BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Bert van Marwijk is het spoor bijster

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 mei 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Tot mijn grote ongenoegen lees ik net alle namen van de voorlopige selectie.
Hier vallen mij een aantal dingen erg op.

1.Clasie niet erbij
2.Bouma er wel bij
3.Cillesen erbij en Vermeer niet.

Waar is die gozert mee bezig?
Clasie moet ZEKER bij die 36 man zitten en Bouma hoort nog niet eens bij de beste 200 man van Nederland.
Dan hebben we de keepers. Waarom iemand die het seizoen de bank warm heeft mogen houden wel en Vermeer die het de 2de heldft perfect heeft gedaan niet?

Die man moet zich na laten kijken!
biba1970
 biba1970 - maandag 07 mei 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 16:44 schreef AFCA MARCO het volgende:

1.Clasie niet erbij
2.Bouma er wel bij

Clasie moet ZEKER bij die 36 man zitten en Bouma hoort nog niet eens bij de beste 200 man van Nederland.
Dan hebben we de keepers. Waarom iemand die het seizoen de bank warm heeft mogen houden wel en Vermeer die het de 2de heldft perfect heeft gedaan niet?

Geef je helemaal gelijk ,ik begrijp het ook niet meer BOUMA ?????????????? MAAR GELOOF ME MAAR 1STE RONDE GAAN WE NA HUIS TOE BERTJE IS GEK GEWORDEN
Brandje
 Brandje - maandag 07 mei 2012 - 17:23   quote  deeplink  
Clasie hebben we toch ook niet nodig. Heeft het heel goed gedaan maar voor Oranje is er (nog) geen plek voor hem.
Het meest vreemde is inderdaad dat hij wel de reserve doelman van Ajax oproept maar de eerste niet en op deze manier Frank toch een mes in zijn rug steekt
Bouma is inderdaad ook lachwekkend. Die kan het tempo van de eredivisie al niet aan laat staan als hin straks een C. Ronaldo en Ozil tegenkomt.

Ik had het al voorseld maar mijn vermoeden wordt nu versterkt. Hert EK is na drie wedstrijden voorbij voor Oranje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door Brandje --
infamous psv
 infamous psv - maandag 07 mei 2012 - 17:59   quote  deeplink  
quote:

1.Clasie niet erbij
2.Bouma er wel bij

Moet als PSVer idd bekennen dat Bouma niks te zoeken heeft in deze selectie evenals Cillisen die weinig tot niks heeft gespeeld....
Clasie had zeker n kans moeten krijgen...
piet
 piet - maandag 07 mei 2012 - 18:02   quote  deeplink  
Uitleg over de keuze voor cillessen: (AD)

De bondscoach verraste door Jasper Cillessen, de tweede doelman van Ajax, wel op te roepen en eerste keus Kenneth Vermeer niet. 'Jasper is vorig jaar meegegaan naar Zuid-Amerika. We hebben goede ervaringen met hem. We willen zien hoe hij ervoor staat. Maar mocht er iets met de eerste drie keepers gebeuren, komt Vermeer in aanmerking voor het EK.'
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 mei 2012 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 18:02 schreef piet het volgende:
Uitleg over de keuze voor cillessen: (AD)

De bondscoach verraste door Jasper Cillessen, de tweede doelman van Ajax, wel op te roepen en eerste keus Kenneth Vermeer niet. 'Jasper is vorig jaar meegegaan naar Zuid-Amerika. We hebben goede ervaringen met hem. We willen zien hoe hij ervoor staat. Maar mocht er iets met de eerste drie keepers gebeuren, komt Vermeer in aanmerking voor het EK.'
Ik had het gelezen. Maar dan nog snap ik die verklaring niet. Waarom zou je de 5de keeper meenemen op een stage als je weet dat je hem toch niet mee zal gaan nemen?
Ik snap veel keuzes echt totaal niet. Clasie had zeker mee gemoeten jongens!
Die kerel heeft het seizoen echt top gepresteerd en verdient die selectieplaats in mijn ogen veel eerder dan bijvoorbeeld Siem de Jong die het NOOIT zal maken bij het Nederlands Elftal.
Simpelweg omdat hij te veel concurrentie heeft op 10 en in de spits al zeker niet aan bod zal komen achter Huntelaar, van Persie en Luuk de Jong.
Bouma is natuurlijk al reden genoeg om deze coach totaal niet meer serieus te nemen.

Ik zeg Nederland is na 10 dagen weer thuis!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 07 mei 2012 - 19:29   quote  deeplink  
Rustig het is maar een voorselectie hoor...
Steek keept met daar achter Vorm! Cilissen en/of Vermeer komen toch niet aan bod...
Ook is er een hele grote kans dat Bouma niet zal spelen, misschien neemt ie hem mee om Urby klaar te stomen of zo... Clasie tja denk heeft een fantastisch seizoen achter de rug maar is ie al beter dan bv. van Bommel,Nigel de Jong, Strootman?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door Hummel10 --
dobias
 dobias - maandag 07 mei 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 19:29 schreef Hummel10 het volgende:
Steek keept met daar achter Vorm! Cilissen en/of Vermeer komen toch niet aan bod...
Ook is er een hele grote kans dat Bouma niet zal spelen, misschien neemt ie hem mee om Urby klaar te stomen of zo... Clasie tja denk heeft een fantastisch seizoen achter de rug maar is ie al beter dan bv. van Bommel,Nigel de Jong, Strootman?
Als je strootman gaat vergelijken met clasie dan denk ik dat je het niet snapt. Met alle respect maar ik ben geen fan van hem. Zwaar overgewaardeerd. clasie heeft alles wat strootman niet heeft. Goeie pass overzicht handelinssnelheid. Strootman heeft inzet maar daar is alles mee gezegd. Daarnaast van bommel en de jong behoren in de basis maar clasie gaat een veel betere voetballer worden dan die twee.

van marwijk selecteerd niet op technische voetballers maar puur op kracht. Verbaasd mij daarom dat hij de vrij seleteerd. Maar die gaat niet mee omdat hij voor kracht gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door dobias --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 mei 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 19:29 schreef Hummel10 het volgende:
Bouma meenemen om Urby klaar te stomen? Dat moet je me echt even uitleggen.
Strootman heeft het hele seizoen geen fluit laten zien. Anita of Clasie ipv hem zou ik zeer normaal vinden.
Of vind jij Strootman onomstreden?
D.B.
 D.B. - maandag 07 mei 2012 - 20:11   quote  deeplink  
We kunnen in ieder geval nu allemaal al zien welke 23 spelers er mee gaan naar het EK... Alleen vind ik het raar dat hij niet de sterkste spelers selecteert voor deze voorselectie, want dan ligt het niveau op trainingen en zo ook hoger en bereid je het team veel beter voor
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 mei 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 20:11 schreef D.B. het volgende:
We kunnen in ieder geval nu allemaal al zien welke 23 spelers er mee gaan naar het EK... Alleen vind ik het raar dat hij niet de sterkste spelers selecteert voor deze voorselectie, want dan ligt het niveau op trainingen en zo ook hoger en bereid je het team veel beter voor
+14
el triste
 el triste - maandag 07 mei 2012 - 20:47   quote  deeplink  
zeikerds.......
beetje meer respect voor de man die ons een WK finale gaf!!
Niet straks vooraan staan als ze scoren he!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 mei 2012 - 21:16   quote  deeplink  
Clasie is te jong en te onervaren...leuk voetballertje voor de komende jaren...terechte keuze van van Marwijk....alleen waar is Derk Boerrigter ??? Waar is Bas Dost...stel Huntelaar is geblesseerd wie wordt dan de stormram....de Jong is toch geen stormram ???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 07 mei 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 19:44 schreef dobias het volgende:

[..]

Als je strootman gaat vergelijken met clasie dan denk ik dat je het niet snapt. Met alle respect maar ik ben geen fan van hem. Zwaar overgewaardeerd. clasie heeft alles wat strootman niet heeft. Goeie pass overzicht handelinssnelheid. Strootman heeft inzet maar daar is alles mee gezegd. Daarnaast van bommel en de jong behoren in de basis maar clasie gaat een veel betere voetballer worden dan die twee.

van marwijk selecteerd niet op technische voetballers maar puur op kracht. Verbaasd mij daarom dat hij de vrij seleteerd. Maar die gaat niet mee omdat hij voor kracht gaat.
Denk ik ook wel maar nu nog niet beter...
Tja heb Strootman ook niet echt gevolgd sinds ie bij psv zit vond hem
altijd wel een goede speler... 4 spelers voor controlerende middenvelder word erg veel.

Middenveld
Ibrahim Afellay (Barcelona)
Vurnon Anita (Ajax)
Mark van Bommel (AC Milan)
Urby Emanuelson (AC Milan)
Nigel de Jong (Manchester City)
Siem de Jong (Ajax)
Adam Maher (AZ)
Stijn Schaars (Sporting)
Wesley Sneijder (Inter)
Kevin Strootman (PSV)
Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur)
Georginio Wijnaldum (PSV)

Plus dat Maduro ook nog Cvm kan. Clasie beter?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 07 mei 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 19:48 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Bouma meenemen om Urby klaar te stomen? Dat moet je me echt even uitleggen.
Strootman heeft het hele seizoen geen fluit laten zien. Anita of Clasie ipv hem zou ik zeer normaal vinden.
Of vind jij Strootman onomstreden?
Bouma gaat toch de eindrondes niet halen dus waarom is ie er nu bij dan?
Strootman zeker niiet onomstreden maar we hebben er daar al genoeg dus of
clasie of strootman op de bank zit maakt ook geen fluit uit!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 07 mei 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Verdediging zal wel worden:

Buttner--Mathijsen--Heitinga--vd Wiel

Niet onaardig!
D.B.
 D.B. - maandag 07 mei 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 21:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bouma gaat toch de eindrondes niet halen dus waarom is ie er nu bij dan?
...
Precies! Zelfde verhaal met Mulder en Cillessen, terwijl Van Marwijk zegt dat Vermeer Stekelenburg/Krul/Vorm gaat vervangen als één van hen geblesseerd raakt
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 07 mei 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 20:47 schreef el triste het volgende:
zeikerds.......
beetje meer respect voor de man die ons een WK finale gaf!!
Niet straks vooraan staan als ze scoren he!!!
Ik vond het echt een kutWK.. Bijna geen goed voetbal.. En ik snap ook echt niet hoe ze de finale hebben gehaald.

Ik denk ook serieus dat Nederland er al snel uit ligt..
IdiJoods
 IdiJoods - dinsdag 08 mei 2012 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:50 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik vond het echt een kutWK.. Bijna geen goed voetbal.. En ik snap ook echt niet hoe ze de finale hebben gehaald.

eerste ronde eruit.
3x max gelijkspelen en doei.. terug uit dat hoerenland.

Bertje heeft ons een walgelijk imago gegeven tijdens dat vorige WK.
Alles waar Oranje en NL voor stond teniet gedaan en voor wat.. een verloren finale.
Nog triester was het volk wat ze onthaalde als helden voor een 2e plek.

Nee, ik heb niks met Oranje. Laatste mooie pot was 1988
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 08 mei 2012 - 21:18   quote  deeplink  
Ach vond het wel knap dat we de finale haalden met anti voetbal. Bert heeft aardig wat rendement uit de selectie gehaald bijna geen wedstrijd verloren. Voor de liefhebber was het niet om aan te zien. Bijna had het klootjesvolk zijn zin een wk gewonnen maar helaas. 2de toch een rede voor ze om iets te vieren Haha vond het ook vrij sneu! Hoop dat we dit ek iets moois te zien krijgen!
Ajx
 Ajx - dinsdag 08 mei 2012 - 21:27   quote  deeplink  
Om eerlijk te zijn interesseert dat EK me vrij weinig, als we met een van Bommel spelen en met alleen Van Persie of Huntelaar spelen, gaan we er al uit en met deze poule al helemaal niet!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 08 mei 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 21:18 schreef Hummel10 het volgende:
Ach vond het wel knap dat we de finale haalden met anti voetbal. Bert heeft aardig wat rendement uit de selectie gehaald bijna geen wedstrijd verloren. Voor de liefhebber was het niet om aan te zien. Bijna had het klootjesvolk zijn zin een wk gewonnen maar helaas. 2de toch een rede voor ze om iets te vieren Haha vond het ook vrij sneu! Hoop dat we dit ek iets moois te zien krijgen!
Wss niet, maar we blijven hopen..
el triste
 el triste - woensdag 09 mei 2012 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:50 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

ach ja typerd weer ons land..... het is nooit goed
in ieder ander land zou men trots geweest zijn.
el triste
 el triste - woensdag 09 mei 2012 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 11:39 schreef IdiJoods het volgende:

[..]

eerste ronde eruit.
3x max gelijkspelen en doei.. terug uit dat hoerenland.

Bertje heeft ons een walgelijk imago gegeven tijdens dat vorige WK.
Alles waar Oranje en NL voor stond teniet gedaan en voor wat.. een verloren finale.
Nog triester was het volk wat ze onthaalde als helden voor een 2e plek.

Nee, ik heb niks met Oranje. Laatste mooie pot was 1988
idioot!
tomson
 tomson - woensdag 09 mei 2012 - 11:46   quote  deeplink  
Interrlandvoetbal is toch altijd al resultaatvoetbal geweest.
Het is Bert niet geweest die het imago verziekte,dan moet je bij die wezenloze De Jong zijn.
Patjakker078
 Patjakker078 - woensdag 09 mei 2012 - 13:11   quote  deeplink  
Ik hoop echt zooooooooo dat Bert er uit gaat de 1e ronde, het spel is echt niet om aan te gluren.. Onder van Basten was het voetbal top!!!:D
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 13:56   quote  deeplink  
van Marwijk weet dat hij wat aan zijn imago moet gaan doen...we krijgen zeer waarschijnlijk daarom ok een aanvallender Oranje te zien...hij moet wel...hij heeft veel kritiek gehad over zijn speelwijze...
Henny
 Henny - woensdag 09 mei 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 21:18 schreef Hummel10 het volgende:
Vind het onder Van Marwijk minder erg om te kijken als onder zijn voorgangers. Het is toch al sinds mensenheugenis hemeltergend om naar oranje te kijken. kwalificatiewedstrijden en oefenwedstrijden zijn dodelijk vermoeiend en de wedstrijden op een eindtoernooi zijn allen maar leuk omdat je dan 3x zo veel zuipt en er wat spanning van het "moeten" bijkomt. Voor welke club we ook zijn, we zijn vrijwel unaniem fanatieke clubsupporters en hopen meer op de titel voor onze club dan dat we hopen dat oranje de cup wint.
Henny
 Henny - woensdag 09 mei 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 13:11 schreef Patjakker078 het volgende:
Ik hoop echt zooooooooo dat Bert er uit gaat de 1e ronde, het spel is echt niet om aan te gluren.. Onder van Basten was het voetbal top!!!:D
Zat je toen aan de drugs of was je voor het eerst verliefd?? Onder van Basten was het minimaal even kut, kom op zeg
infamous psv
 infamous psv - woensdag 09 mei 2012 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 15:52 schreef Henny het volgende:

[..]

Vind het onder Van Marwijk minder erg om te kijken als onder zijn voorgangers. Het is toch al sinds mensenheugenis hemeltergend om naar oranje te kijken. kwalificatiewedstrijden en oefenwedstrijden zijn dodelijk vermoeiend en de wedstrijden op een eindtoernooi zijn allen maar leuk omdat je dan 3x zo veel zuipt en er wat spanning van het "moeten" bijkomt. Voor welke club we ook zijn, we zijn vrijwel unaniem fanatieke clubsupporters en hopen meer op de titel voor onze club dan dat we hopen dat oranje de cup wint.
mooi gesproken, Henny...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 09 mei 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 17:33 schreef infamous psv het volgende:

[..]

mooi gesproken, Henny...
Inderdaad wil het wel een keer echt meemaken dat Nederland wint was 7 in 1988....
Maar uiteindelijk zijn prijzen met clubvoetbal inderdaad minstens zo mooi!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 09 mei 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 09:30 schreef el triste het volgende:

[..]

ach ja typerd weer ons land..... het is nooit goed
in ieder ander land zou men trots geweest zijn.
Ik vond het anders onder van Basten een stuk beter..
Ik heb nooit genoten van het Nederlands Elftal afgelopen WK..
Ik denk dat het door van Marwijk komt..
Zou het ook niet erg vinden als hij weg zou gaan..
Henny
 Henny - donderdag 10 mei 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 19:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad wil het wel een keer echt meemaken dat Nederland wint was 7 in 1988....
Maar uiteindelijk zijn prijzen met clubvoetbal inderdaad minstens zo mooi!
Ik stond achter de goal waar Gullit de 1-0 binnen kopte en was toen 17. Het is de enige wedstrijd van oranje die ik ooit buiten NL heb bezocht. DE finale was eigenlijk in Hamburg tegen "onze oosterburen"
Twente 310
 Twente 310 - donderdag 10 mei 2012 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 22:16 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik vond het anders onder van Basten een stuk beter..
Ik heb nooit genoten van het Nederlands Elftal afgelopen WK..
Ik denk dat het door van Marwijk komt..
Zou het ook niet erg vinden als hij weg zou gaan..
Onder van Basten een stuk beter???, waar haal je die onzin vandaan??, Onder van Marwijk is Oranje sinds jaren weer een team geworden.
el triste
 el triste - donderdag 10 mei 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 11:59 schreef Twente 310 het volgende:

[..]

Onder van Basten een stuk beter???, waar haal je die onzin vandaan??, Onder van Marwijk is Oranje sinds jaren weer een team geworden.
juist!!!

we hebben het allemaal over die 2 wedstrijden op het EK tegen Italie en Frankrijk, maar over de wanprestatie tegen Rusland hebben we het niet meer........ typisch nederlands

wij, als klein land, mogen niks anders dan trots zijn op Bert en zijn mannen
Henny
 Henny - donderdag 10 mei 2012 - 15:32   quote  deeplink  
Ik moet ook bekennen dat ik het onder Van Basten veel slechter vond. Alleen het EK met kamikaze wedstrijden en een flinke portie geluk tegen Frankrijk en Italie leverde een paar erg leuke wedstrijden op die zijn blijven hangen (maar ook HEEL anders af hadden kunnen lopen). De rest is al van mijn harde schijf gewist, zo erg was het.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 10 mei 2012 - 17:10   quote  deeplink  
Sinds EK 2000 vond ik het minder worden zowel qua spel als het plezier om nr te kijken... mis het "puntje van je stoel" gevoel..
tomson
 tomson - donderdag 10 mei 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 17:10 schreef infamous psv het volgende:
mis het "puntje van je stoel" gevoel..
Daar hebben ze hele goeie pilletjes voor :P
infamous psv
 infamous psv - donderdag 10 mei 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 17:45 schreef tomson het volgende:

[..]

Daar hebben ze hele goeie pilletjes voor :P
hahahahaha
Ajx
 Ajx - donderdag 10 mei 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 11:59 schreef Twente 310 het volgende:

[..]

Het voetbal was een stuk beter ja, nu is het bijna cattenaccio!!
Henny
 Henny - donderdag 10 mei 2012 - 22:28   quote  deeplink  
74% balbezit en bijna geen kans creëren. Wij worden het niet eens ajx..
Ajx
 Ajx - vrijdag 11 mei 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 22:28 schreef Henny het volgende:
74% balbezit en bijna geen kans creëren. Wij worden het niet eens ajx..
74% balbezit???
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:

1.Clasie niet erbij
2.Bouma er wel bij

laat ik ten eerste zeggen dat ik jou topic helemaal begrijp.
eerlijk gezegt kan ik het ook wel begrijpen denk ik!
zal het proberen uit te leggen...

ik vond clasie ook geweldig. hoort erbij, maar daar hebben we toch een aantal behoorlijke spelers staan, ik heb de selectie niet gezien, maar daar hebben we van bommel, de jong, anita, strootman, de zeeuw en schaars en wellicht vergeet ik er nog een aantal!

cillesen heeft er uit me hoofd al vaker bijgezeten, maar die valt uiteraard af! hij is erg jong en volgens mij ziet van marwijk in cillessen een uiteindelijke opvolger of van stekelenburg of van vorm of krul!

en wat betreft bouma, wij hebben niet heel veel centrale verdedigers, vandaar de keuze op bouma, met jonge jongens zoals gouweleeuw nuytink enz zal hij het nog niet aandurven.

nogmaals marco ik begrijp je topic en al jullie posts. ik denk alleen dat dit de reden van van marwijk zal zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 13:01   quote  deeplink  
ff een idee, straks tijdens het ek lijkt het me leuk om op dit voetbalforum het volgende te doen...

bij alle clubforum zie je steeds wedstrijdtopics, aangezien we daar graag in babbelen leek het me leuk om voor elke ek wedstrijd een wedstrijd topic te maken hier in het algemeen voetbalforum, lijkt het jullie wat?
zoja? probeer dat ook mee te doen en maak allemaal een keer een wedstrijdtopic aan!
geen interesse? doen we het niet, no problem!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 12 mei 2012 - 13:18   quote  deeplink  
Goedendag.. self-made.. 3508 x 2480 pixels (A4 grootte)
Wil je hem hebben voor een soort EK-poule thuis of op je werk, stuur me even een PB.. dan kun je hem in de goede kwaliteit krijgen

24mzx2c.jpg
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 13:18 schreef Grasmaaier het volgende:
Goedendag.. self-made.. 3508 x 2480 pixels (A4 grootte)
Wil je hem hebben voor een soort EK-poule thuis of op je werk, stuur me even een PB.. dan kun je hem in de goede kwaliteit krijgen

[ afbeelding ]
haha, waarom ben ik weer de eerste die jou gaat vertellen dat ik hem wil haha
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 12 mei 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 13:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

haha, waarom ben ik weer de eerste die jou gaat vertellen dat ik hem wil haha
hahaha is goed gap.. via de mail is denk ik het handigst..
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 12 mei 2012 - 13:34   quote  deeplink  
je hebt em in de mail :)
loopneus
 loopneus - zaterdag 12 mei 2012 - 14:01   quote  deeplink  
Ik weet niet wat de mensen hier in de discussie hier doen, die toch niet van het nedelands elftal houden, en wie het niet.boeit wat het nederlands elftal op t ek doet. Ik vind alleen de keuze voor bouma een hele rare, maar ik denk dat Bertje voor de rest gewoon een goede selectie heeft gekozen, en ik denk dat hij een betere bondscoach is dan iedereen die hier zoveel kritiek op hem heeft! En iedereen die vindt dat hij zoveel antivoetbal heeft gespeeld, kijk alle wedstrijden voor het WK maar weer terug, alleen op het WK was t spel teleurstellend.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 13:34 schreef Grasmaaier het volgende:
je hebt em in de mail :)
dankje gap!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Bert van Marwijk is het spoor bijster

0.0153219