|
|
remco k
|
|
|
Ik snap niet zo goed waarom men hier opstellingen maakt met 1 controleur, we weten inmiddels toch wel heel erg zeker dat dit niet gaat gebeuren en dat hoeft ook helemaal niet, het gaat er namelijk om hoe diep die twee controleurs staan en hoe dicht Sneijder bij de spits speelt..
In mijn ogen staan de volgende plekken vast.
-------------------------Stekelenburg-------------------------
v/d Wiel---------Heitinga--------------Mathijssen--------????? -------------------------------------------------------------- -------------van Bommel------------------de Jong-------------- -----------------------------Sneijder------------------------- Robben--------------????????????????????--------------????????
Ik denk dan dat van Persie de spits gaat worden en Kuyt of Affelay de linksbuiten. Schaars en Willems maken uit wie de back wordt. v/d Vaart en Huntelaar zitten op de bank.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus wat slecht zeg.
Steek onzeker, v/d Wiel dramatisch, Heitinga goed, Bouma dramatisch, Schaars voldoende, van Bommel slecht, de Jong voldoende, Sneijder dramatisch, Robben slecht, van Persie slecht, Affelay goed..
Het koppeltje Sneijder Affelay liep aardig, net als aanvallend het koppeltje v/d Wiel Robben.
de achterste linie was inclusief Steek erg onzeker en gewoon slecht te noemen, het middenveld klopt zo geen enkele hout van, van Bommel die de bal gewoon niet wil hebben, de Jong die te kort op de verdediging staat en Sneijder die gewoon geen pepernoot raakt. De aanvalslinie is helemaal niet te pruimen, geen enkele kans gecreerd in de eerste 45 minuten en ik blijf erbij dat Huntelaar een beter aanspeelpunt is in Oranje.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 21:24 schreef remco k het volgende:Jezus wat slecht zeg. Steek onzeker, v/d Wiel dramatisch, Heitinga goed, Bouma dramatisch, Schaars voldoende, van Bommel slecht, de Jong voldoende, Sneijder dramatisch, Robben slecht, van Persie slecht, Affelay goed.. Het koppeltje Sneijder Affelay liep aardig, net als aanvallend het koppeltje v/d Wiel Robben. de achterste linie was inclusief Steek erg onzeker en gewoon slecht te noemen, het middenveld klopt zo geen enkele hout van, van Bommel die de bal gewoon niet wil hebben, de Jong die te kort op de verdediging staat en Sneijder die gewoon geen pepernoot raakt. De aanvalslinie is helemaal niet te pruimen, geen enkele kans gecreerd in de eerste 45 minuten en ik blijf erbij dat Huntelaar een beter aanspeelpunt is in Oranje.. Schaars, een paar goede ingrepen maar niet echt veel te doen gehad.
vind die Stoch wel redelijk spelen... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 21:24 schreef remco k het volgende:Jezus wat slecht zeg. Steek onzeker, v/d Wiel dramatisch, Heitinga goed, Bouma dramatisch, Schaars voldoende, van Bommel slecht, de Jong voldoende, Sneijder dramatisch, Robben slecht, van Persie slecht, Affelay goed.. Het koppeltje Sneijder Affelay liep aardig, net als aanvallend het koppeltje v/d Wiel Robben. de achterste linie was inclusief Steek erg onzeker en gewoon slecht te noemen, het middenveld klopt zo geen enkele hout van, van Bommel die de bal gewoon niet wil hebben, de Jong die te kort op de verdediging staat en Sneijder die gewoon geen pepernoot raakt. De aanvalslinie is helemaal niet te pruimen, geen enkele kans gecreerd in de eerste 45 minuten en ik blijf erbij dat Huntelaar een beter aanspeelpunt is in Oranje.. Huntelaar is de man op het EK, als hij er in staat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Het is toch belachelijk voor woorden dat wij een bondscoach hebben die nog steeds twijfelt tussen Huntelaar en van Persie...ik vind het ongelooflijk dat hij gisteren wderom koos voor van Persie...Huntelaar heeft het meeste recht op een basisplaats...die heeft nogal een rijtje doelpunten gemaakt tijdens de kwalificatie...van Persie blijft moeizaam scoren voor Oranje... Dus een duidelijke keuze maken Bert....HUNTELAAR natuurlijk!!!!
Ik denk dat we straks toch een beetje vuurwerk gaan krijgen tussen verschillende selectie spelers zoals een Huntelaar die het eigenlijk niet pikt dat hij weer op de bank moet plaats nemen...zelfde geldt voor Kuyt annex Affelay en vd vaart en Sneyder...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 mei 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 19:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is toch belachelijk voor woorden dat wij een bondscoach hebben die nog steeds twijfelt tussen Huntelaar en van Persie...ik vind het ongelooflijk dat hij gisteren wderom koos voor van Persie...Huntelaar heeft het meeste recht op een basisplaats...die heeft nogal een rijtje doelpunten gemaakt tijdens de kwalificatie...van Persie blijft moeizaam scoren voor Oranje... Dus een duidelijke keuze maken Bert....HUNTELAAR natuurlijk!!!! Ik denk dat we straks toch een beetje vuurwerk gaan krijgen tussen verschillende selectie spelers zoals een Huntelaar die het eigenlijk niet pikt dat hij weer op de bank moet plaats nemen...zelfde geldt voor Kuyt annex Affelay en vd vaart en Sneyder... Afelay staat er denk ik in, Huntelaar stond er gister naast omdat hij niet zo goed had gepresteerd in de vorige wedstrijd. daarbij vind Bertje dat Persie belangrijkere goals maakt, Huntelaar maakt bijna al zijn goals tegen tegenstadanders uit het rechter rijtje van duitsland.
Bert's mening niet de mijne.
maar als Huntelaar er instaat word hij de man van het EK. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:50 schreef Grasmaaier het volgende:[..] veel te aanvallend.. wordt je gigantisch overlopen, want de 5 aanvalllers komen geen van allen terug om te verdedigen Op zich helemaal niet te aanvallend. Je loopt alleen de ruimtes dicht me 2 man centraal voorin en een 10 erachter. Zeker met 2 buitenspelers die ook een actie binnendoor hebben.
Dit NL elftal moet gewoon 3-4-3 spelen in mij optiek, met 2 creatieve offensieve middenvelders, 1 spelverdeler en een houthakker op het middenveld, waarvan de opdracht bij balverlies is om meteen druk te zetten op de bal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 19:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is toch belachelijk voor woorden dat wij een bondscoach hebben die nog steeds twijfelt tussen Huntelaar en van Persie...ik vind het ongelooflijk dat hij gisteren wderom koos voor van Persie...Huntelaar heeft het meeste recht op een basisplaats...die heeft nogal een rijtje doelpunten gemaakt tijdens de kwalificatie...van Persie blijft moeizaam scoren voor Oranje... Dus een duidelijke keuze maken Bert....HUNTELAAR natuurlijk!!!! Ik denk dat we straks toch een beetje vuurwerk gaan krijgen tussen verschillende selectie spelers zoals een Huntelaar die het eigenlijk niet pikt dat hij weer op de bank moet plaats nemen...zelfde geldt voor Kuyt annex Affelay en vd vaart en Sneyder... Ik zie nu ook liever Huntelaar, maar ik kan me v Marwijk wel voorstellen, van Persie is gewoon een veel betere voetballer dan Huntelaar, en hij maakt in een nog zwaardere competitie ook nog eens meer goals.. desalniettemin zou ik voor Huntelaar in de punt kiezen en met van Persie en Sneijder daarachter.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 19:24 schreef Eide het volgende:[..] Op zich helemaal niet te aanvallend. Je loopt alleen de ruimtes dicht me 2 man centraal voorin en een 10 erachter. Zeker met 2 buitenspelers die ook een actie binnendoor hebben. Dit NL elftal moet gewoon 3-4-3 spelen in mij optiek, met 2 creatieve offensieve middenvelders, 1 spelverdeler en een houthakker op het middenveld, waarvan de opdracht bij balverlies is om meteen druk te zetten op de bal. 343? de Verdediging is al zó zwak. moet je er voor al een weg halen.
640 Boularhouz Boularhouz Boularhouz Boularhouz Boularhouz Boularhouz De Jong de Jong Persie Huntelaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 19:36 schreef NatjosFC het volgende:[..] 343? de Verdediging is al zó zwak. moet je er voor al een weg halen. 640 Boularhouz Boularhouz Boularhouz Boularhouz Boularhouz Boularhouz De Jong de Jong Persie Huntelaar Juist daarom met 3 verdedigers spelen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: tegen de toplanden als Duitsland, Portugal en Spanje en de rest red je het echt niet met 3 verdedigers, zeker als je aanvallend gaat spelen, zal 3 echt te weinig zijn. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 19:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is toch belachelijk voor woorden dat wij een bondscoach hebben die nog steeds twijfelt tussen Huntelaar en van Persie...ik vind het ongelooflijk dat hij gisteren wderom koos voor van Persie...Huntelaar heeft het meeste recht op een basisplaats...die heeft nogal een rijtje doelpunten gemaakt tijdens de kwalificatie...van Persie blijft moeizaam scoren voor Oranje... Dus een duidelijke keuze maken Bert....HUNTELAAR natuurlijk!!!! Ik denk dat we straks toch een beetje vuurwerk gaan krijgen tussen verschillende selectie spelers zoals een Huntelaar die het eigenlijk niet pikt dat hij weer op de bank moet plaats nemen...zelfde geldt voor Kuyt annex Affelay en vd vaart en Sneyder... Ik ben het met jou eens dat Klaas moet spelen. Als je spelers als Robben, Sneijder, van der Vaart, Afellay en van Persie hebt lopen die achter de spits kunnen spelen, heb je iemand nodig die alleen maar een doelpunt hoeft te maken of aanspeelbaar hoeft te zijn. Dan is er, zeker met een aanvallend team als Nederland geen betere dan Klaas. Heeft hij ook bewezen.
Ik denk dat ome Bert gewoon de weg van de minste weerstand kiest. Van der Vaart schikt zich wel in zijn reserverol, Klaas zegt niet zo snel iets en Kuijt al helemaal niet. Als ie van Persie of Sneijder op de bank zet, ontstaan er relletjes. Die jongetjes pikken dat namelijk niet. In het geval van Sneijder onterecht. Is het hele seizoen al aan het kwakkelen en speelde in mijn ogen als een drol de afgelopen paar wedstrijden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 19:25 schreef remco k het volgende:[..] Ik zie nu ook liever Huntelaar, maar ik kan me v Marwijk wel voorstellen, van Persie is gewoon een veel betere voetballer dan Huntelaar, en hij maakt in een nog zwaardere competitie ook nog eens meer goals.. desalniettemin zou ik voor Huntelaar in de punt kiezen en met van Persie en Sneijder daarachter.. Mijn enige kritiek op dat punt is dat Nederland al voldoende voetballers met een actie heeft. Nderland heeft alleen geen killer staan. En die killer is KJH. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 19:58 schreef Oceanu het volgende:[..] Ik ben het met jou eens dat Klaas moet spelen. Als je spelers als Robben, Sneijder, van der Vaart, Afellay en van Persie hebt lopen die achter de spits kunnen spelen, heb je iemand nodig die alleen maar een doelpunt hoeft te maken of aanspeelbaar hoeft te zijn. Dan is er, zeker met een aanvallend team als Nederland geen betere dan Klaas. Heeft hij ook bewezen. Ik denk dat ome Bert gewoon de weg van de minste weerstand kiest. Van der Vaart schikt zich wel in zijn reserverol, Klaas zegt niet zo snel iets en Kuijt al helemaal niet. Als ie van Persie of Sneijder op de bank zet, ontstaan er relletjes. Die jongetjes pikken dat namelijk niet. In het geval van Sneijder onterecht. Is het hele seizoen al aan het kwakkelen en speelde in mijn ogen als een drol de afgelopen paar wedstrijden. Ik denk ook dat Bert de weg van de minste weerstand kiest!!! Waarom niet van Persie op de positie van Sneyder zetten....nee dat durft van Marwijk niet!! Van Marwijk durft van Persie...Sneyder...Robben...en zijn schoonzoon er niet naast te zetten... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Als het drie verdedigers zijn van het kaliber Stam en de Boer...dan wel...maar niet met de huidige verdedigers....ik krijg steeds meer het gevoel dat we niet ver komen....we kunnen wel dominant voetballen maar een snelle uitval en we kunnen het vergeten..... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Blijft toch leuk dat we er zo lang over discusseren, terwijl we er gewoon heel simpel uitflikkeren in de groupsfase met de enige 3 punten behaald tegen Denemarken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 20:57 schreef Ajx het volgende:Blijft toch leuk dat we er zo lang over discusseren, terwijl we er gewoon heel simpel uitflikkeren in de groupsfase met de enige 3 punten behaald tegen Denemarken. niet eens:) nederland naar de EK Finale:) en ik sluit het niet uit dat ze die winnen van Duitsland. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 21:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] niet eens:) nederland naar de EK Finale:) en ik sluit het niet uit dat ze die winnen van Duitsland. Grapjas:-P |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Als het drie verdedigers zijn van het kaliber Stam en de Boer...dan wel...maar niet met de huidige verdedigers.... Wat je hier over het hoofd ziet is dat Nederland in principe zelden of nooit onder druk hoort te komen. Komt nog bij dat je in een systeem met 3 verdedigers 1 controleur blijft houden die kort voor de verdediging speelt. Je levert dus in principe niet zo heel veel in, zeker niet tegen tegenstanders die met 2 spitsen spelen.
3-4-3 (of 4-3-3 met de laatste man voor de verdediging) is een spelletje waar de omschakeling naar achter waanzinnig belangrijk is maar waar het verder niet zomaar veel moeilijker is verdedigen als met 4 man. De nadruk bij 3-4-3 moet dan ook liggen op vroeg druk zetten en de counter eruit halen.
Ten slotte kunnen we van alles van het verdedigende deel van het NL elftal vinden, maar feit is dat dit het zwakke punt is. Er staan bij Bert feitelijk 7 verdedigend ingestelde spelers op het veld. En daarmee komt Oranje nog in de problemen. Een 3-4-3 is nog steeds een systeem met 6 verdedigende spelers, dus was verlies je eigenlijk? Vrij weinig, maar je krijgt wel 1 extra plek voor een creatieve speler. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: waarom niet? als je naar spelers materiaal kijkt komt Nederland aardig ver hoor. ik denk dat Nederland de poule fase doorkomt, dan krijgen ze Rusland denk ik, die kunnen ze verslaan dan krijgen ze een redelijke ploeg, maar die gaan ze ook verlsaan denk ik, dan halve Finale tegen Spanje, dan zit nederland goed in het vel en kent iedereen de opstelling. als ze dan van Spanje winnen staan ze gewoon in de finale tegen Duitsland. maar die wint Duitsland dan.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 21:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] waarom niet? als je naar spelers materiaal kijkt komt Nederland aardig ver hoor. ik denk dat Nederland de poule fase doorkomt, dan krijgen ze Rusland denk ik, die kunnen ze verslaan dan krijgen ze een redelijke ploeg, maar die gaan ze ook verlsaan denk ik, dan halve Finale tegen Spanje, dan zit nederland goed in het vel en kent iedereen de opstelling. als ze dan van Spanje winnen staan ze gewoon in de finale tegen Duitsland. maar die wint Duitsland dan.. 3e plaats in de poule, achter Portugal en Duitsland(winnaar EK) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: waarom zou Nederland van portugal verliezen, om te beginnen wie gaat Portugal in de spits zetten :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 19:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] tegen de toplanden als Duitsland, Portugal en Spanje en de rest red je het echt niet met 3 verdedigers, zeker als je aanvallend gaat spelen, zal 3 echt te weinig zijn. Dan juist wel, aanvallen is zeker in voetbal de beste verdediging.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 21:53 schreef Eide het volgende:[..] Wat je hier over het hoofd ziet is dat Nederland in principe zelden of nooit onder druk hoort te komen. Komt nog bij dat je in een systeem met 3 verdedigers 1 controleur blijft houden die kort voor de verdediging speelt. Je levert dus in principe niet zo heel veel in, zeker niet tegen tegenstanders die met 2 spitsen spelen. 3-4-3 (of 4-3-3 met de laatste man voor de verdediging) is een spelletje waar de omschakeling naar achter waanzinnig belangrijk is maar waar het verder niet zomaar veel moeilijker is verdedigen als met 4 man. De nadruk bij 3-4-3 moet dan ook liggen op vroeg druk zetten en de counter eruit halen. Ten slotte kunnen we van alles van het verdedigende deel van het NL elftal vinden, maar feit is dat dit het zwakke punt is. Er staan bij Bert feitelijk 7 verdedigend ingestelde spelers op het veld. En daarmee komt Oranje nog in de problemen. Een 3-4-3 is nog steeds een systeem met 6 verdedigende spelers, dus was verlies je eigenlijk? Vrij weinig, maar je krijgt wel 1 extra plek voor een creatieve speler. In principe speel je met 3 verdedigers zelfs compacter dan met 4, de backs kunnen nu niet mee opkomen en er staat een veel strakker blok.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gebakken lucht Remco.....waar anders op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik dacht gekookt water.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Brandende aarde wat jij wil gap |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nederland komt de poule niet door met deze opstelling en met deze Coach het is gewoon een tweede Rutten niet verliezen is belangrijker als winnen en je beste spelers op de bank.van Persie is een goeie voetballer in Engeland waar je meer ruimte krijgt als in een interland,vandaar dat hij ook amper scoort in het Ned.elftal,en met v/d Vaart inplaats van de Jong zodat onze beste spelers in de voorhoede meer aan de bal komen,zoals het nu staat wordt de bal weer 80x breed en terug gespeeld en krijgen onze beste spelers voorin veel te weinig de bal weer het zelfde liedje als op de WK onze vriend Rutten 2 gaat ons de nek omdraaien. Mijn opstelling. Stekel Wiel Heitinga (Joris/Vlaar) Willemse Bommel Sneijder(vPersie)-v/d Vaart Robben -Klaas-Affelay |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wie denkt van Persie wel niet dat hij is..?!!!
Prachtige voetballer in technisch opzicht, maar om nou te zeggen dat zijn positie als spits onaantastbaar is...
Het komt op mij over alsof hij in de spits moet spelen om een knallende ruzie te voorkomen!
Ik vind Huntelaar een veel betere spits en van Persie moet gewoon zijn bek houden en rechtsbuiten gaan spelen én zich vereerd voelen dat hij überhaupt mag meedoen... Misschien als dat gevoel weer eens gaat opspelen bij onze zogenaamde toppers gaan we wellicht ook eens echt wat winnen.
_______________Huntelaar_________________
Afelay___________________________Narsingh
______Sneijder__________Nigel de Jong_____
_______________van Bommel_________________
Willems________________________van der Wiel
___________Matthijsen Heijtinga___________
_______________Stekelenburg__________________
Inderdaad, zonder de heren Robben en van Persie... Die mogen invallen in alle bescheidenheid! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Maar dat durft die schijterd niet. Slappe van Persie kontkruiper... Goede bondscoach... My Ass! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 09:07 schreef nora het volgende:Nederland komt de poule niet door met deze opstelling en met deze Coach het is gewoon een tweede Rutten niet verliezen is belangrijker als winnen en je beste spelers op de bank.van Persie is een goeie voetballer in Engeland waar je meer ruimte krijgt als in een interland,vandaar dat hij ook amper scoort in het Ned.elftal,en met v/d Vaart inplaats van de Jong zodat onze beste spelers in de voorhoede meer aan de bal komen,zoals het nu staat wordt de bal weer 80x breed en terug gespeeld en krijgen onze beste spelers voorin veel te weinig de bal weer het zelfde liedje als op de WK onze vriend Rutten 2 gaat ons de nek omdraaien. Mijn opstelling. Stekel Wiel Heitinga (Joris/Vlaar) Willemse Bommel Sneijder(vPersie)-v/d Vaart Robben -Klaas-Affelay +14 |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Waarom Afellay in de basis en robben niet?
______________Huntelaar_________________
Robben___________________________Narsingh
______van der Vaart__________Sneijder_____
_______________van Bommel_________________
Willems________________________van der Wiel
___________de Jong______Heitinga___________
_______________Stekelenburg__________________
Als iedereen maar naar binnen trekt benut je Huntelaar zeker niet goed. Met bovenstaande opstelling komt er regelmatig een voorzet en trekt de ego Robben niet zo veel naar binnen om zelf een schot te lossen.
Je zou van bommel misschien met de Jong kunnen ruilen alleen schat de Jong verdedigend hoger in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juni 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 09:07 schreef nora het volgende:Nederland komt de poule niet door met deze opstelling en met deze Coach het is gewoon een tweede Rutten niet verliezen is belangrijker als winnen en je beste spelers op de bank.van Persie is een goeie voetballer in Engeland waar je meer ruimte krijgt als in een interland,vandaar dat hij ook amper scoort in het Ned.elftal,en met v/d Vaart inplaats van de Jong zodat onze beste spelers in de voorhoede meer aan de bal komen,zoals het nu staat wordt de bal weer 80x breed en terug gespeeld en krijgen onze beste spelers voorin veel te weinig de bal weer het zelfde liedje als op de WK onze vriend Rutten 2 gaat ons de nek omdraaien. Mijn opstelling. Stekel Wiel Heitinga (Joris/Vlaar) Willemse Bommel Sneijder(vPersie)-v/d Vaart Robben -Klaas-Affelay Waarom zou NL de poule niet overleven, omdat Bert de verkeerde opstelling speelt? we hebben toch niet voor niets alles in de groepsfase gewonnen (behalve Zweden). op het Wk speelden we ook zo, toen stonden we ook in de finale.
ik zie geen reden waarom Nl het niet zal halen, ik denk dat ze 2e of 1e worden in de poule, daarna zullen ze gewoon doorstoten tot de halve Finale, daarkomen ze een erg groot land tegen, en als NL daarvan verliest is het geen schaamte. maar ik sluit niet uit dat Nl de EK Finale haalt, maar Duitsland denk ik dat wint. maar Nl zou ook goed kunnen, je bent dan eenmaal goedbezig.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 12:46 schreef NatjosFC het volgende:[..] Waarom zou NL de poule niet overleven, omdat Bert de verkeerde opstelling speelt? we hebben toch niet voor niets alles in de groepsfase gewonnen (behalve Zweden). op het Wk speelden we ook zo, toen stonden we ook in de finale. ik zie geen reden waarom Nl het niet zal halen, ik denk dat ze 2e of 1e worden in de poule, daarna zullen ze gewoon doorstoten tot de halve Finale, daarkomen ze een erg groot land tegen, en als NL daarvan verliest is het geen schaamte. maar ik sluit niet uit dat Nl de EK Finale haalt, maar Duitsland denk ik dat wint. maar Nl zou ook goed kunnen, je bent dan eenmaal goedbezig.. Waardeloze verdediging en een paar hele grote ego's die denken dat ze boven de groep staan. Van Duitsland krijgen we hard klappen ( op elke positie een gelijkwaardige of betere speler ) en tegen Portugal gaan we met deze verdediging zeker het schip in. Nani en Ronaldo vs van de wiel en willems die allebei niet fatsoenlijk verdedigen. We zijn vroeg thuis dit jaar. Sterker nog ik hoop het! Die Bertje moet zo snel mogelijk opflikkeren. Bangeschijterd die gast man bah!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juni 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 10:41 schreef Stanley het volgende:Wie denkt van Persie wel niet dat hij is..?!!! Prachtige voetballer in technisch opzicht, maar om nou te zeggen dat zijn positie als spits onaantastbaar is... Het komt op mij over alsof hij in de spits moet spelen om een knallende ruzie te voorkomen! Ik vind Huntelaar een veel betere spits en van Persie moet gewoon zijn bek houden en rechtsbuiten gaan spelen én zich vereerd voelen dat hij überhaupt mag meedoen... Misschien als dat gevoel weer eens gaat opspelen bij onze zogenaamde toppers gaan we wellicht ook eens echt wat winnen. _______________Huntelaar_________________ Afelay___________________________Narsingh ______Sneijder__________Nigel de Jong_____ _______________van Bommel_________________ Willems________________________van der Wiel ___________Matthijsen Heijtinga___________ _______________Stekelenburg__________________ Inderdaad, zonder de heren Robben en van Persie... Die mogen invallen in alle bescheidenheid! De twee beste spelers van het NL elftal op de bank... Yeah right.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Je zou bijna verlangen naar van Basten als bondscoach...
Nee zonder gekheid, ik denk dat het wel duidelijk is dat F de Boer zorgde voor het voetbal binnen Oranje. Met Faber en Cocu als assistenten kun je goed zien dat er op zijn PSV's wordt gedacht.
Terwijl het vrij simpel is... Onze zwakste linie is de verdediging dus moet je deze ontlasten door vroeg te jagen en goed positiespel te spelen.
En daar gaat het nu net mis, met de Jong en van Bommel op het middenveld. Je zou een keuze tussen die 2 moeten maken. van der Vaart of Sneijder een linie terug, en van Persie achter Huntelaar.
Wie je op de flanken zet maakt weinig uit.
Robben Links, Narsingh rechts Affelay Links, Robben rechts
Zolang Kuyt maar op de bank blijft zitten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 13:14 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Waardeloze verdediging en een paar hele grote ego's die denken dat ze boven de groep staan. Van Duitsland krijgen we hard klappen ( op elke positie een gelijkwaardige of betere speler ) en tegen Portugal gaan we met deze verdediging zeker het schip in. Nani en Ronaldo vs van de wiel en willems die allebei niet fatsoenlijk verdedigen. We zijn vroeg thuis dit jaar. Sterker nog ik hoop het! Die Bertje moet zo snel mogelijk opflikkeren. Bangeschijterd die gast man bah! ik denk dat Nederland - Duitsland niet veel zal schelen, gelijk of 1-2 ofzo. Portugal winnen we echt wel, jij denkt dat Portugal zo geweldig is, maar Denemarken werd 1e boven Portugal en Portugal moest voorrondes spelen. Denemarken heeft op 'bijna' elke positie een zwakkere speler dan ons, dus Portugal zal echt het probleem niet zijn. Ego's zijn nooit goed maar ik zie geen ego's Robben is gewoon een topspeler die door dat egoistische een topspeler is geworden, Sneijder is de spelverdeler zie ik niet vaak alleen gaan. wie zijn dan nog de ego's? ik vind het ook vergaan dat je onze verdediging waardeloos noemt, het zijn niet de beste spelers oké, maar wat dan nog, dat Blok ervoor companseert dat. als Robben ons vorig jaar kampioen maakte had niemand op Bertje gezeken, en waarom jij hoopt dat je eigen land in de poulefase naar huis moet vind ik helemaal dom, je bent toch verdomme een Nederlander of niet! als je zo graag wil dat Bertje weggaat hoop dan dat ze kampioen worden en Inter hem neemt. daar zeiken ze niet over verdedigend voetbal! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 17:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik denk dat Nederland - Duitsland niet veel zal schelen, gelijk of 1-2 ofzo. Portugal winnen we echt wel, jij denkt dat Portugal zo geweldig is, maar Denemarken werd 1e boven Portugal en Portugal moest voorrondes spelen. Denemarken heeft op 'bijna' elke positie een zwakkere speler dan ons, dus Portugal zal echt het probleem niet zijn. Ego's zijn nooit goed maar ik zie geen ego's Robben is gewoon een topspeler die door dat egoistische een topspeler is geworden, Sneijder is de spelverdeler zie ik niet vaak alleen gaan. wie zijn dan nog de ego's? ik vind het ook vergaan dat je onze verdediging waardeloos noemt, het zijn niet de beste spelers oké, maar wat dan nog, dat Blok ervoor companseert dat. als Robben ons vorig jaar kampioen maakte had niemand op Bertje gezeken, en waarom jij hoopt dat je eigen land in de poulefase naar huis moet vind ik helemaal dom, je bent toch verdomme een Nederlander of niet! als je zo graag wil dat Bertje weggaat hoop dan dat ze kampioen worden en Inter hem neemt. daar zeiken ze niet over verdedigend voetbal! Ik hoop eigenlijk zelfs dat Nederland niet eens naar een EK of WK mag met dat stelletje clowns als supporter!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juni 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 18:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik hoop eigenlijk zelfs dat Nederland niet eens naar een EK of WK mag met dat stelletje clowns als supporter!! Hahahahahahahaha........kaaskop |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: deze discussie hebben we eerder en dus vaker gevoerd;-). Out of the box denken Remco.
Soms kan een individu met minder kwaliteit toch voor een sterker geheel of team zorgen...
Ik heb Afelay hele mooie voorzetten vanaf links zien geven met een schitterend doelpunt van Huntelaar tegen Zweden bijvoorbeeld.
Van Persie zijn eigendunk is groter dan ieder voetbalstadion in de wereld en van Marwijk vreet kilometers stront van hem! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 20:48 schreef Stanley het volgende:[..] deze discussie hebben we eerder en dus vaker gevoerd;-). Out of the box denken Remco. Soms kan een individu met minder kwaliteit toch voor een sterker geheel of team zorgen... Ik heb Afelay hele mooie voorzetten vanaf links zien geven met een schitterend doelpunt van Huntelaar tegen Zweden bijvoorbeeld. Van Persie zijn eigendunk is groter dan ieder voetbalstadion in de wereld en van Marwijk vreet kilometers stront van hem! wat wil je als je topscorer van de premier league word. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het zal me weer een bagger EK worden van Nederlandse zijde....als je de wedstrijd woensdag zag...NIET OM AAN TE ZIEN..en wat wil je als je op zo'n manier gaat spelen...ANGST is een slechte raadgever en Bert zit vol angst, zelfs tegen Slowakije, Bulgarije en welke andere BRAS dan ook. De laatste lijn doet zelden iets voorwaarts en de Jong en v.Bommel doen meer tegenhouden dan aanvallend iets uitrichten....
Het Nederlands Elftal is al een lange tijd zijn identiteit en cultuur kwijt...we moeten AANVALLEN potverdorie en elke speler moet zich daarin schikken en vol overgave die intentie hebben..hoe meer je vooruit verdedigd met zijn alle, des te minder komen we in de problemen, maar Bert ziet het totaal anders en VERKEERD!!
Op de plaats van de Jong zet je Sneijder neer...Huntelaar in de punt en v.Persie daarachter....Robben moet op links en Afellay of Narsingh moet op rechts om Huntelaar en v.Persie in stelling te brengen...Bert moet zorgen dat de bepalende spelers 100% tevreden zijn en op deze manier geef je Robben, Huntelaar, Sneijder en v.Persie vleugels....wat wil je nog meer??? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 21:07 schreef alibabba het volgende:Het zal me weer een bagger EK worden van Nederlandse zijde....als je de wedstrijd woensdag zag...NIET OM AAN TE ZIEN..en wat wil je als je op zo'n manier gaat spelen...ANGST is een slechte raadgever en Bert zit vol angst, zelfs tegen Slowakije, Bulgarije en welke andere BRAS dan ook. De laatste lijn doet zelden iets voorwaarts en de Jong en v.Bommel doen meer tegenhouden dan aanvallend iets uitrichten.... Het Nederlands Elftal is al een lange tijd zijn identiteit en cultuur kwijt...we moeten AANVALLEN potverdorie en elke speler moet zich daarin schikken en vol overgave die intentie hebben..hoe meer je vooruit verdedigd met zijn alle, des te minder komen we in de problemen, maar Bert ziet het totaal anders en VERKEERD!! Op de plaats van de Jong zet je Sneijder neer...Huntelaar in de punt en v.Persie daarachter....Robben moet op links en Afellay of Narsingh moet op rechts om Huntelaar en v.Persie in stelling te brengen...Bert moet zorgen dat de bepalende spelers 100% tevreden zijn en op deze manier geef je Robben, Huntelaar, Sneijder en v.Persie vleugels....wat wil je nog meer??? Bertje wordt toch niet ontslagen, de KNVB zal het hem niet kwalijk nemen als ze in de poulefase naar huis gaan. of Bertje moet zelf wat anders vinden. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 21:10 schreef NatjosFC het volgende:[..] Bertje wordt toch niet ontslagen, de KNVB zal het hem niet kwalijk nemen als ze in de poulefase naar huis gaan. of Bertje moet zelf wat anders vinden. Laat ik vooropstellen dat ik Bert een geweldig mens vind, maar zijn spelopvatting bevalt me helemaal niets!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 21:14 schreef alibabba het volgende:[..] Laat ik vooropstellen dat ik Bert een geweldig mens vind, maar zijn spelopvatting bevalt me helemaal niets!! maakt mij niet uit als we er prijzen mee pakken, want daar is het waar het op het EK omgaat. als Ajax zo speelt vind ik het minder, maar voor een EK is het toch maar tijdelijke, en dan kunnen al die Pipo's een beetje de pleinen op, dus dan vind ik het spel niet zo erg. als Nederland speelt ga ik toch niet zitten kijken voor een pot voetbal maar voor de gezelligheid, voor mooi voetbal kijk ik wel naar de competities als Engeland Duitsland en Spanje, maar op het EK maakt het me niet zo veel uit. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Neman en Remco, ik baseer mijn mening wat betreft het verlies tegen Duitsland op het fantastische team dat de Duitsers hebben. Ze hebben daar spelers die al jaren in goede doen zijn, een beetje zoals onze spelers dat 2 jaar terug waren(denk aan Özil, Neuer, Gomez enz.) en tegen Portugal hoef ik maar 2 dingen te zeggen denk ik, Willems vs. C Ronaldo en de wedstrijden op het EK 2004 en WK 2006..... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 21:07 schreef alibabba het volgende:Het zal me weer een bagger EK worden van Nederlandse zijde....als je de wedstrijd woensdag zag...NIET OM AAN TE ZIEN..en wat wil je als je op zo'n manier gaat spelen...ANGST is een slechte raadgever en Bert zit vol angst, zelfs tegen Slowakije, Bulgarije en welke andere BRAS dan ook. De laatste lijn doet zelden iets voorwaarts en de Jong en v.Bommel doen meer tegenhouden dan aanvallend iets uitrichten.... Het Nederlands Elftal is al een lange tijd zijn identiteit en cultuur kwijt...we moeten AANVALLEN potverdorie en elke speler moet zich daarin schikken en vol overgave die intentie hebben..hoe meer je vooruit verdedigd met zijn alle, des te minder komen we in de problemen, maar Bert ziet het totaal anders en VERKEERD!! Op de plaats van de Jong zet je Sneijder neer...Huntelaar in de punt en v.Persie daarachter....Robben moet op links en Afellay of Narsingh moet op rechts om Huntelaar en v.Persie in stelling te brengen...Bert moet zorgen dat de bepalende spelers 100% tevreden zijn en op deze manier geef je Robben, Huntelaar, Sneijder en v.Persie vleugels....wat wil je nog meer??? Is exact wat ik zeg, alleen geloven ze me niet.... *snif snif* :-P
Maar het spel is nog nooit echt vloeiend geweest onder van Marwijk, en dan ben ik met %Barcelona al tevreden (zou op basis van de spelersNAMEN minimaal 40% moeten zijn) maar in de opstelling hierboven (waar ik SNeijder en van der Vaart om zou wisselen) benut je KJH, Van Persie, de flanken en je middenveld! Beter kan niet, jammer dat Bertje het niet durft en zichzelf een iets te grote broek aanmeet, het wordt een hopeloos EK. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hij heeft wederom de keuze gemaakt voor de weinig scorende van Persie...tenminste in Oranje is Huntelaar de onbetwiste topschutter....ik hoop dat die oud-Feyenoorder vanavond weer niet scoort en dat Huntelaar het weer moet doen in het laatste kwartier...ik hoop eigenlijk dat we vanavond verliezen....dat Bertje met zijn twee PSV assitentjes flink onder druk komt te staan.....ik heb het te doen met Huntelaar...in de kwalificatie was hij wel goed genoeg... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 13:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hij heeft wederom de keuze gemaakt voor de weinig scorende van Persie...tenminste in Oranje is Huntelaar de onbetwiste topschutter....ik hoop dat die oud-Feyenoorder vanavond weer niet scoort en dat Huntelaar het weer moet doen in het laatste kwartier...ik hoop eigenlijk dat we vanavond verliezen....dat Bertje met zijn twee PSV assitentjes flink onder druk komt te staan.....ik heb het te doen met Huntelaar...in de kwalificatie was hij wel goed genoeg... 'k denk dat Huntelaar wel in de spits staat vanavond, Bert weet dat hij niet mag verliezen. alleen een 5 a 6-0 geeft de Nederlanders hoop voor het EK... |
|
|
|