BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele "tegen wie gaan we spelen in de CL" Topic zomer 2012 !!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - vrijdag 01 juni 2012 - 13:11   quote  deeplink  
dat is ook beter voor onze spelers
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 juni 2012 - 15:46   quote  deeplink  
panathinaikos-football-club-embroidered-patch-0903-25-blitzyditz%40148.jpg
Panathinaikos niet uitgesloten van Europees voetbal

Panathinaikos blijft een mogelijke opponent voor Feyenoord in de voorronde van de Champions League. Eerder deze week werd gesproken over een mogelijke uitsluiting van de club uit Athene door financiële problematiek. Panathinaikos heeft de voetbalbond echter genoeg documenten vertoont, waaruit blijkt dat de licentie niet in gevaar is. AEK Athene heeft minder geluk. De stadsgenoot van Panathinaikos wordt uitgesloten van Europees voetbal en bovendien krijgen vijf andere clubs in het in crisis verkerende land een transferverbod.
Feyenoord kan daardoor de volgende tegenstanders loten op 20 juli: Dinamo Kiev uit Oekraïne, het Turkse Fenerbahçe, het Deense FC Kopenhagen en dus Panathinaikos uit Griekenland. Het eerste duel in de derde voorronde vindt plaats op 31 juli of 1 augustus. De return zal op 7 of 8 augustus gespeeld worden.

Bron:FR12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juni 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 juni 2012 - 15:49   quote  deeplink  
De voetbalbond heeft dus nog schijnbaar vertrouwen in de financiën van Grieken..
tomson
 tomson - vrijdag 01 juni 2012 - 16:37   quote  deeplink  
Als Chelsea mag, dan hun ook.
van geil
 van geil - zondag 03 juni 2012 - 19:27   quote  deeplink  
tegen kuyt
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 juni 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 19:27 schreef van geil het volgende:
tegen kuyt
Ooo wat gaat Dirkje balen, uitgeschakeld door Feyenoord..
bode
 bode - zondag 03 juni 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 19:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ooo wat gaat Dirkje balen, uitgeschakeld door Feyenoord..
Geloof U daar in
en sorry ben vandaag niet in Groenlo geweest, was heel laat geworden gisteren in Amsterdam ben bij haar gebleven, moest nog wat anders doen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 juni 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 19:50 schreef bode het volgende:

[..]

Geloof U daar in
en sorry ben vandaag niet in Groenlo geweest, was heel laat geworden gisteren in Amsterdam ben bij haar gebleven, moest nog wat anders doen
Ja daar geloof ik in, of is dit het verkeerde topic om het daar over te hebben..
Wat moest je nog doen dan gozerT..??
bode
 bode - zondag 03 juni 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 19:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja daar geloof ik in, of is dit het verkeerde topic om het daar over te hebben..
Wat moest je nog doen dan gozerT..??
iets zakelijks over voetbal, zei weet het wel maar ik mag het verder niet openbaar maken
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juni 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 20:07 schreef bode het volgende:

[..]

iets zakelijks over voetbal, zei weet het wel maar ik mag het verder niet openbaar maken
Conferentie over de ronde doelpalen, zeker?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 juni 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 20:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Conferentie over de ronde doelpalen, zeker?
Doordekken zal ook wel aan de orde zijn geweest ..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juni 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 20:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Doordekken zal ook wel aan de orde zijn geweest ..
Met al bijprogramma Workshop in het gat sprinten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 juni 2012 - 20:34   quote  deeplink  
Ghehe..juist ja, alsof wij bode niet door hebben, hij is gewoon een topneukert...euh topspits..
erik
 erik - zondag 03 juni 2012 - 20:34   quote  deeplink  
ik hoop tegen fenerbache want dan kunnen we kuijt uitschakelen kijken of hij het dan nog steeds een goede stap vind (sportief gezien)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 juni 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 20:34 schreef erik het volgende:
ik hoop tegen fenerbache want dan kunnen we kuijt uitschakelen kijken of hij het dan nog steeds een goede stap vind (sportief gezien)
Snap ik ja..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juni 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 20:34 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe..juist ja, alsof wij bode niet door hebben, hij is gewoon een topneukert...euh topspits..
YesYes...Tha Master bode,
Van Twello tot Groenlo,
Ik lik ze allen zo!
Wim2
 Wim2 - maandag 04 juni 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Fenerbahce kan toch afvallen wegens het omkoopschandaal?
Wim2
 Wim2 - maandag 04 juni 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Fenerbahce kan toch afvallen wegens het omkoopschandaal?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juni 2012 - 21:57   quote  deeplink  
Bode.
infamous psv
 infamous psv - maandag 04 juni 2012 - 22:00   quote  deeplink  
Turks omkoopschandaal kan grote gevolgen hebben

03/07/2011 19:45

Voetbalminnend Turkije is in de ban van een grootschalig omkoopschandaal. Inmiddels zijn ruim vijftig mensen uit de voetbalwereld opgepakt, terwijl meer aanhoudingen niet zijn uit te sluiten. Spil in de rel is de Turkse kampioen Fenerbahçe.

Tijdens de invallen van zondag zijn door de Turkse politie onder anderen de voorzitter en de vicevoorzitter van Fenerbahçe opgepakt. Preses Aziz Yildirim en zijn rechterhand Sekip Mosturoglu zouden een prominente rol spelen in de rel, waarbij vier duels in de slotfase van het afgelopen seizoen 'gekocht' zouden zijn.

Duidelijk is dat zeker vier wedstrijden verdacht zijn, te weten: Eskisehir-Trabzonspor (0-0), Eskisehir-Fenerbahçe (1-3), Karabukspor- Fenerbahçe (0-1) en Sivasspor- Fenerbahçe (3-4) op de slotdag.

In het afgelopen seizoen kroonde Fenerbahçe zich op basis van doelsaldo tot kampioen (foto). Trabzonspor had daardoor het nakijken. De Turkse kampioen zou zich schuldig hebben gemaakt aan zowel het omkopen van tegenstanders als het betalen van aanmoedigingspremies aan tegenstanders van de rivaal in de titelstrijd. Dat laatste is na invoering van de nieuwe voetbalwet ten strengste verboden in Turkije.

Behalve celstraffen voor de verdachten, kan het schandaal tevens verregaande gevolgen hebben voor Fenerbahçe. De club kan bij voldoende bewijs de titel van afgelopen seizoen kwijtraken en een divisie teruggezet worden. Bij de verplichte aftocht hoort ook een puntenstraf van tien punten.

Behalve de bestuursleden van Fener zijn ook functionarissen van Sivasspor en veel mensen van Eskisehirspor opgepakt. Niet alleen bestuursleden werden aangehouden. Ook diverse voetballers werden gearresteerd. Onder hen Serkan Calik (Gençlerbirligi) en Serdar Kulbilge (Kocaelispor), hetgeen aanduidt dat er meer wedstrijden onder de loep genomen zijn/gaan worden.
Wim2
 Wim2 - maandag 04 juni 2012 - 22:01   quote  deeplink  
Yes! Take that Ku(y)T!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 juni 2012 - 02:14   quote  deeplink  
Dit zal Kuyt toch ook al wel geweten hebben voordat hij tekende lijkt mij, dit speelt al langer. Ben benieuwd naar zijn contract wat er allemaal instaat, mogelijk heeft hij mocht er iets gebeuren met die club dat hij eronder uit kan..
moa
 moa - vrijdag 08 juni 2012 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juni 2012 - 02:14 schreef RenatoBos het volgende:
Dit zal Kuyt toch ook al wel geweten hebben voordat hij tekende lijkt mij, dit speelt al langer. Ben benieuwd naar zijn contract wat er allemaal instaat, mogelijk heeft hij mocht er iets gebeuren met die club dat hij eronder uit kan..
Ik vermoed (en hoop) dat dat er niet in staat :P
moa
 moa - vrijdag 08 juni 2012 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2012 - 22:01 schreef Wim2 het volgende:
Yes! Take that Ku(y)T!
EENSCH!

Hoewel het miss. nog wel mooier is als we Kuyt zelf naar (kwalificatie) Europa League mogen sturen =D
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 juni 2012 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 11:44 schreef moa het volgende:

[..]

Ik vermoed (en hoop) dat dat er niet in staat :P
Ja ik weet hoe jij over hem denkt..suspicious.gif
moa
 moa - vrijdag 08 juni 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 11:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja ik weet hoe jij over hem denkt.. [ afbeelding ]
Haha, begint het op te vallen, =D
moa
 moa - vrijdag 08 juni 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 11:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja ik weet hoe jij over hem denkt.. [ afbeelding ]
Hij blijft me vervelen btw. nu zegt ie weer dat ie na Fenehrbace misschien wel terug wil komen, alsof we wat aan hem hebben achter zijn wandelrekje. Bovendien is Feyenoord sportief een stap hogerop in verhouding tot Fenehrbace.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 juni 2012 - 12:15   quote  deeplink  
We zullen wel zien, denk ook niet dat hij over drie jaar nog aan hoeft te kloppen, dan is het beste er wel vanaf denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juni 2012 door RenatoBos --
moa
 moa - vrijdag 08 juni 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 12:15 schreef RenatoBos het volgende:
d:-)
Kunnen we het niet gwn in 1 topic houden, ik moet nu steeds heen en weer van transfergeruchten topic naar voorronde CL topic, lol
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 juni 2012 - 12:16   quote  deeplink  
Inderdaad ja..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 08 juli 2012 - 01:49   quote  deeplink  
De Bookmakers hebben veel vertrouwen in Feyenoord. Feyenoord is tegen elke mogelijk tegenstander in de 3de voorronde favoriet of gelijkwaardig volgens een bekende goksite. Althans, je kan (uiteraard) nu al voorspellen wie de CL in het aankomende seizoen gaat winnen en bij Feyenoord krijg je het minste terug. Real Madrid is favoriet, bij die club kreeg je voor elke Euro die je inlegt €3,75 terug. Even een lijstje:

Real Madrid 3.75
Barcelona 4.25
Manchester City 8.50
Bayern München 10.00
Chelsea 13.00
Ajax 101.00
Feyenoord 201.00
Dinamo Kiev 201.00
Fenerbahçe 251.00
Panathinaikos 351.00
FC Kopenhagen 751.00

Overigens worden in totaal 24 ploegen, die nog in de race zijn, hoger ingeschat dan Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juli 2012 door T-FeYeN00rD --
legrande
 legrande - maandag 16 juli 2012 - 11:50   quote  deeplink  
Het gaat nu weer serieus worden. Volgens de poll op Fey site is Kopenhagen meest geliefde tegenstander. neem aan dat iedereen Kopenhagen de zwakste vindt. Ikzelf zou ook Fenerbahce leuk vinden met Kuijt en dan eerst uit. No 4 dagen wanneer zijn de speeldata eigenlijk? Svp geen Dinamo tegen die oostblokkers hebben we nog nooit goed gespeeld. Die grieken mag ook ook al zijn ze volgens mij wel erg sterk.
legrande
 legrande - maandag 16 juli 2012 - 11:58   quote  deeplink  
heeft niemand een mening?
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 11:58   quote  deeplink  
Vrijdag!
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 11:59   quote  deeplink  
Geen mening, vind ze alle 4 even zwak/sterk
Verschillen zijn marginaal.

En vooraf zeg ik dat ze alle 4 verder zijn dan wij...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 16 juli 2012 - 12:26   quote  deeplink  
Minste kans tegen Dynamo Kiev denk ik. De rest moet kunnen, maar zoals Stylzz aangeeft, zijn ze verder. Nodige dosis geluk dus als we door gaan.
legrande
 legrande - maandag 16 juli 2012 - 13:29   quote  deeplink  
nee joh die turken en die denen vreten we op
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 13:29 schreef legrande het volgende:
nee joh die turken en die denen vreten we op
Doe dan Kopenhagen maar ...
MMM
 MMM - maandag 16 juli 2012 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 11:58 schreef JanM het volgende:
Vrijdag!
Kijk er naar uit, ben benieuwd. Hopen op de meest gunstigste loting.
tomson
 tomson - donderdag 19 juli 2012 - 10:47   quote  deeplink  
Ook actueel. Nog een nachtje slapen..
Omekees
 Omekees - donderdag 19 juli 2012 - 12:00   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/19038-loting-voorrondes-champions-league-live-op-uefa-com.html
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 juli 2012 - 19:08   quote  deeplink  
Loting voorrondes Champions League live op UEFA.com

Het geduld van de vele Feyenoord-supporters zal vrijdagmiddag dan eindelijk beloond worden. Al sinds mei wachten zij op de dag waarop bekend wordt wie Feyenoord zal treffen in de derde voorrondes van de Champions League. Morgen vindt de loting plaats in het Zwitserse Nyon. Die loting zal live te volgen zijn via de website van de UEFA en de zenuwslopende uitzending voor de Rotterdamse aanhang begint om 12.00 uur.
Feyenoord's balletje zal vóór of ná de namen van de volgende clubs verschijnen: FC Kopenhagen, Dinamo Kiev, Fenerbahçe of Panathinaikos. Trainer Ronald Koeman gaf gisteren nog aan dat hij het liefst speelt tegen FC Kopenhagen. De Stadionclub kan ook voormalig-Feyenoorder Dirk Kuyt tegenkomen, die deze zomer een contract tekende bij Fenerbahçe.

Bron:FR12.nl
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 juli 2012 - 19:08   quote  deeplink  
De spanning stijgt..!!!!!
MMM
 MMM - vrijdag 20 juli 2012 - 11:57   quote  deeplink  
Up!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 juli 2012 - 11:57   quote  deeplink  
Spannend! 3mins!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 juli 2012 - 12:02   quote  deeplink  
ingelogd! Los..
erik
 erik - vrijdag 20 juli 2012 - 12:03   quote  deeplink  
begin nou maar met die loting hahaha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 juli 2012 - 12:04   quote  deeplink  
Houdt nog even een praatje.
loting gaat zo starten.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 juli 2012 - 12:05   quote  deeplink  
regels worden nu uitgelegd.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 juli 2012 - 12:07   quote  deeplink  
onduidelijke regels. :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele "tegen wie gaan we spelen in de CL" Topic zomer 2012 !!









0.0173718