BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Europees Kampioenschap 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 mei 2012 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 22:23 schreef remco k het volgende:
NIet meer dan normaal toch, NL speelt niet in een opstelling die ook maar in iets lijkt op dat wat er op het EK zal spelen, niemand die zin heeft in deze wedstrijd..
Da's waar.. Maar Nederland had in de eerste helft drie aanvallen en dat waren ook nog es alledrie counters..

Het is dat er niks anders op tv was, maar anders had ik die zender allang weggetyft..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 22 mei 2012 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:34 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Jawel, maar heb steeds nog enige hoop dat er iets gebeurd dat we wel goed gaan spelen..
Hoop??? Whahahahahahahahahahaha 9 juni gappie! 9 juni!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 mei 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:38 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hoop??? Whahahahahahahahahahaha 9 juni gappie! 9 juni!
En dan moeten we tegen Duitsland ofzo??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 22 mei 2012 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:41 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En dan moeten we tegen Duitsland ofzo??
Hahahahaha dacht ik, blijkt 13 juni te zijn!! Dus na 13 juni is al je hoop verloren en de wc-pot doorgespoeld!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 mei 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:42 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahahahaha dacht ik, blijkt 13 juni te zijn!! Dus na 13 juni is al je hoop verloren en de wc-pot doorgespoeld!!
Dat denk ik ook..
Heb mijn spoortpooler ingezet op de halve finale tegen beter weten in..
Ik denk dat we derde worden..

Maar we hebben eerder laten zien dat we de poule of death aankunnen, dus we gaan het zien
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 22 mei 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat denk ik ook..
Heb mijn spoortpooler ingezet op de halve finale tegen beter weten in..
Ik denk dat we derde worden..

Maar we hebben eerder laten zien dat we de poule of death aankunnen, dus we gaan het zien
Duitsland ga je verliezen met 3-1! Verder waag ik me niet aan voorspellingen maar moet sportpooler wel invullen en denk dat Nederland niet ver gaat komen!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 mei 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Duitsland ga je verliezen met 3-1! Verder waag ik me niet aan voorspellingen maar moet sportpooler wel invullen en denk dat Nederland niet ver gaat komen!!
Heb het ook maar ff snel ingevuld. Geen gelijkspelletjes en heb gewoon gedacht van dit wordt de nummer 1, deze nummer twee etc. En aan de hand daarvan gekeken per wedstrijd wie er beter was en dan een uitslag ingevuld.

Dus de nummer één heeft altijd negen punten, nummer twee altijd zes, nummer drie altijd drie en nummer vier altijd nul.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 22 mei 2012 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:48 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Heb het ook maar ff snel ingevuld. Geen gelijkspelletjes en heb gewoon gedacht van dit wordt de nummer 1, deze nummer twee etc. En aan de hand daarvan gekeken per wedstrijd wie er beter was en dan een uitslag ingevuld.

Dus de nummer één heeft altijd negen punten, nummer twee altijd zes, nummer drie altijd drie en nummer vier altijd nul.
Wel lekker simpel dus!! Ach, weet ik in ieder geval zeker dat ik boven jouw eindig! Whahahahahahahaahah ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 23 mei 2012 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:51 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Wel lekker simpel dus!! Ach, weet ik in ieder geval zeker dat ik boven jouw eindig! Whahahahahahahaahah ;-)
Dat weet je niet ;-)
Ik was ook veruit de beste met de eredivisie.
En het jaar daarvoor stond ik ook eerste, totdat ik op de helft ermee stopte..

We shall see ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 mei 2012 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 08:49 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat weet je niet ;-)
Ik was ook veruit de beste met de eredivisie.
En het jaar daarvoor stond ik ook eerste, totdat ik op de helft ermee stopte..

We shall see ;-)
Hahahahahahahahaha das ook weer waar!! Maar ik heb verder weinig verstand van het EK, het boeit me eigenlijk ook niet! Doe mee aan de pooler vanwege de gezelligheid!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 23 mei 2012 - 09:00   quote  deeplink  
Denk dat de volgende 4 spelers afvallen:

1. Lens
2. Maher
3. Luuk de Jong
4. Siem de Jong
Eide
 Eide - woensdag 23 mei 2012 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 09:00 schreef Booya4Afca het volgende:

1. Lens
2. Maher
3. Luuk de Jong
4. Siem de Jong
Ik kan me daar eigenlijk best wel in vinden.
remco k
 remco k - woensdag 23 mei 2012 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:42 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Waarom, als tweede doorgaan is ook prima, we hoeven niet van Duitsland te winnen..
Rogier
 Rogier - woensdag 23 mei 2012 - 11:45   quote  deeplink  
Ik hoop dat we alle wedstrijden verliezen, er dus in ronde 1 uitliggen samen met deze coach, en dan gaan we vanaf september weer Hollands voetbal zien met Oranje !
ajacied
 ajacied - woensdag 23 mei 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 11:45 schreef Rogier het volgende:
Ik hoop dat we alle wedstrijden verliezen, er dus in ronde 1 uitliggen samen met deze coach, en dan gaan we vanaf september weer Hollands voetbal zien met Oranje !
wat een onzin. niks mis met bert! huntelaar moet dit ek gewoon in de spits met de wk heeft v persie al bewezen er niet te staan. toch gaan we heel ver komen ! let op
Rogier
 Rogier - woensdag 23 mei 2012 - 12:48   quote  deeplink  
Huntelaar moet in de spits ja, maar Bert gaat toch v Persie daar neerzetten. Ik mis het Holland dat de bal heeft, en tegenstander gek tikt en pressie voetbal. Het WK2010 was ruk van begin tot eind.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:

1. Lens
2. Maher
3. Luuk de Jong
4. Siem de Jong
Luuk de Jong zeker niet.

als van Persie en Huntelaar samen gaan spelen wordt hij 2e spits en anders 3e.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 mei 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:

1. Lens
2. Maher
3. Luuk de Jong
4. Siem de Jong
3 goede antwoorden Booy....alleen blijft luuk bij de selectie, want die was er tijdens de kwalificatie al bij wordt de extra spits....
Bouman valt af...we hebben genoeg linksbacks...Willems...Schaars en Anita (is multifunctioneel)

1. Lens
2. Maher
3. Bouman
4. Siem de Jong

gaan vakantie vieren....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 mei 2012 - 21:57   quote  deeplink  
HUNTELAAR wordt de onbetwiste spits natuurlijk....10 tegen 1....
Het zou niet verkeerd zijn om Narsingh samen met Huntelaar op te stellen....
Als Narsingh speelt gaat Klaas-Jan nog meer scoren....Narsingh heeft een fantastische traptechniek...is de assistkoning van de eredivisie....met Narsingh aan de zijkant altijd een echte spits opstellen....een afmaker...een killer.....genaamd....KLAAS-JAN HUNTELAAR....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door Jack Huntelaar --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

3 goede antwoorden Booy....alleen blijft luuk bij de selectie, want die was er tijdens de kwalificatie al bij wordt de extra spits....
Bouman valt af...we hebben genoeg linksbacks...Willems...Schaars en Anita (is multifunctioneel)

1. Lens
2. Maher
3. Bouman
4. Siem de Jong

gaan vakantie vieren....
Bouma niet, eerder Vlaar.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 25 mei 2012 - 22:12   quote  deeplink  
Is het EK al afgelopen??? Wil graag dat het voetbalseizoen weer begint!! HUP AJAX!!!!
Ajx
 Ajx - vrijdag 25 mei 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 22:12 schreef amsterdammer113 het volgende:
Is het EK al afgelopen??? Wil graag dat het voetbalseizoen weer begint!! HUP AJAX!!!!
Ghihihhihihih, hooop ik ook!! Maar verwacht ook niet dat een Ajacied ver komt (NL en De in groupsfase, en verder niemand dacht ik?)
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 22:12 schreef amsterdammer113 het volgende:
het Seizoen mag pas beginnen als we de selectie klaar hebben:)

HUP AJAX HUP LAAT AMSTERDAM NIET IN ZIJN HEMPIE STAAN:)
Ajx
 Ajx - vrijdag 25 mei 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 22:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

het Seizoen mag pas beginnen als we de selectie klaar hebben:)

HUP AJAX HUP LAAT AMSTERDAM NIET IN ZIJN HEMPIE STAAN:)
Das een goeie! Maar wanneer komen Seedorf, VD Vaart, Sneijder, Chivu, Zlatan Steekie enz. dan terug?? ;-P
Eide
 Eide - vrijdag 25 mei 2012 - 23:05   quote  deeplink  
1. Zlatan komt niet terug, zelf aangegeven en dat is maar goed ook.
2. Seedorf komt alleen terug eventueel als deel van de staf, heeft ook regelmatig aangegeven niet terug te komen als speler.
3. Sneijder heeft meen ik aangegeven niet terug te komen als speler.
4. Stekelenburg heeft volgens mij nooit gezegd terug te komen.

Van jou lijstje hebben alleen VDV en Chivu dat ooit geroepen maat :)

En ik verwacht dat het NL elftal zeker door de groepsfase komt, samen met Duitsland, de kwartfinale is tegen een relatief zwak land, dus halve finale verwacht ik zeker wel.

En voor Ajax is dit ook prima, want spelers van Ajax bij het NL elftal doen weer heel veel nuttige internationale ervaring op waar ze uiteindelijke alleen maar beter van worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 23:05 schreef Eide het volgende:
2. Seedorf komt alleen terug eventueel als deel van de staf, heeft ook regelmatig aangegeven niet terug te komen als speler.

En ik verwacht dat het NL elftal zeker door de groepsfase komt, samen met Duitsland, de kwartfinale is tegen een relatief zwak land, dus halve finale verwacht ik zeker wel.

En voor Ajax is dit ook prima, want spelers van Ajax bij het NL elftal doen weer heel veel nuttige internationale ervaring op waar ze uiteindelijke alleen maar beter van worden.
Suarez en Heitinga hebben dat ook geroepen.
remco k
 remco k - zaterdag 26 mei 2012 - 01:12   quote  deeplink  
En Sneijder heeft ook met regekemaat geroepen terug te willen keren als speler..
remco k
 remco k - zaterdag 26 mei 2012 - 01:12   quote  deeplink  
En Sneijder heeft ook met regekemaat geroepen terug te willen keren als speler..
Ajx
 Ajx - zaterdag 26 mei 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 23:05 schreef Eide het volgende:

Als je reageert op mijn post, dan moet ik even zeggen dat die sarcastisch bedoelt was hoor?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 01:12 schreef remco k het volgende:
hij zei dat hij niet terug wou keren als speler bij Ajax omdat hij uit Utrecht komt toch?
had in iedergeval iets met Utrecht te maken..
remco k
 remco k - zaterdag 26 mei 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 11:02 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij zei dat hij niet terug wou keren als speler bij Ajax omdat hij uit Utrecht komt toch?
Hij heeft ook vaak zat geroepen nog ooit bij Ajax te willen spelen..
Eide
 Eide - zaterdag 26 mei 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 11:02 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik meen mij dat ook te herinneren terwijl me niets bijstaat dat Sneijder heeft geroepen terug te willen komen bij Ajax.

@Ajx
Daarom staat er misschien een smiley van mij bij? Niet zo serieus maat.
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 26 mei 2012 - 14:22   quote  deeplink  
De afvallers zijn allemaal middenvelders/aanvallers, dat is ook wel logisch. Ik snap alleen niet hoe V. Marwijk het in zijn hoofd haalt een Bouma mee te nemen. Maduro is vele malen beter en kan ook mee op internationaal niveau. Bouma heeft het tegenwoordig al behoorlijk lastig in de eredivisie.

Bovendien had ik eerder Buttner meegenomen dan Willems.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2012 door Blaatkoe --
D.B.
 D.B. - zaterdag 26 mei 2012 - 14:25   quote  deeplink  
Van Marwijk is één grote anti-Ajacied
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 14:25 schreef D.B. het volgende:
Van Marwijk is één grote anti-Ajacied
Mooi voor zowel Anita alsmede voor Siem!! Kunnen nu lekker op vakantie en uitgerust aan het nieuwe seizoen beginnen! Daarnaast kan het me allemaal geen ene reet schelen! Nederland is al jaren kleurloos en zal het na dit EK nog steeds zijn!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 26 mei 2012 - 14:56   quote  deeplink  
Hoppa! Anita en De Jong hadden toch geen minuten gemaakt.. kunnen ze nu lekker uitrusten
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 14:22 schreef Blaatkoe het volgende:
De afvallers zijn allemaal middenvelders/aanvallers, dat is ook wel logisch. Ik snap alleen niet hoe V. Marwijk het in zijn hoofd haalt een Bouma mee te nemen. Maduro is vele malen beter en kan ook mee op internationaal niveau. Bouma heeft het tegenwoordig al behoorlijk lastig in de eredivisie.

Bovendien had ik eerder Buttner meegenomen dan Willems.
idd, waarom hij Willems meeneemt weet ik ook niet, maar hij zal dan wel onze Linksback worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 14:52 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Mooi voor zowel Anita alsmede voor Siem!! Kunnen nu lekker op vakantie en uitgerust aan het nieuwe seizoen beginnen! Daarnaast kan het me allemaal geen ene reet schelen! Nederland is al jaren kleurloos en zal het na dit EK nog steeds zijn!!
Eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 15:56   quote  deeplink  
Van Marwijk houdt de aanvoer van jeugd tegen...hij had die oude lul Bouman naar huis moet sturen zodoende had Anita meer ervaring op kunnen doen...over twee jaar is hij zelf geen coach meer zeker!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2012 door Jack Huntelaar --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 14:56 schreef Grasmaaier het volgende:
Hoppa! Anita en De Jong hadden toch geen minuten gemaakt.. kunnen ze nu lekker uitrusten
Wiel nu de enige Ajacied, tog?
maar die vertrekt naar een andere club

als die weg is, staat er dus geen enkele Ajacied meer in net NL Elftal
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar moeten we daar wakker van liggen! Tegenwoordig zijn er teveel kansloze interlands en die kosten de spelers enkel kracht! Laat ze maar lekker in Nederland bij Ajax blijven en hun rust pakken waar mogelijk is!!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 26 mei 2012 - 16:03   quote  deeplink  
Als je de selectie goed analyseert, klopt het wel...het centrum zal bestaan uit Heitinga/Mathijsen...als stand-ins heb je Vlaar/Bouma....linskback zal denk ik Schaars komen te spelen en als stand-in Willems...rechtsback komt vd.Wiel en stand-in is Bouhlarouz...Bouhlarouz zou ook nog in het centrum kunnen spelen en Nigel de Jong rechtsback.

Voor de linksback-positie had je in principe ook Emanuelson of Buttner mee kunnen nemen, maar de keuze is nu op Willems gevallen...Cocu is assistent en Cocu zal toch wel enthousiast over 'm zijn dan...toch is er wel wat aan op te merken...als je psv afgelopen seizoen hebt gezien...ze krijgen met Willems en Bouma 47!!! tegendoelpunten in de competitie...

In principe vind ik de naam van Bouma ook wel verrassend, maar wie had je dan als stand-in links centraal in de verdediging willen zetten? Bouma kent de klappen van de zweep en heeft natuurlijk wel de nodige ervaring, die toch belangrijk zijn op een EK. Voor de rest is het logisch allemaal.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:03 schreef alibabba het volgende:
Als je de selectie goed analyseert, klopt het wel...het centrum zal bestaan uit Heitinga/Mathijsen...als stand-ins heb je Vlaar/Bouma....linskback zal denk ik Schaars komen te spelen en als stand-in Willems...rechtsback komt vd.Wiel en stand-in is Bouhlarouz...Bouhlarouz zou ook nog in het centrum kunnen spelen en Nigel de Jong rechtsback.

Voor de linksback-positie had je in principe ook Emanuelson of Buttner mee kunnen nemen, maar de keuze is nu op Willems gevallen...Cocu is assistent en Cocu zal toch wel enthousiast over 'm zijn dan...toch is er wel wat aan op te merken...als je psv afgelopen seizoen hebt gezien...ze krijgen met Willems en Bouma 47!!! tegendoelpunten in de competitie...

In principe vind ik de naam van Bouma ook wel verrassend, maar wie had je dan als stand-in links centraal in de verdediging willen zetten? Bouma kent de klappen van de zweep en heeft natuurlijk wel de nodige ervaring, die toch belangrijk zijn op een EK. Voor de rest is het logisch allemaal.
ja, maar Willems is mee, oke dan had je van Rhijn ook mee kunnen nemen als stand-in voor Rb. van Rhijn is toch een groot talent vind ik.
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 mei 2012 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Mooi toch? Geen kans op blessures! Je kunt hooguit stellen, dat daardoor geen internationale ervaring wordt opgedaan. Het is wetenschappelijk bewezen, dat spelers die een groot toernooi hebben gespeeld, vroeg in het nieuwe seizoen extra blessures oplopen. Jammer dus van buitenlandse Ajax-spelers, die wèl voor hun land gaan uitkomen. Volgens mij is dat het komende toernooi allen Christian Eriksen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mooi toch? Geen kans op blessures! Je kunt hooguit stellen, dat daardoor geen internationale ervaring wordt opgedaan. Het is wetenschappelijk bewezen, dat spelers die een groot toernooi hebben gespeeld, vroeg in het nieuwe seizoen extra blessures oplopen. Jammer dus van buitenlandse Ajax-spelers, die wèl voor hun land gaan uitkomen. Volgens mij is dat het komende toernooi allen Christian Eriksen.
Eriksen en Schone, volgens mij Boilesen niet,

volgens mij zijn er wel een aantal Jeugdspelers die mee doen met toernooi onder de ..
alibabba
 alibabba - zaterdag 26 mei 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ja, maar Willems is mee, oke dan had je van Rhijn ook mee kunnen nemen als stand-in voor Rb. van Rhijn is toch een groot talent vind ik.
Voor de rechtsback is vd.Wiel de nummer 1, Bouhlarouz is de nummer 2 terwijl Bouhlarouz ook nog eens in het centrum kan spelen...je hebt bovendien ook nog Nigel de Jong die prima rechtsback kan spelen. Ik vind v.Rhijn een uitstekende speler, maar om hem nu al te verkiezen boven Bouhlarouz of Nigel de Jong, gaat me te ver..
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 mei 2012 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eriksen en Schone, volgens mij Boilesen niet,

volgens mij zijn er wel een aantal Jeugdspelers die mee doen met toernooi onder de ..
Klopt!
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 mei 2012 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:16 schreef alibabba het volgende:

[..]

Voor de rechtsback is vd.Wiel de nummer 1, Bouhlarouz is de nummer 2 terwijl Bouhlarouz ook nog eens in het centrum kan spelen...je hebt bovendien ook nog Nigel de Jong die prima rechtsback kan spelen. Ik vind v.Rhijn een uitstekende speler, maar om hem nu al te verkiezen boven Bouhlarouz of Nigel de Jong, gaat me te ver..
+ 1
carlo
 carlo - zaterdag 26 mei 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 22:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Bouma niet, eerder Vlaar.
Onbegrijpelijk dat van Marwijk al die veteranen meeneemt.
Bouma, Boularouz, van Bommel Matthijsen en Kuijt

Daar voor in de plaats:
Anita, Maduro, Emanuelsson, Bruma en Elia.
Maar ja, daarvoor is het nu te laat !!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 17:08   quote  deeplink  
onze poule tegenstander: Denemarken staat nu 1-3 achter tegen Brazilie.

uitzwaaiwedstrijden:

Nederland - Bulgarije
Duitsland - Zwitserland
Portugal - Macedonie

worden vananvond gespeeld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Europees Kampioenschap 2012

0.0095379