|
|
Mokum1
|
|
|
'Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn afscheid wordt ontsierd door verstoorde verhoudingen, omdat Ajax tot op het bot blijft vasthouden aan de hoofdprijs.'
Zou zeggen leg het verschil bij Jantje! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
pff als die 10 mil per jaar kreeg was dat geen probleem voor em, maar zoveel krijgt die niet! En moet ajax hem dit niet gewoon gunnen? hij was de man die opstond toen het moest en mede door hem zijn we kampioen geworden. We moeten hem ook nie voor prikkie wegdoen maar 12 miljoen en 1 jarig contract lijkt me niet dat de ploegen dat gaan doen! |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Zo gaat het in het leven en vooral in het voetbal!! Hij houdt zich volgens dit bericht al bezig met verstoorde verhoudingen, lijkt mij wat voorbarig. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik vind 8-9 miljoen wel een mooi bedrag voor Jantje. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Gaat dat gedonder nu al beginnen? Drie clubs hebben zich 'gemeld' waaronder Man Utd,Arsenal en de Spurs. Zou zeggen : Als hun Jan echt graag willen hebben : Tegen elkaar laten opbieden. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Yep en het liefste tot de laatste dag, maar dat vindt Jan niet zo leuk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
12 miljoen voor Vertonghen voor de huidige beste voetballer van de eredivisie is niks...de engelse clubs vinden dit een lachertje...vasthouden aan dit bedrag Ajax...Manchester..Tottenham of Arsenal happen wel...misschien neemt Barcelona ook nog contact op... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Maar dan gaat Jan wel Huilie huilie doen ;) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja ze gaan het dan via Jantje spelen !!!ik denk tus.8-10 wel voldoende met nog 1 jaar contract. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee Ajax moet hem dat zeker niet gunnen, Ajax heeft een vraagprijs en die moet gewoon betaald worden.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:13 schreef remco k het volgende:Nee Ajax moet hem dat zeker niet gunnen, Ajax heeft een vraagprijs en die moet gewoon betaald worden.. eens. gewoon afwachten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:13 schreef remco k het volgende:Nee Ajax moet hem dat zeker niet gunnen, Ajax heeft een vraagprijs en die moet gewoon betaald worden.. Laat ze idd maar over de brug komen...shit er is geen brug hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en terrecht, die jongen heeft alles gegeven voor ajax!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
voor een jarig contract is 8 a 9 miljoen prima. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en hoe meer je vraagt, hoe meer andere clubs in NL dadelijk weer veel geld gaat vragen aan ajax als ze een van hun spelers willen hebben |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 14:13 schreef Luis_suarez_19 het volgende:en hoe meer je vraagt, hoe meer andere clubs in NL dadelijk weer veel geld gaat vragen aan ajax als ze een van hun spelers willen hebben Ja zo gaat het Luis....maar goed...12 miljoen is nix voor onze belg....kom maar over de brug...Barcelona..Manchester..city..Tottenham..Arsenal...Bayern... Speel ze maar fijn tegen elkaar uit Ajax.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 14:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja zo gaat het Luis....maar goed...12 miljoen is nix voor onze belg....kom maar over de brug...Barcelona..Manchester..city..Tottenham..Arsenal...Bayern... Speel ze maar fijn tegen elkaar uit Ajax.... weetje brabo, wij kunnen nu eenmaal voor een speler die nog een jaar vastligt geen 30 miljoen krijgen. jantje heeft veel gedaan en is de eredivise ontgroeid! nu mogen we wat terugdoen en 9 niljoen is een mooie prijs. haal boularhouz frasfervrij terug en een nuytink. heb je 2 spelers terug en nog geld over |
|
|
|