|
|
nora
|
|
|
Volgens Frankie wil hij een reserve spits die er meteen staat dus geen jong talent maar een spits met ervaring. Wie zou dat moeten worden ? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is jammer als je de beste standin van Nederland in huis hebt en die moet weg,maar goed dat zal salaris en stijl zijn die Frankie niet zint,ik vermoed dat hij meer met een voetballende spits verder wil,de suggestie van Remco was Reis van Vitesse,dat lijkt mij een ideale Ajax spits techn/en goed in de kleine ruimte alleen is het nog lang niet de Reis van PSV misschien was hij toen zo goed door dat hij altijd verkouden was,maar goed ik vind hem een goede kandidaat en evt.een van de Braziliaanse spitsen van Heracles het liefst Everton. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 11:03 schreef nora het volgende:Volgens Frankie wil hij een reserve spits die er meteen staat dus geen jong talent maar een spits met ervaring. Wie zou dat moeten worden ? Pantelic? Hahaha! |
|
|
|
|
NRD
|
|
|
ajax moet ieder gaval Luciano Narsingh hallen of elia ja wie is goeie spits Andrei Arshavin van Arsenal komt niet aan speel tijd toe als vertonghen toch misschien naar arsenal gaat of anderen club dan hebben ieder gaval twee goeie spelers gehaald naar ajax xxx xxx xxx AFC AJAX 2012 |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Frank de Boer heeft al aangegeven dat hij Brazilianen niet ziet zitten vanwege hun karakter dat niet goed bij de Nederlandse mentaliteit past. Hij heeft liever een brave Belg of Deen :(. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Narsingh is niet echt een centrumspits ,uiteraard moet Narsingh wel komen als vleugelspits. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 11:39 schreef Jesper11 het volgende:Frank de Boer heeft al aangegeven dat hij Brazilianen niet ziet zitten vanwege hun karakter dat niet goed bij de Nederlandse mentaliteit past. Hij heeft liever een brave Belg of Deen :(. Over Deen gesproken, ik hoorde de naam van Mads Junker al rondgaan.. hij is namelijk wel transfervrij enne : Denen & Ajax = gouden combinatie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zal wel te prijzig zijn maar... Jeremain Lens...een geboren Amsterdammer...die heeft het bij PSV niet zo naar de zin...kan eventueel ook op de flank maar doet het bij PSV beter als spits...weliswaar door Ajax weggstuurd met Amrabat en Elia maar dat mag de pret niet drukken...Ajax is de laatste tijd toch bezig om oudstrijders weer binnen te halen...Boerrigter...Aisattie en misschien straks Narsingh.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mads Junker kan mij echt niet bekoren,niet goed genoeg voor Ajax en over die Brazilianen qua mentaliteit we hebben Maxwel gehad en dat was toch een topper dus lijkt mij het overdreven dat Frank geen Brazilianen wil.En volgens mij is die Everton toch een hard werkende Braziliaan met techniek en scorend vermogen over Reis durf ik geen uitspraak te doen qua mentaliteit als v/d Brom hem niet aan het voetballen krijgt dan heb ik ook twijfels. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:18 schreef nora het volgende:Mads Junker kan mij echt niet bekoren,niet goed genoeg voor Ajax en over die Brazilianen qua mentaliteit we hebben Maxwel gehad en dat was toch een topper dus lijkt mij het overdreven dat Frank geen Brazilianen wil.En volgens mij is die Everton toch een hard werkende Braziliaan met techniek en scorend vermogen over Reis durf ik geen uitspraak te doen qua mentaliteit als v/d Brom hem niet aan het voetballen krijgt dan heb ik ook twijfels. Waarom zou Frank geen brazilianen willen ? Lijkt me sterk...komt een beetje discriminerend over...Suarez en Lodeiro komen toch ook uit Zuid Amerika...we hebben zelfs Marokk....hahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Had vorig jaar nog staan juichen als we Reis hadden gehaald...nu niet meer...ik heb namelijk het idee dat hij niet meer op zijn PSV niveau komt...hij zal echter niet duur zijn.... Wat te denken van Bony ?? |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Ik vind de uitspraak van de Boer over Brazilianen ook overdreven maar heb het hemzelf horen zeggen bij een bijeenkomst bij de AFCA Supportersclub.
Jammer dat Dmitry niet voldoet, maar kon wel verwachten dat hij wegmoet omdat hij geen eerste keus was na de blessure van Sigthorsson. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:Had vorig jaar nog staan juichen als we Reis hadden gehaald...nu niet meer...ik heb namelijk het idee dat hij niet meer op zijn PSV niveau komt...hij zal echter niet duur zijn.... Wat te denken van Bony ?? Bony is een zeer goede spits alleen gaat ajax geen hoofdprijs betalen voor een reservespits, dus die kan afgestreept worden vrees ik. Vitesse verkoopt niets meer voor een prikkie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:30 schreef Jesper11 het volgende:Ik vind de uitspraak van de Boer over Brazilianen ook overdreven maar heb het hemzelf horen zeggen bij een bijeenkomst bij de AFCA Supportersclub. Jammer dat Dmitry niet voldoet, maar kon wel verwachten dat hij wegmoet omdat hij geen eerste keus was na de blessure van Sigthorsson. De Boer was zo content vorig jaar over de aankoop van Dimitry...dan heeft hij het niet goed gezien destijds ??? Hij heeft toch de nodige/noodzakelijke doelpunten(bij PSV) gemaakt...en toch derde keus...hij wist toch dat hij niet zo goed was in de korte ruimte... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Bony zou ik graag bij Ajax zien maar Vitesse heeft volgens mij 5 miljoen betaald voor Bony dus die gaat echt niet voor minder weg en 5 miljoen voor een reservespits lijkt mij wat overdreven. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:30 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Bony is een zeer goede spits alleen gaat ajax geen hoofdprijs betalen voor een reservespits, dus die kan afgestreept worden vrees ik. Vitesse verkoopt niets meer voor een prikkie. Denk dat je helaas gelijk hebt omtrent Bony... |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
De Boer had Van den Brom geraadpleegd over Bulykin en deze gaf een positief advies af. Maar ja: dat is toch anders gebleken. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:40 schreef Jesper11 het volgende:De Boer had Van den Brom geraadpleegd over Bulykin en deze gaf een positief advies af. Maar ja: dat is toch anders gebleken. Hoezo anders gebleken hij is de beste reservespits geweest die Ajax ooit gehad heeft alleen houd Frankie niet van dit soort voetballers dat is wel duidelijk,als spits was hij 30x beter als de Jong maar Frankie vind een type voetballer als de Jong leuker denk ik. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:40 schreef Jesper11 het volgende:De Boer had Van den Brom geraadpleegd over Bulykin en deze gaf een positief advies af. Maar ja: dat is toch anders gebleken. Hoezo? Bulykin heeft top gepresteerd in de minuten die hij heeft gekregen dit seizoen. Volgens mij zelfs de meest efficiente spits van het seizoen. |
|
|
|
|
Patjakker078
|
|
|
bulykin vind ik een held. Bony? nee die is nog te lui om te geeuwen.. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Vind ik nou niet echt nodig Ik denk dat de jong zich wel heeft bewezen dit seizoen En castillion komt toch ook terug |
|
|
|
|
Patjakker078
|
|
|
castillion???? nee joh.. drama! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Helaas vrees ik dat Castillion het niet gaat redden,ik denk dat Frankie dat ook weet vandaar dat hij op zoek gaat naar een reservespits. En met alle respect de Jong is geen spits is een middenvelder. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
En fisher erbij halen Voorbereiding laten spelen Kan die het niet aan dan kun je altijd nog kijken |
|
|
|
|
Patjakker078
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Trouwens die spits van RKC Nemeth is ook een handige speler in de kleine ruimte nog jong en scoort regelmatig is misschien ook een optie. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:18 schreef nora het volgende:Mads Junker kan mij echt niet bekoren,niet goed genoeg voor Ajax en over die Brazilianen qua mentaliteit we hebben Maxwel gehad en dat was toch een topper dus lijkt mij het overdreven dat Frank geen Brazilianen wil.En volgens mij is die Everton toch een hard werkende Braziliaan met techniek en scorend vermogen over Reis durf ik geen uitspraak te doen qua mentaliteit als v/d Brom hem niet aan het voetballen krijgt dan heb ik ook twijfels. Mads Junker kan jou niet bekoren maar Everton wel? Een spits wordt altijd afgerekend op zijn doelpunten. Mads Junker heeft in 96 wedstrijden 47x gescoord. Alleen dit seizoen is zijn productie nogal tegen gevallen (6), maar in plaats daarvoor heeft Malki er weer 25 ingeknald. Everton scoort toch aanzienlijk minder dan Junker + Junker beschikt over meer ervaring (tevens ook international).
Reis moet je niet doen als reserve spits. Die jongen loopt de kantjes er vanaf. Denk eerder dat het een gevalletje El Hamdoei gaat worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door Twan -- |
|
|
|
|
Patjakker078
|
|
|
|
|
|
Twan
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik gooi er even twee namen die ik nog niet of heel weinig ben tegen gekomen. Beide spelers lijken mij goede en relatief goedkope aanvulling. Ik zeg niet dat het topspitsen zijn maar ze hebben zeker potentie als je het mij vraagt:
Marcus Pedersen spits van Vitesse is nu verhuurd aan een Noorse club. Ik heb hem vorig seizoen en een half seizoen een aantal keer bekeken. Met de juiste coaching kan dit zomaar de reserve spits voor Ajax zijn.
Charlison Benschop, grote en zeer sterke spits. Heeft tevens snelheid en kan goed schieten. Ook is hij kopsterk. Een complete spits als je het mij vraagt. Beide nog niet top maar met Bosman en Bergkamp in de gelederen kan er nog veel bijgeschaafd worden.
Marcus Pedersen valt sowieso buiten de boot bij Vitesse en is dus voor een klein bedrag op te halen. Benschop heeft ook concurrentie genoeg bij AZ en kan dus zomaar kiezen voor een mogelijkheid om te knokken met Sigthorsson. Overigens zal zijn transferbedrag wel iets hoger zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar Benschop. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:52 schreef nora het volgende:Helaas vrees ik dat Castillion het niet gaat redden,ik denk dat Frankie dat ook weet vandaar dat hij op zoek gaat naar een reservespits. En met alle respect de Jong is geen spits is een middenvelder. wel de topscorer dit seizoen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:40 schreef Jesper11 het volgende:De Boer had Van den Brom geraadpleegd over Bulykin en deze gaf een positief advies af. Maar ja: dat is toch anders gebleken. De Boer heeft zelf toch ook ogen...getuigd niet van inzicht...of...hij was natuurlijk transfervrij... Ik sowieso dat de stand-inn voor Sigthorsson niet te duur moet zijn...misschien gaat de Boer net als vorig jaar voor een tranfervrije spits...wie zijn er transfervrij op dit moment ?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:45 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Hoezo? Bulykin heeft top gepresteerd in de minuten die hij heeft gekregen dit seizoen. Volgens mij zelfs de meest efficiente spits van het seizoen. Klopt maar toch was hij 3e keus bij de Boer wat ik ergens niet begreep...ik had hem in de pikorde op 2 gezet... voor Siem... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha.... maar toch trapt hij ze toch ook binnen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:52 schreef nora het volgende:Helaas vrees ik dat Castillion het niet gaat redden,ik denk dat Frankie dat ook weet vandaar dat hij op zoek gaat naar een reservespits. En met alle respect de Jong is geen spits is een middenvelder. Die redde het zelfs niet bij RKC...zat daar de laatste wedstrijden op de bank...snel verkopen...net als sneyder... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 13:10 schreef BRW het volgende:Ik gooi er even twee namen die ik nog niet of heel weinig ben tegen gekomen. Beide spelers lijken mij goede en relatief goedkope aanvulling. Ik zeg niet dat het topspitsen zijn maar ze hebben zeker potentie als je het mij vraagt: Marcus Pedersen spits van Vitesse is nu verhuurd aan een Noorse club. Ik heb hem vorig seizoen en een half seizoen een aantal keer bekeken. Met de juiste coaching kan dit zomaar de reserve spits voor Ajax zijn. Charlison Benschop, grote en zeer sterke spits. Heeft tevens snelheid en kan goed schieten. Ook is hij kopsterk. Een complete spits als je het mij vraagt. Beide nog niet top maar met Bosman en Bergkamp in de gelederen kan er nog veel bijgeschaafd worden. Marcus Pedersen valt sowieso buiten de boot bij Vitesse en is dus voor een klein bedrag op te halen. Benschop heeft ook concurrentie genoeg bij AZ en kan dus zomaar kiezen voor een mogelijkheid om te knokken met Sigthorsson. Overigens zal zijn transferbedrag wel iets hoger zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar Benschop. Mij ook...maar die laat AZ niet snel gaan... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Omdat hij vaker heeft gespeeld als Bulykin anders had gegarandeerd onze rus topscoorder geweest zeker weten en een stuk hoger gestaan landelijk... |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote: Dat klopt inderdaad! Maar Verbeek heeft zelf geroepen iedereen is te koop. ;-) Kan mij voorstellen dat ie liever Benschop dan Altidore verkoopt dus mogelijkheden zijn er wel.. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ja dat begrijp ik maar bulykin gaat weg en het gaat erom dat er een nieuwe komt En daarop zeg ik dat ik het niet nodig vind. Omdat de Jong het naar mijn mening het prima heeft gedaan En je (vind ik ) het prima kan oplossen met wat je hebt |
|
|
|
|
Patjakker078
|
|
|
Jan Koller! pantoffels uit en de kicks weer aan! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 13:24 schreef BRW het volgende:[..] Dat klopt inderdaad! Maar Verbeek heeft zelf geroepen iedereen is te koop. ;-) Kan mij voorstellen dat ie liever Benschop dan Altidore verkoopt dus mogelijkheden zijn er wel.. Benschop is geen verkeerde om Sigthorsson te vervangen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: hahahaha die heeft nog steeds lengte.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 13:25 schreef swennos het volgende:Ja dat begrijp ik maar bulykin gaat weg en het gaat erom dat er een nieuwe komt En daarop zeg ik dat ik het niet nodig vind. Omdat de Jong het naar mijn mening het prima heeft gedaan En je (vind ik ) het prima kan oplossen met wat je hebt Misschien heb je wel gelijk...maar de Boer heeft altijd gezegt 3 opties te willen hebben...kwam dat even goed uit afgelopen seizoen...Sigtorsson langdurig geblesseerd terwijl Bulykin en Siem ook niet altijd okselfris waren hebben we zelfs nog met Lodeiro gespeeld...Tegen sommige tegenstanders moet je ook een keuze kunnen maken tussen twee verschillende type spitsen.. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Meneg maar die schijnt in Servie een of ander wurgcontract te hebben waardoor het lastig gaat wprden.. |
|
|
|
|
ajax038
|
|
|
misschien voor velen een vreemde keus maar ik zie als reserve spits graag wiljan pluim komen.. extreem technisch, groot, goede kaatsende speler redelijk jong en goedkoop op te halen, zal onze lopende spelers absoluut beter laten voetballen.. type zlatan in zijn ajax jaren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 14:00 schreef remco k het volgende:Meneg maar die schijnt in Servie een of ander wurgcontract te hebben waardoor het lastig gaat wprden.. Ik heb het ook gelezen maar volgens mij gaat dat meer om het beschermen van Meleg. Slop geeft alleen aan dat hij schrok van het contract van deze speler die Meleg heeft met zijn zaakwaarnemer. Volgens mij maakt dat voor de transfer an sich niet zoveel uit.
Meleg heeft een contract voor 30 jaar afgesloten met die malafide zaakwaarnemer. Hij moet 8% (per maand) betalen van zijn inkomsten aan zijn zaakwaarnemer. Dit is echt zo'n voorbeeld van hoe de huidige zaakwaarnemer werkt! Te triest voor woorden..
Daarnaast vraagt de club van Meleg geen zaken te doen met die malafide zaakwaarnemer. Als je die jongen echt graag wil hebben dan betaal je de club, je betaald die malafide zaakwaarnemer zijn centen en koopt dat contract af (voor Ajax is dat een relatief laag bedrag) en je zorgt ervoor dat die jongen bij een goede zaakwaarnemer terecht komt. Daar heeft Ajax baat bij en Meleg wordt er ook gelukkiger van. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote: Denk je echt dat Lukaku stand-in wil zijn bij Ajax? Chelsea wil juist dat hij aan spelen toe komt. Of wil je Sigi op rechts posteren en Lukaku in de spits? Lukaku is echt een beest, maar zal zeker geen stand-in willen zijn. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:Had vorig jaar nog staan juichen als we Reis hadden gehaald...nu niet meer...ik heb namelijk het idee dat hij niet meer op zijn PSV niveau komt...hij zal echter niet duur zijn.... Wat te denken van Bony ?? Bony??? Aub niet geen gezicht in ons mooie AJAX shirt. |
|
|
|