|
|
De vrouw van
|
|
|
Ik zit na de feestpartij van vanavond te kijken naar studio ehmm voetbal, wat een gigantische sukkel is die van het Hek zeg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
hij heeft toch gelijk? Heereveen heeft vanaf het begin de verdediging open gelegd. Het was gewoon een toneelstuk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door piet -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
hij heeft wel enorme neusgaten |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
ach hij begon met een smoel wat op ongenoegen stond dat de wedstrijd bekeken was maar draaide een beetje bij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo dat viel me ook al op, niet normaal.. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
is gewoon een kwijl sorry kan er niks aan doen, die negatieve uitstraling, altijd moet hij iets negatiefs over Feyenoord zeggen maakt niet uit wat als hij het maar kan zeggen. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Van Halst heeft best wel een kale kop! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens hij straalt wel negativiteit uit, alsof hij het nergens mee eens wilt zijn.. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 22:52 schreef RenatoBos het volgende:Eens hij straalt wel negativiteit uit, alsof hij het nergens mee eens wilt zijn.. Jantje 35 jaar geleden!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jantje 43 jaar geleden..
|
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: hij kan daar wel die dikke vinger van het topic titel in steken hehehe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juist ja en nog veel meer, denk dat die kop van Ronald de Hoer er ook wel in past.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
kutprogramma sowieso...Studio 020 |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: ik deel helemaal je mening in deze!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Intikkertje..niet doen renato.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 22:28 schreef De vrouw van het volgende:Ik zit na de feestpartij van vanavond te kijken naar studio ehmm voetbal, wat een gigantische sukkel is die van het Hek zeg dan heb je niet goed naar mijn vriend J V H gekeken en geluisterd |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: vait wel mee zit geen enkele vrouw bij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ook al een vriend? bode toch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ikben de tel kwijt, zoveel vrienden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik ook niet, sorry meneer Bode.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Oh, en een dikke vinger voor T en RB!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaat er maar lekker zelf opzitten PAARDELUL .. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wel eerlijk delen jongens! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mwah neem jij hem dan maar Stomson..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSStomson ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Vond het een genante uitzending waar 4 020ers iets positiefs over Feyenoord moesten zeggen. het kwam ze bijna niet de bek uit. tenenkrommende televisie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik vond het topamusement! Vanochtend Jaap de Groot (sporthoofdredacteur televaaag) bij WNL: Rotterdam is toch de voetbalhoofdstad van Nederland. Pleurde bijna van m'n stoel zeg! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nederland kan gewoon niet om Feyenoord heen. Wij hebben dit seizoen toch een veel betere prestatie in de competitie laten zien dan wie dan ook.. |
|
|
|