BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ode aan Jan Vertonghen, een echte Ajacied!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stanley
 Stanley - dinsdag 08 mei 2012 - 09:16   quote  deeplink  
Nu het vertrek van Jan Vertonghen aanstaande is moet ik echt even slikken.

Jan is de absolute leider van dit seizoen geweest. Na een slap begin is hij megasterk geƫindigd!

Jan houdt van Ajax en Jan houdt van de Ajax-supporters en Jan houdt van Amsterdam.

Jan is een echte Ajacied geworden die met volle teugen geniet van Ajax en de supporters en volgens mij zelf graag eens de remmen los wil laten als supporter....

Jan Vertonghen is Super en ik ga hem missen!

Voel je vrij om elk op je eigen manier je ode aan Jan te brengen... :-)
marius
 marius - dinsdag 08 mei 2012 - 10:06   quote  deeplink  
jan is de held van ajax dit jaar! Ik gun et em om morge nog een contract te tekenen bij spurs!
Bw afca
 Bw afca - dinsdag 08 mei 2012 - 10:09   quote  deeplink  
Bedankt jan!!!!
goed gedaan dan
De wereld ligt aan je voeten man
Het is je gegund
Door de titel stunt!!
Het ga je goed!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 08 mei 2012 - 10:17   quote  deeplink  
het gaat je goed ouwe...
remco k
 remco k - dinsdag 08 mei 2012 - 11:11   quote  deeplink  
Het gaat je zeker goed, en ik wens je het allerbeste, dus zeker niet de spurs...
marius
 marius - dinsdag 08 mei 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 11:11 schreef remco k het volgende:
Het gaat je zeker goed, en ik wens je het allerbeste, dus zeker niet de spurs...
je hebt wel gelijk, dit klinkt namelijk al beter.

Update: 'United en Arsenal melden zich voor Vertonghen' 08-05-2012 - 11:37
Manchester United en Arsenal hebben zich recentelijk gemeld in Amsterdam om te praten over een transfer van Jan Vertonghen. Dat meldt de Engelse tabloid The Mirror. De twee Engelse topclubs zouden graag de strijd aan willen gaan met Tottenham Hotspur voor de handtekening van de Belgische verdediger.
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 08 mei 2012 - 12:30   quote  deeplink  
Heel veel succes voor onze Amsterdamse Belg,
deze aankomende transfer is hem gegund, ook al is het een heel gemis voor volgend seizoen!
Stanley
 Stanley - dinsdag 08 mei 2012 - 14:04   quote  deeplink  
Beste Jan,

Aanvullend op de start van dit topic blijkt dat je ondanks je succes nog altijd bescheiden bent gebleven. De vraagprijs van Ajax voor jou rond de 10 a 12 miljoen is een schijntje. Zeker voor Engelse clubs die zonder te knipperen 30 miljoen betalen voor spelers die jouw schoenveters niet eens mogen strikken.

Om Ajax, Ajax te laten blijven hebben wij dit geld ook nodig. Geloof in jezelf en weet dat zelfs voor 12 miljoen je een koopje blijft voor de absolute top.

Vergeet de restduur van je contract en kijk naar je kwaliteiten en weet dan dat ieder bedrag onder de 20 miljoen eigenlijke een koopje voor jou is.

Jan, het gaat je goed, geniet ervan en wie weet tot ziens in de Rijkaard rol van 1995!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 14:04 schreef Stanley het volgende:
Beste Jan,

Aanvullend op de start van dit topic blijkt dat je ondanks je succes nog altijd bescheiden bent gebleven. De vraagprijs van Ajax voor jou rond de 10 a 12 miljoen is een schijntje. Zeker voor Engelse clubs die zonder te knipperen 30 miljoen betalen voor spelers die jouw schoenveters niet eens mogen strikken.

Om Ajax, Ajax te laten blijven hebben wij dit geld ook nodig. Geloof in jezelf en weet dat zelfs voor 12 miljoen je een koopje blijft voor de absolute top.

Vergeet de restduur van je contract en kijk naar je kwaliteiten en weet dan dat ieder bedrag onder de 20 miljoen eigenlijke een koopje voor jou is.

Jan, het gaat je goed, geniet ervan en wie weet tot ziens in de Rijkaard rol van 1995!
Hahahaa ben het wel met je eens...maar goed zo graag wilt Jantje dus weg...neemt niet weg dat Jan een echte Ajacied is en dat we hem zullen gaan missen...volgend seizoen zonder Jan zal niet gemakkelijk worden voor Ajax...de Boer....en supporters...

Jan hierbij bedankt en TOT ZIENS...
joduh
 joduh - dinsdag 08 mei 2012 - 17:51   quote  deeplink  
Voor mij staat jantje in een speciaal rijtje..... Samen met litmanen en petterson!!!!
Trots dat ze ons shirt gedragen hebben!!!!
Ga je goed jan!!!!!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 08 mei 2012 - 18:31   quote  deeplink  
Jan bedankt en op naar een Grote club.
dege
 dege - dinsdag 08 mei 2012 - 19:06   quote  deeplink  
hoop voor Jan de top, dus dan denk ik aan Man Utd, dat zou de club voor hem kunnen en moeten zijn, kan daar uitgroeien tot een van de beste verdedigers van de wereld, Jan is top en zeker gaan we hem missen
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 08 mei 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 19:06 schreef dege het volgende:
hoop voor Jan de top, dus dan denk ik aan Man Utd, dat zou de club voor hem kunnen en moeten zijn, kan daar uitgroeien tot een van de beste verdedigers van de wereld, Jan is top en zeker gaan we hem missen
City zou mooier zijn, kan hij naast Kompany spelen en verdient hij het dubbele.
Ajx
 Ajx - dinsdag 08 mei 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Als hij naar een mooie club gaat en Ajax een mooi bedrag gaat, en hij ook nog eens lekker kan spelen daar, ben ik tevreden! Hij is een wereldtopper, en ik hoop en denk dat het goed gaat komen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 21:36 schreef Ajx het volgende:
Als hij naar een mooie club gaat en Ajax een mooi bedrag gaat, en hij ook nog eens lekker kan spelen daar, ben ik tevreden! Hij is een wereldtopper, en ik hoop en denk dat het goed gaat komen!
Ik hoop het ook...maar ik hoop ook op die 12 miljoen want dat is hij wel waard...denk niet dit verhaal lang gaat duren...is denk ik voor het komend weekend wel verkocht...
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 14:14   quote  deeplink  
VERTONGHEN///HELD!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ode aan Jan Vertonghen, een echte Ajacied!!!

0.0048959