei 2012 - 19:05   quote  deeplink  
De clubcoëfficiënt wordt bepaald door de prestatie van een bepaalde club in Europees voetbal over de laatste vijf seizoenen en door de competitiecoëfficiën zie verder wikipedia
Ajax dus absoluut niet in 2 helaas.
Ajax plek 35
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/trank2012.html
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 09 mei 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 19:05 schreef roeland1 het volgende:
De clubcoëfficiënt wordt bepaald door de prestatie van een bepaalde club in Europees voetbal over de laatste vijf seizoenen en door de competitiecoëfficiën zie verder wikipedia
Ajax dus absoluut niet in 2 helaas.
Ajax plek 35
je moet daar nog alle niet-cl deelnemers uit halen
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 19:38   quote  deeplink  
Ajax wint volgend jaar gewoon de Champions league.
Ajx
 Ajx - woensdag 09 mei 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 19:38 schreef NatjosFC het volgende:
+14
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 23:35   quote  deeplink  
Ze kunnen de pot op...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 19:38 schreef NatjosFC het volgende:
ja en Feijenoord de Europa leaque....hahahahaha...nou dan zal die bus nooit arriveren bij de Kuip tussen al die mafkezen..hahahahaha
Xenoxin
 Xenoxin - donderdag 10 mei 2012 - 14:32   quote  deeplink  
Als alle ploegen die boven Ajax staan en zich nog kunnen plaatsen zich ook daadwerkelijk kwalificeren zou Ajax als 19de geplaatst zijn.

De ploegen die geplaatst zijn en zich nog kunnen plaatsen zijn als volgt. (Ervan uitgaande dat Chelsea de CL niet wint)

1. Barcelona
2. Manchester United
3. Bayern München
4. Real Madrid
5. Arsenal (Gelijk tegen WBA voldoende voor Pl)
6. FC Porto
7. AC Milan
8. Valencia
9. Benfica
10. Zenith St. Petersburg
11/12. Shakhtar/ Dinamo Moskou *
13. CSKA Moskou **
14. Schalke 04
15. Tottenham **
16. Manchester City
17. SC Braga
18. Olympiakos
19. Ajax

* Een van de twee plaatst zich direct voor de CL de ander voor de 3e voorronde. Die ploeg mag dus voor Ajax niet doordringen tot het hoofdtoernooi.
** CSKA en Tottenham kunnen in de competitie nog ingehaald worden door een lager dan Ajax geklasseerde ploeg. Indien dit niet gebeurd mogen ze ook niet doordringen tot het hoofdtoernooi.

Arsenal zou ook nog naast de playoffs kunnen grijpen in dat geval schuift Ajax door naar plaats 18. In dat geval moeten er nog twee van de drie ploegen die deelnemen aan Pl/3eV af moeten vallen.

Shakhtar/Dinamo, CSKA en Tottenham zijn dus de ploegen waar het waarschijnlijk om gaat draaien.
Het gaat dan sowieso tot aan de playoffs duren voordat dit alles zeker is.
Twan
 Twan - donderdag 10 mei 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 23:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ze kunnen de pot op...
Welke pot? Pot 2? :P
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 10 mei 2012 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 14:40 schreef Twan het volgende:

[..]

Welke pot? Pot 2? :P
Er zijn zoveel potte...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 mei 2012 - 15:59   quote  deeplink  
Op welke plek moet Ajax staan, als je alle clubs die het niet redden ervan af haalt, om pot twee te bereiken?
Brandje
 Brandje - donderdag 10 mei 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 15:59 schreef Hasjkoph het volgende:
Op welke plek moet Ajax staan, als je alle clubs die het niet redden ervan af haalt, om pot twee te bereiken?
bij de eerste 16
46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 10 mei 2012 - 16:23   quote  deeplink  
Het maakt niet uit in welke pot je komt als tottenham in pot 3 komt en er zullen wel meer sterke ploegen in pot 3 komen.Wat dat betreft loot ajax altijd zeeer slecht, zeker als er in de laatste wedstrijd tegen Real 2 glaszuivere doelpunten worden afgekeurd door die potugezen, anders ben je gewoon door.Anderzijds ben je nu kampioen en hoef je geen voorrondes te spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door 46ajaxio --
Cyprioot
 Cyprioot - donderdag 10 mei 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 16:23 schreef 46ajaxio het volgende:
Het maakt niet uit in welke pot je komt als tottenham in pot 3 komt en er zullen wel meer sterke ploegen in pot 3 komen.Wat dat betreft loot ajax altijd zeeer slecht, zeker als er in de laatste wedstrijd tegen Real 2 glaszuivere doelpunten worden afgekeurd door die potugezen, anders ben je gewoon door.Anderzijds ben je nu kampioen en hoef je geen voorrondes te spelen.
Niet mee eens. Iha zijn ploegen uit pot 2 sterker dan die uit pot 3. Tuurlijk kun je pech hebben met een sterke ploeg in pot 3 (of zelfs pot 4) als Tottenham of kun je mazzel hebben met een relatief zwakke ploeg uit pot 2 zoals Lyon, maar de kans op een loting waarmee je verder kunt is groter als je in pot 2 zit.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 mei 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 16:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

bij de eerste 16
Ok dankje :)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 10 mei 2012 - 19:42   quote  deeplink  
geef mij maar pot 5...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 10 mei 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 19:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:
geef mij maar pot 5...
hahhahahhahahhahahhahaahahhahahahahahaaaaaa.

Nee:)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 mei 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 19:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:
geef mij maar pot 5...
Geef mij maar de JACKpot
baco74
 baco74 - donderdag 10 mei 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 20:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geef mij maar de JACKpot
+100 (netto)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 mei 2012 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 20:16 schreef baco74 het volgende:

[..]

+100 (netto)
Hehehehehehehehe en met jou deel ik gap
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 13:21   quote  deeplink  
zit nu ff te denken, pot 2 wordt het niet denk ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door Loetje --
Cyprioot
 Cyprioot - zondag 13 mei 2012 - 20:06   quote  deeplink  
Ik lees net dat Spartak Moskou de tweede plek in Rusland heeft gepakt ipv CSKA. Nummer 1 in Rusland is Zenith, dus die spelen CL. Maar volgens mij is dat gunstig want wij staan toch boven Spartak ? Verder speelt Dinamo Moskou geen CL volgend jaar volgens mijn info.
alibabba
 alibabba - zondag 13 mei 2012 - 20:12   quote  deeplink  
32 clubs plaatsen zich voor de groepsfase van de CL aankomend seizoen.....8 poules van 4...er zijn nu 18 clubs 100% zeker van die groepsfase;

FC Barcelona, Manchester United, Bayern München, Real Madrid, Arsenal, Manchester City, Valencia, Borussia Dortmund, Schalke 04, Juventus, AC Milan, FC Porto, Benfica, Zenit St. Petersburg, Shakhtar Donetsk, AJAX, Galatasaray en Olympiakos Piraeus.

FC Barcelona, Manchester United, Bayern München, Real Madrid en Arsenal zijn verzekerd van een plek in pot 1. De rest weet nog niet in welke pot het terecht komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door alibabba --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 mei 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 20:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geef mij maar de JACKpot
Hahahahahaha...dat is mijn maatje...had hem nog niet gelezen...hahahaha
Ajx
 Ajx - zondag 13 mei 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 20:12 schreef alibabba het volgende:
32 clubs plaatsen zich voor de groepsfase van de CL aankomend seizoen.....8 poules van 4...er zijn nu 18 clubs 100% zeker van die groepsfase;

FC Barcelona, Manchester United, Bayern München, Real Madrid, Arsenal, Manchester City, Valencia, Borussia Dortmund, Schalke 04, Juventus, AC Milan, FC Porto, Benfica, Zenit St. Petersburg, Shakhtar Donetsk, AJAX, Galatasaray en Olympiakos Piraeus.

FC Barcelona, Manchester United, Bayern München, Real Madrid en Arsenal zijn verzekerd van een plek in pot 1. De rest weet nog niet in welke pot het terecht komt.
City, Dortmund, Galatasaray, Pireaus, Juve zijn volgens mij sowieso lager en speelden of geen Europees voetbal of zaten in een lagere pot asl Ajax en hebben geen betere prestaties geleverd afgelopen jaar. Valencia, Schalke, Benfica Shaktar zitten rond Ajax, weet alleen niet wat de precieze stand is...
alibabba
 alibabba - zondag 13 mei 2012 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 20:51 schreef Ajx het volgende:

[..]

City, Dortmund, Galatasaray, Pireaus, Juve zijn volgens mij sowieso lager en speelden of geen Europees voetbal of zaten in een lagere pot asl Ajax en hebben geen betere prestaties geleverd afgelopen jaar. Valencia, Schalke, Benfica Shaktar zitten rond Ajax, weet alleen niet wat de precieze stand is...
City en Piraeus zijn hoger als Ajax...die andere 3 idd lager....Tottenham, Sporting Braga en Dinamo Kiev kunnen zich ook nog plaatsen voor de groepsfase en die zijn allemaal hoger als Ajax in het klassement......Valencia, Schalke, Benfica en Shakhtar zijn ook allemaal hoger in het klassement dus het word pot 2 of 3....het hangt er nog allemaal vanaf...stel voor dat Monchengladbach en Feyenoord zich via de voorrondes kwalificeren voor de groepsfase.....die 2 staan onder Ajax dus dan is de kans op pot 2 groter...

Ik blijf het intensief volgen en kom met updates!!!
alibabba
 alibabba - zondag 13 mei 2012 - 21:27   quote  deeplink  
We kunnen sowieso niet hoger eindigen als 15e op de lijst...Barcelona, Real Madrid, Valencia, Manchester United, Manchester City, Arsenal, Bayern Munchen, Schalke, AC Milan, Porto, Benfica, Zenit St.Petersburg, Shakhtar Donetsk en Ol.Piraeus zijn al geplaatst die allemaal een hoger coefficient hebben dan Ajax. Als bijvoorbeeld Chelsea de CL zou winnen en Dinamo Kiev plaatst zich via de kwalificatie voor de groepsfase staan we 17e en komen we in pot 3.

Is het een beetje duidelijk?
alibabba
 alibabba - zondag 13 mei 2012 - 23:26   quote  deeplink  
Montpellier en Paris Saint-Germain zijn er vanavond bijgekomen die definitief bij de 32 clubs zitten voor de groepsfase. Er zijn er nu dus 20 zeker van de groepsfase. Overigens hebben Montpellier en Paris Saint-Germain een lagere coëfficiëntie dan Ajax. Ajax blijft dus tot op heden op plek 15 staan.
baco74
 baco74 - zondag 13 mei 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 23:26 schreef alibabba het volgende:
Montpellier en Paris Saint-Germain zijn er vanavond bijgekomen die definitief bij de 32 clubs zitten voor de groepsfase. Er zijn er nu dus 20 zeker van de groepsfase. Overigens hebben Montpellier en Paris Saint-Germain een lagere coëfficiëntie dan Ajax. Ajax blijft dus tot op heden op plek 15 staan.
Wanneer is iedereen een beetje uitgevoetbald en moeten we dan wachten op clubs die de voorronde overleven en hoger dan ons staan?
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 14 mei 2012 - 06:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 23:29 schreef baco74 het volgende:

[..]

Wanneer is iedereen een beetje uitgevoetbald en moeten we dan wachten op clubs die de voorronde overleven en hoger dan ons staan?
Ga naar www.vi.nl en bovenaan zie je een balkje met mogelijkheden om naar buitenlanbdse competities te gaan, dan zie je precies wat de situatie waar is.
Brandje
 Brandje - maandag 14 mei 2012 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 23:26 schreef alibabba het volgende:
Waar staat PSG ongveer weet je dat? Wordt dat voor hen pot 3 of 4 want dat is natuurlijk een club die je niet tegen wil komen want ook dat zit het oliegeld
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 14 mei 2012 - 07:55   quote  deeplink  
Lekker boeiend in welke pot je terecht komt! Uiteindelijk speel je gewoon 6 wedstrijden en moet je deze gewoon winnen om door te gaan naar de volgende ronde! En dan kan je wel roepen dat je dan mindere ploegen tegenkomt, maar dat is gewoon bullshit want de meeste ploegen die zich plaatsen voor de CL kunnen echt wel een balletje trappen hoor!
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 14 mei 2012 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 07:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waar staat PSG ongveer weet je dat? Wordt dat voor hen pot 3 of 4 want dat is natuurlijk een club die je niet tegen wil komen want ook dat zit het oliegeld

Ze staan 48e.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2012 door Cyprioot --
IdiJoods
 IdiJoods - maandag 14 mei 2012 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 07:55 schreef amsterdammer113 het volgende:
Lekker boeiend in welke pot je terecht komt! Uiteindelijk speel je gewoon 6 wedstrijden en moet je deze gewoon winnen om door te gaan naar de volgende ronde! En dan kan je wel roepen dat je dan mindere ploegen tegenkomt, maar dat is gewoon bullshit want de meeste ploegen die zich plaatsen voor de CL kunnen echt wel een balletje trappen hoor!
Precies, afgelopen 2 jaar ook onnodig 3e geworden.

Dit jaar minimaal overwinteren ongeacht de tegenstanders.
alibabba
 alibabba - maandag 14 mei 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 23:29 schreef baco74 het volgende:

[..]

Er moeten eerst 4 voorrondes worden gespeeld Baco. In de eerste voorrondes komen 6 clubs aan bod op 3 en 10 juli....dit zijn clubs uit Luxemburg en dergelijke.

De 2e voorronde is een ronde met 34 teams...dan komen clubs uit Polen, Finland en dergelijke aan bod...deze wedstrijden worden gespeeld op 17 en 24 juli.

De 3e voorronde word al interessanter met clubs als Feyenoord, Dinamo Kiev, Anderlecht en Celtic...deze 3e voorronde bestaat uit 30 clubs...dit alles word gespeeld op 31 juli en 7 augustus.

In de 4e voorronde en laatste ronde voor de groepsfase komen clubs als Malaga, Udinese, Monchengladbach en Lille aan bod...in totaal doen aan de 4e voorronde 20 clubs mee....dit alles staat voor 21 en 28 augustus op de agenda.

Het duurt dus nog meer dan 3 maanden voordat definitief bekend is welke 32 clubs gaan deelnemen aan de groepsfase van de CL.
alibabba
 alibabba - maandag 14 mei 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 07:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

PSG staat lager dan Ajax en het is nog niet zeker in welke pot zij terechtkomen. Het word in ieder geval pot 3 of 4.
alibabba
 alibabba - maandag 14 mei 2012 - 14:08   quote  deeplink  
In totaal zijn er nu dus 20 clubs zeker van een plek in de groepsfase van de CL;

FC Barcelona, Manchester United, Bayern München, Real Madrid, Arsenal, Manchester City, Valencia, Borussia Dortmund, Schalke 04, Juventus, AC Milan, FC Porto, Benfica, Zenit St. Petersburg, Shakhtar Donetsk, AJAX, Galatasaray, Olympiakos Piraeus, Montpellier en Paris Saint-Germain.

AJAX staat van die 20 clubs 15e op de coefficientie-lijst dus nog steeds in pot 2. Zou straks Ajax op de 17e plek komen, komt het in pot 3. Het is dus te hopen dat Chelsea de CL niet wint en dat clubs als Tottenham, Dinamo Kiev, Sporting Braga de voorrondes niet overleven. Die staan namelijk hoger dan Ajax op de lijst dus zou Ajax op de 17e plek of lager komen!!
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 14 mei 2012 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 14:08 schreef alibabba het volgende:
In totaal zijn er nu dus 20 clubs zeker van een plek in de groepsfase van de CL;

FC Barcelona, Manchester United, Bayern München, Real Madrid, Arsenal, Manchester City, Valencia, Borussia Dortmund, Schalke 04, Juventus, AC Milan, FC Porto, Benfica, Zenit St. Petersburg, Shakhtar Donetsk, AJAX, Galatasaray, Olympiakos Piraeus, Montpellier en Paris Saint-Germain.

AJAX staat van die 20 clubs 15e op de coefficientie-lijst dus nog steeds in pot 2. Zou straks Ajax op de 17e plek komen, komt het in pot 3. Het is dus te hopen dat Chelsea de CL niet wint en dat clubs als Tottenham, Dinamo Kiev, Sporting Braga de voorrondes niet overleven. Die staan namelijk hoger dan Ajax op de lijst dus zou Ajax op de 17e plek of lager komen!!
Pffff, dat wordt lastig. Ze mogen dus nog maar worden ingehaald door 1 club. We mogen ervan uitgaan dat Tottenham het wel redt, dus moet de rest erbuiten vallen.

Gunstig is wel dat de nummers 1, 2 en 3 in Frankrijk alledrie onder ons staan.

We moeten gewoon hopen op Borussia uit Duitsland, Udinese en Lazio uit Italie, Malaga uit Spanje, Spartak uit Rusland (zoals ik al zei is het erg gunstig dat die nog op vrij miraculeuze manier 2e zijn geworden, voor CSKA dat hoger staat dan wij) etc. Dat zijn sterke teams, maar wel met een lagere ranking dan wij, die moeten onze concurrenten gewoon buiten de CL houden.

Ook gunstig; volgend jaar valt ons zwakke seizoen 07/08 buiten de vergelijking. Hopelijk komt daar een topseizoen 2012-2013 voor in de plaats.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 14 mei 2012 - 14:53   quote  deeplink  
Dat gaat hem dus niet worden..
Pot 3 it is..
nora
 nora - maandag 14 mei 2012 - 14:55   quote  deeplink  
Pffffffff ik krijg hier hoofdpijn van ik ga effe naar de pot
alibabba
 alibabba - maandag 14 mei 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 07:55 schreef amsterdammer113 het volgende:
In principe heb je wel gelijk, maar ik zou het voor de status van Ajax belangrijk vinden als we nu in pot 2 terecht zouden komen...vorig jaar zaten we in pot 3 en het zou mooi zijn om nu in pot 2 te komen vind ik.
alibabba
 alibabba - maandag 14 mei 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 14:53 schreef Hasjkoph het volgende:
Dat gaat hem dus niet worden..
Pot 3 it is..
Die kans is groot ja...
alibabba
 alibabba - maandag 14 mei 2012 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 14:55 schreef nora het volgende:
Pffffffff ik krijg hier hoofdpijn van ik ga effe naar de pot
:)))
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 14 mei 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 16:10 schreef alibabba het volgende:

[..]

In principe heb je wel gelijk, maar ik zou het voor de status van Ajax belangrijk vinden als we nu in pot 2 terecht zouden komen...vorig jaar zaten we in pot 3 en het zou mooi zijn om nu in pot 2 te komen vind ik.
Ali, wat betreft status heb je gelijk maar het feit dat Ajax weer in de CL speelt vind ik op dit moment belangrijker dan dat pottengelul!! Laat de status maar weer langzaam groeien! Staan we over een aantal jaren weer in pot 1!!! ;-)
alibabba
 alibabba - maandag 14 mei 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 21:08 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ali, wat betreft status heb je gelijk maar het feit dat Ajax weer in de CL speelt vind ik op dit moment belangrijker dan dat pottengelul!! Laat de status maar weer langzaam groeien! Staan we over een aantal jaren weer in pot 1!!! ;-)
Dat pottengelul...hahahaha:))))) ik begrijp jou mening wel, maar voor degene die geinteresseerd zijn geef ik wat updates...ikzelf vind het ook wel leuk om uit te zoeken;)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 14 mei 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:38 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat pottengelul...hahahaha:))))) ik begrijp jou mening wel, maar voor degene die geinteresseerd zijn geef ik wat updates...ikzelf vind het ook wel leuk om uit te zoeken;)
Dat vind ik alleen maar geniaal van jouw Ali. Ik lees jouw stukjes altijd en haal er zelf ook veel informatie uit! Waarvoor dank natuurlijk! ;-)
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 15 mei 2012 - 07:52   quote  deeplink  
Al komen we in pot 14, om de CL te winnen moet je van iedereen winnen. ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax volgend jaar in pot 2 loting champion leaque ?

0.0062181