|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahaha! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Truste gap.....slaap lekker jullie |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
|
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
Missing link for the championsship..
Dag Bertje.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahaha inderdaad!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat +
Huntelaar in de basis Van der Vaart in de basis
Maar goed, het roer moet gewoon om. Bertje is alleen zo vastgeroest in het door hem heilig verklaarde systeem terwijl hij daar de spelers dit niet meer goed kunnen uitvoeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juni 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hierboven dat zegt genoeg hopelijk heeft die Bert Rutte ook dit schema dan kan hij zich flink voor zijn kop slaan dat hij zo strondeigenwijs is bedankt Bert wegwezen en neem je schoonzoon mee. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Laat ze lekker gaan mannen! AJAX is enige wat telt toch? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Voor jou en mij wel gap.....boeit me verder ook niet |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad, maar dat was al meer dan duidelijk toch???? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opstelling tegen Portugal.... Vond tot nu toe Heitinga en Mathijsen dramatisch..... vandaar Boularouz en Vlaar in het centrum.......Narsingh en Robben tot aan de achterlijn....natuurlijk met Hunter in de spits...deze opstelling op Boularouz en Vlaar na had ik al voor de eerstse wedstrijd.....gauw opzouten Bertje....Louis heeft nog iets goed te maken met het Nederlands Elftal.... -------------------------------------Steek------------------------------------------ van der Wiel-------------Boularouz----------------Vlaar------------------Willems---- --------------------------------N de Jong------------------------------------------- -----------------------------------------------Sneyder------------------------------ ----Narsingh--------------------------van Persie----------------------------Robben-- ---------------------------------------Huntelaar------------------------------------ |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bijna helemaal mee eens, maar ik zou RVP er ook naast zetten en een echte middenvelder opstellen, namelijk Raf van der Vaart, en Sneijder dan op 10. Reden is dat Rafael VEEL beter is in de omschakeling dan Sneijder en RVP en dat coherentie op het middenveld noodzakelijk is.
Verder zou ik Heitinga laten staan. Ik vond John vrij degelijk. Tegen Denemarken te snel naar de grond, maar hij moest instappen omdat iemand anders de man liet lopen, tegen Duitsland de enige verdediger die zich kon onderscheiden en slechts 1 van 2 veldspelers die in mijn ogen een voldoende scoorde. Met pijn in het hart maar Vlaar overtuigde mij meer dan Mathijssen en die zou ik weer terug brengen in het elftal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 14:03 schreef Eide het volgende:Verder zou ik Heitinga laten staan. Ik vond John vrij degelijk. Tegen Denemarken te snel naar de grond, maar hij moest instappen omdat iemand anders de man liet lopen, tegen Duitsland de enige verdediger die zich kon onderscheiden en slechts 1 van 2 veldspelers die in mijn ogen een voldoende scoorde. Met pijn in het hart maar Vlaar overtuigde mij meer dan Mathijssen en die zou ik weer terug brengen in het elftal. Gisteravond de beelden niet gezien hoe Sneyder boos was op Heitinga....het was een angsthaas....hij dekte regelmatig niet door tegen Duitsland....vandaar dat de linies te ver uit elkaar stonden.....als Heitinga beter door had gedekt hadden we misschien ouderwets compact kunnen spelen...daardoor hadden we aanvallend meer potten kunnen breken....het was meer dan terecht dat Sneyder boos was op hem tijdens de wedstrijd....hij houdt zich niet aan de afspraken...dus op de reservebank wat mij betreft.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De linies staan te ver uit elkaar omdat Sneijder echt op 10 speelde en de Jong en Van Bommel beide 5 meter voor de verdediging speelden. Je kan niet doordekken als je CVMs zo kort voor je staan. Bovendien moest John nadrukkelijk in de rug van Willems spelen die elk duel verloot.
Bovendien speelt Duitsland met een 10 (Ozil) en 2 controleurs. Waarom staan daar 2 Nederlandse controleurs tegenover? En hoe kunnen HUN controleurs dan in staat zijn door te schuiven? Dat is omdat van Bommel dusdanig ver naar achter speelde dat er geen pressie plaats kon vinden waardoor de CVMs steeds rustig door konden komen. Als Sneijder dan mee kwam stapte Hummels ook nog even in.
Door het positionele spel van Nederland was doordekken niet mogelijk. Bovendien was rugdekking op links noodzakelijk. De crux ligt op het middenveld niet in de verdediging. DAAR moet verandering plaats vinden. John daarentegen speelde niet geweldig, maar wel degelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van Bommel veruit de zwakste schakel van het elftal. Met van Bommel verliezen we de eerste helft met 2-0, zonder van Bommel winnen we de tweede helft met 1-0..
Kortom van Bommel naar psv????? Ajax kampioen 2013 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik denk dat geeneen Ajacied bang is voor van Bommel bij psv, daar worden ze alleen maar zwakker van. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 21:15 schreef nora het volgende:Ik denk dat geeneen Ajacied bang is voor van Bommel bij psv, daar worden ze alleen maar zwakker van. Helemaal mee eens, die bakt er helemaal niks meer van! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 17:04 schreef Eide het volgende:De linies staan te ver uit elkaar omdat Sneijder echt op 10 speelde en de Jong en Van Bommel beide 5 meter voor de verdediging speelden. Je kan niet doordekken als je CVMs zo kort voor je staan. Bovendien moest John nadrukkelijk in de rug van Willems spelen die elk duel verloot. Bovendien speelt Duitsland met een 10 (Ozil) en 2 controleurs. Waarom staan daar 2 Nederlandse controleurs tegenover? En hoe kunnen HUN controleurs dan in staat zijn door te schuiven? Dat is omdat van Bommel dusdanig ver naar achter speelde dat er geen pressie plaats kon vinden waardoor de CVMs steeds rustig door konden komen. Als Sneijder dan mee kwam stapte Hummels ook nog even in. Door het positionele spel van Nederland was doordekken niet mogelijk. Bovendien was rugdekking op links noodzakelijk. De crux ligt op het middenveld niet in de verdediging. DAAR moet verandering plaats vinden. John daarentegen speelde niet geweldig, maar wel degelijk. Dat doordekken ging in Zuid Afrika perfect ondanks dat daar de twee zelfde controleurs stonden....overigens kan de verdediging de twee controleurs eenvoudig aansturen om wat meer op te schuiven..... Het is maar hoe je het ziet....volgens de Mos gisteravond bij studio voetbal....was het wel degelijk de schuld van onze defensie....die dekten niet door zodat het middenveld het niet meer kon belopen...het is wel zo dat beide controleurs niet aan aanvallen denken maar meer achterin blijven staan.... vd Vaart brengt meer aanvallende impulsen...dan zullen de linies automatisch beter aansluiten....
John in de rug van Willems ???? John zijn positie zegt dat hij meer in de rug van van der Wiel moet spelen....Mathijsen is de man die in de rug van Willems moet spelen...Ook Seedorf toch geen kleintje vindt ook dat met name Heitinga steken laat vallen....Sneyder zijn boosheid op John zegt mij ook genoeg...John is in mijn ogen niet in vorm....is niet zeker....hoe dat komt?? zegt het maar.... http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/45204/seedorf-vervang-heitinga-van-bommel-en-afellay/ |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 - 19:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat doordekken ging in Zuid Afrika perfect ondanks dat daar de twee zelfde controleurs stonden.... Omdat ze beide daar veel dieper speelden, en meer dynamiek in het spel hadden. Van Bommel lijkt dit EK meer een standbeeld dan een voetballer. Doordekken heeft alleen zin als je daarmee ruimte wegneemt. Anders creƫer je een 1 op 1 situatie.
Nogmaals, het ligt op het middenveld. Als daar de mensen beter staan, komt de rest van nature. Het werkt ook twee kanten op. Aanvallend zorgt het gapende gat op het middenveld ervoor dat Sneijder nauwelijks aangespeeld kan worden. Op het moment dat Van der Vaart erbij kwam werd dat veel beter omdat Van Der Vaart wat dieper speelt. Statistiek van Infostrada liet zien dat VDV net zo veel passes aan Sneijder gaf in 45 minuten als de Jong in een hele wedstrijd. Van Bommel daarentegen speelde Sneijder nauwelijks aan.
Als je de goals van Duitsland nog eens goed bekijkt zal je zien dat er elke keer een ondertal situatie op het middenveld ontstaat. Dat komt omdat De Jong en Van Bommel tegen de verdediging aan staan. Sneijder moet dus alle ruimte tussen de aanval en de CVMs opvullen. Op die momenten die hij net de verkeerde keuze maakt komt Schweinsteiger door en die zet tot 2 keer toe Gomez vrij voor de goal. Bij de eerste goal komt Schweinsteiger vrij, MOET Heitnga instappen en komt Gome vrij tussen Heitinga en Mathijssen in. De 2 goal komt Gomez vrij door een dekkings fout van Mathijssen. Maar in beide situaties creert Duitslaf een overtal situatie met inschuivende mensen terwijl er geen middenvelder is die ze een strobreed in de weg legt. Sterker nog, zelfs Hummels, een CV stapt regelmatig in.
Dat kan alleen doordat er geen druk op de opbouw is. De Duitsers konden vrij opbouwen tot op 25 meter van de goal want DAAR stonden pas Van Bommel en De Jong. Als daar dan iemand instapt staat die meteen in perfecte positie voor de eindpass, en dat werd dan wel weer door Gomez bewezen.
Als we dan toch met link gaan strooien, je zou eens de stukken op Catenaccio.nl moeten lezen. Stukken op basis van solide analyse, ondersteunt met statistiek. De link hier is stukje over Nederland Denemarken, maar tegen Duitsland zag je precies hetzelfde. Kijk ook vooral even naar punt 5.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juni 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
volgens mij ligt nederland er zowiezo uit. ook al wint nederland van portugal en denemarken verliest. denemarken heeft in onderlinge resultaat gewonnen van nederland. dus als nederland wint gaan de denen verder |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 08:20 schreef roagma het volgende:volgens mij ligt nederland er zowiezo uit. ook al wint nederland van portugal en denemarken verliest. denemarken heeft in onderlinge resultaat gewonnen van nederland. dus als nederland wint gaan de denen verder Klopt niet wat jij zegt! Doordat 3 verschillende teams op dat moment met 3 punten staan en alle 3 van elkaar gewonnen hebben gaat het doelsaldo meewerken. Aangezien zowel Portugal als Denemarken op dit moment een doelsaldo van 0 hebben en Nederland van -2 moet Nederland met 2 doelpunten verschil winnen!! 1-0 is niet genoeg! In theorie komt Nederland en Portugal dan wel allebei op -1 uit, maar in dat geval heeft Portugal vaker weten te scoren!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 09:05 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Klopt niet wat jij zegt! Doordat 3 verschillende teams op dat moment met 3 punten staan en alle 3 van elkaar gewonnen hebben gaat het doelsaldo meewerken. Aangezien zowel Portugal als Denemarken op dit moment een doelsaldo van 0 hebben en Nederland van -2 moet Nederland met 2 doelpunten verschil winnen!! 1-0 is niet genoeg! In theorie komt Nederland en Portugal dan wel allebei op -1 uit, maar in dat geval heeft Portugal vaker weten te scoren!! En als Portugal en Nederland dan beide op gelijke punten en doelsaldo komen gaat het onderling resultaat tellen. en daarom kan Nederland dus nog door. Moet Denemarken dus wel verliezen. |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 09:16 schreef Eide het volgende:[..] En als Portugal en Nederland dan beide op gelijke punten en doelsaldo komen gaat het onderling resultaat tellen. en daarom kan Nederland dus nog door. Moet Denemarken dus wel verliezen. Nederland kan nooit op gelijke doelsaldo komen met Portugal, want Portugal heeft een doelsaldo van 3-3 en Nederland van 1-3. Dus bij een 2-0 word het Portugal 3-5 en Nederland 3-3! ;-) Grappie hoor, maar begrijp wel wat je bedoeld! ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Maar dit is allemaal overbodig want onze geweldige bondscoach Bert Rutte blijft vasthouden aan zijn ouwe degelijke angsthazen systeem waardoor wij kanloos zijn hij zal waarschijnlijk alleen Huntelaar er inzetten en van Persie er achter maar Sneijder hangend op links en Robben gewoon WEER op rechts waar geen klote van uitgaat dus zijn we gewoon kanloos,volgens mij moet er alles of niks gespeeld worden of alles of met opgeheven hoofd naar huis gaan zoals het nu gaat is het scheit voetbal niet Nederlands. Doel Stekel Achter Greg-Heitinga-Willems daarvoor de Jong daarvoor Sneijder en v/d Vaart op 10 van Persie Rechts Narsingh Spits The Hunt Links Robben
p.s Bondscoach na EK ontslaan en nieuw bloed in en voor de ploeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hadden hem er goed bij kunnen gebruiken denk ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 14:53 schreef Eide het volgende:Dat + Huntelaar in de basis Van der Vaart in de basis Maar goed, het roer moet gewoon om. Bertje is alleen zo vastgeroest in het door hem heilig verklaarde systeem terwijl hij daar de spelers dit niet meer goed kunnen uitvoeren. [ afbeelding ] wat een verschil he!! maar zou van persie goed op 10 kunnen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: klopt. maar ons vaderland wordt toch wel voorschut gezet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 13:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:Opstelling tegen Portugal.... Vond tot nu toe Heitinga en Mathijsen dramatisch..... vandaar Boularouz en Vlaar in het centrum.......Narsingh en Robben tot aan de achterlijn....natuurlijk met Hunter in de spits...deze opstelling op Boularouz en Vlaar na had ik al voor de eerstse wedstrijd.....gauw opzouten Bertje....Louis heeft nog iets goed te maken met het Nederlands Elftal.... -------------------------------------Steek------------------------------------------ van der Wiel-------------Boularouz----------------Vlaar------------------Willems---- --------------------------------N de Jong------------------------------------------- -----------------------------------------------Sneyder------------------------------ ----Narsingh--------------------------van Persie----------------------------Robben-- ---------------------------------------Huntelaar------------------------------------ vond vlaar heel onzeker tegen denemarken. ik zou boularouz op de plaats van van der wiel zetten! verder ben ik het eens, robben gewoon op links! en narsingh op rechts, dan kan huntelaar echt dodelijk zijn. komen er tenminste voorzetten en plaats van steeds de actie naar binnen! maar gebeurd toch niet. trouwens ik zou het hele CV duo laten staan. we hebben eenmaal geen geweldige verdedigers brabo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 17:04 schreef Eide het volgende:De linies staan te ver uit elkaar omdat Sneijder echt op 10 speelde en de Jong en Van Bommel beide 5 meter voor de verdediging speelden. Je kan niet doordekken als je CVMs zo kort voor je staan. Bovendien moest John nadrukkelijk in de rug van Willems spelen die elk duel verloot. Bovendien speelt Duitsland met een 10 (Ozil) en 2 controleurs. Waarom staan daar 2 Nederlandse controleurs tegenover? En hoe kunnen HUN controleurs dan in staat zijn door te schuiven? Dat is omdat van Bommel dusdanig ver naar achter speelde dat er geen pressie plaats kon vinden waardoor de CVMs steeds rustig door konden komen. Als Sneijder dan mee kwam stapte Hummels ook nog even in. Door het positionele spel van Nederland was doordekken niet mogelijk. Bovendien was rugdekking op links noodzakelijk. De crux ligt op het middenveld niet in de verdediging. DAAR moet verandering plaats vinden. John daarentegen speelde niet geweldig, maar wel degelijk. van bommen komt voort tekort. en druk zetten kan hij al niet meer aan. dan moet van marwijk ook zien, maarja, heilige schoonzoon he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 08:20 schreef roagma het volgende:volgens mij ligt nederland er zowiezo uit. ook al wint nederland van portugal en denemarken verliest. denemarken heeft in onderlinge resultaat gewonnen van nederland. dus als nederland wint gaan de denen verder nee, omdat portugal, denemarken en nederland alle 3 onderling van elkaar gewonnen hebben wordt het doelsaldo cruciaal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 09:05 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Klopt niet wat jij zegt! Doordat 3 verschillende teams op dat moment met 3 punten staan en alle 3 van elkaar gewonnen hebben gaat het doelsaldo meewerken. Aangezien zowel Portugal als Denemarken op dit moment een doelsaldo van 0 hebben en Nederland van -2 moet Nederland met 2 doelpunten verschil winnen!! 1-0 is niet genoeg! In theorie komt Nederland en Portugal dan wel allebei op -1 uit, maar in dat geval heeft Portugal vaker weten te scoren!! precies!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 10:11 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nederland kan nooit op gelijke doelsaldo komen met Portugal, want Portugal heeft een doelsaldo van 3-3 en Nederland van 1-3. Dus bij een 2-0 word het Portugal 3-5 en Nederland 3-3! ;-) Grappie hoor, maar begrijp wel wat je bedoeld! ;-) ook dat klopt! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 10:20 schreef nora het volgende:Maar dit is allemaal overbodig want onze geweldige bondscoach Bert Rutte blijft vasthouden aan zijn ouwe degelijke angsthazen systeem waardoor wij kanloos zijn hij zal waarschijnlijk alleen Huntelaar er inzetten en van Persie er achter maar Sneijder hangend op links en Robben gewoon WEER op rechts waar geen klote van uitgaat dus zijn we gewoon kanloos,volgens mij moet er alles of niks gespeeld worden of alles of met opgeheven hoofd naar huis gaan zoals het nu gaat is het scheit voetbal niet Nederlands. Doel Stekel Achter Greg-Heitinga-Willems daarvoor de Jong daarvoor Sneijder en v/d Vaart op 10 van Persie Rechts Narsingh Spits The Hunt Links Robben p.s Bondscoach na EK ontslaan en nieuw bloed in en voor de ploeg. hahaha met deze manier zorgen nani en ronaldo er voor dat je er 6 om je oren krijgt! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 11:19 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hahaha met deze manier zorgen nani en ronaldo er voor dat je er 6 om je oren krijgt! Onze Homo uit portugal is meer bezig met zijn uiterlijk dan met voetballen heeft al twee keer alleen voor de keeper gestaan en hopeloos gemist en dan nog liever dik verliezen als met poep in je broek met 1 of 2 doelpunten verschil verliezen,het is echt 12 uur je moet alles of niks spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 11:57 schreef nora het volgende:[..] Onze Homo uit portugal is meer bezig met zijn uiterlijk dan met voetballen heeft al twee keer alleen voor de keeper gestaan en hopeloos gemist en dan nog liever dik verliezen als met poep in je broek met 1 of 2 doelpunten verschil verliezen,het is echt 12 uur je moet alles of niks spelen. snap jou wel, maar tegen portugal wel met 4 verdedigers, wel zou ik van bommel eruit en van der vaart erin! meer voetbal! maar portugal vind ik voorin veel te sterk om 1 op 1 vanaf de eerste minuut tegen te gaan spelen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 00:58 schreef Eide het volgende:[..] Nogmaals, het ligt op het middenveld. Als daar de mensen beter staan, komt de rest van nature. Het werkt ook twee kanten op. Aanvallend zorgt het gapende gat op het middenveld ervoor dat Sneijder nauwelijks aangespeeld kan worden. Op het moment dat Van der Vaart erbij kwam werd dat veel beter omdat Van Der Vaart wat dieper speelt. Statistiek van Infostrada liet zien dat VDV net zo veel passes aan Sneijder gaf in 45 minuten als de Jong in een hele wedstrijd. Van Bommel daarentegen speelde Sneijder nauwelijks aan. Als je de goals van Duitsland nog eens goed bekijkt zal je zien dat er elke keer een ondertal situatie op het middenveld ontstaat. Dat komt omdat De Jong en Van Bommel tegen de verdediging aan staan. Sneijder moet dus alle ruimte tussen de aanval en de CVMs opvullen. Op die momenten die hij net de verkeerde keuze maakt komt Schweinsteiger door en die zet tot 2 keer toe Gomez vrij voor de goal. Bij de eerste goal komt Schweinsteiger vrij, MOET Heitnga instappen en komt Gome vrij tussen Heitinga en Mathijssen in. De 2 goal komt Gomez vrij door een dekkings fout van Mathijssen. Maar in beide situaties creert Duitslaf een overtal situatie met inschuivende mensen terwijl er geen middenvelder is die ze een strobreed in de weg legt. Sterker nog, zelfs Hummels, een CV stapt regelmatig in. Dat kan alleen doordat er geen druk op de opbouw is. De Duitsers konden vrij opbouwen tot op 25 meter van de goal want DAAR stonden pas Van Bommel en De Jong. Als daar dan iemand instapt staat die meteen in perfecte positie voor de eindpass, en dat werd dan wel weer door Gomez bewezen. Hoi Eide....echt ik blijf bij mijn standpunt al zit er in jouw verhaal ook wel een kern van waarheid...hoe de doelpunten van Duitsland tot stand kwamen helemaal mee eens dat zal ik niet ontkennen....echter volg ik toch de voetbalanalisten en Sneyder...ik blijf bij mijn mening dat de centrale verdediger(s) de spelers(VM'(s) voor hun moeten aansturen niet andersom....maar goed we zijn het er beiden overeens dat de linies te ver uit elkaar lagen....en weet je wat ik zo vreemd vind....dat van Marwijk vanaf de kant geen enkele moeite deed om de linies aan te laten sluiten om zodoende het speelveld klein te houden...ik heb al gezegd dat vd Vaart voor meer aanvallende impulsen zorgde...maar ook met vd Vaart sloot de verdediging niet aan....nogmaals de centrale verdediger moet het sein geven om door te gaan dekken is mijn mening.... Daarnaast speelde Nederland aanvallend heel voorspellend met Affelay op links en met name Robben op rechts....ik hoop dat het vanavond niet zo voorspellend is...graag Robben op links....zou heel graag Narsingh op rechts zien....van Persie in de rug van Huntelaar zorgt voor doelpunten van van Persie...Huntelaar die de ballen ontvangt en terug kaatst op Robin....als we vanavond "compact" aanvallen zie ik wel doelpunten vallen voor Nederland...echter heb ik geen hoge pet op van onze verdediging..kwalitatief komen we daar te kort..maar goed....graag een punt achter deze discussie...wie oh wie ook de schuldigen waren....tot slot wens ik je een leuke wedstrijd toe...haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kortom, alles is de schuld van die hoerige kut PSVER>.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe volgens mij moet je hem niet.......ik ook niet hoor,is de broer van Waterkneus |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 20:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehehe volgens mij moet je hem niet.......ik ook niet hoor,is de broer van Waterkneus Ze mogen vandaag nog z'n lul eraf hakken, kan ie in ieder geval geen kinderen maken.. Dat addergebroed dat moet ik niet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 20:25 schreef remco k het volgende:[..] Ze mogen vandaag nog z'n lul eraf hakken, kan ie in ieder geval geen kinderen maken.. Dat addergebroed dat moet ik niet.. Hahahahahahaha duidelijk gap |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hier zit wel een van onze verschillen in zienswijze. In mijn werk is analyse een dagelijkse werkzaamheid van mij. Wat die "voetbal analisten" doen is geen analyse, maar een beschouwing gebaseerd op werkervaring (ervaringsdeskundigheid), maar daar ligt echt geen analyse aan ten grondslag.
Daarom kijk ik liever naar andere bronnen, die wel doordacht te werk gaan, gegevens verzamelen (kenners, statistiek, beelden etc) en op basis van een compleet beeld tot een uitgedacht product komen. Maar dat is dan een verschil in zienswijze, en dat maakt een forum wel weer leuk, want vergis je niet, ik vind het leuk om over dingen te discuseren met mensen die het niet met me eens zijn.
Over de rol van Van Marwijk: Je kan als coach nu ook niet meteen heel veel. je bent erg afhankelijk van de leiders op het veld. En dat is in deze Van Bommel, die speelt als een natte krant. Toevallig een CVM...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juni 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Lekker Holland!! Whahahahahhahahahahahahahahaha 0 punten uit 3 wedstrijden en een doelsaldo van 2 voor en 5 tegen!!! Bye, bye en Auf Wiedersehen!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja, slecht toernooi. Van Marwijk heeft te lang vastgehouden aan een systeem terwijl de spelers gewoon niet in vorm waren. Dan kan je analyseren wat je wil, maar zonder vorm houdt het op.
Jammer voor Nederland, ook jammer voor het Nederlands voetbal. Je hoeft geen fan te zijn van Oranje om te zien dat spelers echt wel beter kunnen worden van dit soort ervaringen. Gelukkig spelen er dan weinig Ajacieden, dat is wel weer fijn.
Ik vond van der Wiel bij vlagen aardig vandaag. Durfde weer eens te voetballen, en dat tegen de zwaarste directe tegenstander die hij heeft getroffen. Verder, ach. Niet de vorm, niet de speelwijze. Klaar uit. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Hahaha zonder Joduh redt je het nie van mafwijk!!!!! Teringlijer!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er stonden er vandaag toch 7 op het veld???... Dat teringlijer kan ik me wel in vinden....:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ek is voorbij toch????
SLOTJE>>>> |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 23:03 schreef remco k het volgende:[..] Er stonden er vandaag toch 7 op het veld???... Dat teringlijer kan ik me wel in vinden....:-) Vandaag ja......... |
|
|
|