|
|
biba1970
|
|
|
1ste ronde gaan we na huismet bouma, willems, vlaar, mathijssen,kuijt,boularouz, ga je het niet redden,die bert is een mafkees,ik begrijp de keuze voor bouma helemaal niet, gewoon lachwekkend. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Maar goed dat manolev een bulgaars paspoort heeft anders hadden we nog een goeie rechtsback erbij gehad |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 18:05 schreef biba1970 het volgende:Maar goed dat manolev een bulgaars paspoort heeft anders hadden we nog een goeie rechtsback erbij gehad vanavond speelt ie denk ik wel;) voor die zwitser zou ik zeggen: op de benen van: Gotze, Gomez, Ozil, Khedira, Schweini, Hummels en Lahm.
aan de Macedoniers wou ik graag zeggen: op de enkels van: C.Ronaldo, Nani, B.Alves, Moutinho, Pereira, Liedson en Postiga. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 18:52 schreef NatjosFC het volgende:[..] vanavond speelt ie denk ik wel;) voor die zwitser zou ik zeggen: op de benen van: Gotze, Gomez, Ozil, Khedira, Schweini, Hummels en Lahm. aan de Macedoniers wou ik graag zeggen: op de enkels van: C.Ronaldo, Nani, B.Alves, Moutinho, Pereira, Liedson en Postiga. En voor de Bulgaren zou ik zeggen: Schop Robben, Van Persie, Sneijder, Van der Vaart, Van Bommel en Narsingh doormidden! En vergeet ook Bouhlarouz, Vlaar, Kuijt en Huntelaar niet!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 19:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] En voor de Bulgaren zou ik zeggen: Schop Robben, Van Persie, Sneijder, Van der Vaart, Van Bommel en Narsingh doormidden! En vergeet ook Bouhlarouz, Vlaar, Kuijt en Huntelaar niet!! Boularhouz? dat gaat ze niet lukken, die Bulgaren liggen allemaal in een ziekenhuisbedje als ze hem aan raken..
en wacht nog maar even met Narsingh, als hij niet naar Ajax komt, zou ik hem als ik Eriksen was helemaal naar de kloten schoppen op het Ek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 19:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] Boularhouz? dat gaat ze niet lukken, die Bulgaren liggen allemaal in een ziekenhuisbedje als ze hem aan raken.. en wacht nog maar even met Narsingh, als hij niet naar Ajax komt, zou ik hem als ik Eriksen was helemaal naar de kloten schoppen op het Ek. Met mijn post wilde ik enkel aangeven dat het zielig is een ander een blessure toe te wensen! Toon op het veld aan dat je de sterkste bent!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 19:35 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Met mijn post wilde ik enkel aangeven dat het zielig is een ander een blessure toe te wensen! Toon op het veld aan dat je de sterkste bent!! van mij hoeft NL niet zo zeer de beste op het veld te zijn, ze spelen toch in de achteruit, en als ze daarmee winnen vind ik het prima. dus als die anderen goede spelers missen zie ik voor ons een kans 1e te worden. anders kunnen we het wel schudden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Zow dat was weer een aanfluiting.... van persie moet echt op de bank.... vleugelspelers en huntelaar in de spits dan maak je veel meer kans |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 22:03 schreef Blaatkoe het volgende:Zow dat was weer een aanfluiting.... van persie moet echt op de bank.... vleugelspelers en huntelaar in de spits dan maak je veel meer kans idd, echt een aanfluiting. tijdens de wedstrijd bedacht ik dit:
433: Wiel Heitinga Mathijssen Willems/Schaars N.deJong/Van Bommel Sneijder Vaart Robben Huntelaar Persie
dan zou je tijdens de wedstrijden altijd Narsingh nog kunnen brengen voor van Persie en dan Robben op Linksbuiten en Narsingh op rechts. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 22:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] idd, echt een aanfluiting. tijdens de wedstrijd bedacht ik dit: 433: Wiel Heitinga Mathijssen Willems/Schaars N.deJong/Van Bommel Sneijder Vaart Robben Huntelaar Persie dan zou je tijdens de wedstrijden altijd Narsingh nog kunnen brengen voor van Persie en dan Robben op Linksbuiten en Narsingh op rechts. V. Persie loopt alle ruimtes dicht.....kan bij arsenal wel goed ballen....maar hier niet |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 22:19 schreef Blaatkoe het volgende:[..] V. Persie loopt alle ruimtes dicht.....kan bij arsenal wel goed ballen....maar hier niet omdat hij naar binnen wil komen, maar dan moet je eigenlijk Afelay op Linksbuiten hebben, toch Jammer dat Boerrigter niet mee is. die had dat goed kunnen invullen voor Huntelaar met zijn voorzetten |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 11:23 schreef Eide het volgende:[..] Ik meen mij dat ook te herinneren terwijl me niets bijstaat dat Sneijder heeft geroepen terug te willen komen bij Ajax. @Ajx Daarom staat er misschien een smiley van mij bij? Niet zo serieus maat. Excusez-moi, nietgezien! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 14:52 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Mooi voor zowel Anita alsmede voor Siem!! Kunnen nu lekker op vakantie en uitgerust aan het nieuwe seizoen beginnen! Daarnaast kan het me allemaal geen ene reet schelen! Nederland is al jaren kleurloos en zal het na dit EK nog steeds zijn!! Vanuit Ajax oopzicht is dit zeker zo, had ook niet echt het gevoel dat ze er erg rouwig om zijn toch? Nou beginnen ze in Brazilië met een beter team, ipv dat ze er in Oekraine in de poulefase wordne uitgeflikkerd met een uitgebrande selectie! En ze weten zelf ook wel dat ze beter zijn dan een Willems, Bouma, Vlaar..... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:08 schreef Pietje het volgende:[..] Mooi toch? Geen kans op blessures! Je kunt hooguit stellen, dat daardoor geen internationale ervaring wordt opgedaan. Het is wetenschappelijk bewezen, dat spelers die een groot toernooi hebben gespeeld, vroeg in het nieuwe seizoen extra blessures oplopen. Jammer dus van buitenlandse Ajax-spelers, die wèl voor hun land gaan uitkomen. Volgens mij is dat het komende toernooi allen Christian Eriksen. We moeten wel een paar internationals houden hoor, de laatste jaren is de vorige lichting weggekocht (Steekie was de laatste) en nu is Greg de voorloper van de nieuwe generatie met Siem, Anita, van Rhijn denk ik en Boerrigter! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 19:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] En voor de Bulgaren zou ik zeggen: Schop Robben, Van Persie, Sneijder, Van der Vaart, Van Bommel en Narsingh doormidden! En vergeet ook Bouhlarouz, Vlaar, Kuijt en Huntelaar niet!! Hahahahahahahahahaha jij bent echt een gap!!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Natuurlijk Huntelaar in de spits....Robben op links.....en Luciano op rechts met zijn super assists legt hij ze panklaar voor onze HUNTELAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRR Persie en Kuyt op de bank...... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 22:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:Natuurlijk Huntelaar in de spits....Robben op links.....en Luciano op rechts met zijn super assists legt hij ze panklaar voor onze HUNTELAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRR Persie en Kuyt op de bank...... van Persie achter de spits:) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja........... vind het onzinnig om mensen blessures te gunnen!! Was dus enkel een reactie op een andere reactie! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Kan maar dan zit Sneyder op de bank.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 22:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja........... vind het onzinnig om mensen blessures te gunnen!! Was dus enkel een reactie op een andere reactie! ;-) Was een terechte reactie...maar ergens wel grappig....de reactie dan altans.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 00:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Was een terechte reactie...maar ergens wel grappig....de reactie dan altans.... Tja.................... ik ben grappig, dat moet jij inmiddels wel weten!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: niet als we in het Ajax systeem speler zoals met Eriksen en Janssen, Van Persie wat verder naar voren, Sneijder er iets meer achter als rechtermiddenvelder, dan kan VP aanvallend van af links. dan zet je N.de Jong er achter(op de plaats van Anita) om een slot op de deur te doen, of eventueel Vaart voor nog meer voetbal. dan zet je van Bommel maar op de bank, al hoewel hij dan ook nog op de plaats van N.De Jong kan spelen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
opstelling let maar op
steek vdwiel heitinga mathijssen willems vbommel dejong sneijder robben vpersie kuijt
vliegen er dus gelijk al uit persoonlijk zou ik hebben gekozen voor
steek vdwiel heitinga boula/Matijssen Emanuelson/Anita Dejong vdvaart sneijder robben huntelaar vpersie |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 10:34 schreef nummer10 het volgende:opstelling let maar op steek vdwiel heitinga mathijssen willems vbommel dejong sneijder robben vpersie kuijt vliegen er dus gelijk al uit persoonlijk zou ik hebben gekozen voor steek vdwiel heitinga boula/Matijssen Emanuelson/Anita Dejong vdvaart sneijder robben huntelaar vpersie zo gaat die dikke spruit inderdaad beginnen ja |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 19:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] van mij hoeft NL niet zo zeer de beste op het veld te zijn, ze spelen toch in de achteruit, en als ze daarmee winnen vind ik het prima. dus als die anderen goede spelers missen zie ik voor ons een kans 1e te worden. anders kunnen we het wel schudden vind jij het prima dat ze op die manier voetballen ?????? nou ik NIET ouwe.. met zulk materiaal wat beter is dan de afgelopen 20 jaar met bijna allemaal wereldtop moet je toch beter kunnen voetballen dan dit !! vMarwijk is gewoon een kakkerlak en dat zie je in de manier wat die cliniclown wil spelen ! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 22:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] idd, echt een aanfluiting. tijdens de wedstrijd bedacht ik dit: 433: Wiel Heitinga Mathijssen Willems/Schaars N.deJong/Van Bommel Sneijder Vaart Robben Huntelaar Persie dan zou je tijdens de wedstrijden altijd Narsingh nog kunnen brengen voor van Persie en dan Robben op Linksbuiten en Narsingh op rechts. zo zou ik het ook doen.. maar zo word het niet Kuijt staat erin standaard en vbommel en dejong ook gewoon weer samen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 10:37 schreef nummer10 het volgende:[..] vind jij het prima dat ze op die manier voetballen ?????? nou ik NIET ouwe.. met zulk materiaal wat beter is dan de afgelopen 20 jaar met bijna allemaal wereldtop moet je toch beter kunnen voetballen dan dit !! vMarwijk is gewoon een kakkerlak en dat zie je in de manier wat die cliniclown wil spelen ! als ze er de Euro2012 mee pakken, dan feest ik gewoon mee hoor. als ik ChelseaFan was had ik ook niet geklaagt over het voetbal, dan had ik het slim genoemt.
maar Nederland heeft aanvallend meer kans om te winnen, maar als ze verdedigend spelen en niemand heeft er zin in, dan krijg je dus dit soort wedstrijden. |
|
|
|
|
D'
|
|
|
---------------- Stekelenburg ---------------- Van der Wiel - Heitinga - Mathijssen - Willems ---------- Nigel de Jong -- Van Bommel ------- -------------------Sneijder------------------- Robben-------------Huntelaar--------Van Persie
Ik denk dat we met dit elftal een heel eind komen! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 14:07 schreef D' het volgende:---------------- Stekelenburg ---------------- Van der Wiel - Heitinga - Mathijssen - Willems ---------- Nigel de Jong -- Van Bommel ------- -------------------Sneijder------------------- Robben-------------Huntelaar--------Van Persie Ik denk dat we met dit elftal een heel eind komen! ik geloof er niet zo in.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 14:07 schreef D' het volgende:---------------- Stekelenburg ---------------- Van der Wiel - Heitinga - Mathijssen - Willems ---------- Nigel de Jong -- Van Bommel ------- -------------------Sneijder------------------- Robben-------------Huntelaar--------Van Persie Ik denk dat we met dit elftal een heel eind komen! Ik ook, in ieder geval tot Oekraïne!! ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: we zitten tog in polen?:S |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dacht toch echt, voor zover ik het weet en google niet liegt, dat wij onze wedstrijden in Oekraïne spelen!! In kharkiv of zoiets!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 14:36 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dacht toch echt, voor zover ik het weet en google niet liegt, dat wij onze wedstrijden in Oekraïne spelen!! In kharkiv of zoiets!! kan maar zo, ik heb geen idee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] ja, maar Willems is mee, oke dan had je van Rhijn ook mee kunnen nemen als stand-in voor Rb. van Rhijn is toch een groot talent vind ik. Maar lang niet beter dan Boulahrouz.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:26 schreef carlo het volgende:[..] Onbegrijpelijk dat van Marwijk al die veteranen meeneemt. Bouma, Boularouz, van Bommel Matthijsen en Kuijt Daar voor in de plaats: Anita, Maduro, Emanuelsson, Bruma en Elia. Maar ja, daarvoor is het nu te laat !! Elia?? Waarom dan, die heeft het hele seizoen niks laten zien.. Maduro net zo min en Bruma is er gewoon nog niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 10:37 schreef nummer10 het volgende:[..] vind jij het prima dat ze op die manier voetballen ?????? nou ik NIET ouwe.. met zulk materiaal wat beter is dan de afgelopen 20 jaar met bijna allemaal wereldtop moet je toch beter kunnen voetballen dan dit !! vMarwijk is gewoon een kakkerlak en dat zie je in de manier wat die cliniclown wil spelen ! Dit materiaal beter dan de afgelopen 20 jaar????? Dat ben ik echt helemaal niet met je eens, zeker in 1992 1996 1998 2000 en 2002 was het veel beter dan wat we nu hebben.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:43 schreef remco k het volgende:[..] Dit materiaal beter dan de afgelopen 20 jaar????? Dat ben ik echt helemaal niet met je eens, zeker in 1992 1996 1998 2000 en 2002 was het veel beter dan wat we nu hebben.. Ben ik helemaal met je eens remco! Dit jaar is het nog niet zoveel, de meeste zijn afgedankt, non-stop geblesseerd of missen nu ultra-belangrijke penalty's.... Er zijn er 2 in vorm, en daartussen wilt bertje een keuze gaan maken... Het wordt hem nu niet jongens... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 20:49 schreef Ajx het volgende:[..] Ben ik helemaal met je eens remco! Dit jaar is het nog niet zoveel, de meeste zijn afgedankt, non-stop geblesseerd of missen nu ultra-belangrijke penalty's.... Er zijn er 2 in vorm, en daartussen wilt bertje een keuze gaan maken... Het wordt hem nu niet jongens... Dat weet ik niet, misschien komen we wel heel ver, vorm is namelijk een relatief begrip, en dat met die penalty's vind ik een beetje onzin.
Het gaat mij meer om de verdediging en de keeper, die zijn gewoon geen wereldtop, alleen Steek heeft 1 heel goed seizoen gedraaid in 10 jaar tijd.. De rest zit allemaal onder de subtop van Europa, niet voor niets speelt alleen v/d Wiel CL voetbal.. Het middenveld inclusief van Bommel is gewoon goed, niet voor niets speelde hij nog zoveel bij Milan en wilde ze hem daar graag houden.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 20:54 schreef remco k het volgende:[..] Dat weet ik niet, misschien komen we wel heel ver, vorm is namelijk een relatief begrip, en dat met die penalty's vind ik een beetje onzin. Het gaat mij meer om de verdediging en de keeper, die zijn gewoon geen wereldtop, alleen Steek heeft 1 heel goed seizoen gedraaid in 10 jaar tijd.. De rest zit allemaal onder de subtop van Europa, niet voor niets speelt alleen v/d Wiel CL voetbal.. Het middenveld inclusief van Bommel is gewoon goed, niet voor niets speelde hij nog zoveel bij Milan en wilde ze hem daar graag houden.. Bommel is niet goed genoeg meer, zeker niet voor het spel dat NL wilt spelen. Verdediging is al jaren waardeloos, Steekie is nog steeds een goede keeper, heeft hij vaak zat bewezen. Penalty's gaat natuurlijk over Robben, en kan me niet voorstellen dat hij een gelukkig EK gaat spelen. En verder is het een matig team, als ik zie hoe het het gehele team speelt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 20:57 schreef Ajx het volgende:[..] Bommel is niet goed genoeg meer, zeker niet voor het spel dat NL wilt spelen. Verdediging is al jaren waardeloos, Steekie is nog steeds een goede keeper, heeft hij vaak zat bewezen. Penalty's gaat natuurlijk over Robben, en kan me niet voorstellen dat hij een gelukkig EK gaat spelen. En verder is het een matig team, als ik zie hoe het het gehele team speelt... van Bommel is goed genoeg voor de basis bij Milaan als iedereen daar fit is, dan is hij op deze positie zeker goed genoeg voor het NL elftal.. Verder hebben we met Sneijder, Affelay, vd Vaart, Huntelaar, van Persie en Robben gewoon een heel goed elftal, Stekelenburg heeft 1 goed seizoen gedraaid en heeft net ene zwaar klote seizoen achter de rug. Ik denk dan ook dat dit onze achilleshiel is.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ze spelen te behoudend met twee verdedigende middenvelders...Nigel en van Bommel brachten geen aanvallende intenties...niemand stoomde zaterdag op...Anita en Strootman zijn iets meer aanvallend ingesteld...nu spelen ze te behoudend...
Ook moet hij van Persie en vd Vaart op de bank zetten....dat zijn geen echte buitenspelers....Robben op rechts en Affelay op links of Narsingh op rechts en Robben op links...deze jongens spelen dieper....zijn meer buitenspelers...zodoende krijgt Huntelaar ballen...een echte spits moet ballen krijgen.....Huntelaar scoorde afgelopen zaterdag niet omdat hij niet 1 goede bal aangespeeld kreeg.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ze spelen te behoudend met twee verdedigende middenvelders...Nigel en van Bommel brachten geen aanvallende intenties...niemand stoomde zaterdag op...Anita en Strootman zijn iets meer aanvallend ingesteld...nu spelen ze te behoudend... Hier ben ik het mee eens.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ze spelen te behoudend met twee verdedigende middenvelders...Nigel en van Bommel brachten geen aanvallende intenties...niemand stoomde zaterdag op...Anita en Strootman zijn iets meer aanvallend ingesteld...nu spelen ze te behoudend... Ook moet hij van Persie en vd Vaart op de bank zetten....dat zijn geen echte buitenspelers....Robben op rechts en Affelay op links of Narsingh op rechts en Robben op links...deze jongens spelen dieper....zijn meer buitenspelers...zodoende krijgt Huntelaar ballen...een echte spits moet ballen krijgen.....Huntelaar scoorde afgelopen zaterdag niet omdat hij niet 1 goede bal aangespeeld kreeg.... Robben komt ook vaak naar binnen! Beter Elia links en Narsingh rechts als je met Hunter speelt! Helaas geen Elia dus Robben links en Narsingh rechts lijkt me de best mogelijke aanval! Mij lijkt beste opstelling zonder geblesseerde Mathijssen:
--------------Steek------------- Wiel---Heitinga----Nigel---Willems -------------Bommel------------- -----Sneijder----------VDV-------- Narsingh--------Hunter----------Robben
Maar Narsingh daar mag van Persie ook nog wel een potje proberen! Eventueel RVP en Robben dan omwisselen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 mei 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ze spelen te behoudend met twee verdedigende middenvelders...Nigel en van Bommel brachten geen aanvallende intenties...niemand stoomde zaterdag op...Anita en Strootman zijn iets meer aanvallend ingesteld...nu spelen ze te behoudend... Ook moet hij van Persie en vd Vaart op de bank zetten....dat zijn geen echte buitenspelers....Robben op rechts en Affelay op links of Narsingh op rechts en Robben op links...deze jongens spelen dieper....zijn meer buitenspelers...zodoende krijgt Huntelaar ballen...een echte spits moet ballen krijgen.....Huntelaar scoorde afgelopen zaterdag niet omdat hij niet 1 goede bal aangespeeld kreeg.... Huntelaar voor van Persie??? Ik denk niet dat van Marwijk dat gaat doen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
4132?
. . . . . Nigel Robben Sneijder Vaart Persie en Huntelaar |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: veel te aanvallend.. wordt je gigantisch overlopen, want de 5 aanvalllers komen geen van allen terug om te verdedigen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:50 schreef Grasmaaier het volgende:[..] veel te aanvallend.. wordt je gigantisch overlopen, want de 5 aanvalllers komen geen van allen terug om te verdedigen tja, en 2 controlerende middenvelders vinden jullie teveel.
laten we gewoon 6-4-0 gaan spelen. gewoon speelstijl Chelsea kopieren:) |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] tja, en 2 controlerende middenvelders vinden jullie teveel. laten we gewoon 6-4-0 gaan spelen. gewoon speelstijl Chelsea kopieren:) boularouz-hetinga-mathijssen(mits fit)-bouma-schaars ------------van der wiel-de jong-van bommel --------------------------robben
wij worden europees kampioen!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 mei 2012 door ajaxfan lol -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 17:05 schreef ajaxfan lol het volgende:[..] boularouz-hetinga-mathijssen(mits fit)-bouma-schaars ------------van der wiel-de jong-van bommel --------------------------robben wij worden europees kampioen!!!! whaha,
Boularhouz--Boularhouz--Boularhouz--Boularhouz--Boularhouz--Boularhouz ------------------------Boularhouz--Boularhouz------------------------ ----------------Huntelaar---------------------Van Persie------------- |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
Mijn eerste serieuze variant is:
VD Wiel - Heitinga - Mathijssen - Willems ----------------Bommel-------------------- --------Sneijder-------Van Persie--------- Robben---------Huntelaar-----------Affelay
Mijn minder serieuze variant is, maar wel met de beste spelers:
VD Wiel - Heitinga - Van Bommel - De Jong ------Sneijder----------VD Vaart--------- ---------------Van Persie---------------- Robben----------Huntelaar---------Affelay
Zou toch ook mooi zijn.. |
|
|
|