|
|
Jeandaman
|
|
|
Waarom zingt Lee Towers nooit meer voorafgaand aan wedstrijden in de kuip? Gaat hij dit in het nieuwe (europese) seizoen misschien weer doen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Walk onnnnnnnnn Wahalk onononnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn and you`ll neveeeeeert walk alooooooooooooooooone YNWA!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hij komt straks naar De Kuip, om half 8 gaat hij optreden. |
|
|
|
|
Jeandaman
|
|
|
Ja maar waarom nooit meer voor wedstrijden zoals vroeger, europees vooral geloof ik. Wil hij dat zelf niet? Wil feyenoord dat niet? Willen de supporters dat niet? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Volgens mij vraagt meneer Towers een aardig bedrag om te mogen zingen. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 16:56 schreef Bosifyable het volgende:Volgens mij vraagt meneer Towers een aardig bedrag om te mogen zingen. Heeft hij nog zo´n overvolle agenda dan? Hoor bijna nooit meer van hem. Hij als Feyenoorder zou toch ook wel water bij de wijn doen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad in mis Leendert wel, prima voor de sfeer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:22 schreef 12 het volgende:[..] Heeft hij nog zo´n overvolle agenda dan? Hoor bijna nooit meer van hem. Hij als Feyenoorder zou toch ook wel water bij de wijn doen? Meneer Towers zou ook gratis kunnen zingen. Z'n muziekverkoop door kort optreden in de Kuip blijft dan overeind. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:26 schreef FR-Henk het volgende:[..] Meneer Towers zou ook gratis kunnen zingen. Z'n muziekverkoop door kort optreden in de Kuip blijft dan overeind. Goed plan Henk. Heb in de wandelgangen gehoord dat Leendert een nieuwe manager zoekt. Interesse? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
De sfeer zal zo sowieso goed zijn,met of zonder Leendert, ;-) |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Eens, maar Leendert maakt het compleet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ghari & Jozo zijn ook al gearriveerd....
Waarschijnlijk in het voorprogramma van Lee :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Sukkel, bij jullie kampioenschap waren er maar 40.000 man. Klein verschil met een kampioenschap van Feyenoord, toen stonden er 250.000 man.
Praten we later verder. En nickyajax1996? Je bent nog te jong om je eigen reet af te geven lutser. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Snotneus nicky de meelopert: je moeder heb een snor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
Mr.Stephanovich
|
|
|
Als Ajax supporter wil ik jullie feliciteren met het behalen van de 2e plek. Gefeliciteerd, jullie hebben het verdiend. De groeten uit Amsterdam |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 19:44 schreef Mr.Stephanovich het volgende:Als Ajax supporter wil ik jullie feliciteren met het behalen van de 2e plek. Gefeliciteerd, jullie hebben het verdiend. De groeten uit Amsterdam Zo kan het ook :) klasse kerel! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Leuke beelden Eredivisie live! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het lijkt wel alsof ze in Rotterdam kampioen zijn geworden als je het vergelijkt met vorige week in Amsterdam! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 19:52 schreef Boudewijn het volgende:Het lijkt wel alsof ze in Rotterdam kampioen zijn geworden als je het vergelijkt met vorige week in Amsterdam! Wij weten wel hoe je een feestje bouwt!@ |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Der zijn er wel iets meer dan dat..... minstens 20.000 en volgens mij wel 30.000 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 19:52 schreef Boudewijn het volgende:Het lijkt wel alsof ze in Rotterdam kampioen zijn geworden als je het vergelijkt met vorige week in Amsterdam! Kun je nagaan als ze daadwerkelijk kampioen waren geworden. Hele volksfeesten. Mensen die uit alle hoeken van het land de moeite nemen naar de Coolsingel te komen. Om daar dan volledig uit hun plaat te gaan. Laten we hopen zo snel mogelijk daar beelden van te hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 20:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Der zijn er wel iets meer dan dat..... minstens 20.000 en volgens mij wel 30.000 Geen verdere uitleg meer nodig :))) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 19:44 schreef Mr.Stephanovich het volgende:Als Ajax supporter wil ik jullie feliciteren met het behalen van de 2e plek. Gefeliciteerd, jullie hebben het verdiend. De groeten uit Amsterdam En dat voor een eerste post...!!!! Dat je je daar speciaal voor heb aangemeld..?????
Anyway thanx.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb je wel gekeken of was je je telraam kwijt tyfusneus, zeedijkkroost, kutsnavel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 19:52 schreef Boudewijn het volgende:Het lijkt wel alsof ze in Rotterdam kampioen zijn geworden als je het vergelijkt met vorige week in Amsterdam! Trots op Zuid B.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: zoemzzzzoemzzzzzzoemmmmmmmmm...................KLAP! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De welbekende digitale strontvlieg...
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|