en pruimentijd... ;-) word saai nu boudewijn. effe de tour en het ek... en dan de leegte. hoop dat je nog met een quiz actie of een puntenpakker forumgame komt... ;-) vergeef mijn dronkenschap... morgen ben ik weer perfect.... lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door FR-Han --
Op maandag 07 mei 2012 - 01:21 schreef FR-Han het volgende: en pruimentijd... ;-) word saai nu boudewijn. effe de tour en het ek... en dan de leegte. hoop dat je nog met een quiz actie of een puntenpakker forumgame... ;-) vergeef mijn dronkenschap... morgen ben ik weer perfect.... lol
Olympische spelen ook nog deze zomer... misschien zit daar ook nog wat interessant tussen...
Op maandag 07 mei 2012 - 01:28 schreef Sensi het volgende: [ [url=http://media.photobucket.com/image/komkommer%20geile%20vrouw/Tasie31/komkommer-1.jpg]afbeelding[/ul] ]
Prutserplakkert..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door RenatoBos --
Op maandag 07 mei 2012 - 02:10 schreef FR-Han het volgende: hoop offtopic gezwets door enkele. triest dat zo'n goede topic om zeep word geholpen door vandalen!
Op maandag 07 mei 2012 - 02:10 schreef FR-Han het volgende: hoop offtopic gezwets door enkele. triest dat zo'n goede topic om zeep word geholpen door vandalen!