BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Europees Kampioenschap 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 13:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

'k denk dat Huntelaar wel in de spits staat vanavond, Bert weet dat hij niet mag verliezen.
alleen een 5 a 6-0 geeft de Nederlanders hoop voor het EK...
Nee zijn keuze is gevallen voor van Persie .....Huntelaar is goed voor de kwalificatie...op het WK of EK tournooi is hij bankzitter....

van Persie, Bouma en Willems....vreemd....vriendjespolitiek ?

van Marwijk/Feyenoord...Faber en Cocu/PSV...Anita naar huis...Siem de Jong naar huis....Emanuelson...naar huis....Huntelaar op de bank....van der Wiel ??? op de bank ???
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 14:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee zijn keuze is gevallen voor van Persie .....Huntelaar is goed voor de kwalificatie...op het WK of EK tournooi is hij bankzitter....

van Marwijk/Feyenoord...Faber en Cocu/PSV...Anita naar huis...Siem de Jong naar huis....Emanuelson...naar huis....Huntelaar op de bank....van der Wiel ??? op de bank ???
hoe weet jij dat hij voor van Persie heeft gekozen,
mischien gaat hij nog met alle 2 spelen....
maar Huntelaar is gewoon de man als hij er in staat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 15:21   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/article/detail/3264962/2012/06/02/Reserve-Huntelaar-Ik-ben-boos-maar-blijf-bij-Oranje.dhtml
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 15:22   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/article/detail/3264323/2012/06/01/Huntelaar-bang-verkeerde-dingen-te-zeggen-Boos-Ik-zit-boordevol-vragen.dhtml
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 15:24   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ek-2012/12271764/__Huntelaar_scoort_sneller__.html
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
goh word je topscorer van de Bundesliga en de kwalificatie reeks, en dan sta je er naast.
dan trap je die bondscoach toch helemaal neer of niet dan!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 15:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

goh word je topscorer van de Bundesliga en de kwalificatie reeks, en dan sta je er naast.
Dat bedoel ik...dan geef je die van Marijk toch een beuk van jewelste...ik hoop dat hij snel oprot....
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 15:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat bedoel ik...dan geef je die van Marijk toch een beuk van jewelste...ik hoop dat hij snel oprot....
idd, we gaan vroeg naar huis met van Persie, dat van Persie qua voetbal beter is. daar heeft hij gelijk in. maar als je een spits hebt die nooit scoort dan haal je hem er toch uit!

ik hoop dat Huntelaar vanavond de laatste 10 minuten de winnende goal maakt en dan zijn kont laat zien aan Bertje!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 15:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

idd, we gaan vroeg naar huis met van Persie, dat van Persie qua voetbal beter is. daar heeft hij gelijk in. maar als je een spits hebt die nooit scoort dan haal je hem er toch uit!

ik hoop dat Huntelaar vanavond de laatste 10 minuten de winnende goal maakt en dan zijn kont laat zien aan Bertje!!!!
Whahahahaha hij moet op zijn bord schijten...het is en blijft een overjarige kakkerlak!!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 15:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahahahaha hij moet op zijn bord schijten...het is en blijft een overjarige kakkerlak!!
gewoon de hele wedstrijd naast van Marwijk gaan zitten en bij elk balcontact van van Persie hem aantikken en zeggen: goh dah was niet zo goed he of goh wat slecht! en dan bij elke haha wat een misser die schoot ik er in! en maar blijven aantikken en stoten, oeh Jammer Robin, maar die had ik gemaakt. tegen die van Marwijk dan word hij helemaal gek!
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 20:48 schreef Stanley het volgende:

[..]

deze discussie hebben we eerder en dus vaker gevoerd;-). Out of the box denken Remco.

Soms kan een individu met minder kwaliteit toch voor een sterker geheel of team zorgen...

Ik heb Afelay hele mooie voorzetten vanaf links zien geven met een schitterend doelpunt van Huntelaar tegen Zweden bijvoorbeeld.

Van Persie zijn eigendunk is groter dan ieder voetbalstadion in de wereld en van Marwijk vreet kilometers stront van hem!
Als ik eerlijk ben is het misschien wel Snijder die je eraf zou moeten halen, van PErsie op 10 Robben vanaf links en Affelay vanaf rechts met Huntelaar op 9. Zo krijgt hij genoeg aanvoer, en kan van PErsie erbij op duiken..

Sneijder speelt zoiezo bagger momenteel al heeft al toch wel wat mooie dingen laten zien..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben is het misschien wel Snijder die je eraf zou moeten halen, van PErsie op 10 Robben vanaf links en Affelay vanaf rechts met Huntelaar op 9. Zo krijgt hij genoeg aanvoer, en kan van PErsie erbij op duiken..

Sneijder speelt zoiezo bagger momenteel al heeft al toch wel wat mooie dingen laten zien..
van der Vaart word nooit op 10 genoemt maar die speelt goed hoor!!!!
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 22:12 schreef Ajx het volgende:

[..]

Neman en Remco, ik baseer mijn mening wat betreft het verlies tegen Duitsland op het fantastische team dat de Duitsers hebben. Ze hebben daar spelers die al jaren in goede doen zijn, een beetje zoals onze spelers dat 2 jaar terug waren(denk aan Özil, Neuer, Gomez enz.) en tegen Portugal hoef ik maar 2 dingen te zeggen denk ik, Willems vs. C Ronaldo en de wedstrijden op het EK 2004 en WK 2006.....
CR7 speelt op vd Wiel en niet op Willems, Nani speelt op Willems en Nani bakt er al het hele seizoen niks van.. Daarbij zegt geschiedenis me geen fluit, de verdediging van Portugal is nu stukken minder, zeker op de back posities..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 16:00 schreef remco k het volgende:

[..]

CR7 speelt op vd Wiel en niet op Willems, Nani speelt op Willems en Nani bakt er al het hele seizoen niks van.. Daarbij zegt geschiedenis me geen fluit, de verdediging van Portugal is nu stukken minder, zeker op de back posities..
neemt niet weg dat Nani een goede speler is. die zich zal willen laten zien op het WK, Nani komt echt wel om Willes/Bouma heen.
de backposities van Portugal zijn zo slecht niet met: joao Pereirra en Coentrao, in de midden hebbenze Bruno Alves en Rolando waarschijnlijk en die kunnen er ook wel wat van.
het middenveld is met Moutinho, de rest weet ik ff niet omdat dat Danny geblesseerd is.
in de spits heb Portugal geen toppers Liedson Almeida of Postiga...
de vleugels daar in tegen...
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 13:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

'k denk dat Huntelaar wel in de spits staat vanavond, Bert weet dat hij niet mag verliezen.
alleen een 5 a 6-0 geeft de Nederlanders hoop voor het EK...
Hij kiest voor van Persie op het EK, maar omdat hij zogenaamd vanavond niet mag verliezen kiest hij voor Huntelaar??? Die snap ik niet helemaal..
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 15:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt toch voor van Persie of niet, die wordt topscoorder in een nog zwaardere competitie..
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 15:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

van der Vaart word nooit op 10 genoemt maar die speelt goed hoor!!!!
Lang niet zo goed als een Sneijder of een van Persie..
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 16:05 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

neemt niet weg dat Nani een goede speler is. die zich zal willen laten zien op het WK, Nani komt echt wel om Willes/Bouma heen.
de backposities van Portugal zijn zo slecht niet met: joao Pereirra en Coentrao, in de midden hebbenze Bruno Alves en Rolando waarschijnlijk en die kunnen er ook wel wat van.
het middenveld is met Moutinho, de rest weet ik ff niet omdat dat Danny geblesseerd is.
in de spits heb Portugal geen toppers Liedson Almeida of Postiga...
de vleugels daar in tegen...
Ik vind het twee waardeloze backs, daarbij heb je bij Coentrao ook nog grote kans dat hij niet als back speelt.. En Nani ben ik echt niet bang voor, Blind speelde hem ook uit de wedstrijd..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 16:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij kiest voor van Persie op het EK, maar omdat hij zogenaamd vanavond niet mag verliezen kiest hij voor Huntelaar??? Die snap ik niet helemaal..
wat is er raar aan, hij geeft Huntelaar naar wat speeltijd, en hij weet dat Huntelaar meer scoort..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 16:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt toch voor van Persie of niet, die wordt topscoorder in een nog zwaardere competitie..
ja, maar Huntelaar werd OOK nog topscorer van de kwalificatie, dus die scoort ook meer in Oranje dus vind ik het raar dat ie dan voor van Persie gaat.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

een slechtspelende sneijder en een niet scorende van Persie is minder dan een InVorm van der Vaart..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 16:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het twee waardeloze backs, daarbij heb je bij Coentrao ook nog grote kans dat hij niet als back speelt.. En Nani ben ik echt niet bang voor, Blind speelde hem ook uit de wedstrijd..
joh, maar weet je hoe goed blind is!! gehe...
Sajayden
 Sajayden - zaterdag 02 juni 2012 - 16:41   quote  deeplink  
Echt dramatisch hoe nederland speelt, vooral omdat bert zijn visie alleen bezeerd op spelers die hij bij een club getraint heeft of op advies van zijn scheidsrechter billen likkend schoon zoontje..

mjah dit is mijn mening :

ik hou van het EK en zal ons nederland steunen : maar dit is net iets als een zwerver een euro geven, je wil het niet maar uit morele verplichtingen doe je het toch...
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 16:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

een slechtspelende sneijder en een niet scorende van Persie is minder dan een InVorm van der Vaart..
Een 10 hoeft niet te scoren, dus ik weet niet waar je van Persie op beoordeelt dan??
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 16:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ja, maar Huntelaar werd OOK nog topscorer van de kwalificatie, dus die scoort ook meer in Oranje dus vind ik het raar dat ie dan voor van Persie gaat.
Ik zeg ook niet dat Huntelaar niet moet spelen, maar van PErsie is gewoon een betere voerballer dan Huntelaar, beide spelers heb je liever niet op de bank en v Marwijk moet nu eenmaal een keuze maken..
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Het lijkt wel alsof sommige mensen hier denken dat Bert geen (oud) Ajax spelers in zijn selectie wil hebben. Toch denk ik niet dat dit er iets mee te maken heeft, er lopen er namelijk 7 rond in de selectie waarvan er zoiezo 5 in de basis spelen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik ook al zou hij gewoon met Sneyder kunnen voetballen...dan zet hij Robben vertrouwd op links Hunter in de spits en Persie op rechts....gewoon zoals onder Marco.... mag hopen dat die over het paard getilde kakkerlak er niks van bakt....
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 17:09   quote  deeplink  
Ik zag deze opstelling langskomen op dit forum.Ik denk echt dat dit de beste opstelling is..

Stekelenburg ( AS Roma )

vd Wiel ( Ajax )
Heitinga ( Everton )
Mathijsen ( Malaga ) Indien niet fit dan Vlaar
Willems ( PSV )

van Bommel ( AC Milan )
van Persie ( Arsenal )
Sneijder ( Internazionale )

Robben ( Bayern München )
Huntelaar ( Schalke 04 )
Afellay ( Barcelona )
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 17:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat denk ik ook al zou hij gewoon met Sneyder kunnen voetballen...dan zet hij Robben vertrouwd op links Hunter in de spits en Persie op rechts....gewoon zoals onder Marco.... mag hopen dat die over het paard getilde kakkerlak er niks van bakt....
Wie bedoel je, van Marwijk of van Persie??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 16:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt idd....maar Willems speelt niet...Schaars is uitgeroepen als de linksback...klopt echt voor geen meter...Willems speelde daar beter in de voorbereiding
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 17:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt idd....maar Willems speelt niet...Schaars is uitgeroepen als de linksback...klopt echt voor geen meter...Willems speelde daar beter in de voorbereiding
Waar heb je dat gehoord of gelezen dan?? Ik heb er niks van meegekregen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 16:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kotst van Marwijk nu al uit....onbegrijpelijk...van Persie is weliswaar de betere voetballer maar niet de beste spits...dat van Persie in de spits staat stond al langer vast
volgens Klaas Jan...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens!
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 17:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik kotst van Marwijk nu al uit....onbegrijpelijk...van Persie is weliswaar de betere voetballer maar niet de beste spits...dat van Persie in de spits staat stond al langer vast
volgens Klaas Jan...
Dat denk ik ook, Huntelaar heeft geluk gehad dat van PErsie in de kwalificatie lang geblesseerd is geweest, anders had hij ook daar niet gespeeld. Ik snap de keuze voor van Persie in de basis wel, maar nidet de keuze voor van Huntelaar ernaast zetten, daarom zou ik ook met Sneijder naast van Bommel gaan spelen en van PErsie op 10.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Huntelaar niet moet spelen, maar van PErsie is gewoon een betere voerballer dan Huntelaar, beide spelers heb je liever niet op de bank en v Marwijk moet nu eenmaal een keuze maken..
Waar gaat het om ? om de spitspositie daar heb je geen betere voetballer nodig maar een scorende spits...goede voetballers moeten om een goede spits heen cirkelen zoals bijvoorbeeld van Persie....rond Huntelaar cirkeld....

Maar weet je wat het is met van Marwijk die wilt dat er 4 spelers altijd in staan namelijk...Stekelenburg...van Bommel...Sneyder....Robben...en zijn Feyenoordvriendje van Persie...Ook Kuyt staat in de rangorde boven Klaas jan....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 17:09 schreef remco k het volgende:
Ik zag deze opstelling langskomen op dit forum.Ik denk echt dat dit de beste opstelling is..

Stekelenburg ( AS Roma )

vd Wiel ( Ajax )
Heitinga ( Everton )
Mathijsen ( Malaga ) Indien niet fit dan Vlaar
Willems ( PSV )

van Bommel ( AC Milan )
van Persie ( Arsenal )
Sneijder ( Internazionale )

Robben ( Bayern München )
Huntelaar ( Schalke 04 )
Afellay ( Barcelona )
Dit is idd de beste opstelling ook in mijn ogen maar....dit is te aanvallend volgens Bert....hij wilt nog een VM extra...de Jong....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 17:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar heb je dat gehoord of gelezen dan?? Ik heb er niks van meegekregen..
Hij speelt net als tegen Slowakije vanavond met Schaars en Affelay...
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 17:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waar gaat het om ? om de spitspositie daar heb je geen betere voetballer nodig maar een scorende spits...goede voetballers moeten om een goede spits heen cirkelen zoals bijvoorbeeld van Persie....rond Huntelaar cirkeld....

Maar weet je wat het is met van Marwijk die wilt dat er 4 spelers altijd in staan namelijk...Stekelenburg...van Bommel...Sneyder....Robben...en zijn Feyenoordvriendje van Persie...Ook Kuyt staat in de rangorde boven Klaas jan....
Ik denk niet dat Kuyt er nu nog boven staat, dat was wel zo, maar in de voorbereiding heeft Kuyt ook niet veel gespeeld ondanks dat Affelay er nog niet was..

Ik denk dat alles al lang en breed zeker was, de enige posities waar eventueel twijfel was bij van Marwijk is de linksback, en de linksbuiten plek... Verder is alles bij Bert al lang en breed bekend..

Dat mag en kan, en als hij er succes mee haalt hoor je mij niet klagen, ik twijfel alleen wel of dit het beste is..
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 17:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij speelt net als tegen Slowakije vanavond met Schaars en Affelay...
Oke, dat is dan wel raar, nie van affelay want die was gewoon erg goed, maar wel van Schaars, ondanks dat ook die niet slecht speelde vond ik Willems echt veel beter, ik vind dat best een aardige back moet ik eerlijk zeggen..
soccer
 soccer - zaterdag 02 juni 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 14:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volgens mij speelt hij haast het zelfde als twee jaar terug. Toen was Frank de Boer er nog bij.Alleen een andere linksback en Affalay in plaats van kuijt. Dus hoe jij aan vriendjes politiek komt? Alleen zou ik ipv van sneijder van de vaart laten spelen. Volgens mij is die veel beter in vorm.
soccer
 soccer - zaterdag 02 juni 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, dat is dan wel raar, nie van affelay want die was gewoon erg goed, maar wel van Schaars, ondanks dat ook die niet slecht speelde vond ik Willems echt veel beter, ik vind dat best een aardige back moet ik eerlijk zeggen..
Ik zou ook voor Willems kiezen. En van de Vaart ipl van Sneijder.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

Idd raar Willems is veel atletischer speelde degelijk en kwam af en toe mee op...ook weer zo'n vreemde redenatie...Schaars als linksback...hij vind kwaliteit minder belangrijk als ervaring...

Ik denk dat van Marwijk er mee stopt na het EK...waarom ? omdat hij nu voor de meer ervaren spelers kiest...hij wilt nog 1x proberen een prijs te pakken...anders zou hij nu wat meer jeugd inpassen.....over twee jaar kunnen we niet meer beschikken over Bouma....Mathijssen...en van Bommel....misschien zelfs dat er nog meer een punt achter hun interlandcarriere zetten...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 18:21 schreef soccer het volgende:

[..]

Volgens mij speelt hij haast het zelfde als twee jaar terug. Toen was Frank de Boer er nog bij.Alleen een andere linksback en Affalay in plaats van kuijt. Dus hoe jij aan vriendjes politiek komt? Alleen zou ik ipv van sneijder van de vaart laten spelen. Volgens mij is die veel beter in vorm.
Idd is vriendjespolitiek nvt....dat komt omdat ik een beetje pissig was op de keuze van van Marwijk al is die best wel te begrijpen..vind ik het niet helemaal correct richting Huntelaar....hij had al veel eerder aan Huntelaar moeten aangeven dat van Persie de 1e spits is...dat vind ik....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juni 2012 door Jack Huntelaar --
soccer
 soccer - zaterdag 02 juni 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 18:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Idd is vriendjespolitiek nvt....dat komt omdat ik een beetje pissig was op de keuze van van Marwijk al is die best wel te begrijpen..vind ik het niet helemaal correct richting Huntelaar....hij had al veel eerder aan Huntelaar moeten aangeven dat van Persie de 1e spits is...dat vind ik....
Dat had hij kunnen /moeten doen. Van Persie achter Huntelaar is volgens mij ook geen optie omdat daar Sneijder of van de Vaart al (willen) spelen. Dan heb je weer andere problemen. Het nadeel van Nederland is dat ze voor bepaalde posities meerdere (wereld)toppers heeft. Voor andere posities europese (middel)maat. Dit had verdeeld moeten zijn;-).
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 17:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

vond Schaars niet slecht heeft ook maar 1 keer gespeelt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juni 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vanmorgen las ik nog dat Schaars zou spelen...maar inmiddels speelt gelukkig Willems...ben namelijk meer een fan van Willems op die positie...

van Persie zal wel scoren vanavond dit omdat Noord Ierland nr. 100 van de wereldranglijst is...van Persie scoort in oranje altijd tegen minder belangrijke tegenstanders....maar als we een pittigere tegebnstander hebben laat hij zich altijd terug zakken...of zwerft hij ergens waar hij eigenlijk niet moet zijn.....ik mijn hoop nog steeds gevestigd op Huntelaar voor het EK al zal het ijdele hoop zijn....want onder Bert speelde van Persie op het WK alle wedtsrijden zonder een enkel doelpunt...0,0000
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 19:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vanmorgen las ik nog dat Schaars zou spelen...maar inmiddels speelt gelukkig Willems...ben namelijk meer een fan van Willems op die positie...

van Persie zal wel scoren vanavond dit omdat Noord Ierland nr. 100 van de wereldranglijst is...van Persie scoort in oranje altijd tegen minder belangrijke tegenstanders....maar als we een pittigere tegebnstander hebben laat hij zich altijd terug zakken...of zwerft hij ergens waar hij eigenlijk niet moet zijn.....ik mijn hoop nog steeds gevestigd op Huntelaar voor het EK al zal het ijdele hoop zijn....want onder Bert speelde van Persie op het WK alle wedtsrijden zonder een enkel doelpunt...0,0000
Van Persie scoort idd in de mindere wedstrijden,

Oranje is nog ongeslagen in het PSV stadion, dus zei die commentator dat ze daar beter speelden. goh vind je het logisch kerel? daar spelen ze tegen San Marino en dat soort kut wedstrijden. dat zijn het soort wedstrijden waar zelfs van Persie nog in kan scoren...!!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 20:48   quote  deeplink  
van Persie 2x gescoort jongens jongens wat is dit nou!?!?!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juni 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 20:48 schreef NatjosFC het volgende:
van Persie 2x gescoort jongens jongens wat is dit nou!?!?!
dat zal je altijd zien dat hij in de afzwaaiwedstrijd effe paar goals erin legt..
Huntelaar kan het schudden denk ik..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 20:51 schreef infamous psv het volgende:

[..]

dat zal je altijd zien dat hij in de afzwaaiwedstrijd effe paar goals erin legt..
Huntelaar kan het schudden denk ik..
tja,
helemaal nu Afelay er nu al 2 inlegt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Europees Kampioenschap 2012

0.0139908