|
|
evh112
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 17:58 schreef RenatoBos het volgende:Maar hoe zat dat verhaal nou met van Geel in elkaar dan. Die was toch dat als hij een seizoen zou blijven hij daar na de deur zo uit zou kunnen lopen..?? Klopt alleen werd er nu alsnog een voorstel gedaan om hem langer te binden. Gezien hoe belangrijk was/is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gewoon contract uit dienen en weg? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Duidelijk all thanks.. Van mij mag ie blijven iig.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Denk nog even goed naar wat hij een keer gezegd heeft (ik wil samen met Cerry ooit afscheidnemen in de Grolsch Veste) dus volgend jaar misschien gratis naar de Tukkers als hij niet bijtekend |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Denk nog even goed naar wat hij een keer gezegd heeft (ik wil samen met Cerry ooit afscheidnemen in de Grolsch Veste) dus volgend jaar misschien gratis naar de Tukkers als hij niet bijtekend |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou, ik heb tot 3x toe de tijd genomen om na te denken. En ik kan er niet wakker van liggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 21:57 schreef bode het volgende:[..] Denk nog even goed naar wat hij een keer gezegd heeft (ik wil samen met Cerry ooit afscheidnemen in de Grolsch Veste) dus volgend jaar misschien gratis naar de Tukkers als hij niet bijtekend And absolutely no fucks were given.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 22:04 schreef Bosifyable het volgende:Nou, ik heb tot 3x toe de tijd genomen om na te denken. En ik kan er niet wakker van liggen. Ghehe.. |
|
|
|