|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/78254/van-geel-gelooft-in-behoud-van-bakkal-en-el-ahmadi
Van Geel gelooft in behoud van Bakkal en El Ahmadi
Feyenoord's technisch directeur Martin van Geel gelooft in het behoud van middenvelders en steunpilaren Otman Bakkal en Karim El Ahmadi. El Ahmadi staat nog een jaar onder contract, terwijl Bakkal gehuurd wordt van PSV. Van Geel praat binnenkort met Bakkel en zijn zaakwaarnemer. "En dat doen we niet als we geen opening zien", zegt Van Geel tegen VI. "Maar maandag weten we meer." Bakkal is de afgelopen weken belangrijk geweest door belangrijke goals te maken voor de Rotterdammers. "Hij heeft de kwaliteit dat hij vaak op de goede plaats staat", zegt Van Geel. "Een tijd lang wilde het scoren niet vlotten, maar de laatste weken maakte hij ze weer. Hij heeft negen treffers achter zijn naam staan. Niet slecht voor een middenvelder" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 22:58 schreef PieterBos het volgende:http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/78254/van-geel-gelooft-in-behoud-van-bakkal-en-el-ahmadiVan Geel gelooft in behoud van Bakkal en El Ahmadi Feyenoord's technisch directeur Martin van Geel gelooft in het behoud van middenvelders en steunpilaren Otman Bakkal en Karim El Ahmadi. El Ahmadi staat nog een jaar onder contract, terwijl Bakkal gehuurd wordt van PSV. Van Geel praat binnenkort met Bakkel en zijn zaakwaarnemer. "En dat doen we niet als we geen opening zien", zegt Van Geel tegen VI. "Maar maandag weten we meer." Bakkal is de afgelopen weken belangrijk geweest door belangrijke goals te maken voor de Rotterdammers. "Hij heeft de kwaliteit dat hij vaak op de goede plaats staat", zegt Van Geel. "Een tijd lang wilde het scoren niet vlotten, maar de laatste weken maakte hij ze weer. Hij heeft negen treffers achter zijn naam staan. Niet slecht voor een middenvelder" Goede zaak Martin..!! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ook aan die van mij omdat hij nog kan lopen. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik geloof niet zo in de stay (van mij hoeft het ook niet) otman bakkal, heb wel hele goede hoop op nog één jaar El Ahmadi, mijn favoriete marokkaan!, maar dit zei ik al toen die verguist werd hier.. :)
Vooruitziende blik ik heb, yesyes. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:13 schreef FEY-Esm het volgende:Ik geloof niet zo in de stay (van mij hoeft het ook niet) otman bakkal, heb wel hele goede hoop op nog één jaar El Ahmadi, mijn favoriete marokkaan!, maar dit zei ik al toen die verguist werd hier.. :) Vooruitziende blik ik heb, yesyes. Dat is erg gunstig bij het verdedigen van ons land ook. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
aaah, maar ik geen natie-redder meer.. ! :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooi,,,,middenveld proberen in stand te houden....supertrio.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't blijft idd natuurlijk wel het krantje uit Tel Adam |
|
|
|
|
bode
|
|
|
als van Geel dat gelooft, laat hij ze dan snel tekenen graag deze week nog |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
El Ahmadi moet blijven!!!!!!! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
el Ahmed niet (mijn Turkse buurman) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Oh shit waar moet het nu heen met ons land |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ik mag hopen dat van Geel dit al weet in plaats van dit te moeten horen via de Telegraaf. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 22:37 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Ik mag hopen dat van Geel dit al weet in plaats van dit te moeten horen via de Telegraaf. Inderdaad |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Ook rondEl Ahmadi is het veel testil. Ik wil nieuwe contracten zien! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Had ook meer verwacht van deze week zeker wat van de mensen die moeten gaan verlengen.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
El Ahmadi/////Drijfveer!!!!!!!!
Teken bij AUB!!!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:10 schreef RenatoBos het volgende:[..] Had ook meer verwacht van deze week zeker wat van de mensen die moeten gaan verlengen.. welke mensen zijn dat dan die moeten verlengen? iedereen is toch vrij wat hij wil om te verlengen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat moet jij weten boodje??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 01:27 schreef bode het volgende:[..] welke mensen zijn dat dan die moeten verlengen? iedereen is toch vrij wat hij wil om te verlengen Iedereen is brij uiteraard maar laat Karim, Otman en Jerson naar maar bijtekenen.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
El Ahmadi haakt licht geblesseerd af voor de interlands van Marokko en gaat van zijn vakantie genieten. Op deze manier verschijnt hij goed uitgerust aan de start van het seizoen om in de voorronde CL te kunnen knallen. Nu nog ff bijtekenen Karim!
http://www.feyenoordleven.nl/?p=14502
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door PieterBos -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 06:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Iedereen is brij uiteraard maar laat Karim, Otman en Jerson naar maar bijtekenen.. Laat Cabral toch lekker gaan joh! Graag of niet als je wil bijtekenen. Maar hij is niet zeker van een basisplaats en daarvoor te willen vechten komt blijkbaar in zijn woordenboek niet voor ............... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 11:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Laat Cabral toch lekker gaan joh! Graag of niet als je wil bijtekenen. Maar hij is niet zeker van een basisplaats en daarvoor te willen vechten komt blijkbaar in zijn woordenboek niet voor ............... Lijkt me duidelijk ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 11:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Laat Cabral toch lekker gaan joh! Graag of niet als je wil bijtekenen. Maar hij is niet zeker van een basisplaats en daarvoor te willen vechten komt blijkbaar in zijn woordenboek niet voor ............... Graag bijtekenen anders graag oprotten.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 22:37 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Ik mag hopen dat van Geel dit al weet in plaats van dit te moeten horen via de Telegraaf. je kunt niks horen maar alleen wat lezen in de telegraaf (geintje) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 11:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Laat Cabral toch lekker gaan joh! Graag of niet als je wil bijtekenen. Maar hij is niet zeker van een basisplaats en daarvoor te willen vechten komt blijkbaar in zijn woordenboek niet voor ............... ben ik het wel mee eens... vechten en begrijpen waarvoor zie ik niet in die jongen.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Zeer goede zaak van een top speler uit het Twentsche land |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hey Renaat, wat moet dat lelijke behangpapier hierboven? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ga jij toch lekker je huis ermee behangen, tip: je kan het ook als schijtpapier gebruiken, gij heiden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 16:35 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ga jij toch lekker je huis ermee behangen, tip: je kan het ook als schijtpapier gebruiken, gij heiden.. De toorn des Heres zal vanavond over jouw club dalen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Goed bezig die ellie ............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gevreesd zei U niet... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kom op Karim, teken voor 3 jaar bij! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat zei je Henk..?d:-))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi hakt knoop door in voorbereiding
Karim El Ahmadi geeft pas over enkele weken duidelijkheid over zijn voetbaltoekomst. De middenvelder heeft van zijn huidige werkgever Feyenoord de tijd gekregen om alle opties op een rijtje te zetten.
El Ahmadi heeft bij de Rotterdamse club nog een contract tot medio 2013. De Marokkaan kan die overeenkomst verlengen, maar een vertrek deze zomer is eveneens een optie. "Ik neem nog even de tijd voor mijn beslissing", zegt El Ahmadi tegen VI. "Ik ga eerst kort op vakantie en meld me op woensdag 27 juni gewoon op de eerste training van Feyenoord."
"Zoals het er nu naar uitziet blijf ik in Rotterdam, al weet je zoiets nooit zeker. Tijdens de voorbereiding zal meer duidelijk worden."
Bron:FC Update.nl |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 15:19 schreef RenatoBos het volgende:"Zoals het er nu naar uitziet blijf ik in Rotterdam, al weet je zoiets nooit zeker. Tijdens de voorbereiding zal meer duidelijk worden." Bron:FC Update.nl Als hij daar maar niet mee bedoelt, dat hij nog in Rotterdam blijft om daarna volgend jaar transfervrij te kunnen vertrekken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 16:44 schreef Nick4F het volgende:[..] Als hij daar maar niet mee bedoelt, dat hij nog in Rotterdam blijft om daarna volgend jaar transfervrij te kunnen vertrekken. Hij heeft sowieso een contract tot 2013.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Daarom zegt ie toch ook volgend jaar, RB! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euh ja inderdaad T, ik lees het nu nog twee keer na, Sorry Nick.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar hoe zat dat verhaal nou met van Geel in elkaar dan. Die was toch dat als hij een seizoen zou blijven hij daar na de deur zo uit zou kunnen lopen..?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 17:58 schreef RenatoBos het volgende:Maar hoe zat dat verhaal nou met van Geel in elkaar dan. Die was toch dat als hij een seizoen zou blijven hij daar na de deur zo uit zou kunnen lopen..?? Klopt, weet niet of dat nog steeds op tafel ligt... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook niet maar hoe zit die afspraak dan in elkaar als hij eind van het volgend seizoen sowieso transfervrij is..?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 20:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ook niet maar hoe zit die afspraak dan in elkaar als hij eind van het volgend seizoen sowieso transfervrij is..?? Wat is daar onduidelijk aan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat was die afspraak dan precies..?? |
|
|
|