|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tijd om duidelijkheid eruit te slaan! |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Op dit tijdstip ben ik ook niet zo helder meer. Ga zo maar plat denk ik ;-) |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Oh jee, weet je wat. Ga nu maar pleituh!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: dit mag ik wel zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Afblijven van MIJ.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
nee geen dikke vinger, maar hoe zal het met Mario Been gaan zal hij nog een telegram sturen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 00:58 schreef bode het volgende:nee geen dikke vinger, maar hoe zal het met Mario Been gaan zal hij nog een telegram sturen Nee. Wél een postduif. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
PS: ik heb hem de laatste tijd niet meer gehoord over Feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 00:58 schreef bode het volgende:nee geen dikke vinger, maar hoe zal het met Mario Been gaan zal hij nog een telegram sturen Mario heeft zijn gouden pik teruggevonden. Is heel netjes 3de geeindigd. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
mischien komen we hem wel tegen in de C L |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: nope, de Belgische nr 3 speelt geen CL. We kunnen wel Club Brugge tegenkomen al zal die waarschijnlijk net als ons ongeplaatst zijn. Anderlecht zit ook in de 3de voorronde, maar die zijn kampioen en kampioenen leggen in de voorrondes een ander traject af. Beschermde status. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die heeft het druk met iets anders bode.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: met wat dan weet jij misschien wel jij weet alles |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat zou jij dan doen twee keer 18 is ook 36..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
wel een hele dikke vinger naar Fer en zijn Team genoten bij terug komst op het trainingscomplex in Hengelo zag het op de regionale TV zender |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 01:18 schreef bode het volgende:wel een hele dikke vinger naar Fer en zijn Team genoten bij terug komst op het trainingscomplex in Hengelo zag het op de regionale TV zender een echte of figuurlijke middelvinger? En van wie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En? Is de vlieg dood? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: had ik vanmiddag bij de wedstrijd wel een veel mooie naast mij ziotten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dus jij hebt naar andere ballen zitten kijken? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: die heeft ze wel samen nog gegeten voor de wedstrijd afgelopen woensdag was ze in Enschede, daar was ik ook uitgenodigd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Foto was het een Belgisch topmodel..?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 01:33 schreef bode het volgende:[..] die heeft ze wel samen nog gegeten voor de wedstrijd afgelopen woensdag was ze in Enschede, daar was ik ook uitgenodigd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, valt geen land mee te bezeilen ;) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: nee een hele mooie sportieve friezin |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: mag ik niet bekend maken slecht voor haar en de club |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kom wij zijn toch kameraden.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: niet altijd, ik ga nu afsluiten morgen weer vroeg op de kranten door nemen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 01:47 schreef bode het volgende:[..] niet altijd, ik ga nu afsluiten morgen weer vroeg op de kranten door nemen Vergeet Bert niet te bellen hè, en hou ons op de hoogte.. Trusten vriend.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ik heb geen foto zie haar niet altijd heb niks met haar alleen zakelijk thijdens de wedstrijden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 01:52 schreef bode het volgende:[..] ik heb geen foto zie haar niet altijd heb niks met haar alleen zakelijk thijdens de wedstrijden Lees je vrouw mee snoeperd..? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ohhhh, tis natuurlijk Doutzen! Wat een connecties heeft bode toch ;) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Bert weet wel alles van Heerenveen, Feyenoord en de Tukkers |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 01:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] ohhhh, tis natuurlijk Doutzen! Wat een connecties heeft bode toch ;) die zit in de USA toch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 01:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] ohhhh, tis natuurlijk Doutzen! Wat een connecties heeft bode toch ;) OngeloofLIJK.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zei ze dat tegen je..?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 2 keer waarschijnLIJK! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dikke vinger tegen m'n voorhoofd... Tjeezis! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws
Leroy Fer zei tijdens zijn presentatie bij FC Twente dat Vak P stond voor prijzen. Bedoelde @Lerra_ daar niet Play-offs mee? #Feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws Leroy Fer zei tijdens zijn presentatie bij FC Twente dat Vak P stond voor prijzen. Bedoelde @Lerra_ daar niet Play-offs mee? #Feyenoord Praat Leroy al Duits dan, is ie best snel ingeburgerd.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ach, wat kost zo'n cursus tegenwoordig nog........ken hij best betalen, geld zat toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 16:04 schreef Suijltje het volgende:[..] Ach, wat kost zo'n cursus tegenwoordig nog........ken hij best betalen, geld zat toch? Monsterman schuift wel.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
deze topic slaat nergens op, geen dikke vinger voor Fer en Wijnaldum als jullie bij een andere baas meer kunnen verdienen gaan jullie ook weg |
|
|
|