|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nu ben ik nog optimistisch ;-)
Ik verwacht namelijk eigenlijk dat we de groepsfase al niet door komen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 15:52 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nu ben ik nog optimistisch ;-) Ik verwacht namelijk eigenlijk dat we de groepsfase al niet door komen.. iemand die het dus eens is! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jongens jongens...er staan genoeg oud ajaxspelers in die zich niet zo makkelijk naar huis laten sturen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 15:52 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nu ben ik nog optimistisch ;-) Ik verwacht namelijk eigenlijk dat we de groepsfase al niet door komen.. Ik hoor dat elk kampioenschap weer. Trouwens, ik hoor ook steeds hetzelfde als Ajax Europees speelt. Soms zijn we echt niet zo slecht als dat we zelf denken :) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Heb niets met dat clownselftal, maar ga wel meedoen aan je pooler gap! Want winnen van jouw wil ik altijd!!!
En mij nu heel gauw toevoegen gap! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 17:46 schreef amsterdammer113 het volgende:Heb niets met dat clownselftal, maar ga wel meedoen aan je pooler gap! Want winnen van jouw wil ik altijd!!! En mij nu heel gauw toevoegen gap! ;-) Ha welkom, vriend. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahahaha kampioen ga ik niet worden gap, want ik heb de ballen verstand van het EK maar ik ga jouw proberen te verslaan! En ik zag dat Nenam ook mee doet, dus heb ik er al 2 waar ik van WIL winnen!! Nu missie nog even overhalen! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 17:53 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahahahahahahahahaha kampioen ga ik niet worden gap, want ik heb de ballen verstand van het EK maar ik ga jouw proberen te verslaan! En ik zag dat Nenam ook mee doet, dus heb ik er al 2 waar ik van WIL winnen!! Nu missie nog even overhalen! ;-) Jaaaah Missy ook!!!
Ennuh mij versla je niet zo snel.
IK BEN BACO.....IK BEN DE BESTE!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 17:55 schreef baco74 het volgende:[..] Jaaaah Missy ook!!! Ennuh mij versla je niet zo snel. IK BEN BACO.....IK BEN DE BESTE!!! Whahahahahahahahahahahhahaha tja............ hebben we gezien bij de Eredivisie-sportpooler!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 17:55 schreef baco74 het volgende:[..] Jaaaah Missy ook!!! Ennuh mij versla je niet zo snel. IK BEN BACO.....IK BEN DE BESTE!!! Hé Baco ('de beste") ;-) Kan ik ook met jouw poule meedoen? Ik heb me aangemeld. Het is aan jou om mij toe te laten. Of niet... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:09 schreef Pietje het volgende:[..] Hé Baco ('de beste") ;-) Kan ik ook met jouw poule meedoen? Ik heb me aangemeld. Het is aan jou om mij toe te laten. Of niet... Moet ik ff een nachtje over slapen....ben jij wel 16+, is nl een kansspel.
Geintje Piet.......ik ga je gelijk accepteren, al nemen mijn kansen op een overwinning hierdoor wel af.
edit: Je bent erbij hoor Pietje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:09 schreef Pietje het volgende:[..] Hé Baco ('de beste") ;-) Kan ik ook met jouw poule meedoen? Ik heb me aangemeld. Het is aan jou om mij toe te laten. Of niet... Ouwe tijden herleven! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:14 schreef baco74 het volgende:[..] Moet ik ff een nachtje over slapen....ben jij wel 16+, is nl een kansspel. Geintje Piet.......ik ga je gelijk accepteren, al nemen mijn kansen op een overwinning hierdoor wel af. edit: Je bent erbij hoor Pietje. Zenks man! Je bent niet alleen "de beste", je bent zelfs de bovenste beste! Ach, je weet het, baco, het geluk is met de domme ;-)
Overigens ben ik al bijna 16 ;-) Hahahaha ehhh bijna 116??! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:17 schreef Pietje het volgende:[..] Zenks man! Je bent niet alleen "de beste", je bent zelfs de bovenste beste! Ach, je weet het, baco, het geluk is met de domme ;-) Overigens ben ik al bijna 16 ;-) Hahahaha ehhh bijna 116??! Pietje, met slijmen verdien je echt geen extra punten hoor! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 17:53 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahahahahahahahahaha kampioen ga ik niet worden gap, want ik heb de ballen verstand van het EK maar ik ga jouw proberen te verslaan! En ik zag dat Nenam ook mee doet, dus heb ik er al 2 waar ik van WIL winnen!! Nu missie nog even overhalen! ;-) Ik ga je slopen ouwe........had al gehoopt dat je mee zou doen........hahahahahaha eat your heart out gap |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ga je slopen ouwe........had al gehoopt dat je mee zou doen........hahahahahaha eat your heart out gap YES!!! Een nieuwe strijd tussen ons 2en gap! Hopelijk krijg ik Missy ook zo ver om mee te doen!! Gaan we weer elke avond kibbelen wie er meer punten heeft gescoord! Whahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:26 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] YES!!! Een nieuwe strijd tussen ons 2en gap! Hopelijk krijg ik Missy ook zo ver om mee te doen!! Gaan we weer elke avond kibbelen wie er meer punten heeft gescoord! Whahahahahahahahahahaha We kunnen ook nog een tour de france pooltje maken hoor........daarna naar de open dag,en we zijn de zomer weer door. Ik neem wel Melis mee naar de open dag |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tuurlijk niet. Ik heb helemaal geen extra punten nodig. Ik versla jullie toch allemaal ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:29 schreef Pietje het volgende:[..] Tuurlijk niet. Ik heb helemaal geen extra punten nodig. Ik versla jullie toch allemaal ;-) Is je anders niet gelukt met de Eredivisie :) En ik had zelfs de laatste speelronde niet ingevuld :) (Plus nog een paar andere wedstrijden die op vrijdag waren) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Mag ik ook meedoen? hahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] We kunnen ook nog een tour de france pooltje maken hoor........daarna naar de open dag,en we zijn de zomer weer door. Ik neem wel Melis mee naar de open dag Tour de France???? Ik heb een hekel aan Fransen gap! WHahahahahahahahahahahhahahaha, maar als jij een poultje wilt dan doe ik mee man! ;-)
En wanneer is de open dag trouwens??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:30 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Is je anders niet gelukt met de Eredivisie :) En ik had zelfs de laatste speelronde niet ingevuld :) (Plus nog een paar andere wedstrijden die op vrijdag waren) Ach, Hasjkoph, ik heb me met opzet ingehouden. Expres heb ik een aantal wedstrijden fout ingevuld, want de jeugd verdient een kans. Sterker, de jeugd heeft de toekomst ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jij niet, jij bent een lul en krijgt straks een advocaat op je dak! Grrrrrrrrrrrrr!! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:29 schreef Pietje het volgende:[..] Tuurlijk niet. Ik heb helemaal geen extra punten nodig. Ik versla jullie toch allemaal ;-) Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr pffffffffffffffffffffffffffffffff tering geen antwoord meer! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tour de France???? Ik heb een hekel aan Fransen gap! WHahahahahahahahahahahhahahaha, maar als jij een poultje wilt dan doe ik mee man! ;-) En wanneer is de open dag trouwens??? Augustus toch??.......en dan krijg ik je wel te pakken ouwe,spreken gewoon weer bij de AKO af |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jij niet, jij bent een lul en krijgt straks een advocaat op je dak! Grrrrrrrrrrrrr!! ;-) hahahahahahha ik denk dat ik het al weet gap ;p |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:35 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Augustus toch??.......en dan krijg ik je wel te pakken ouwe,spreken gewoon weer bij de AKO af Eerst eens kijken of ik ga gap! Vrije dagen tekort! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja gap, als je het CAFE meeleest wel! Maar nee hoor, je mag van mij meedoen hoor! ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:40 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja gap, als je het CAFE meeleest wel! Maar nee hoor, je mag van mij meedoen hoor! ;-) Heb me aangemeld.. Baco moet me alleen nog accepteren |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: BACO!!!!! Doe er eens wat aan gap!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jij niet, jij bent een lul en krijgt straks een advocaat op je dak! Grrrrrrrrrrrrr!! ;-) whahahaha, wat heeft tie gedaan ippie? whahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: mooi man, hoe meer ziel hoe meer vreugd he |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Lees maar in het CAFE! Whahahahaahahahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jij niet, jij bent een lul en krijgt straks een advocaat op je dak! Grrrrrrrrrrrrr!! ;-) Dick Advocaat?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: whahahaha snap he! whahahahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nee joh, een lekker koekje met advocaatvullig!;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:33 schreef Pietje het volgende:[..] Ach, Hasjkoph, ik heb me met opzet ingehouden. Expres heb ik een aantal wedstrijden fout ingevuld, want de jeugd verdient een kans. Sterker, de jeugd heeft de toekomst ;-) Goed onderuit geluld hoor ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: je kunt aar ergens goed in zijn toch? whahahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 21:46 schreef Hummel10 het volgende:[..] Denk toch dat ik liever Maduro of Nigel naast van Bommel zie of misschien Anita:) Kunnen mooi de mindere verdediging ondersteunen waar nodig... Robben-Hunter--Persie is toch wel een droomaanval! Ook goed als het maar (ex)ajacieden zijn hahaha...ik ben zelf gecharmeerd van Maduro....maar goed Anita deed het ook niet verkeerd....misschien van Bommel maar inruilen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 19:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ook goed als het maar (ex)ajacieden zijn hahaha...ik ben zelf gecharmeerd van Maduro....maar goed Anita deed het ook niet verkeerd....misschien van Bommel maar inruilen... hahaha die is al naar eindhoven. maduro zou ik ook wel willen. kan ook centraal achterin |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hahaha die is al naar eindhoven. maduro zou ik ook wel willen. kan ook centraal achterin Die gloeilamp moet een keer opgevolgd worden...ik zie daar net als jou Maduro wel spelen...mag ook naast die gloeilamp....overigens is Anita ook een optie... Maduro kan idd ook centraal....maar voor wie ? Voor Mathijsen of heitinga Brabo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Die gloeilamp moet een keer opgevolgd worden...ik zie daar net als jou Maduro wel spelen...mag ook naast die gloeilamp....overigens is Anita ook een optie... Maduro kan idd ook centraal....maar voor wie ? Voor Mathijsen of heitinga Brabo Mathijsen, die gast loopt de 100 meter in 4 uur whahah. die maduro wel graag terug bij ajax |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:37 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] Mathijsen, die gast loopt de 100 meter in 4 uur whahah. die maduro wel graag terug bij ajax Heel graag terug bij Ajax...brengt ervaring mee terug en brengt ook rust...sterk opkomend |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heel graag terug bij Ajax...brengt ervaring mee terug en brengt ook rust...sterk opkomend precies! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maduro, wie kent hem niet...... |
|
|
|