BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Europees Kampioenschap 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 08 mei 2012 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:00 schreef Grasmaaier het volgende:
Groep D
1.Zweden
2.Frankrijk
3.Engeland
4.Oekraïne
Ik zie Engeland door gaan hoor, en wel als groepswinnaar. 2e plek zal eens strijd zijn tussen Frankrijk en Zweden waar ik Frankrijk kansrijker acht.
remco k
 remco k - dinsdag 08 mei 2012 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 09:13 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat de uiteindelijke selectie van 23 spelers er zo uit zal zien

Doel (3)
Tim Krul (Newcastle United)
Maarten Stekelenburg (AS Roma)
Michel Vorm (Swansea City)

Verdediging (7)
Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart)
Alexander Büttner (Vitesse)
John Heitinga (Everton)
Joris Mathijsen (Málaga)
Ron Vlaar (Feyenoord)
Gregory van der Wiel (Ajax)
Jetro Willems (PSV)

Middenveld (7)
Ibrahim Afellay (Barcelona)
Mark van Bommel (AC Milan)
Urby Emanuelson (AC Milan)
Nigel de Jong (Manchester City)
Wesley Sneijder (Inter)
Kevin Strootman (PSV)
Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur)

Aanval (6)
Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04)
Dirk Kuijt (Liverpool)
Jeremain Lens (PSV)
Robin van Persie (Arsenal)
Arjen Robben (Bayern München)
Luciano Narsingh (sc Heerenveen)

Dan zijn dus de afvallers: (13)
Jasper Cillessen (Ajax)
Erwin Mulder (Feyenoord)
Stefan de Vrij (Feyenoord)
Wilfred Bouma (PSV)
Nick Viergever (AZ)
Hedwiges Maduro (Valencia)
Vurnon Anita (Ajax)
Stijn Schaars (Sporting)
Adam Maher (AZ)
Siem de Jong (Ajax)
Georginio Wijnaldum (PSV)
Luuk de Jong (FC Twente)
Ola John (FC Twente)

De redenatie over de afvallers:

Mulder en Cillissen weten we al, van Marwijk heeft al aangegeven dat ze mee gaan op stage maar zeker zullen afvallen. Die zijn dus makkelijk.

Achterin zullen, denk ik, Viergever en de Vrij afvallen omdat ze nog geen ervaring hebben. Ook voor die 2 een stage moment gericht op de toekomst. Bouma valt af omdat hij gewoon te ver over zijn top heen is. Maduro valt denk ik af vanwege het gebrek aan ritme (is eigenlijk heel het seizoen geblesseerd geweest. Anita zal het waarschijnlijk voor de plek als links back afleggen tegen Buttner en Willems, wetende dat ook Emanuelson daar kan spelen. De verdediging vond ik veruit het moeilijkst kiezen.

Op het middenveld zal van Marwijk voor zijn vaste middenvelders kiezen. De enige waar ik hevig aan twijfel is of Strootman niet zal afvallen voor Schaars. Toch denk ik dat het Strootman wordt, op basis van het selectiebeleid van van Marwijk in het verleden. Maher mee als stage, Siem en Wijnaldum zijn in hun aanvallende rol gewoon duidelijk minder dan de mannen die wel mee mogen.

Aanvallend valt de Jong valt daar af omdat van Marwijk met KJH en RVP al absolute top heeft op die positie. Ola John is denk ik toch minder dan Narsingh en Lens, dus daarom valt ook hij af.
Ik denk dat je aardig in de richting zit, alleen denk ik dat de Jong wel mee gaat en wel voor Lens, die voegt niks toe aan een elftal dat in de kleine ruimte moet spelen op de helft van de tegenstander, plus met Narsingh en Robben heb je al twee snelle buiten spelers. verder denk ik dat Willems of Butner afvalt, Urby mee gaat als back want die heeft als middenvelder niks in het NL elftal te zoeken (getuige ook het feit dat nu iedereen bij Milan weer fit is hij gewoon op de tribune zit) en dat Anita misschien wel eens meegaat als middenvelder i.p.v. Strootman of Schaars, hij is veel meer een echte winnaar dan deze gasten..
Eide
 Eide - dinsdag 08 mei 2012 - 11:11   quote  deeplink  
Ik zie van Marwijk toch eerder kiezen voor Lens dan voor de Jong omdat Lens een veel breder inzetbare speler is dan de Jong. lens kan zowel als vleugelaanvaller als in de spits. Is dus voor de breedte een nuttige speler voor de bank dan de Jong. De Jong zou wel weer een optie in de rol van breekijzer kunnen zijn. Moeilijk.

Emanuelson heb je een goed punt mee. En Vurnon wens ik een uiteindelijke selectie met heel mijn hart toe. Is ook multifunctioneel maar die afweging is ook weer een beetje op basis van eerder selectie gedrag van van Marwijk. Hij kiest al tijden voor Strootman en ik denk gewoon dat hij dat doorzet. Ik denk dat op basis van het afgelopen seizoen zowel Schaars als Anita het meer verdienen.
remco k
 remco k - dinsdag 08 mei 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 11:11 schreef Eide het volgende:
Ik zie van Marwijk toch eerder kiezen voor Lens dan voor de Jong omdat Lens een veel breder inzetbare speler is dan de Jong. lens kan zowel als vleugelaanvaller als in de spits. Is dus voor de breedte een nuttige speler voor de bank dan de Jong. De Jong zou wel weer een optie in de rol van breekijzer kunnen zijn. Moeilijk.

Emanuelson heb je een goed punt mee. En Vurnon wens ik een uiteindelijke selectie met heel mijn hart toe. Is ook multifunctioneel maar die afweging is ook weer een beetje op basis van eerder selectie gedrag van van Marwijk. Hij kiest al tijden voor Strootman en ik denk gewoon dat hij dat doorzet. Ik denk dat op basis van het afgelopen seizoen zowel Schaars als Anita het meer verdienen.
Dat laatste zeker mee eens, Anita is gewoon beter geworden dan deze jongens al vind ik Schaars goed spelen in Portugal, het verschil tussen deze jongens zit hem in het feit dat Anita multifunctioneel is en nog belangrijker, het is een echte winnaar.. En die heb je gewoon nodig.
Guyt
 Guyt - dinsdag 08 mei 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 19:50 schreef AFCA MARCO het volgende:
Kuyt gaat altijd mee met Bert.
Narsing is 5x beter dan John, maar john is wel een van de weinige die ook een man kan passeren en kan scoren.
Snap ook niet wat hij met Kuyt heb.Je zag gister bij VI dat Bert niet blij was met de andere lui aan tafel die Kut er liever niet in zien staan.Miss goeie vrienden ofzo blijft onbegrijpelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door Guyt --
Rogier
 Rogier - dinsdag 08 mei 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Als we weer van dat ruk voetbal spelen (en met Van Marwijk is die kans heeeeel groot) dan zal ik er weining van zien. Het WK2010 was werkelijk niet om aan te zien, die wedstrijd tegen Japan was wel zo ontzettend slecht dat ik hem uit wilde zetten.
Guyt
 Guyt - dinsdag 08 mei 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Urby held////
Eide
 Eide - dinsdag 08 mei 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 12:48 schreef Guyt het volgende:

[..]

Snap ook niet wat hij met Kuyt heb.Je zag gister bij VI dat hij niet blij was met de andere lui aan tafel die Kut er liever niet in ziet staan.Miss goeie vrienden ofzo blijft onbegrijpelijk.
Ik snap heel goed wat van Marwijk in Kuyt ziet hoor. Het is een waterdrager, een vechter. In een elftal met veel sierpaarden heb je ook werkpaarden nodig. Bovendien is de combinatie met Greg natuurlijk prima want Kuyt verdedigd ook goed mee en Greg kan bij Kuyt prima buitenom komen. Tot zo ver wat van Marwijk in Kuyt ziet.

Maar. Ik denk dat je ook op die positie voor kwaliteit moet kiezen. En dat komt Kuyt wel tekort. Hij heeft geen passeer actie, is geen voorbereider van goals, is geen held in de passing. Nogmaals, het is een werker, geen artiest. Kortom, je bent dan sterk afhankelijk van de actie van je rechtsback. De wereld op z'n kop.

Met het oog op de keuze die van marwijk moet gaan maken kan ik me overigens best voorstellen dat Kuyt gaat sneuvelen om plaats te maken voor KJH en RVP in dezelfde basis elf. Van Marwijk speelt altijd met 6 verdedigers/controleurs en 4 aanvallende spelers. Robben speelt altijd, Sneijder speelt altijd. Als je dan en KJH en RVP ook wil laten spelen moet je of het systeem loslaten (wat van Marwijk nog nooit heeft gedaan) of Kuyt op de bank zetten.

edit: Sterker nog, ik ben van mening dat Kuyt niet in de basis zou moeten staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 21:58 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid.. Steek, Krul en Vorm zijn de vaste drie keepers.. als er 1 van die wegvalt, dan zal Vermeer erbij komen!
Hey Grassie even voor de goede orde...dit heeft Eide al gemeld...was al duidelijk...
IdiJoods
 IdiJoods - dinsdag 08 mei 2012 - 14:08   quote  deeplink  
Gaaaaap..

Klapvee-oranje-publiek.

Oh wat gezellig met je domme wave.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 09:13 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat de uiteindelijke selectie van 23 spelers er zo uit zal zien

Doel (3)
Tim Krul (Newcastle United)
Maarten Stekelenburg (AS Roma)
Michel Vorm (Swansea City)

Verdediging (7)
Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart)
Alexander Büttner (Vitesse)
John Heitinga (Everton)
Joris Mathijsen (Málaga)
Ron Vlaar (Feyenoord)
Gregory van der Wiel (Ajax)
Jetro Willems (PSV)

Middenveld (7)
Ibrahim Afellay (Barcelona)
Mark van Bommel (AC Milan)
Urby Emanuelson (AC Milan)
Nigel de Jong (Manchester City)
Wesley Sneijder (Inter)
Kevin Strootman (PSV)
Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur)

Aanval (6)
Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04)
Dirk Kuijt (Liverpool)
Jeremain Lens (PSV)
Robin van Persie (Arsenal)
Arjen Robben (Bayern München)
Luciano Narsingh (sc Heerenveen)

Dan zijn dus de afvallers: (13)
Jasper Cillessen (Ajax)
Erwin Mulder (Feyenoord)
Stefan de Vrij (Feyenoord)
Wilfred Bouma (PSV)
Nick Viergever (AZ)
Hedwiges Maduro (Valencia)
Vurnon Anita (Ajax)
Stijn Schaars (Sporting)
Adam Maher (AZ)
Siem de Jong (Ajax)
Georginio Wijnaldum (PSV)
Luuk de Jong (FC Twente)
Ola John (FC Twente)

De redenatie over de afvallers:

Mulder en Cillissen weten we al, van Marwijk heeft al aangegeven dat ze mee gaan op stage maar zeker zullen afvallen. Die zijn dus makkelijk.

Achterin zullen, denk ik, Viergever en de Vrij afvallen omdat ze nog geen ervaring hebben. Ook voor die 2 een stage moment gericht op de toekomst. Bouma valt af omdat hij gewoon te ver over zijn top heen is. Maduro valt denk ik af vanwege het gebrek aan ritme (is eigenlijk heel het seizoen geblesseerd geweest. Anita zal het waarschijnlijk voor de plek als links back afleggen tegen Buttner en Willems, wetende dat ook Emanuelson daar kan spelen. De verdediging vond ik veruit het moeilijkst kiezen.

Op het middenveld zal van Marwijk voor zijn vaste middenvelders kiezen. De enige waar ik hevig aan twijfel is of Strootman niet zal afvallen voor Schaars. Toch denk ik dat het Strootman wordt, op basis van het selectiebeleid van van Marwijk in het verleden. Maher mee als stage, Siem en Wijnaldum zijn in hun aanvallende rol gewoon duidelijk minder dan de mannen die wel mee mogen.

Aanvallend valt de Jong valt daar af omdat van Marwijk met KJH en RVP al absolute top heeft op die positie. Ola John is denk ik toch minder dan Narsingh en Lens, dus daarom valt ook hij af.
Mulder en Cillessen weten we...die vallen sowieso af....

Dit was de selectie tegen Engeland in februari....

Doel: Tim Krul (Newcastle United), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Michel Vorm (Swansea City)
Blijft zo....

Verdediging: Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Jeffrey Bruma (HSV), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Málaga), Erik Pieters (PSV), Ron Vlaar (Feyenoord)

Bruma niet geselecteerd en Pieters geblesseerd vallen dus nu af....worden de Vrij en Bouma denk ik....de Vrij omdat hij aangeeft dat hij hem een constante voetballer vindt en Bouma(niet terecht) van wege zijn ervaring en op meerdere posities in te zetten...
Let op onze bondscoach is ouderwets en nogal gecharmeerd van ERVARING....
Maduro gaat ook gewoon mee...is vrij van Blessures en vers...
Anita hier nog in de verdediging ingedeeld zal waarschijnlijk ook afvallen....omdat er genoeg goede VM aanwezig zijn

Middenveld: Mark van Bommel (AC Milan), Urby Emanuelson (AC Milan), Nigel de Jong (Manchester City), Adam Maher (AZ), Stijn Schaars (Sporting), Wesley Sneijder (Inter), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Georginio Wijnaldum (PSV)

Mee eens Wijnaldum valt af....ook Siem en Maher
komen niet door de selectie heen...Stijn gaat altijd mee..zat al onbetwist bij de selectie

Aanval: Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (FC Twente), Luuk de Jong (FC Twente), Dirk Kuyt (Liverpool), Jeremain Lens (PSV), Luciano Narsingh (sc Heerenveen), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Bayern München)

luuk..Luciano...Ola en Jeremain gaan allen gewoon mee...jammer dat Kuyt niet afvalt....
Guyt
 Guyt - dinsdag 08 mei 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 12:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik snap heel goed wat van Marwijk in Kuyt ziet hoor. Het is een waterdrager, een vechter. In een elftal met veel sierpaarden heb je ook werkpaarden nodig. Bovendien is de combinatie met Greg natuurlijk prima want Kuyt verdedigd ook goed mee en Greg kan bij Kuyt prima buitenom komen. Tot zo ver wat van Marwijk in Kuyt ziet.

Maar. Ik denk dat je ook op die positie voor kwaliteit moet kiezen. En dat komt Kuyt wel tekort. Hij heeft geen passeer actie, is geen voorbereider van goals, is geen held in de passing. Nogmaals, het is een werker, geen artiest. Kortom, je bent dan sterk afhankelijk van de actie van je rechtsback. De wereld op z'n kop.

Met het oog op de keuze die van marwijk moet gaan maken kan ik me overigens best voorstellen dat Kuyt gaat sneuvelen om plaats te maken voor KJH en RVP in dezelfde basis elf. Van Marwijk speelt altijd met 6 verdedigers/controleurs en 4 aanvallende spelers. Robben speelt altijd, Sneijder speelt altijd. Als je dan en KJH en RVP ook wil laten spelen moet je of het systeem loslaten (wat van Marwijk nog nooit heeft gedaan) of Kuyt op de bank zetten.

edit: Sterker nog, ik ben van mening dat Kuyt niet in de basis zou moeten staan.
Ik snap het niet Eide dat meen ik serieus.Vind er weinig aan die jongen maar goed ieder zn eigen mening.

Ik hoop dat hij eens met KJH en RVP gaat spelen.Ben benieuwd hoe dat loopt..
Eide
 Eide - dinsdag 08 mei 2012 - 15:20   quote  deeplink  
Mijn grootste argument tegen Kuyt is niet eens zijn gebrek aan creativiteit. Mijn argument tegen hem is dat je met 6 verdedigers/controleurs al voldoende werkpaarden hebt. Je stelt Kuyt alleen op om nog een verdedigende zekerheid in te bouwen. En dat lijkt me vrij overdreven. Tegelijkertijd zie ik wel waarom Kuyt geselecteerd wordt en waarom hij nuttig is om er bij te hebben.

Maar niet voor de basis.

De beste wedstrijd van Oranje van de afgelopen 2 jaar was met RVP op rechts en KJH in de spits. Zet daar Robben bij en je tegenstander wordt niet vrolijk van je.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 08 mei 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 15:20 schreef Eide het volgende:
Mijn grootste argument tegen Kuyt is niet eens zijn gebrek aan creativiteit. Mijn argument tegen hem is dat je met 6 verdedigers/controleurs al voldoende werkpaarden hebt. Je stelt Kuyt alleen op om nog een verdedigende zekerheid in te bouwen. En dat lijkt me vrij overdreven. Tegelijkertijd zie ik wel waarom Kuyt geselecteerd wordt en waarom hij nuttig is om er bij te hebben.

Maar niet voor de basis.

De beste wedstrijd van Oranje van de afgelopen 2 jaar was met RVP op rechts en KJH in de spits. Zet daar Robben bij en je tegenstander wordt niet vrolijk van je.
waarom hij geselecteerd wordt? whaha zo slecht is hij nou ook weer niet.
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 08 mei 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 09:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zie Engeland door gaan hoor, en wel als groepswinnaar. 2e plek zal eens strijd zijn tussen Frankrijk en Zweden waar ik Frankrijk kansrijker acht.
Ik vind Zweden met Ibra en Gaydetti toch wel een redelijk sterke aanval hebben en ze presteren meestal goed op een eindronde
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 08 mei 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 11:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste zeker mee eens, Anita is gewoon beter geworden dan deze jongens al vind ik Schaars goed spelen in Portugal, het verschil tussen deze jongens zit hem in het feit dat Anita multifunctioneel is en nog belangrijker, het is een echte winnaar.. En die heb je gewoon nodig.
Een bijtertje die we jarenlang hebben gemist op 't middenveld.. een bijtertje die geen kaarten pakt en die ook nog eens goed kan voetballen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 23:13 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Ik vind Zweden met Ibra en Gaydetti toch wel een redelijk sterke aanval hebben en ze presteren meestal goed op een eindronde
Beiden redden het niet...Engeland te traag en te veel oudjes...Zweden heeft het nooit gered...
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 08 mei 2012 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 23:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Beiden redden het niet...Engeland te traag en te veel oudjes...Zweden heeft het nooit gered...
Dus jij denkt dat Oekraïne en Frankrijk doorgaan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Frankrijk en Engeland..maar dan houdt het op voor Engeland....
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 08 mei 2012 - 23:30   quote  deeplink  
Denk dat Ned. het ook nog lastig genoeg krijgt.. hoewel we Portugal best kunnen hebben
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 23:30 schreef Grasmaaier het volgende:
Denk dat Ned. het ook nog lastig genoeg krijgt.. hoewel we Portugal best kunnen hebben
Dat denk ik ook grassie...Nederland overleeft de eerste ronde wel...maar dan ??
Eide
 Eide - woensdag 09 mei 2012 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

waarom hij geselecteerd wordt? whaha zo slecht is hij nou ook weer niet.
Huh? Heb ik dat gezegd? Dacht het niet. Zou bij mij alleen geen basisspeler zijn. Niet als je met van Bommel en de Jong al met 2 controleurs speelt.
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 09 mei 2012 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat denk ik ook grassie...Nederland overleeft de eerste ronde wel...maar dan ??
dan spelen ze volgens mijn uitslagen tegen Tsjechië of Rusland in de kwartfinale

om vervolgens de halve finale tegen Italië te spelen. Finale tegen Duitsland of Spanje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door Grasmaaier --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 00:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Huh? Heb ik dat gezegd? Dacht het niet. Zou bij mij alleen geen basisspeler zijn. Niet als je met van Bommel en de Jong al met 2 controleurs speelt.
nee, hij zou bij mij ook niet in de basis staan.

maar als je met bijv. Vaart of Strootman op controleur staat met van Bommel, dan kan hij wel handig zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 13:55 schreef nickyajax1996 het volgende:
kom op je bent nederlander ! Sta achter je land wie had verwacht dat we in de finale van het wk zouden staan! Heb hoop iedereen schreef ajax af ze zijn gewoon kampioen geworden!
haha ik had verwacht dat we in de Finale van het Wk zouden staan, alleen dit jaar ben ik bang dat we tegen Portugal heel goed spelen en dat we dan door een actie van Nani of Ronaldo een goal tegen krijgen en dan nog gelijk eindigen ofzo.
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 15:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

haha ik had verwacht dat we in de Finale van het Wk zouden staan, alleen dit jaar ben ik bang dat we tegen Portugal heel goed spelen en dat we dan door een actie van Nani of Ronaldo een goal tegen krijgen en dan nog gelijk eindigen ofzo.
Nani?? Je bedoelt die middelmatige speler van United??
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 15:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Nani?? Je bedoelt die middelmatige speler van United??
Nani speelt Pieters helemaal dronken, 100%
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 07:42 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

dan spelen ze volgens mijn uitslagen tegen Tsjechië of Rusland in de kwartfinale

om vervolgens de halve finale tegen Italië te spelen. Finale tegen Duitsland of Spanje
Als dat zo is komen ze misschien toch in de finale...
Ik hoop op mooi voetbal met mooie doelpunten zoals 4 jaar geleden onder van Basten...beter met mooi voetbal naar huis als met boerenkoolvoetbal in de finale komen...
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 15:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nani speelt Pieters helemaal dronken, 100%
Nani speelde Koppers niet eens dronken...
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 16:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als dat zo is komen ze misschien toch in de finale...
Ik hoop op mooi voetbal met mooie doelpunten zoals 4 jaar geleden onder van Basten...beter met mooi voetbal naar huis als met boerenkoolvoetbal in de finale komen...
Wat het NL elftal betreft heb ik wel weer eens zin in een echt feestje, dus kampioen worden met boerenkool voetbal teken ik direct voor..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Nani speelde Koppers niet eens dronken...
toen speelde heel United slecht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 16:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat het NL elftal betreft heb ik wel weer eens zin in een echt feestje, dus kampioen worden met boerenkool voetbal teken ik direct voor..
Wat betreft een feestje altijd...
Eide
 Eide - woensdag 09 mei 2012 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 15:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik vind Portugal toch aanmerkelijk zwakker dan het Nederlands Elftal hoor. Duitsland is wel heel goed geworden. Maar ik zie Nederland en Duitsland toch als de grote jongens in de groep.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 18:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind Portugal toch aanmerkelijk zwakker dan het Nederlands Elftal hoor. Duitsland is wel heel goed geworden. Maar ik zie Nederland en Duitsland toch als de grote jongens in de groep.
ben ik met je eens, maar ik bedoel dat je moet uitkijken dat je niet tegen een counter aanloopt van die portugezen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 09 mei 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 14:08 schreef IdiJoods het volgende:
Gaaaaap..

Klapvee-oranje-publiek.

Oh wat gezellig met je domme wave.
Clown man, het zijn gewoon clowns!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 09 mei 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Nederlands elftal boeit me eigenlijk vrij weinig..
Ik denk niet dat we het gaan redden ook.

Ik snap ook niet hoe ze de finale hebben gehaald met dat lelijke voetbal. Lijkt een beetje op PSV.
Ik denk dat dit door van Marwijk komt, dus als er een andere trainer zou komen, zou ik dat niet erg vinden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 22:04 schreef Hasjkoph het volgende:
Nederlands elftal boeit me eigenlijk vrij weinig..
Ik denk niet dat we het gaan redden ook.

Ik snap ook niet hoe ze de finale hebben gehaald met dat lelijke voetbal. Lijkt een beetje op PSV.
Ik denk dat dit door van Marwijk komt, dus als er een andere trainer zou komen, zou ik dat niet erg vinden..
Niet te negatief Hasjkoph als ze europees kampioen worden spring jij ook in die gracht hahahaha of zakt die woonboot naar de bodem hahahahaa of wordt jij ook stomdronken van die kop van Strootman...
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 09 mei 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 22:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet te negatief Hasjkoph als ze europees kampioen worden spring jij ook in die gracht hahahaha of zakt die woonboot naar de bodem hahahahaa of wordt jij ook stomdronken van die kop van Strootman...
Hahaha! Dat is ook waar, maar de dag erna zou ik weer zeiken over het kutvoetbal ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 22:27 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hahaha! Dat is ook waar, maar de dag erna zou ik weer zeiken over het kutvoetbal ;-)
Mooi toch lekker ouwehoeren over dat kutvoetbal....hahahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 09 mei 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 22:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mooi toch lekker ouwehoeren over dat kutvoetbal....hahahaha
Haha! ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 09 mei 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 22:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Meer schijtziek van die kop van die gemeentehoer!!! Nee dat hele Nederlands elftal interesseert me geen ene bal! Hopelijk is na 3 wedstrijden die clownsgelul weer voorbij en kunnen we ons richten op het nieuwe seizoen!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Ach ja er is voetbal...leuk dat oranje voor vrouw en kinderen want dan vindt iedereen voetbal ineens leuk....maar wat mij betreft ik zal er geen traan omlaten als ze naar huis moeten...ik denk zelfs dat sommige spelers ook denken...eindelijk vakantie....ergens op een hagelwitstrandje in een hangmatje met allemaal lekkere wijven en een lekker mixje.....
Eide
 Eide - donderdag 10 mei 2012 - 07:39   quote  deeplink  
Behalve dat ik Ajax fan ben, ben ik ook voetballiefhebber. En het Nederlands Elftal vind ik toch bijzonder.
nora
 nora - donderdag 10 mei 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 12:48 schreef Guyt het volgende:

[..]

Snap ook niet wat hij met Kuyt heb.Je zag gister bij VI dat Bert niet blij was met de andere lui aan tafel die Kut er liever niet in zien staan.Miss goeie vrienden ofzo blijft onbegrijpelijk.
Het is gewoon over met Kut en Bert kan hem niet los laten hij ziet hem als zijn zoon en die stel je altijd op samen met zijn schoonzoon.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 10 mei 2012 - 14:07   quote  deeplink  
Hij kan het nu niet meer maken om kut in te brengen in een voorhoede met van Persie...Huntelaar en Robben....natuurlijk verdedigt hij zijn standpunt dat lijkt me nogal logisch...denk toch dat kutje(hahaha) er niet meer inkomt...stand-inn..
nora
 nora - donderdag 10 mei 2012 - 14:10   quote  deeplink  
Ik heb er een hard hoofd in dat wij niet eens de poule doorkomen,punt 1 omdat wij de meest behoudende bondscoach hebben en wij pas sterk zijn in aanvallend voetbal en dat speelt Bert niet dus wordt je als land een stuk zwakker,die moeten afvallen in dit team zijn Bouma-Kuyt-Mathijsen.Te stijf over de top.

Doel Steek/Vorm/Krull
Achter.Wiel/Vlaar/Viergever/Urby /Vrij/Bruma + Buttner
Midden Sneijder-Vaart-Bommel-Nigel-Anita-Afelay-Maher
Voor.Narsingh-Lens-Klaas Jan -van Persie-Robben-Luuk.

Dit zijn de mensen die het moeten doen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 10 mei 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 14:10 schreef nora het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in dat wij niet eens de poule doorkomen,punt 1 omdat wij de meest behoudende bondscoach hebben en wij pas sterk zijn in aanvallend voetbal en dat speelt Bert niet dus wordt je als land een stuk zwakker,die moeten afvallen in dit team zijn Bouma-Kuyt-Mathijsen.Te stijf over de top.

Doel Steek/Vorm/Krull
Achter.Wiel/Vlaar/Viergever/Urby /Vrij/Bruma + Buttner
Midden Sneijder-Vaart-Bommel-Nigel-Anita-Afelay-Maher
Voor.Narsingh-Lens-Klaas Jan -van Persie-Robben-Luuk.

Dit zijn de mensen die het moeten doen.
je kunt moeilijk gaan stormlopen, op het EK verdedigten ze allemaal alleen maar. nu speel je tegen betere landen dus wordt het ook een leukere poule.

heb er een hard hoofd in dat we door gaan, maar word hee lastig.
al is het toch raar dat Portugal word verslagen door Denemarken en iedereen hier Portugal hoger in schat.
remco k
 remco k - donderdag 10 mei 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 16:29 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

toen speelde heel United slecht.
Nani speelt al twee seizoenen zo slecht
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 10 mei 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Nani speelt al twee seizoenen zo slecht
Sneijder heeft ook een kutjaar gehad, en die kan ook vlammen op het EK denk ik.
remco k
 remco k - donderdag 10 mei 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ach ja er is voetbal...leuk dat oranje voor vrouw en kinderen want dan vindt iedereen voetbal ineens leuk....maar wat mij betreft ik zal er geen traan omlaten als ze naar huis moeten...ik denk zelfs dat sommige spelers ook denken...eindelijk vakantie....ergens op een hagelwitstrandje in een hangmatje met allemaal lekkere wijven en een lekker mixje.....
Dat denk ik zeker niet, anders zouden ze ook wel afzeggen voor hun land.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Europees Kampioenschap 2012

0.0088460