BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Europees Kampioenschap 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - zondag 17 juni 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 23:04 schreef remco k het volgende:
Ek is voorbij toch????

SLOTJE>>>>
+ 31
remco k
 remco k - zondag 17 juni 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 23:05 schreef joduh het volgende:

[..]

Vandaag ja.........
Was ook niet best, maar niemand wil voor Bertje door het vuur...
remco k
 remco k - zondag 17 juni 2012 - 23:08   quote  deeplink  
Er is maar 1 ding wat miste aan het NL elftal en er was maar 1 ding wat succes bracht in Afrika..

En dat is FRANK DE BOER.............
joduh
 joduh - zondag 17 juni 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 23:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Was ook niet best, maar niemand wil voor Bertje door het vuur...
De brand in met die malloot! Tyfusteringkakkerlak!!!! Ik denk dat hij zijn vakantie al geboekt had voor morgen in 5 sterren hotel op de Maladiven man.... Hond!!!
remco k
 remco k - zondag 17 juni 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 23:10 schreef joduh het volgende:

[..]

De brand in met die malloot! Tyfusteringkakkerlak!!!! Ik denk dat hij zijn vakantie al geboekt had voor morgen in 5 sterren hotel op de Maladiven man.... Hond!!!
En dat van onze belasting centen....
joduh
 joduh - zondag 17 juni 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat van onze belasting centen....
Precies......de tering met ze!!!! Dik slot hierop!!!!
remco k
 remco k - zondag 17 juni 2012 - 23:15   quote  deeplink  
Zonder Frankie wordt het niks.. Dus voorlopig wordt het helemaal niks met het NL elftal want Frankie blijft voorlopig mooi bij ons aller Ajax..

Een mooi moment om het nu weer over Ajax te gaan hebben, van Bommel naar PSV?? Whahahahahahaha Ajax kampioen 2013......Whahaha
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 18 juni 2012 - 00:12   quote  deeplink  
Weer lekker naar huis toe
soccer
 soccer - maandag 18 juni 2012 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Er stonden er vandaag toch 7 op het veld???... Dat teringlijer kan ik me wel in vinden....:-)
7? volgens mij 6 maar ik kan me vergissen. En Huntelaar is nog een halve psv er ook. Hij komt daar tensloote nog uit de jeugd.
Alleen het waren allemaal grote ego's die dachten dat ze de mannetjes waren.De enigste die ik er voor gaan was Sneijder en van de Vaart viel me zwaar tegen. Hij vond dat hij een basisplaats verdiende maar heeft het niet waar gemaakt. Ja een goal en een keer de paal geraakt, maar dwingend op het middenveld ho maar.
Eide
 Eide - maandag 18 juni 2012 - 11:20   quote  deeplink  
Ik had zeker niet het idee dat er allemaal ego's stonden. Robben even als voorbeeld: Robben had juist veel meer moeten proberen om maar eens iets te noemen. Als je in 3 wedstrijden maar 16 keer probeert een mannetje te passeren (wat maar 4 keer lukte) kan je moeilijk stellen dat de ego voetballer bij uitstek constant op de ego tour ging.

Het gaat om voetballen als een team en de vorm hebben. Beide vrij ongrijpbare begrippen. Kijk bij Ajax aan het begin van dit seizoen. Na een wereld reeks eind 2010/2011 aan het begin van het nieuwe seizoen vrijwel ongewijzigd en toch als los zand aan elkaar hangen... en plots gaat het dan toch wel rollen.

Ben het wel met de mensen eens dat na de 1-1 het er nooit meer in zat en ik ook niet het idee had dat er nog geloof in de zaak was. Het koppie laten hangen is een enorm slechte zaak. Van alle spelers van gister was er maar een die z'n kwaliteit heeft laten zien, en dat was Stekelenburg die 2 ballen pakt die iedereen al telde. Verder was het enorm zwak. Collectief falen van een potentiële wereld ploeg. Maar dat ligt, in mijn optiek, niet aan ego's.
alibabba
 alibabba - maandag 18 juni 2012 - 15:03   quote  deeplink  
We hebben weer aangetoond een stelletje DOMLANDERS te zijn...het is toch werkelijk onvoorstelbaar met welke intentie het NL elftal het veld ingaat tegen Denemarken...dat lamlendig getik van achteruit en dat blok van 2 op het middenveld...waar slaat dat op??? Dan word er gezegd van; we hebben wel 20 kansen gehad....ik heb ze er nog eens bijgehaald en ik kom tot 4 echt goede kansen....een schot wat 30 meter over gaat, noem ik geen kans. Dat Denemarken had gewoon opgerold kunnen worden als je met Sneijder op de plek van de Jong had gespeeld, Robben op links had gezet, Afellay rechts en Huntelaar en Persie op 9 en 10. Van Bommel word ten onrechte geslachtofferd...ik heb hem meermalen bij Milan zien spelen en hij deed het daar echt uitstekend als middenvelder voor de verdediging. Je moet de spelers laten doen waar ze goed in zijn!! Heitinga is bijvoorbeeld goed in het afjagen van de bal, maar wat doet ie??? Alleen maar achteruit lopen!! ONVOORSTELBAAR!! Zo zijn er nog wel meer spelers die totaal verkeerd gebruikt worden...het is zó AMATEURISTISCH dat de tranen je in de ogen schieten..

Hoe presteer je het om Huntelaar en v.Persie ( notabene de topscoorders van Duitsland en Engeland ) compleet kapot te maken...daarbij de corners....het is niet te geloven wat daar uitkomt...ga maar na, geen enkele bal werd goed voor de goal geslingerd en dat is iets wat ik Sneijder aanreken!!! Het heeft puur te maken met concentratie en weten waar je met zijn alle mee bezig bent...men doet maar wat zonder gezamenlijk doel..een hoop mensen op een kluit en door alle meningen niet meer helder kunnen denken, dat is er aan de hand...

1 controleur is meer dan voldoende en als je van achteruit al druk zet, blijven de linies kort op mekaar....het is puur ANGST wat geregeerd heeft en dat is de bondscoach aan te rekenen...Frank de Boer was dit nooit overkomen, daar ben ik van overtuigd!! Bijna niemand hoor je over Stekelenburg, maar die goal van Denemarken en de 2e van Duitsland komt mede op zijn conto!! Ook Willems had je nooit met deze problemen moeten opzadelen...die jongen is niets kwalijk te nemen, maar hij kan het gewoon nog niet aan en dat is 100% te begrijpen. Emanuelson had daar moeten spelen en niemand anders!! Het heeft puur met de intentie te maken en als je al een x behoudender had moeten spelen, dan was het gister geweest met Nani en Ronaldo!! Nederland had nooit in die hachelijke situatie moeten terechtkomen dat het moest winnen maar het begin van het toernooi was LACHWEKKEND!!

Men heeft er echt een potje van gemaakt...vooraf lullen als brugman en er niets van bakken en nu mekaar aanwijzen...ik neem aan dat vooraf duidelijke afspraken worden gemaakt hoe te gaan spelen en daar moet iedereen zich aan conformeren en achterstaan!! Ik had het gevoel dat veel spelers ontevreden rondliepen en dat kun je vooraf allemaal wegnemen als je tot een éénsgezinde speelwijze komt!! Maar nee hoor, allemaal EIGENHEIMERS op een kluit!!!

Nooit maar dan ook NOOIT zullen ze het leren!!!!
Eide
 Eide - maandag 18 juni 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 15:03 schreef alibabba het volgende:
Tekst van ali
Goed stukje ali, klasse.
nora
 nora - maandag 18 juni 2012 - 15:41   quote  deeplink  
Beste Alie dit is precies wat er aan schort.De oplossing direct die Bondscoach er uit gooien en opnieuw beginnen.Zijn fouten zijn niet op een hand te tellen.
remco k
 remco k - maandag 18 juni 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Rijkaard de nieuwe bondscoach..
remco k
 remco k - maandag 18 juni 2012 - 17:02   quote  deeplink  
Het plezier moet terug in de ploeg..
baco74
 baco74 - maandag 18 juni 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
We hebben weer aangetoond een stelletje DOMLANDERS te zijn...het is toch werkelijk onvoorstelbaar met welke intentie het NL elftal het veld ingaat tegen Denemarken...dat lamlendig getik van achteruit en dat blok van 2 op het middenveld...waar slaat dat op??? Dan word er gezegd van; we hebben wel 20 kansen gehad....ik heb ze er nog eens bijgehaald en ik kom tot 4 echt goede kansen....een schot wat 30 meter over gaat, noem ik geen kans. Dat Denemarken had gewoon opgerold kunnen worden als je met Sneijder op de plek van de Jong had gespeeld, Robben op links had gezet, Afellay rechts en Huntelaar en Persie op 9 en 10. Van Bommel word ten onrechte geslachtofferd...ik heb hem meermalen bij Milan zien spelen en hij deed het daar echt uitstekend als middenvelder voor de verdediging. Je moet de spelers laten doen waar ze goed in zijn!! Heitinga is bijvoorbeeld goed in het afjagen van de bal, maar wat doet ie??? Alleen maar achteruit lopen!! ONVOORSTELBAAR!! Zo zijn er nog wel meer spelers die totaal verkeerd gebruikt worden...het is zó AMATEURISTISCH dat de tranen je in de ogen schieten..

Hoe presteer je het om Huntelaar en v.Persie ( notabene de topscoorders van Duitsland en Engeland ) compleet kapot te maken...daarbij de corners....het is niet te geloven wat daar uitkomt...ga maar na, geen enkele bal werd goed voor de goal geslingerd en dat is iets wat ik Sneijder aanreken!!! Het heeft puur te maken met concentratie en weten waar je met zijn alle mee bezig bent...men doet maar wat zonder gezamenlijk doel..een hoop mensen op een kluit en door alle meningen niet meer helder kunnen denken, dat is er aan de hand...

1 controleur is meer dan voldoende en als je van achteruit al druk zet, blijven de linies kort op mekaar....het is puur ANGST wat geregeerd heeft en dat is de bondscoach aan te rekenen...Frank de Boer was dit nooit overkomen, daar ben ik van overtuigd!! Bijna niemand hoor je over Stekelenburg, maar die goal van Denemarken en de 2e van Duitsland komt mede op zijn conto!! Ook Willems had je nooit met deze problemen moeten opzadelen...die jongen is niets kwalijk te nemen, maar hij kan het gewoon nog niet aan en dat is 100% te begrijpen. Emanuelson had daar moeten spelen en niemand anders!! Het heeft puur met de intentie te maken en als je al een x behoudender had moeten spelen, dan was het gister geweest met Nani en Ronaldo!! Nederland had nooit in die hachelijke situatie moeten terechtkomen dat het moest winnen maar het begin van het toernooi was LACHWEKKEND!!

Men heeft er echt een potje van gemaakt...vooraf lullen als brugman en er niets van bakken en nu mekaar aanwijzen...ik neem aan dat vooraf duidelijke afspraken worden gemaakt hoe te gaan spelen en daar moet iedereen zich aan conformeren en achterstaan!! Ik had het gevoel dat veel spelers ontevreden rondliepen en dat kun je vooraf allemaal wegnemen als je tot een éénsgezinde speelwijze komt!! Maar nee hoor, allemaal EIGENHEIMERS op een kluit!!!

Nice Ali, nice.

Ik wou dat de competitie weer begon, kan ik voor iedere Ajax-wedstrijd weer van je posts genieten.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 juni 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Frank en Ronald hebben ook een EK song opgenomen, geweldig:)

Ajx
 Ajx - dinsdag 19 juni 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 19:56 schreef NatjosFC het volgende:
Frank en Ronald hebben ook een EK song opgenomen, geweldig:)

[ filmpje ]
Die is FANTASTISCH!! Kan ik zo van genieten man!
IdiJoods
 IdiJoods - woensdag 20 juni 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2012 - 20:38 schreef joduh het volgende:
Laat ze lekker gaan mannen! AJAX is enige wat telt toch?
Precies ouwe..

fok die clowns..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 20 juni 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:

Aardig stukje Ali maar het klopt niet helemaal....er speelt meer.....
Er waren/zijn twee kampen....kamp van Persie en kamp Sneyder....onder kamp Persie vallen Appelvlaai en Boularouz....twee marrokaantjes met van Persie en zijn marrokaanse vrouw....dit kamp volgde van Marwijk met zijn defensieve speelwijze....kamp Sneyder wilde meer aanvallend voetbal met Huntelaar in de spits....de Ajax speelwijze...onder kamp Sneyder waren alle Ajacieden vertegenwoordigt waarschijnlijk ook met Robben....Huntelaar gunde van Persie niets en andersom ook niet....waarom denk je dat Huntelaar geen fatsoenlijke bal kreeg.....niet bediend werd....die ballen die hij kreeg kon hij niks mee....van Persie, Affelay en Boula opzouten....niet meer oproepen....net als destijds de kabel...
Dost...Boerrigter...Narsingh en Douglas....zijn hun vervangers....met hun naar Brazilie...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juni 2012 door Jack Huntelaar --
alibabba
 alibabba - vrijdag 22 juni 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Er waren/zijn twee kampen....kamp van Persie en kamp Sneyder....onder kamp Persie vallen Appelvlaai en Boularouz....twee marrokaantjes met van Persie en zijn marrokaanse vrouw....dit kamp volgde van Marwijk met zijn defensieve speelwijze....kamp Sneyder wilde meer aanvallend voetbal met Huntelaar in de spits....de Ajax speelwijze...onder kamp Sneyder waren alle Ajacieden vertegenwoordigt waarschijnlijk ook met Robben....Huntelaar gunde van Persie niets en andersom ook niet....waarom denk je dat Huntelaar geen fatsoenlijke bal kreeg.....niet bediend werd....die ballen die hij kreeg kon hij niks mee....van Persie, Affelay en Boula opzouten....niet meer oproepen....net als destijds de kabel...
Dost...Boerrigter...Narsingh en Douglas....zijn hun vervangers....met hun naar Brazilie...
Er word gezegd dat er 2 kampen waren, maar hoe is dit nou in hemelsnaam mogelijk? Er zijn voor het toernooi blijkbaar geen duidelijke afspraken gemaakt en daar gaat het fout...je bent met een groep van over de 20 man....dan ga je normaal gesproken voor een toernooi eens met zijn alle om de tafel zitten en zou er gefilosofeerd moeten worden hoe te gaan spelen...op den duur moet je met tezamen tot een éénsgezinde speelwijze komen...

Als coach moet je ook je oren laten hangen naar wat de spelers willen en wat het beste bij ze past...Huntelaar en v.Persie schoten beide de ene na de andere goal bij hun club....Sneijder is het beste centraal en het gevaarlijkst als ie richting doel speelt...Johnny is goed in het afjagen van de bal...ik noem nu een paar dingen op van enkele spelers...dat alles leg je op tafel en zou je tot de conclusie moeten komen dat het NL-elftal het beste in een aanvallende rol moet spelen...als centrale verdediger zou Heitinga een rol kunnen vervullen als middenvelder....v.Bommel zou in balbezit de rol van controleur uitstekend kunnen uitvoeren, iets wat ie bij AC Milan prima doet...Johnny zou dus zijn ding, het afjagen, kunnen etaleren en met opkomende backs blijven de ruimtes naar mekaar toe niet groot...een rechtsbuiten op rechts en een linksbuiten op links lijkt mij de normaalste zaak..Sneijder kan met voldoende druk naar voren als een 10/middenvelder spelen met Huntelaar en v.Persie daarvoor...klaar is Kees!!!

Ik hoorde gisteren dat v.Bommel als aanvoerder niet werd geaccepteerd....dit is het meest trieste wat er is, want dat betekend ook dat men v.Marwijk niet serieus nam...waarom word zoiets niet vantevoren uitgepraat? Wat zijn dat dan toch een stel achterlijke bij mekaar zeg!!! Een rol van aanvoerder moet je niet onderschatten en dat moet bovenaan een agenda staan wanneer je met elkaar om de tafel gaat zitten..

Het zijn allemaal twijfels geweest die rondom dat geheel zat en dan krijg je kampen en onenigheid...het lijkt potverdorie wel of ze een campingtoernooi gingen spelen en dan praat men over professionalisme....NEE NEE NEE, het zijn een stelletje ONBENULLEN en AMATEURS bij mekaar die het verdienen om UITGEKOTST te worden!!!
hippy
 hippy - vrijdag 22 juni 2012 - 15:48   quote  deeplink  
ENGLAND.....we doen nog een ronde mee.pffffff
;((
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 juni 2012 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hé Jack, heb je gisteren Studio Sportzomer gezien? Daar zat Marc Lammers en die zei het allemaal heel duidelijk en juist!! Tegenover hem zaten Jan en Youri Mulder en zij trokken van leer tegen hem, maar Marc heeft 100% gelijk. Datzelfde probeerde ik duidelijk te maken in mijn betoog van gisteren...

Voor iedereen die het niet gezien heeft...straks rond kwart voor 5 komt er een herhaling van!!! Zeer leuke uitzending!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 juni 2012 - 13:47   quote  deeplink  
GENIAAL Natjos!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 juni 2012 - 13:47   quote  deeplink  
kut holland. wat schaam ik me diep. maar het zat eraan te komen
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 juni 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 13:43 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hé Jack, heb je gisteren Studio Sportzomer gezien? Daar zat Marc Lammers en die zei het allemaal heel duidelijk en juist!! Tegenover hem zaten Jan en Youri Mulder en zij trokken van leer tegen hem, maar Marc heeft 100% gelijk. Datzelfde probeerde ik duidelijk te maken in mijn betoog van gisteren...

Voor iedereen die het niet gezien heeft...straks rond kwart voor 5 komt er een herhaling van!!! Zeer leuke uitzending!!!
de meeste zullen me uitlachen wat ik nu zeg, maar van de week had ik het met een collega over oud hockey bondscoach mark lammers. wat een inteligente man is dat. die collega zei hij moet de opvolger van van marwijk worden. eerst wist ik niet wat ik zeggen moest, maar na een tijdje nadenken.... ik vond het nog wat hebben ook! die man is echt gruwelijk slim en heeft ook erg veel verstand van voetbal!
Eide
 Eide - zaterdag 23 juni 2012 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 13:49 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

de meeste zullen me uitlachen wat ik nu zeg, maar van de week had ik het met een collega over oud hockey bondscoach mark lammers. wat een inteligente man is dat. die collega zei hij moet de opvolger van van marwijk worden. eerst wist ik niet wat ik zeggen moest, maar na een tijdje nadenken.... ik vond het nog wat hebben ook! die man is echt gruwelijk slim en heeft ook erg veel verstand van voetbal!
Dat zou een stunt zijn zeg :)
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 juni 2012 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 14:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zou een stunt zijn zeg :)
serieus eide, jij hebt wel kijk op voetbal. die man is inteligent daar zeg je u tegen. heb laatst een interview gezien met hem. ging destijds over voetbal. man man man. bij hockey had tie het koppie er ook goed bij. zie hem nog wel in de voetbalwereld eindigen
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 juni 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 13:49 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Marc Lammers heb ik meerdere jaren gezien bij het hockey inderdaad en beelden gezien van hoe hij te werk ging...de professionaliteit wat daarvan afstraalt, zie je bij het NL-elftal totaal niet...hij is veeleisend en denkt puur in het collectief....ik vind en dat bemerkte ik ook uit de woorden van Lammers dat je de verantwoordelijkheid veel meer bij de spelers moet leggen....als coach moet je veel meer de oren laten hangen naar wat de spelersgroep als geheel wil...je moet zoveel mogelijk op één lijn zien te komen en daarvanuit duidelijke afspraken maken...dan maak je het voor jezelf en voor de spelers veel gemakkelijker..dan kun je als coach veel eerder een speler ergens op aanspreken wanneer het fout gaat...ga je als speler duidelijk te buiten aan hetgeen is afgesproken, kun je hem direct buitentrappen!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 juni 2012 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 15:58 schreef alibabba het volgende:

[..]

Marc Lammers heb ik meerdere jaren gezien bij het hockey inderdaad en beelden gezien van hoe hij te werk ging...de professionaliteit wat daarvan afstraalt, zie je bij het NL-elftal totaal niet...hij is veeleisend en denkt puur in het collectief....ik vind en dat bemerkte ik ook uit de woorden van Lammers dat je de verantwoordelijkheid veel meer bij de spelers moet leggen....als coach moet je veel meer de oren laten hangen naar wat de spelersgroep als geheel wil...je moet zoveel mogelijk op één lijn zien te komen en daarvanuit duidelijke afspraken maken...dan maak je het voor jezelf en voor de spelers veel gemakkelijker..dan kun je als coach veel eerder een speler ergens op aanspreken wanneer het fout gaat...ga je als speler duidelijk te buiten aan hetgeen is afgesproken, kun je hem direct buitentrappen!!!
precies, ik wist niet hoe ik het exact neer moest zetten. dit is wat ik bedoel. kolere wat een intelligentie. kijk hij is inderdaad iemand van het collectief! iemand die een team met beide beentjes op de grond houdt. en verstand van voetbal heeft tie enorm! ik vond het een goede opmerking van me collega. zou niet eens een gekke keuze zijn?
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 juni 2012 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 16:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

precies, ik wist niet hoe ik het exact neer moest zetten. dit is wat ik bedoel. kolere wat een intelligentie. kijk hij is inderdaad iemand van het collectief! iemand die een team met beide beentjes op de grond houdt. en verstand van voetbal heeft tie enorm! ik vond het een goede opmerking van me collega. zou niet eens een gekke keuze zijn?
Wat ik er overigens aan wil toevoegen is dat ik het te ver vind gaan om hem een opvolger van v.Marwijk te laten worden....hockey is niet met voetbal te vergelijken, maar een teamproces is hetzelfde...hetgeen v.Halst aanhaalde is ook niet te onderschatten; het hockey-gebeuren word lang niet zo breed uitgemeten als het voetbal in de pers en dat zou eens goed bekeken moeten worden.

Ik zou het bijvoorbeeld een goed idee vinden om als NL-elftal je totaal af te sluiten van de buitenwereld...geen Twitter of andere social-media en zelfs geen TV ( waar alle meningen te zien zijn ), telefoon en kranten...zo'n toernooi is slechts 3 of 4 weken, waar gaat het over...ga als groep tijdens een toernooi waar je dan ook zit leuke dingen doen met zijn allen en zorg dat je zoveel mogelijk plezier maakt...voor mijn part kijk je, om maar een voorbeeld te noemen, de hele periode porno:) met zijn alle of kijk je naar lachfilms, als je maar niets mee krijgt van de Oranje-gekte...ik ben van mening dat meningen van buitenaf directe gevolgen heeft voor het teamproces en dat zou je moeten uitsluiten.

Het moet niet moeilijk zijn om geen contact met de buitenwereld te hebben...in het verleden zijn er programma's geweest zoals Big Brother of wat dan ook..daar ging het ook, dus waarom bij het NL-elftal niet? Het is een publiekelijk iets, dus spreken met de media hoort erbij, maar sluit je als groep voor de rest af van alle perikelen buiten hetgeen je mee bezig bent...het gezamenlijk doel moet zijn; Europees kampioen of Wereldkampioen en daar moet je als groep ALLES voor over hebben!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 juni 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 16:15 schreef alibabba het volgende:

[..]

Wat ik er overigens aan wil toevoegen is dat ik het te ver vind gaan om hem een opvolger van v.Marwijk te laten worden....hockey is niet met voetbal te vergelijken, maar een teamproces is hetzelfde...hetgeen v.Halst aanhaalde is ook niet te onderschatten; het hockey-gebeuren word lang niet zo breed uitgemeten als het voetbal in de pers en dat zou eens goed bekeken moeten worden.

Ik zou het bijvoorbeeld een goed idee vinden om als NL-elftal je totaal af te sluiten van de buitenwereld...geen Twitter of andere social-media en zelfs geen TV ( waar alle meningen te zien zijn ), telefoon en kranten...zo'n toernooi is slechts 3 of 4 weken, waar gaat het over...ga als groep tijdens een toernooi waar je dan ook zit leuke dingen doen met zijn allen en zorg dat je zoveel mogelijk plezier maakt...voor mijn part kijk je, om maar een voorbeeld te noemen, de hele periode porno:) met zijn alle of kijk je naar lachfilms, als je maar niets mee krijgt van de Oranje-gekte...ik ben van mening dat meningen van buitenaf directe gevolgen heeft voor het teamproces en dat zou je moeten uitsluiten.

Het moet niet moeilijk zijn om geen contact met de buitenwereld te hebben...in het verleden zijn er programma's geweest zoals Big Brother of wat dan ook..daar ging het ook, dus waarom bij het NL-elftal niet? Het is een publiekelijk iets, dus spreken met de media hoort erbij, maar sluit je als groep voor de rest af van alle perikelen buiten hetgeen je mee bezig bent...het gezamenlijk doel moet zijn; Europees kampioen of Wereldkampioen en daar moet je als groep ALLES voor over hebben!!
klopt, die social media moet er sowiezo uit. maar hou je het nog tegen? lammers heeft ook geuwelijk veel verstand van voetbal. hij zal ook geen bonscoach worden. durft ik wel te zeggen. maar vond het zeker interresant. ik zou gewoon louis van gaal aantrekken
Eide
 Eide - zaterdag 23 juni 2012 - 21:24   quote  deeplink  
Wat in het hockey erg sterk is, is het gebruik van technologie. Niet alleen video review, maar ook analyse van wedstrijden. Iemand als Lammers zou echt wel een meerwaarde kunnen zijn voor een technische staf denk ik. Relatief vrij van typische voetbal vooroordelen, intelligent, topsport verleden. Die zou van mij zo bij Ajax mogen beginnen als assistent van de Boer.

Ik hoop dat Co Adriaanse een kans gaat krijgen. Aanvallende instelling, houdt van verzorgt voetbal, kent het klappen van de zweep in de voetballerij en is voldoende persoonlijkheid om die oranje klanten in toom te houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juni 2012 door Eide --
nora
 nora - zaterdag 23 juni 2012 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 21:24 schreef Eide het volgende:
Wat in het hockey erg sterk is, is het gebruik van technologie. Niet alleen video review, maar ook analyse van wedstrijden. Iemand als Lammers zou echt wel een meerwaarde kunnen zijn voor een technische staf denk ik. Relatief vrij van typische voetbal vooroordelen, intelligent, topsport verleden. Die zou van mij zo bij Ajax mogen beginnen als assistent van de Boer.

Ik hoop dat Co Adriaanse een kans gaat krijgen. Aanvallende instelling, houdt van verzorgt voetbal, kent het klappen van de zweep in de voetballerij en is voldoende persoonlijkheid om die oranje klanten in toom te houden.
Plus 100 eindelijk een echte coach die lef heeft,scheit ziek van dat angsthazen voetbal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 juni 2012 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 15:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Er word gezegd dat er 2 kampen waren, maar hoe is dit nou in hemelsnaam mogelijk? Er zijn voor het toernooi blijkbaar geen duidelijke afspraken gemaakt en daar gaat het fout...je bent met een groep van over de 20 man....dan ga je normaal gesproken voor een toernooi eens met zijn alle om de tafel zitten en zou er gefilosofeerd moeten worden hoe te gaan spelen...op den duur moet je met tezamen tot een éénsgezinde speelwijze komen...

Als coach moet je ook je oren laten hangen naar wat de spelers willen en wat het beste bij ze past...Huntelaar en v.Persie schoten beide de ene na de andere goal bij hun club....Sneijder is het beste centraal en het gevaarlijkst als ie richting doel speelt...Johnny is goed in het afjagen van de bal...ik noem nu een paar dingen op van enkele spelers...dat alles leg je op tafel en zou je tot de conclusie moeten komen dat het NL-elftal het beste in een aanvallende rol moet spelen...als centrale verdediger zou Heitinga een rol kunnen vervullen als middenvelder....v.Bommel zou in balbezit de rol van controleur uitstekend kunnen uitvoeren, iets wat ie bij AC Milan prima doet...Johnny zou dus zijn ding, het afjagen, kunnen etaleren en met opkomende backs blijven de ruimtes naar mekaar toe niet groot...een rechtsbuiten op rechts en een linksbuiten op links lijkt mij de normaalste zaak..Sneijder kan met voldoende druk naar voren als een 10/middenvelder spelen met Huntelaar en v.Persie daarvoor...klaar is Kees!!!

Ik hoorde gisteren dat v.Bommel als aanvoerder niet werd geaccepteerd....dit is het meest trieste wat er is, want dat betekend ook dat men v.Marwijk niet serieus nam...waarom word zoiets niet vantevoren uitgepraat? Wat zijn dat dan toch een stel achterlijke bij mekaar zeg!!! Een rol van aanvoerder moet je niet onderschatten en dat moet bovenaan een agenda staan wanneer je met elkaar om de tafel gaat zitten..

Het zijn allemaal twijfels geweest die rondom dat geheel zat en dan krijg je kampen en onenigheid...het lijkt potverdorie wel of ze een campingtoernooi gingen spelen en dan praat men over professionalisme....NEE NEE NEE, het zijn een stelletje ONBENULLEN en AMATEURS bij mekaar die het verdienen om UITGEKOTST te worden!!!
Lees het nu pas....ik ben het helemaal met je eens Ali....ze moeten zich diep schamen....ze hebben zich te kijk gezet als vice weltmeister....het lijken wel een stelletje kleuters met van Marwijk als de juffrouw....een frisse Ajaxwind zou helpen...het wordt tijd dat er koppen gaan rollen.....als 1e van Marwijk als 2e apppelvlaai....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 juni 2012 - 00:40   quote  deeplink  
Lammers zou inderdaad een goede zijn voor in de technische staf....niet als trainer maar als iemand die de organisatie wegzet...een soort spreekbuis....het Nederlands Elftal had een zware delegatie naar het EK gestuurd als technische staf...ik ben benieuwd wat al die heren daar gedaan hebben.....wat Lammers zei was logisch en vanzelfsprekend....laat Lammers maar toetreden en laat er dan een paar vertrekken zoals een Joritsma en Kees Jansma.....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 24 juni 2012 - 12:33   quote  deeplink  
Laat het voetbalseizoen maar weer snel beginnen!! Dat gezeik over wie nu de bondscoach moet worden is net zo interessant als al die achterlijke praatprogramma's op televisie met allerlei betweters die denken het ei te hebben uitgevonden!!!
alibabba
 alibabba - zondag 24 juni 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 00:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Lammers zou inderdaad een goede zijn voor in de technische staf....niet als trainer maar als iemand die de organisatie wegzet...een soort spreekbuis....het Nederlands Elftal had een zware delegatie naar het EK gestuurd als technische staf...ik ben benieuwd wat al die heren daar gedaan hebben.....wat Lammers zei was logisch en vanzelfsprekend....laat Lammers maar toetreden en laat er dan een paar vertrekken zoals een Joritsma en Kees Jansma.....
Weet je wat het is Jack....het word op een gegeven moment een kliek bij mekaar die melkaar wat staan na te lullen en niet meer normaal kunnen denken...bang om mekaar voor het hoofd te stoten en dan krijg je een soort sekte...wat hebben zoveel mensen op een hoop nou voor zin vraag ik me af..
nora
 nora - zondag 24 juni 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:

Beste Alie is geen speld tussen te krijgen maar dat mag je echt onze bondscoach of zoals ik hem noem Bert Rutte aanrekenen,de angsthazen trainers van Nederland zijn toch Rutte en van Marwijk en dat gelul over de WK van 2 jaar geleden daar hebben we alle geluk van de wereld gehad,met deze bondscoach kan je alleen resultaat halen met een ijzersterke verdediging,maar die hebben wij niet onze kracht ligt voorin,en die mannen moeten voorzien worden en met dit systeem en met deze spelers kan je van iedereen verliezen.De oplossing een nw bondscoach een eerste vereiste dan afscheid nemen van diverse dertigers,dat zijn Kuyt-van Bommel-Boulerouz-Appelvlaai-Bouma-Schaars-Mathijssen-Heitinga.Ik weet het zijn niet allemaal dertigers maar er zitten er ook bij die het niet meer hebben.Erbij halen Maher-Douglas-Anita-Urby-Viergever-Bruma-Boerrigter en van Rhijn ,indien Greg zich niet meer op het voetbal gaat richten ook weg wezen,tevens mag je vraagtekens zetten bij mister arro van Persie nog een kans geven anders ook oprotte nog geen fuck gepresteerd in het Nederlandsteam ,volgens mij is dit een goede klus voor onze strenge aanvallende trainer Co Adriaanse.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juni 2012 door nora --
Loetje
 Loetje - zondag 24 juni 2012 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 21:24 schreef Eide het volgende:

precies
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 juni 2012 - 23:33   quote  deeplink  
Heitinga, Huntelaar en vd Vaart worden niet meer opgeroepen....KAKKERLAK VAN MARWIJK ZELF OPZOUTEN AUB..........
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/van-marwijk-schrapt-rotte-appels-vdv-en-hunter
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 25 juni 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 23:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Heitinga, Huntelaar en vd Vaart worden niet meer opgeroepen....KAKKERLAK VAN MARWIJK ZELF OPZOUTEN AUB..........
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/van-marwijk-schrapt-rotte-appels-vdv-en-hunter
Pff.. Alles is logisch behalve deze drie. Sjongejonge.
Hopen dat hij uit zichzelf opstapt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 juni 2012 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 23:37 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Pff.. Alles is logisch behalve deze drie. Sjongejonge.
Hopen dat hij uit zichzelf opstapt.
Ja echt....mocht van Marwijk niet opstappen....dan hoop ik dat de overige exajacieden ook opstappen zoals Sneyder en de Jong....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 26 juni 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 23:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja echt....mocht van Marwijk niet opstappen....dan hoop ik dat de overige exajacieden ook opstappen zoals Sneyder en de Jong....
Weet je wat ik hoop????

Dat ze dat hele achterlijke Nederlands elftal opdoeken!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 juni 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 20:55 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Weet je wat ik hoop????

Dat ze dat hele achterlijke Nederlands elftal opdoeken!!
Nee...ze moeten die achterlijke van Marwijk opdoeken....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 juni 2012 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee...ze moeten die achterlijke van Marwijk opdoeken....
Hahahaha hij heeft zelf zijn handdoek maar in de ring gegooid YES!!!!! maar hoe nu verder...........

Het is buiten kijf....natuurlijk onze Johan.....Johan Cruyff daar kan je alleen maar van dromen...maar goed laten we maar niet dromen en naar de realiteit gaan.....

1) Rijkaard/Henk ten Cate samen enorm succesvol met Barelona....met de nadruk op Henk ten cate als veldtrainer
2) Hiddink....denk aan 1998 in Frankrijk.....ons mooiste voetbal ooit....denk aan Zuid korea....denk aan Australie.....denk aan Rusland.....
3) Van gaal....wilt dolgraag iets recht zetten.....en is net als Hiddink een vakman....
4) Ko Adriaanse....nieuw....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2012 door Jack Huntelaar --
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 01:20   quote  deeplink  
Johan Cruijff samen met Neeskens, en die dooie Cocu die inspiratieloze kop van hem moet gewoon weg geen goede sparringpartner niet iemand met de vuist op tafel respect voor zijn carriere maar vind hem echt een slapzak....
Ajx
 Ajx - donderdag 28 juni 2012 - 20:54   quote  deeplink  
Gewoon Louis van Gaal! Die heeft alles in zich om een topper te worden bij NL!! Revanche gevoelens, kan verjongen, tactisch goed enz.!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Europees Kampioenschap 2012

0.0188708