|
|
joboo35
|
|
|
zei net ook al maar gras opvreten en de lijnen opsnuiven daar en dan weg gaan met winst. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Is het al bekend hoelaat en wanneer we spelen?? Zo niet wanneer wordt dat bekend gemaakt dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 - 13:46 schreef Omekees het volgende:Is het al bekend hoelaat en wanneer we spelen?? Zo niet wanneer wordt dat bekend gemaakt dan? De speeldata van de derde voorronde zijn 31 juli/1 augustus en 7/8 augustus. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
8 augustus is Sensi jarig, dat zou de bom zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaaaa dat zou een cadeau zijn..d:-) |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Maar weet je ook wanneer de defenitieve speeldata bekend worden gemaakt Renato? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Hier moeten wij gewoon van kunnen winnen op basis van 2 partyen. ben zowiezo blij dat wij eerst uit spelen. daar op de gelijkspelspelen. zelf minimaal 1 keer scoren. En thuis gaan we ze pakken. WEET HET ZKR MENSEN! Kiev word echt veel te hoog ingeschat. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Natooo maatje! weer terug jongen vakantie gangert??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 - 15:39 schreef Omekees het volgende:Maar weet je ook wanneer de defenitieve speeldata bekend worden gemaakt Renato? Nope sorry... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zit er (helaas) weer op F, was heerlijk..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 - 15:39 schreef Omekees het volgende:Maar weet je ook wanneer de defenitieve speeldata bekend worden gemaakt Renato? Feyenoord heeft inmiddels de return in de derde voorronde van de Champions League vastgesteld. Het duel Feyenoord - Dinamo Kiev zal gespeeld worden op dinsdag 7 augustus om 20.00 uur. Seizoenkaarthouders hebben gratis toegang, verkoop start dinsdag voor overige supporters.
Bron: FR12.nl |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zal niet meevalle, maar ik reken op een goed resultaat, zeker in eigen huis! |
|
|