BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral zien we (waarschijnlijk)nooit meer....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zondag 06 mei 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:28 schreef bode het volgende:

[..]

nou die Elvis moet nog veel leren om een bal af tegeven en goed plaatsen
en dat doelpunt, dat had Peter Houtman ook nog gemaakt met de microfoon nog in de hand
-1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 mei 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:28 schreef tomson het volgende:

[..]

Vast wel....alleen zat ie in het kwelredome
Maakt voor bode niet uit joh! Die is overal dubbel aanwezig.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 mei 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:28 schreef bode het volgende:

[..]

nou die Elvis moet nog veel leren om een bal af tegeven en goed plaatsen
en dat doelpunt, dat had Peter Houtman ook nog gemaakt met de microfoon nog in de hand
Dat was toch een tipje van zijn klasse, zijn bal aanname en de afwerking was van grote klasse! Dat ie verder nog wat onstuimig is dat gaat vanzelf beter als ie wat ouder is.
tomson
 tomson - zondag 06 mei 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat was toch een tipje van zijn klasse, zijn bal aanname en de afwerking was van grote klasse! Dat ie verder nog wat onstuimig is dat gaat vanzelf beter als ie wat ouder is.
Voor een keertje eens...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:28 schreef bode het volgende:

[..]

nou die Elvis moet nog veel leren om een bal af tegeven en goed plaatsen
en dat doelpunt, dat had Peter Houtman ook nog gemaakt met de microfoon nog in de hand
Dat doelpunt was briljant man, die aanname en het vervolg geweldig..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door RenatoBos --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 mei 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:34 schreef tomson het volgende:

[..]

Voor een keertje eens...
Ik heb het al vaker geroepen dat Elvis Manu erin moest ipv Jerson Cabral. Maar ik weet ook wel dat die jongens nog jong zijn . Maar jongens als Anass Achabar, Elvis Manu, Boy de Jong, Terence Kongolo en Tony Trindade de Vilhena zijn in mijn ogen spelers die Feyenoord naar een hoger plan kunnen brengen. En zo zijn er wel meer talenten: Ik zou zeggen ga wat vaker kijken op varkenoord zoals ik dat ook doe en zie wat ik bedoel. Ik kan nu eenmaal geen spelers steunen die er in mijn ogen Feyenoord niet naar een hoger plan gaan brengen. Daarom zie ik het ook niet in Erwin Mulder zitten. Een eerste indruk is voor mij van essentieel belang en daar zal ik niet snel van afwijken en vaak zijn dit indrukken die ik op varkenoord opdoe. Bij spelers die van buiten worden gehaald is dat anders.Zo ben ik
sevillana
 sevillana - zondag 06 mei 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Beetje meer respect voor Sevillana zou je nog iets menselijks geven.
zou het niet al te ingewikkeld maken voor L., dit zijn natuurlijk wel moeilijke woorden hè . . . "r e s p e c t", vraag me af of hij dit woord wel kent en waar het voor staat . .
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 mei 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

zou het niet al te ingewikkeld maken voor L., dit zijn natuurlijk wel moeilijke woorden hè . . . "r e s p e c t", vraag me af of hij dit woord wel kent en waar het voor staat . .
Nee hoor heb ik geen moeite mee. Maar wat jij me ooit heb geflikt zal ik ook nooit vergeten! En dan zal jij toch echt de eerste stap moeten zetten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb het al vaker geroepen dat Elvis Manu erin moest ipv Jerson Cabral. Maar ik weet ook wel dat die jongens nog jong zijn . Maar jongens als Anass Achabar, Elvis Manu, Boy de Jong, Terence Kongolo en Tony Trindade de Vilhena zijn in mijn ogen spelers die Feyenoord naar een hoger plan kunnen brengen. En zo zijn er wel meer talenten: Ik zou zeggen ga wat vaker kijken op varkenoord zoals ik dat ook doe en zie wat ik bedoel. Ik kan nu eenmaal geen spelers steunen die er in mijn ogen Feyenoord niet naar een hoger plan gaan brengen. Daarom zie ik het ook niet in Erwin Mulder zitten. Een eerste indruk is voor mij van essentieel belang en daar zal ik niet snel van afwijken en vaak zijn dit indrukken die ik op varkenoord opdoe. Bij spelers die van buiten worden gehaald is dat anders.Zo ben ik
Zo ben ik ook, ga mijn indruk van jouw ook niet aanpassen..
sevillana
 sevillana - zondag 06 mei 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee hoor heb ik geen moeite mee. Maar wat jij me ooit heb geflikt zal ik ook nooit vergeten! En dan zal jij toch echt de eerste stap moeten zetten.
dream on. . . waar gaat dit over?
overigens: hebT geflikt bedoel je waarschijnlijk . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door sevillana --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 mei 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:48 schreef sevillana het volgende:

[..]

dream on. . . waar gaat dit over?
overigens: hebT geflikt bedoel je waarschijnlijk . .
dan blijven we toch lekker op deze voet verder gaan! Maar jij heb mij ooit eens dood gewenst of ben je dat weer vergeten? Moet je zelf weten hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 21:54   quote  deeplink  
Zal zijn redenen misschien wel gehad..
Daveman
 Daveman - zondag 06 mei 2012 - 21:54   quote  deeplink  
Cabral mag wel ff achter z'n oortjes krabben... Feyenoord CL! Waar wil hij dan naar toe? De Graafschap? Want laten we eerlijk zijn, het is (nog) een ruwe diamant maar moet absoluut nog gepolijst worden en dat kan bij Feyenoord, kijk maar naar Guidetti.....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:54 schreef Daveman het volgende:
Cabral mag wel ff achter z'n oortjes krabben... Feyenoord CL! Waar wil hij dan naar toe? De Graafschap? Want laten we eerlijk zijn, het is (nog) een ruwe diamant maar moet absoluut nog gepolijst worden en dat kan bij Feyenoord, kijk maar naar Guidetti.....
Welkom op het forum Daveman, en inderdaad je hebt helemaal gelijk. Als hij naar sportiviteit kijkt kan hij het beste gewoon bijtekenen, lijkt me beter dan bij NAC op zaterdagavond voetballen..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 mei 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:28 schreef bode het volgende:

[..]

nou die Elvis moet nog veel leren om een bal af tegeven en goed plaatsen
en dat doelpunt, dat had Peter Houtman ook nog gemaakt met de microfoon nog in de hand
U heeft altijd een scherp oog he.
salemi
 salemi - maandag 07 mei 2012 - 09:57   quote  deeplink  
Jerson is een jonge, intuitieve speler. Juist het intuitieve is heel goed, maar niet als dat je enige manier van spelen is. Je moet ook eens sober kunnen spelen als de wedstrijd of je ploeg daarom vraagt. Jerson zou beter een jaartje verhuurd moeten worden aan een bescheiden ploeg in de eredivisie, daarom is het jammer dat Excelsior gedegradeerd is. Misschien Den Haag of zoiets. Bij zo'n ploeg mag je nog gewooon fouten maken en is het geen ramp als dingen mislukken. Bij Feyenoord is er (nu) geen tijd om te leren. Dus niet afschrijven, ergens laten rijpen.
Suijltje
 Suijltje - maandag 07 mei 2012 - 10:03   quote  deeplink  
Evt. "stallen" bij Excelsior, een jaartje laten rijpen daar, mes snijd dan aan 2 kanten.........Excelsior een spelertje erbij om terug te komen in de ED, en wij straks wellicht de vruchten plukken?!?
jackyvw
 jackyvw - maandag 07 mei 2012 - 10:13   quote  deeplink  
Misschien moeten we even niet zo hard oordelen mbt Cabral gisteren. Afgelopen woensdag was is klasse, gisteren niet.
Misschien had het overlijden van zijn maatje hier iets mee te maken?!?!
Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door jackyvw --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 mei 2012 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 09:57 schreef salemi het volgende:
Jerson is een jonge, intuitieve speler. Juist het intuitieve is heel goed, maar niet als dat je enige manier van spelen is. Je moet ook eens sober kunnen spelen als de wedstrijd of je ploeg daarom vraagt. Jerson zou beter een jaartje verhuurd moeten worden aan een bescheiden ploeg in de eredivisie, daarom is het jammer dat Excelsior gedegradeerd is. Misschien Den Haag of zoiets. Bij zo'n ploeg mag je nog gewooon fouten maken en is het geen ramp als dingen mislukken. Bij Feyenoord is er (nu) geen tijd om te leren. Dus niet afschrijven, ergens laten rijpen.
Het probleem is dat hij niet wil bijtekenen..
Dus loopt hij na een transferperiode gratis de deur uit..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 07 mei 2012 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 10:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het probleem is dat hij niet wil bijtekenen..
Dus loopt hij na een transferperiode gratis de deur uit..
Dus oppleuren!
pat
 pat - maandag 07 mei 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 16:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Schaken speelde nog acceptabel (ook gezien de onwennige positie), Cissé vond ik ook de minste van het veld... die had ik er afgehaald...

Ik heb ook nog enigzins begrip voor Cabral, hij was teleurgesteld en kwaad. Op Koeman en denk ik ook op zichzelf. Hij wilde zich graag bewijzen en had het idee een bijdrage te kunnen leveren. Hij zorgde ook voor het meeste gevaar. Hij was weer wat gekalmeerd bij de 1-3 toen hij meejuichte.
Helemaal met je eens T. En koeman kan hier wel mee omgaan hoor, cabral werd gesommeerd te gaan zitten en dat deed ie met een houding van "dit was niet me slimste zet". daar is ie jong voor. ik vond hem ook goed spelen, die rush van hem was prachtig alleen deden in dat geval schaken en cisse niet veel. Die kregen toen op hun donder...
kijk je naar de inzet? die was des feyenoords hoor, kijk je naar hoe effectief cabral was? na dat was niet goed. maar das vaker zo he...
sevillana
 sevillana - maandag 07 mei 2012 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 10:13 schreef jackyvw het volgende:
Misschien moeten we even niet zo hard oordelen mbt Cabral gisteren. Afgelopen woensdag was is klasse, gisteren niet.
Misschien had het overlijden van zijn maatje hier iets mee te maken?!?!
Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten
eens, . . was overigens gewoon een ordinaire schietpartij waardoor die knaap het leven heeft gelaten hè?
Henny
 Henny - maandag 07 mei 2012 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 16:58 schreef Sensi het volgende:

[..]

Ah zo ja dan vatte ik hem verkeerd op =)
Mooi he, een psv-er die een Feyenoorder uitlegt wat een ajacied bedoelde hahaha
Henny
 Henny - maandag 07 mei 2012 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 18:05 schreef infamous psv het volgende:

[..]

heb op sportief gebied betere dagen gehad mr alles is in perspectief te plaatsen...zag het ook al aankomen dus is de klap niet zo hard...kin omhoog borst vooruit en next year we battle again...
Infamous heeft rond PSV - Feyenoord een "wat stroeve start" gehad maar heeft zich daarna pijlsnel ontwikkeld tot een respectabele en zeer sportieve (en aardige) kerel.Volgend jaar beter Infamous, maar Wijnaldum is beter terecht gekomen dan Fer hahaha.
Linkerd
 Linkerd - maandag 07 mei 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 10:22 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Dus oppleuren!
Dat is nou weer een kut-reactie waar we niks aan hebben. Hoezo oppleuren? Hij heeft het recht om te balen van een wissel, dat is prima. Hij moet alleen niet vragen aan Koeman waarom hij gewisseld werd, want hij struikelde weer eens over zijn eigen benen, en dat was de druppel. Hij speelde slecht.

Maar hij heeft ook goeie dingen laten zien, bijvoorbeeld tegen Heracles. Zo'n Cabral is van harte welkom om te blijven. Ik hoop dat hij snapt dat hij bij Feyenoord nog een hoop kan leren, en zal leren, want ook gisteren is weer een goed leer-moment voor Cabralletje. En als hij niet bijtekent, zal hij niet veel aan spelen toekomen volgend jaar, dat snapt 'ie zelf ook wel. Hij moet in ieder geval een andere zaakwaarnemert hebben, want deze heeft hem blijkbaar verteld dat 'ie geweldig is, want hij straalt uit dat hij de beste man van het veld is, en dat is 'ie niet.

Trouwens, kijk niet raar op als hij volgend jaar bij Heerenveen speelt. Die gaan hun vleugels verliezen want Assaidi en Narsingh gaan waarschijnlijk allebei vertrekken. En volgens mij is Rajiv van la Parra familie van Jerson, dus die zal wel een actie starten bij Heerenveen om hen daarheen te krijgen.......
pat
 pat - maandag 07 mei 2012 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 20:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als een boer met kiespijn!!
lul
Marsco
 Marsco - maandag 07 mei 2012 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 18:02 schreef infamous psv het volgende:

[..]

klopt bepaal ik ook niet mr als je goed leest bedoel ik het ook niet zo...en niet over condoleren praten want t gaat over voetbal...en dat laatse klopt idd...verder gefeliciteerd knakker...
Nu terug lezend, had ik het anders kunnen formuleren.
Idd sportief van je. Zal woord condoleren niet meer gebruiken in context voetbal ;-)
Henny
 Henny - maandag 07 mei 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:21 schreef bode het volgende:

[..]

daar ben ik mee eens, ik heb de wedstrijd in het stadion gezien
Zat jij in het "speciale vak" Bode?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 mei 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 18:09 schreef FR-Henk het volgende:
Van mij mag ie blijven, als ie:
- z'n mentaliteit verandert
- inziet dat ie teamspelers heeft
- zich financieel bescheidener opstelt

Alleen dan tekenen, z.s.m.
Anders oprotten, deze zomer nog.
Ga daar nou maar eens tegenin...
Henny
 Henny - maandag 07 mei 2012 - 10:47   quote  deeplink  
Ik vrees dat je weinig reacties krijgt Heinrich, er is geen letter verkeerd aan.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 07 mei 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 10:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ga daar nou maar eens tegenin...
Dat kan niet, al zou ik wel willen. ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door hoogvliet010 --
Henny
 Henny - maandag 07 mei 2012 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 10:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ga daar nou maar eens tegenin...
Dit is ongeveer hetzelfde als "Feyenoord is verreweg de mooiste club van Nederland" ga daar maar eens tegenin.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 mei 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 11:01 schreef Henny het volgende:

[..]

Dit is ongeveer hetzelfde als "Feyenoord is verreweg de mooiste club van Nederland" ga daar maar eens tegenin.
Mwah, er zijn forumleden die Cabral nog graag willen behouden voor de club.
Ik denk dat het onmogelijk is.
fey_heart
 fey_heart - maandag 07 mei 2012 - 11:23   quote  deeplink  
Advies voor Jerson Cabral: teken bij, leer van je ploeggenoten hoe je je wel moet gedragen en dan ben je volgend seizoen een meerwaarde!
Dreetje04
 Dreetje04 - maandag 07 mei 2012 - 11:46   quote  deeplink  
Laat dat maar aan de trainer en clubleiding over.Was gewoon teleurgesteld en wellicht aangeslagen door het overlijden van zijn maatje.
Koeman zal wel een bepalende rol hierin hebben en ik denk niet dat hij hier heel zwaar aan tilt.Persoonlijk hoop ik dat hij blijft.... is toch een eigen speler uit de opleiding.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 07 mei 2012 - 11:50   quote  deeplink  
Pak je koffers maar!
De vrouw van
 De vrouw van - maandag 07 mei 2012 - 12:03   quote  deeplink  
die blijft niet, loopt net als DaGuzzman zo de poort uit. Jammer want als hij het op zijn heupen heeft is hij ongrijpbaar. Als hij maar niet gaat zeggen dat hij hogerop wil want dan zakt echt mijn panty af...
Suijltje
 Suijltje - maandag 07 mei 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 12:03 schreef De vrouw van het volgende:
die blijft niet, loopt net als DaGuzzman zo de poort uit. Jammer want als hij het op zijn heupen heeft is hij ongrijpbaar. Als hij maar niet gaat zeggen dat hij hogerop wil want dan zakt echt mijn panty af...
Hahaha, moet je mee uitkijken hoor! ;)
Van mij hoeft ie niet weg, maar er zal tóch wat moeten veranderen bij het kereltje......
Verder eens: "als hij het op z'n heupen heeft", maar dat is helaas (nog) niet vaak zo.
Henny
 Henny - maandag 07 mei 2012 - 12:10   quote  deeplink  
Het zijn sterke schoenen die de weelde kunnen dragen Jerson.
De vrouw van
 De vrouw van - maandag 07 mei 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 12:08 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Hahaha, moet je mee uitkijken hoor! ;)
Van mij hoeft ie niet weg, maar er zal tóch wat moeten veranderen bij het kereltje......
Verder eens: "als hij het op z'n heupen heeft", maar dat is helaas (nog) niet vaak zo.
waarom uitkijken? Hij hoeft van mij ook absoluut niet weg, ik zag gisteren op tv dat hij niet eens blij was bij het 2de doelpunt, kreeg beetje medelijden met hem, hij keek zo zielig (jaja ik weet het Djee ;-) )
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 mei 2012 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 10:13 schreef jackyvw het volgende:
Misschien moeten we even niet zo hard oordelen mbt Cabral gisteren. Afgelopen woensdag was is klasse, gisteren niet.
Misschien had het overlijden van zijn maatje hier iets mee te maken?!?!
Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten
Ja dat zou ook best kunnen, maar zijn reactie toen hij het veld af liep liet toch iets anders zien. Nogmaals van mij mag hij blijven maar dan moet hij niet zo doen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 mei 2012 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 12:03 schreef De vrouw van het volgende:
die blijft niet, loopt net als DaGuzzman zo de poort uit. Jammer want als hij het op zijn heupen heeft is hij ongrijpbaar. Als hij maar niet gaat zeggen dat hij hogerop wil want dan zakt echt mijn panty af...
Dan maar hopen dat ie datniet zegt..
Suijltje
 Suijltje - maandag 07 mei 2012 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 12:16 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

waarom uitkijken? Hij hoeft van mij ook absoluut niet weg, ik zag gisteren op tv dat hij niet eens blij was bij het 2de doelpunt, kreeg beetje medelijden met hem, hij keek zo zielig (jaja ik weet het Djee ;-) )
Meisje, ik bedoelde dan ook, uitkijken dat je panty niet afzakt........;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 mei 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 12:35 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Meisje, ik bedoelde dan ook, uitkijken dat je panty niet afzakt........;)
+10 dat zeg ik..d:-))
salemi
 salemi - maandag 07 mei 2012 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 10:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het probleem is dat hij niet wil bijtekenen..
Dus loopt hij na een transferperiode gratis de deur uit..
Goed punt Leon. Alleen.... zijn zaakwaarnemer wil niet tekenen. Dan verdient ie niks. Cabralletje wil graag bij Feyenoord blijven, voorronde CL!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 mei 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 13:09 schreef salemi het volgende:

[..]

Goed punt Leon. Alleen.... zijn zaakwaarnemer wil niet tekenen. Dan verdient ie niks. Cabralletje wil graag bij Feyenoord blijven, voorronde CL!
Zou je denken, als Jerson persé bij Feyenoord wilt blijven heb je toch gewoon lak aan je zaakwaarnemer lijkt me..
patrickophetnet
 patrickophetnet - maandag 07 mei 2012 - 13:34   quote  deeplink  
Voor een ieder die begrip heeft voor cabral gisteren
ik heb geen begrip daarvoor
op het meest cruciale moment in de competitie een discussie willen aangaan met je trainer,hoe erg ben je dan met jezelf bezig en niet met het teambelang!!!!
het is GVD ongelofelijk,wat denkt die snotaap wel niet!
na zo''n wanprestatie te hebben geleverd in het veld dat nog durven doen,wat heeft die gozer een plaat voor zijn kop,ongelofelijk
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 mei 2012 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 13:34 schreef patrickophetnet het volgende:
Voor een ieder die begrip heeft voor cabral gisteren
ik heb geen begrip daarvoor
op het meest cruciale moment in de competitie een discussie willen aangaan met je trainer,hoe erg ben je dan met jezelf bezig en niet met het teambelang!!!!
het is GVD ongelofelijk,wat denkt die snotaap wel niet!
na zo''n wanprestatie te hebben geleverd in het veld dat nog durven doen,wat heeft die gozer een plaat voor zijn kop,ongelofelijk
Welkom op het forum Patrick, hoop je nog vaker te zien hier..

Ja was inderdaad geen slimme actie van hem in die positie waarin hij nu verkeerd. Dacht na woensdag weer een beetje hoop in hem te hebben want toen presteerde hij wel weer naar behoren maar dat gooide hij gisteren weer allemaal weg..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 08 mei 2012 - 17:08   quote  deeplink  
Cabral verkopen voor een bedrag waarmee we drenthe een leuk salaris kunnen bieden
Mag immers wegblijven van mij
Bol.Ron
 Bol.Ron - dinsdag 08 mei 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:08 schreef RedDevil1990 het volgende:
Cabral verkopen voor een bedrag waarmee we drenthe een leuk salaris kunnen bieden
Mag immers wegblijven van mij
Helemaal eens............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral zien we (waarschijnlijk)nooit meer....









0.0070509