|
|
craven
|
|
|
Gewoon omdat t kan: lekker ontwikkeld bij de lampjes en de nepduiters??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
4 - 2 afgang voor Twente! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
WIJ STAAN BOVEN WIJNALDUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIJ STAAN FER BOVEN FER!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat dan weer wel natuurlijk.......... van mij ook n lekker vingertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):):):) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
HEY WIJNALDUM EN FER!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Hahaha die steekt hem er FER in!!!!! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Hier kon je op wachten, Haha Hebben ons toch mooi ruim 10 Miljoen opgeleverd |
|
|
|
|
12
|
|
|
Gini en Lerra, neem er maar één zou ik zeggen ;-)
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Hahahahahahahaha!!! Jaja,het is niet "fer"en ik zal er een wijntje op nemen! Zij zijn er echt op vooruit gegaan met hun zogenaamde overstap! |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 16:35 schreef PieterBos het volgende:Hier kon je op wachten, Haha Hebben ons toch mooi ruim 10 Miljoen opgeleverd Nog veel meer want clasie heeft intussen zijn waarde weer op kunnen voeren. Achteraf een goede zaak dat ze zijn opgepleurd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 16:38 schreef 12 het volgende:[..] Nog veel meer want clasie heeft intussen zijn waarde weer op kunnen voeren. Achteraf een goede zaak dat ze zijn opgepleurd! +1 |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Maar ze wilden alleen maar voor t kampioenschap spelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Optiefstralen met die mafkezen! Welke sportieve verbetering? |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Nee Bosi je ziet het verkeerd. Het is allemaal een complot. Fer en Wijnaldum bleken niet goed genoeg voor Feyenoord en daarom heeft Feyenoord met hun zeikwaarnemers een plannetje bekokstooft om nog wat voor die mislukkelingen kunnen vangen. :P |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
alleen vingers toegestaan????? mijn vrouw heeft evt nog n K3dildo voor ze......electrisch!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 17:06 schreef 12 het volgende:[..] Nee Bosi je ziet het verkeerd. Het is allemaal een complot. Fer en Wijnaldum bleken niet goed genoeg voor Feyenoord en daarom heeft Feyenoord met hun zeikwaarnemers een plannetje bekokstooft om nog wat voor die mislukkelingen kunnen vangen. :P Hahahahahaha .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 17:09 schreef van geil het volgende:alleen vingers toegestaan????? mijn vrouw heeft evt nog n K3dildo voor ze......electrisch!!!! Posten maat..!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Hahahahahaha..................... |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: WOW hier wil ik een poster van. Misschien een idee als spandoek volgend seizoen ;-) |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
jullie vergeten er 1 peter bosz met zijn heracles haha |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Nee, die is weggetrapt niet zelf vertrokken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Hier nog 2 dikke vingers voor de boys, en voor de rest.....PROOST!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fer en Wijnaldum...We missen er dus niks aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo dan...
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Ik ga het niet proberen met mijn prutsplaktalent! Maar bedoel hetzelfde ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 17:29 schreef 12 het volgende:[..] Ik ga het niet proberen met mijn prutsplaktalent! Maar bedoel hetzelfde ;-) Ghehe ik ga helemaal los vanavond.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
richfey
|
|
|
Zie het positief in : mischien dachten ze wel " Met ons erbij word het weer niets met feyenoord " en gelijk hebben ze gekregen Tis alleen maar beter gegaan :)))) |
|
|
|
|
richfey
|
|
|
quote: Echt HEEEEEEEEEEEEELLLL mooi |
|
|
|
|
12
|
|
|
Kan niet wachten tot het moment dat Fer en Wijnaldum met de vraag geconfronteerd worden of ze een verstandige keuze gemaakt hebben :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wijnaldum toont zich sportief: 'Ik gun het Feyenoord wel'
Zondag, 6 mei 2012 om 17:43
Georginio Wijnaldum baalde stevig na afloop van de zege op Excelsior. PSV had weliswaar aan haar plicht voldaan, maar omdat Feyenoord won bij Heerenveen leverde dat niet de gewenste tweede plek op. Dit is voor PSV een mislukt seizoen, vindt de aanvaller dan ook. Ik had liever die KNVB-beker niet gehad en dan wel tweede geworden.
Misschien is het voor de geboren Rotterdammer wel een troost dat het ticket voor de play-offs voor de Champions League naar de club uit zijn geboortestad gaat. Ach, ik gun het Feyenoord wel, geeft Wijnaldum toe. Maar ik had liever gehad dat PSV tweede was geworden.
We hebben het na de winterstop laten liggen, vindt de aanvaller, die zich met zijn club nog mag gaan richten op de Europa League. In de eerste seizoenshelft voetbalden we heel goed, daarna ging eigenlijk alles mis. Daarom zijn we nu derde geworden. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wijnaldum toont zich sportief: 'Ik gun het Feyenoord wel' Zondag, 6 mei 2012 om 17:43 Georginio Wijnaldum baalde stevig na afloop van de zege op Excelsior. PSV had weliswaar aan haar plicht voldaan, maar omdat Feyenoord won bij Heerenveen leverde dat niet de gewenste tweede plek op. Dit is voor PSV een mislukt seizoen, vindt de aanvaller dan ook. Ik had liever die KNVB-beker niet gehad en dan wel tweede geworden. Misschien is het voor de geboren Rotterdammer wel een troost dat het ticket voor de play-offs voor de Champions League naar de club uit zijn geboortestad gaat. Ach, ik gun het Feyenoord wel, geeft Wijnaldum toe. Maar ik had liever gehad dat PSV tweede was geworden. We hebben het na de winterstop laten liggen, vindt de aanvaller, die zich met zijn club nog mag gaan richten op de Europa League. In de eerste seizoenshelft voetbalden we heel goed, daarna ging eigenlijk alles mis. Daarom zijn we nu derde geworden. En zóóóóóveel geld in de selectie gepompt hebben en het dan nog niet halen. Wij met weinig middelen wel ;-) Sorry Infamous jou gun ik de deceptie niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 17:46 schreef 12 het volgende:Kan niet wachten tot het moment dat Fer en Wijnaldum met de vraag geconfronteerd worden of ze een verstandige keuze gemaakt hebben :) Dat word studio sport kijken d:-)))) Die vraag gaat zeker komen d:-))) |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 17:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat word studio sport kijken d:-)))) Die vraag gaat zeker komen d:-))) Kijk met je mee maat :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heel Nederland verplicht kijken.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 17:49 schreef 12 het volgende:[..] En zóóóóóveel geld in de selectie gepompt hebben en het dan nog niet halen. Wij met weinig middelen wel ;-) Sorry Infamous jou gun ik de deceptie niet. geef niks man .....wees trots op je eigen club..dan hou ik me wel met die gekken uit Eindhoven bezig hahaha... |
|
|
|