|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad lijkt me ook beter, we wikken wel knaken gaan verdienen nu.. |
|
|
|
|
feyenoord2014kampioe
|
|
|
Ik geef manu best gelijk eigenlijk... Het zou een geweldige stunt zijn als we arsenal gewoon een pak slaag geven :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 20:17 schreef feyenoord2014kampioe het volgende:Ik geef manu best gelijk eigenlijk... Het zou een geweldige stunt zijn als we arsenal gewoon een pak slaag geven :p Dat zou et zeker zijn maar je kan natuurlijk ook een pak slaag verwachten.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 20:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat zou et zeker zijn maar je kan natuurlijk ook een pak slaag verwachten.. Ik weet het wel zeker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben er ook bang voor ja.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zie net op Twitter hoe de inkomsten van de Champions League zijn, hier alle tweets achtereenvolgend;
Op verzoek van @RTV_Rijnmond heeft sportmarketeer Peter Lansaat van @P2Sports uitgezocht hoeveel #Feyenoord kan gaan verdienen in de CL. In eerste instantie is voorronde drie nog niet zo lucratief. 13,3 miljoen euro moet worden verdeeld onder 42 clubs, waaronder #Feyenoord. Als #Feyenoord zich kwalificeert voor de vierde en laatste voorronde, dan levert dat in ieder geval al 2,1 miljoen euro op. In hoofdtoernooi vd CL komt het grote geld pas binnen: 3,9 miljoen aan startpremie en per duel nog eens een wedstrijdpremie van €500.000,- Bij bereiken groepsfase dus sowieso: ruim 9 miljoen euro. Bij een zege in een groepsduel komt er nog eens 8 ton per wedstrijd bovenop. Ook komt er in de groepsfase nog televisiegelden binnen. Voor Nederland bedraagt dit 8,5 miljoen, dat #Feyenoord moet verdelen met Ajax. Om het verschil te zien: De groepsfase Europa League levert "slechts" 1 miljoen op aan startpremie en 150.000 euro per gewonnen duel. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: MAAR. Daar gaan we niet van uit, lotingen zijn nog niet bekend. En wie we ook loten we zullen dr moeten staan volle 100% ongeacht de tegenstander. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 20:39 schreef Sensi het volgende:[..] MAAR. Daar gaan we niet van uit, lotingen zijn nog niet bekend. En wie we ook loten we zullen dr moeten staan volle 100% ongeacht de tegenstander. Juist eens en dit seizoen hebben we geloerd dat we van iedereen kunnen winnen of verliezen en dat we toppers meestal gunstig uitspelen.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Club Brugge is in de Belgische voetbalcompetitie als tweede geëindigd achter landskampioen Anderlecht, met perspectief voor de Champions League. De ploeg van de scheidende trainer Christoph Daum won in de voorlaatste play-offwedstrijd bij Racing Genk met 2-1. Joseph Akpala maakte de beslissende treffer 10 minuten voor tijd.
Oefenmeester Mario Been zag Genk, dat derde blijft in de eindstand en voorronde Europa League gaat spelen, nog wel op voorsprong komen door Jelle Vossen. In de blessuretijd van de eerste helft zorgde Maxime Lestienne voor de 1-1.
Doore het verlies van Genk krijgt Feyenoord in de voorronde van de Champions League niet te maken met de Belgisch club van zijn voormalig trainer.
http://www.ad.nl/ad/nl/1532/Buitenlands-voetbal/article/detail/3253821/2012/05/10/Geen-weerzien-Been-en-Feyenoord-in-Champions-League.dhtml
Nou die kunnen we alvast afstrepen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
motherwell...........................op zeker
uit 1-1 thuis 3-0 |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Ik ben nog steeds aan het genieten dat we gewoon fokking Champions League spelen!!! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 23:22 schreef Nummer Zeven het volgende:Ik ben nog steeds aan het genieten dat we gewoon fokking Champions League spelen!!! +1 maat! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Voorronde...niet te hard van stapel lopen :) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Zeker niet maar het gevoel is heerlijk. En dat kan niemand ons afnemen! |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Ach al gaan we er in de 3de voorronde al uit, dan nog zal ik gaan janken als ik Onze Helden zie staan en de Hymne voorbij komt(L) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen scenario om over na te denken. Minimaal de 4e, Die 2 miljoen en sowieso poule EL zit al een stuk relaxter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dynamo Kiev is trouwens ook definitief tweede. M.a.w., we ontlopen sowieso Shakhtar. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: waar gaat dat over, geef even een uitleg A.U.B. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Gebruik je glazen bol! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ik hoop voor Feyenoord eerst uit tegen Motherwell of Paok Salonki |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
We hebben tegen de "hoger" aangeschreven clubs dit seizoen onze beste wedstrijden gespeeld. Ik kan me vergissen maar dan moeten de clubs die we nu eerst gaan tegenkomen toch ook te pakken zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij bent onze informatiebron maat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 00:10 schreef rich Arnhem het volgende:We hebben tegen de "hoger" aangeschreven clubs dit seizoen onze beste wedstrijden gespeeld. Ik kan me vergissen maar dan moeten de clubs die we nu eerst gaan tegenkomen toch ook te pakken zijn. We pakken ze rich wij gaan gewoon naar de groepsfase.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Ik vind het wel mooi.... Als je door wil komen moet je van iedereen winnen. Dus Arsenal mag best komen van mij! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 13:09 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Ik vind het wel mooi.... Als je door wil komen moet je van iedereen winnen. Dus Arsenal mag best komen van mij! Tuurlijk moet je van iedereen kunnen winnen maar ik loot liever een iets mindere club zodat we die play offs gewoon lekker doorkomen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 13:09 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Ik vind het wel mooi.... Als je door wil komen moet je van iedereen winnen. Dus Arsenal mag best komen van mij! Doe maar in de groepsfase dan, laten we voor de voorrondes maar wat makkelijkere clubs treffen toch.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 13:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] Doe maar in de groepsfase dan, laten we voor de voorrondes maar wat makkelijkere clubs treffen toch.. Dat zou zeker beter zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja toch we willen wel wat van die miljoentjes opstrijken.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Even een kleine update, naast Club Brugge heeft ook Dynamo Kiev zich verzekerd van een plaats in de voorrondes van de CL en is daarmee een mogelijke opponent voor Feyenoord.
Geplaatste ploegen tot dusver:
quote: De loting ziet er als volgt uit :
No. 3 van Portugal : S.C. Braga No. 2 van Rusland : ( Spartak, CSKA of Dinamo Moskou )(1 match te gaan) No. 2 van Oekraine : Dinamo Kiev No. 2 van Nederland : FEYENOORD No. 2 van Turkije : (Galatasaray of Fenehrbace) No. 2 van Griekenland : Waarschijnlijk PAOK. No. 2 van Denemarken : (FC Nordsjælland of FC Kopenhagen) No. 2 van Belgie : Club Brugge No. 2 van Roemenie : Vaslui, Rapid, Steaua of Dinamo Boekarest (4 matches te gaan) No. 2 van Schotland : Motherwell
Na de 3e voorronde zal er nog een play-off wedstrijd gespeelt moeten worden met de nummers 3 en 4 van de absolute top competities van europa, deze rond is als volgt ingedeeld:
No. 4 van Engeland : Tottenham, Newcastle of Arsenal ( 1 match te gaan ) No. 4 van Spanje : Malaga of Atletico Madrid ( 1 match te gaan ) No. 4 van Duitsland : Borussia Munchen Gladbach No. 3 van Italie : Udinese, Lazio, Internazionale of Napoli ( 1 of 2 matches te gaan ) No. 3 van Frankrijk : PSG, Lille of Lyon ( 3 matches te gaan )
+ 1 x Winnaar Derde voorronde + 1 x Winnaar Derde voorronde + 1 x Winnaar Derde voorronde + 1 x Winnaar Derde voorronde + 1 x Winnaar Derde voorronde
|
|
|
|
|
Brian
|
|
|
In de voorronde gaan we verassend ver komen let maar op !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door Brian -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Duh...Mei 2013 zitten we in de finale CL. Dat weet iedereen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
red boys diverdange Luxemburg daarna Ijslandese ploeg en dan de poule fase (en toen werd ik wakker) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even een kritisch puntje:zouden de zogenaamde zichzelf noemende Feyenoord supporters al in trainings kamp zijn om zich te bekwamen in vechten met stokken en ander middelen.Zijn er al tactische concepten ontwikkeld om feyenoord voor goed naar de kloten te helpen.We hebben een mooie naam hoor ,Politie agenten die met getrokken pistool Hooligans buiten het maasgebouw moeten houden.Ik hou mijn hart vast hoe die duur verdiende plek in de Champions L wel behouden.of heb ik het mis en ben ik een zwartkijker ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: WOEHOEEEEEEEEEEE..
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Bedankt voor dit korte antwoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Worden de randdebielen nu wakker? Krijg weer een onbehaaglijk gevoel. Ik heb het idee dat dat dan weer verkeerd ga aflopen. Dus doe dan maar liever geen duitsers , in het belang van Feyenoord en het nederlandse voetbal. Zo triest is het ................ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 23:22 schreef Nummer Zeven het volgende:Ik ben nog steeds aan het genieten dat we gewoon fokking Champions League spelen!!! Zo is dat .......... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 15:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Worden de randdebielen nu wakker? Krijg weer een onbehaaglijk gevoel. Ik heb het idee dat dat dan weer verkeerd ga aflopen. Dus doe dan maar liever geen duitsers , in het belang van Feyenoord en het nederlandse voetbal. Zo triest is het ................ Zou niet vervelend zijn om tegen Duitsers te loten, daar hebben we meer kans tegen dan tegen bijv. Arsenal, Internazionale of Valencia.
Edit: en anders graag Udinese of Lille, dat zijn haalbare hordes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door moa -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 15:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Worden de randdebielen nu wakker? Krijg weer een onbehaaglijk gevoel. Ik heb het idee dat dat dan weer verkeerd ga aflopen. Dus doe dan maar liever geen duitsers , in het belang van Feyenoord en het nederlandse voetbal. Zo triest is het ................ Noem je mij nu een randdebiel? Naja,+1 dan maar. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Weer ff updaten
Geplaatste ploegen tot dusver:
quote: De loting ziet er als volgt uit :
No. 3 van Portugal : S.C. Braga No. 2 van Rusland : ( Spartak, CSKA of Dinamo Moskou )(1 match te gaan) No. 2 van Oekraine : Dinamo Kiev No. 2 van Nederland : FEYENOORD No. 2 van Turkije : (Galatasaray of Fenehrbace) (1 match te gaan) No. 2 van Griekenland : Waarschijnlijk PAOK. (3 matches te gaan) No. 2 van Denemarken : (FC Nordsjælland of FC Kopenhagen)( 2 matches te gaan ) No. 2 van Belgie : Club Brugge No. 2 van Roemenie : Vaslui, Rapid, Steaua of Dinamo Boekarest (4 matches te gaan) No. 2 van Schotland : Motherwell
Na de 3e voorronde zal er nog een play-off wedstrijd gespeelt moeten worden met de nummers 3 en 4 van de absolute top competities van europa, deze rond is als volgt ingedeeld:
No. 4 van Engeland : Tottenham, Newcastle of Arsenal (Duidelijk na CL Finale) No. 4 van Spanje : 99% Malaga ( 1 match te gaan ) No. 4 van Duitsland : Borussia Munchen Gladbach No. 3 van Italie : 99% Udinese ( 1 match te gaan ) No. 3 van Frankrijk : PSG, Lille ( 2 matches te gaan )
+ 1 x Winnaar Derde voorronde + 1 x Winnaar Derde voorronde + 1 x Winnaar Derde voorronde + 1 x Winnaar Derde voorronde + 1 x Winnaar Derde voorronde
Update: Olympique Lyon is afgevallen, het wordt PSG of Lille voor Frankrijk! Update: Ook Internazionale is zo goed als afgevallen, moeten 10 doelpunten goedmaken, en 3 andeere ploegen moeten dan verliezen. Update: 99% Zeker wordt het Udinese voor Italie, heeft in de laatste wedstrijd aan 1 punt genoeg tegen Catania. Update: Ook Malaga is vrijwel zeker van kwalificatie, in eigen huis is 1 punt genoeg tegen degradant Sporting Gijon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door moa -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 17:27 schreef moa het volgende:Weer ff updaten Geplaatste ploegen tot dusver: [..] Update: Olympique Lyon is afgevallen, het wordt PSG of Lille voor Frankrijk! Update: Ook Internazionale is zo goed als afgevallen, moeten 10 doelpunten goedmaken, en 3 andeere ploegen moeten dan verliezen. Update: 99% Zeker wordt het Udinese voor Italie, heeft in de laatste wedstrijd aan 1 punt genoeg tegen Catania. Update: Ook Malaga is vrijwel zeker van kwalificatie, in eigen huis is 1 punt genoeg tegen degradant Sporting Gijon. Olympique afgevallen, Internazionale ook al. Gunstig =) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja inderdaad, zeer gunstig :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: En ook Malaga is op zich et doen, zware opponent, maar lang geen Atletico of Valencia. Vooral veel afbouwende oude mannen. (Nistelrooij, Mathijssen )
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Als ik zo zit te kijken lijkt me dat een Engelse club het minst gunstig zou zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als ik zo zie, de Denen of de Schotten graag. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ofcourse, maar daarna spelen we waarsch. tegen 1 van deze:
No. 4 van Engeland : Tottenham, Newcastle of Arsenal (Duidelijk na CL Finale) No. 4 van Spanje : 99% Malaga ( 1 match te gaan ) No. 4 van Duitsland : Borussia Munchen Gladbach No. 3 van Italie : 99% Udinese ( 1 match te gaan ) No. 3 van Frankrijk : PSG, Lille ( 2 matches te gaan )
Omdat zij waarschijnlijk een beschermde status hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|