BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reserve spits.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - woensdag 20 juni 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 08:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Het probleem met jonge jongens heel snel brengen is dat ze vaak ook ver terug vallen. Blind werd verhuurd aan Grongingen, speelde daar gewoon goed maar viel bij Ajax vervolgens ver terug. Van der Wiel ging ook als een raket, zit nu al 2 jaar in een dip. Boilesen kwam ook heel snel en raakte vervolgens ernstig geblesseerd. Het kunnen allemaal op zich zelf staande zaken zijn, maar vaak zie je bij hele jonge spelers die snel worden gebracht dat er toch een dip komt.

Daarom ben ik blij dat Frank de Boer rustig aan wil doen met Fischer, Dijks en al die andere talenten. Daarnaast mag het ondertussen geen geheim zijn dat ik nooit fan ben geweest van de komst van Poulsen. Poulsen zou leuk zijn voor de breedte op basis van een kort contract maar waarom investeren in z'n spelers als je daardoor talenten buiten de A selectie houdt? Dat zou alleen zin hebben als het talent nog 2 jaar moet rijpen voor ze kunnen debuteren.
ik zelf ben ook altijd tegen geweest voor de komst van Poulsen,
maar nu VD Wiel en Vertonghen 2 ervaren verdedigers van Ajax weggaan hebben we ervaring nodig. vooral voor het kampioenschap en de chaml Poulsen is een goede speler dat hebben we ook weer tegen Nederland gezien hoe hij steeds mee opkomt. hij is transfervrij salarissen van VD Wiel en Vertonghen gaan weg dus veel inversteren word het niet.

V Rhijn-Vervanger Jan-Aldeweireld-Boilessen. is niet slecht maar weinig ervaring om constant een goed top seizoen te draaien vervanger misschien Moisander. ook als er weer geblesseerde komen. Willems bij Oranje zag je dat jonge talenten niet meteen mee kunnen in de top. Ajax met ChamL voetbal en de druk van het kampioenschap heeft gewoon ook ervaring nodig.
nora
 nora - woensdag 20 juni 2012 - 12:58   quote  deeplink  
Lees net dat Poulsen een tegenvoorstel heeft gedaan aan Ajax maar die reageren niet dus waarschijnlijk is de deal Poulsen exit.En gaan ze toch voor Boilessen en Koppens/Blind.Nou zit ik nog steeds te wachten op onze reservespits,zit weinig schot in.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - woensdag 20 juni 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 12:58 schreef nora het volgende:
Lees net dat Poulsen een tegenvoorstel heeft gedaan aan Ajax maar die reageren niet dus waarschijnlijk is de deal Poulsen exit.En gaan ze toch voor Boilessen en Koppens/Blind.Nou zit ik nog steeds te wachten op onze reservespits,zit weinig schot in.
Mijn mening is ook geef de jeugd de ruimte, maar tegelijkertijd kan de jeugd
de ervaring van VD Wiel en Vertonghen niet vervangen wat toch nodig zal zijn
voor de ChamL en Het kampioenschap. De jeugd moet mee getrokken worden in een goed
ervaren team, en niet andersom natuurlijk...
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 juni 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 12:58 schreef nora het volgende:
kweet niet of Poulsen exit is. Poulsen wil wel graag naar Ajax, maar Ajax wou hem denk ik eerst bekijken op het EK, dat heeft ie toch redelijk gedaan. alsnog vind ik Buttner beter, maar die is niet transfervrij....
nora
 nora - woensdag 20 juni 2012 - 16:27   quote  deeplink  
Ja maar ik denk dat de salariseisen van Poulsen hoger liggen dan die van Buttner,dus op zich is het wel een optie.
carlo
 carlo - woensdag 20 juni 2012 - 23:04   quote  deeplink  
Gaat dit forum over verdedigers of over de gezochte reserve spits ??
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - woensdag 20 juni 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 16:27 schreef nora het volgende:
Ja maar ik denk dat de salariseisen van Poulsen hoger liggen dan die van Buttner,dus op zich is het wel een optie.
Buttner haal je voor de lange termijn en daar hebben we Boilessen al voor of
andere talenten. Poulsen voor de ervaring vooral voor de ChamL omdat VD Wiel
en Vertonghen weggaan ervaring weg, Poulsen is niet voor de lange termijn
Eide
 Eide - woensdag 20 juni 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 23:04 schreef carlo het volgende:
Gaat dit forum over verdedigers of over de gezochte reserve spits ??
Dit forum gaat over Ajax.
Dit topic ging origineel over een nieuwe spits maar zoals vaker evolueert zo'n discussie omdat je het een nu eenmaal niet los kan zien van het ander.
remco k
 remco k - woensdag 20 juni 2012 - 23:42   quote  deeplink  
vergeet men Boilesen niet??
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - woensdag 20 juni 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 23:42 schreef remco k het volgende:
vergeet men Boilesen niet??
Absoluut niet

maar voor de ChamL en het kampioenschap
een verdedging zonder de ervaren VD Wiel en Vertonghen hebben we ervaring nodig
anders hou je het een seizoen lang niet vol, Poulsen voor een korte termijn ook omdat
Boilessen eerst is blessurevrij constant zijn ervaring moet vergroten bij Ajax.
een verdediging met V Rhijn-?-Aldeweireld-Boilessen is goed maar niet een ervaren factor
voor een heel topseizoen de ? word waarschijnlijk Moisander..
nora
 nora - woensdag 20 juni 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 23:15 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Buttner haal je voor de lange termijn en daar hebben we Boilessen al voor of
andere talenten. Poulsen voor de ervaring vooral voor de ChamL omdat VD Wiel
en Vertonghen weggaan ervaring weg, Poulsen is niet voor de lange termijn
Poulsen/Butner is voor de linksback positie maar Bouilessen kan je ook verder opleiden voor LCV en dan sta je dus Bouilesssen niet in de weg.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - woensdag 20 juni 2012 - 23:57   quote  deeplink  
dat is ook een mogelijkheid, al denk ik niet dat Ajax veel geld wil uitgeven aan Butner aangezien de aanstormende talenten
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - donderdag 21 juni 2012 - 00:36   quote  deeplink  
Ik denk dat het misschien beter is om een rb te zoeken en van rhijn centraal zetten redeert hij denk ik beter op
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 21 juni 2012 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 00:36 schreef ajaxfan lol het volgende:
Ik denk dat het misschien beter is om een rb te zoeken en van rhijn centraal zetten redeert hij denk ik beter op
is ook een optie, al vind ik V Rhijn nu wel heel erg goed op de RB en 2 ervaren centrum
verdedigers zie ik wel zitten Aldewereireld en nog een aankoop... maar er zijn veel opties
voor de toekomst ziet het er erg goed uit, alleen de aanloop ernaar toe moeten we ff overbruggen Ik ben iniedergeval benieuwd En Narsingh moet natuurlijk komen!!!!!!!!!!!!
nora
 nora - donderdag 21 juni 2012 - 12:49   quote  deeplink  
Ja wat jammer is dat je er totaal niks meer over hoort,het lijkt mij als club ook fijn als je de voorbereiding kan beginnen incl je nw aankopen.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 21 juni 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 12:49 schreef nora het volgende:
Ja wat jammer is dat je er totaal niks meer over hoort,het lijkt mij als club ook fijn als je de voorbereiding kan beginnen incl je nw aankopen.
Ajax moet nu niet heel moeilijk doen gewoon die 5miljoen op tafel leggen anders gaat Narsingh dadelijk naar een andere club, en voor 5miljoen koop je niet zomaar nog een speler
met zoveel assisten. Ajax houd ook vast aan de 15miljoen voor Vertonghen dus moet het nu niet moeilijk doen tegen Heerenveen....

Narsingh,Boerrigter,Eriksen,Janssen,De Jong allemaal spelers die veel voorzetten geven
veel assisten die maken Siggi topscorer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
Eide
 Eide - donderdag 21 juni 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 12:52 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]
Ajax houd ook vast aan de 15miljoen voor Vertonghen dus moet het nu niet moeilijk doen tegen Heerenveen....
Het gerucht is anders dat het 9 miljoen gaat worden, die op kan lopen tot 12 miljoen op basis van prestaties. De tijd van de hoofdprijzen is voorbij, en Ajax moet dit gewoon goed uitonderhandelen met H'veen. En dan zullen ze misschien ook wel met een prestatie clausule komen. Lijkt me heel redelijk voor iemand met 1 goed seizoen achter z'n naam.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 21 juni 2012 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 12:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Het gerucht is anders dat het 9 miljoen gaat worden, die op kan lopen tot 12 miljoen op basis van prestaties. De tijd van de hoofdprijzen is voorbij, en Ajax moet dit gewoon goed uitonderhandelen met H'veen. En dan zullen ze misschien ook wel met een prestatie clausule komen. Lijkt me heel redelijk voor iemand met 1 goed seizoen achter z'n naam.
Maar ik ben bang dat er wel enkele clubs zijn die graag 5miljoen willen neerleggen
voor Narsingh. Dus ze moeten wel opschieten 9 miljoen tsjah is jammer netzoals Steek en vd Wiel goede spelers met 1jaar contract dat moet Ajax niet meer gebeuren Eriksen ook nog maar 2jaar contract Ajax moet daar beter mee omgaan en niet zo ver laten komen dat hun beste spelers met een 1 jaar contract zitten.
Eide
 Eide - donderdag 21 juni 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 13:04 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Maar ik ben bang dat er wel enkele clubs zijn die graag 5miljoen willen neerleggen
Ben benieuwd welke, want zoveel kapitaalkrachtige clubs zijn er niet in Nederland op dit moment. Feyenoord heeft nog altijd geen cent te besteden, PSV ook niet tenzij er spelers verkocht gaan worden... tja, blijft Vitesse over. Ik denk niet dat Narsingh serieus overweegt om nar Vitesse te gaan, dat zo eigenlijk een stap achteruit zijn gezien de klassering van het afgelopen seizoen.

Dus als er andere clubs komen, komen die uit het buitenland, en dan wordt het altijd moeilijk concurreren omdat de salarissen daar vele malen hoger liggen.

Bovendien telt de wens van Luciano ook nog. Bij Ajax krijgt hij kansen om CL te spelen, en kampioen te worden. Dat zijn DE manieren om je in de kijker te spelen om eventueel nog hogerop te komen. Ik zie het wel goed komen met Narsingh.
Ajx
 Ajx - donderdag 21 juni 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 00:08 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Als Narsingh maar komt en een vervanger van Vertonghen, Poulsen zie ik ook wel zitten
transfervrij en Boilessen is niet altijd blesuren vrij met het oog op de ChamL zie ik
Poulsen graag komen. En een spits? laat maar komen vanuit de jeugd
Of Gewoon Bulykin houden scoort veel als invaller
Narsingh blijft dus belangrijk, en de vervanger blijft voor mij Viergever, maar Poulsen hoeft niet. We hebben Boilesen als nummer 1, en dan hebben we daarachter gewoon Dijks, Koppers en als 4e keus Blind :-P
Ajx
 Ajx - donderdag 21 juni 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 16:27 schreef nora het volgende:
Het salaris van Poulsen zou zoveel hoger als Buttner liggen dat de transfersom wel gecompenseerd kan worden denk ik! Maar alsnog zeg ik, GEEN EXTRA LB!!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 juni 2012 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 16:27 schreef Ajx het volgende:

[..]

Het salaris van Poulsen zou zoveel hoger als Buttner liggen dat de transfersom wel gecompenseerd kan worden denk ik! Maar alsnog zeg ik, GEEN EXTRA LB!!
tuurlijk zal dat worden gecompenseerd, gratis poulsen is verlies door de salaris kosten.
2 a 3 miljoen voor Buttner heb je een goede LB die ook nog verkocht kan worden voor meer geld. maak je dus geen verlies.

vind dat we Blind moeten verkopen en dan Buttner halen.
heb je 1e keus Buttner en Boilesen als 2e man achter de LB en LCV...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 juni 2012 - 17:00   quote  deeplink  
Tim Matavz liep als speler van FC Groningen een transfer naar Napoli mis, maar mogelijk komt het voor de PSVer alsnog van een overgang naar Italië. Fiorentina heeft de Sloveense spits namelijk op het oog en is bereid om behoorlijk diep in de buidel te tasten. Omdat Matavz in Eindhoven nog een contract heeft tot medio 2016, moeten we toch zeker denken aan een bedrag van tien miljoen euro.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 juni 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 17:00 schreef NatjosFC het volgende:
Tim Matavz liep als speler van FC Groningen een transfer naar Napoli mis, maar mogelijk komt het voor de PSVer alsnog van een overgang naar Italië. Fiorentina heeft de Sloveense spits namelijk op het oog en is bereid om behoorlijk diep in de buidel te tasten. Omdat Matavz in Eindhoven nog een contract heeft tot medio 2016, moeten we toch zeker denken aan een bedrag van tien miljoen euro.
10 miljoen is wel heel erg veel geld voor een spits die weinig heeft gepresteerd daaro......
wordt dus sowieso niks voor 2e spits..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 juni 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 17:00 schreef NatjosFC het volgende:
10 miljoen is wel heel erg veel geld voor een spits die weinig heeft gepresteerd daaro......
wordt dus sowieso niks voor 2e spits..
nora
 nora - donderdag 21 juni 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 16:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

tuurlijk zal dat worden gecompenseerd, gratis poulsen is verlies door de salaris kosten.
2 a 3 miljoen voor Buttner heb je een goede LB die ook nog verkocht kan worden voor meer geld. maak je dus geen verlies.

vind dat we Blind moeten verkopen en dan Buttner halen.
heb je 1e keus Buttner en Boilesen als 2e man achter de LB en LCV...
Beste Natjos Bouilessen vind ik een groter talent als Buttner,dus als je hem koopt gaat Bouilessen de plaats van Jantje over nemen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 juni 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 17:31 schreef nora het volgende:

[..]

Beste Natjos Bouilessen vind ik een groter talent als Buttner,dus als je hem koopt gaat Bouilessen de plaats van Jantje over nemen.
Boilesen is inderdaad een groot talent, maar je moet niet denken dat hij gelijk een heel seizoen op topniveau kan spelen. dus als we Blind verkopen kunnen idd best een LB gebruiken zoals Poulsen, dan kan je Boilesen opleiden als LCV als vervanger van Moisander...
maar alleen als Blind verkocht wordt.. waar ik niet vanuit ga.
dus Boilesen en Koppers en dan die Dijks als voor LB. en dan hebben we achter Moisander Blind en Denswill en Boilesen.

dan kan Boilesen 2e man zijn achter Moisander en Koppers achter Boilesen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juni 2012 door NatjosFC --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 21 juni 2012 - 21:55   quote  deeplink  
Waarom zou je Poulsen halen als je Boilesen, Koppers, Anita, Blind en binnenkort Dijks hebt?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 juni 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 21:55 schreef Hasjkoph het volgende:
Waarom zou je Poulsen halen als je Boilesen, Koppers, Anita, Blind en binnenkort Dijks hebt?
Anita CVM
Blind komt te kort.
Boilesen kan geen heel seizoen spelen en Dijks en Koppers moeten zich nog bewijzen..
Poulsen prima tussenpaus..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 21 juni 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 21:57 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Anita CVM
Blind komt te kort.
Boilesen kan geen heel seizoen spelen en Dijks en Koppers moeten zich nog bewijzen..
Poulsen prima tussenpaus..
Anita kan als noodoplossing, met Enoh als vervanger.
Blind ook als noodoplossing.
Waarom kan Boilesen niet een heel seizoen spelen, omdat hij dit seizoen geblesseerd is geraakt? Onzin.
Koppers heeft het als beginner redelijk gedaan, heeft Boilesen redelijk opgevangen.
Dijks is waar, maar zeg ook binnenkort.
remco k
 remco k - donderdag 21 juni 2012 - 22:03   quote  deeplink  
Ik vind die Dijks een beetje een Bogarde achtige voetballer.. Erg goed dus..
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 21 juni 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 16:24 schreef Ajx het volgende:

[..]

Narsingh blijft dus belangrijk, en de vervanger blijft voor mij Viergever, maar Poulsen hoeft niet. We hebben Boilesen als nummer 1, en dan hebben we daarachter gewoon Dijks, Koppers en als 4e keus Blind :-P
Goede talenten maar na een vertrek van ervaren verdedigings krachten zie ik graag
voor een jaartje de ervaren goede Poulsen komen vooral voor de ChamL, Boilessen is ook
niet altijd blessure vrij... voor bepaalde posities word dit jaar een overbruggins jaar
want over een jaar staan er veel talenten die dan klaar zijn voor een Basisplaats
Dijks,Fisscher,Sporkslede enz
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 22 juni 2012 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 22:03 schreef remco k het volgende:
Ik vind die Dijks een beetje een Bogarde achtige voetballer.. Erg goed dus..
Gooi maar in diepe dan....niet te benauwd...kijk naar Willems bij PSV en in het nederlands Elftal.....niet dat ik Willems goed vindt...maar gewoon doen....
nora
 nora - vrijdag 22 juni 2012 - 00:03   quote  deeplink  
Als we moesten beslissen gaan we toch voor poulsen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 22 juni 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 00:03 schreef nora het volgende:
Geen probleem mee....die is transfervrij...laat hem maar dueleren met Dijks en Boilesen voor die positie...ik denk dat we hem wel eens hard nodig hebben in de C.L. wedstrijden....
nora
 nora - vrijdag 22 juni 2012 - 09:15   quote  deeplink  
Baros !!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 22 juni 2012 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
We??
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 22 juni 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
+100
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 juni 2012 - 21:02   quote  deeplink  
Lees het onderstaande bericht....de Boer haalt een jonge 2e spits....
Info:
http://www.goal.com/nl/news/3398/ek-2012/2012/06/25/3198739/de-boer-wil-nog-zeker-drie-spelers
Speculeren kan beginnen....ik denk...Charlison Benschop....Geboortedatum 21 augustus 1989....niet superjong maar wel veelbelovend....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 juni 2012 - 21:07   quote  deeplink  
Hey slome....waarom vul jij je pooler niet in,waren de brabantse nachten te lang??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 juni 2012 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 21:07 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hey slome....waarom vul jij je pooler niet in,waren de brabantse nachten te lang??
Is dat zo maatje ? bedankt voor je info ....kan het nu nog gap ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 juni 2012 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 21:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is dat zo maatje ? bedankt voor je info ....kan het nu nog gap ?
Nope te laat....je heb de kwartfinales laten lopen...maar je kan nog invullen voor de halve en de finale,zonde sjakie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 juni 2012 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 21:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nope te laat....je heb de kwartfinales laten lopen...maar je kan nog invullen voor de halve en de finale,zonde sjakie.
Kut met peren.....had de kwartfinales wel opnieuw ingevuld...misschien niet bevestigt.....ben een echte nerd....heb nu de halve finales ingevuld...hoop dat ik het nu wel goed heb gedaan....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 juni 2012 - 21:22   quote  deeplink  
Hehehehehe aankomend seizoen gewoon met Baco zijn pooler mee doen gap....komt allemaal goed
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 juni 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 22:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Anita kan als noodoplossing, met Enoh als vervanger.
Blind ook als noodoplossing.
Waarom kan Boilesen niet een heel seizoen spelen, omdat hij dit seizoen geblesseerd is geraakt? Onzin.
Koppers heeft het als beginner redelijk gedaan, heeft Boilesen redelijk opgevangen.
Dijks is waar, maar zeg ook binnenkort.
Heb je de wedstrijden gezien met Blind linksback? Vond hem alleen tegen psv een goede dag hebben. Boilissen speelt echt niet een heel seizoen hoor Championsleague,Beker, competitie is gewoon teveel. Poulsen is beter dan alle andere die je noemt maar ook weer zonde om op de bank te zetten want in potentie kan Boilissen beter worden... Misschien toch Butner maar halen dan en met Boilissen de strijd aan laten gaan....
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 juni 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 21:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Lees het onderstaande bericht....de Boer haalt een jonge 2e spits....
Info:
http://www.goal.com/nl/news/3398/ek-2012/2012/06/25/3198739/de-boer-wil-nog-zeker-drie-spelers
Speculeren kan beginnen....ik denk...Charlison Benschop....Geboortedatum 21 augustus 1989....niet superjong maar wel veelbelovend....
Als Sulejmani en vd Wiel echt verkocht worden dan Babel halen voor spitspositie(ook prima voor de vleugels).
En anders Berg of Matavsz want die scoren er echt wel een aantal bij een team als dat van ons.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 juni 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 21:22 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hehehehehe aankomend seizoen gewoon met Baco zijn pooler mee doen gap....komt allemaal goed
Als ik nog mee mag doen?? hahaha....maar als jij meedoet schrijf ik me ook in maatje....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 juni 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 21:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als Sulejmani en vd Wiel echt verkocht worden dan Babel halen voor spitspositie(ook prima voor de vleugels).
En anders Berg of Matavsz want die scoren er echt wel een aantal bij een team als dat van ons.
Lees...de Boer wilt nog een jonge spits...dus kan je Babel, Berg of Matavs wel vergeten....
baco74
 baco74 - maandag 25 juni 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 21:22 schreef Nenam_tiL het volgende:
Joduh zijn pooler hoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 juni 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 22:50 schreef baco74 het volgende:

[..]

Joduh zijn pooler hoor.
Je tweeling broer.....is het zelfde gap

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reserve spits.

0.0156440