|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De boer wilt nog een jonge 2e spits....is Pietje puk misschien iets.... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Kan hij beter mij halen :-P Transfervrij nog ook!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha ik zal Frankie effe een smsje sturen....komt goed gap.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: waarom nog een jonge jongen er bij? we hebben van Kessel toch als we een ervaren spis halen dan kan die spelen als het moet en kunnen we van kessel rustig brengen... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als hij inderdaad een jonge spits er achter wil dan kan hij ook wachten op van Kessel,ik zou graag Babel terug zien bij Ajax die kan ook op rechts in nood. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:30 schreef nora het volgende:Als hij inderdaad een jonge spits er achter wil dan kan hij ook wachten op van Kessel,ik zou graag Babel terug zien bij Ajax die kan ook op rechts in nood. is niet een echte spits. kan niet echt met zijn rug naar de goal denk ik. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Benschop gaat naar Brest, die optie is weg... |
|
|
|
|
Svdk
|
|
|
Ik zou junker toch wel een redelijk goede reserve spits vinden. Verder, klinkt misschien raar, maar misschien ten Voorde? Heeft het bij RKC na zijn blessure redelijk goed gedaan en kost niet zo veel.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 16:41 schreef Svdk het volgende:Ik zou junker toch wel een redelijk goede reserve spits vinden. Verder, klinkt misschien raar, maar misschien ten Voorde? Heeft het bij RKC na zijn blessure redelijk goed gedaan en kost niet zo veel.. mischien moeten we maar stoppen met gissen, tot dat de Boer met een naam komt. we noemen met zijn allen eindeloos namen, maar de Boer komt met niks officiceels. ben benieuwd of hij er al uit is.
Junker zou idd kunnen maar denk niet dat hij het niveau aan kan hoor. ten Voorde zie ik dan liever komen, die heb ook iets meer uitstraling.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 16:47 schreef NatjosFC het volgende:[..] mischien moeten we maar stoppen met gissen, tot dat de Boer met een naam komt. we noemen met zijn allen eindeloos namen, maar de Boer komt met niks officiceels. ben benieuwd of hij er al uit is. Junker zou idd kunnen maar denk niet dat hij het niveau aan kan hoor. ten Voorde zie ik dan liever komen, die heb ook iets meer uitstraling.. Liggen jullie de hele dag onder een steen ofzo? Junker is al lang transfervrij naar mechelen in Belgie
Dat is toch geen ajax niveau junker en ten voorde. Wens ze maar succes tegen pepe en vidic in de CL |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 17:33 schreef AFC M&M het volgende:[..] Liggen jullie de hele dag onder een steen ofzo? Junker is al lang transfervrij naar mechelen in Belgie Dat is toch geen ajax niveau junker en ten voorde. Wens ze maar succes tegen pepe en vidic in de CL pfff, Sigthorsson en Boerrigter en Narsingh redden het toch ook niet tegen die 2. daarbij zijn we op zoek naar een 2e spits, als je een betaalbare wil is die nooit zo goed als Sigthorsson. denk jij dat het met van Kessel wel redden dan he?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:30 schreef nora het volgende:Als hij inderdaad een jonge spits er achter wil dan kan hij ook wachten op van Kessel,ik zou graag Babel terug zien bij Ajax die kan ook op rechts in nood. Op rechts?? daar heb ik gem nog nooit zien spelen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: haha, je een beetje van de domme houden, je weet zelf dat ze links bedoelt :) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Nora, of is dat een mannen naam in de rest van Nl?/ |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Is volgens mij gewoon een man/jongen.....ken niet veel dames die het niet in Siempie zien zitten :) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 21:54 schreef baco74 het volgende:[..] Is volgens mij gewoon een man/jongen.....ken niet veel dames die het niet in Siempie zien zitten :) haha, heb altijd gedacht dat het een vrouw/meisje was, haha blunder:P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Om eerlijk te zijn dacht ik eerst ook, maar als ik me goed herinner is mij lang geleden een keer verteld dat het een mannetjes mens is. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 22:01 schreef baco74 het volgende:[..] Om eerlijk te zijn dacht ik eerst ook, maar als ik me goed herinner is mij lang geleden een keer verteld dat het een mannetjes mens is. zie net dit op Internet: Betekenis en herkomst van Nora
Nora is een Ierse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `trots`.
mischien dan toch Vrouwelijk mensje?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 22:04 schreef NatjosFC het volgende:[..] zie net dit op Internet: Betekenis en herkomst van Nora Nora is een Ierse meisjesnaam. De betekenis van de naam is `trots`. Ik kan in de war zijn, maar ik dacht dat zijn hond zo heet (of heete)...maar weet het niet zeker. Nora heeft het een keer uitgelegt volgens mij. Misschien leest hij dit en zal ie alsnog uitleggen hoe het zit. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 22:06 schreef baco74 het volgende:[..] Ik kan in de war zijn, maar ik dacht dat zijn hond zo heet (of heete)...maar weet het niet zeker. Nora heeft het een keer uitgelegt volgens mij. Misschien leest hij dit en zal ie alsnog uitleggen hoe het zit. Klopt. Men dacht eerst dat hij een vrouw was. Totdat hijzelf zei dat zijn hond Nora heet. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 22:20 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Klopt. Men dacht eerst dat hij een vrouw was. Totdat hijzelf zei dat zijn hond Nora heet. Hasjkophie weet alles over eerder geplaatste posts....tnx. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 22:06 schreef baco74 het volgende:[..] Ik kan in de war zijn, maar ik dacht dat zijn hond zo heet (of heete)...maar weet het niet zeker. Nora heeft het een keer uitgelegt volgens mij. Misschien leest hij dit en zal ie alsnog uitleggen hoe het zit. Je zit helemaal goed met je gedachte gap!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik ga door voor de koelkast..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
dus jullie post samengevat, tis een mannetje? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ZIJN hond heet nora,heeft hij al 3x aangegeven |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Klopt maar dat kan hij wel hij speelde altijd op links en ging dan vaak naar binnen omdat hij rechts is,dus kan hij ook gewoon op rechts spelen neem ik aan.In de jeugd was hij centrum spits en later op links dat klopt wel. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Nora is een he,was mijn vroegere hond een kanjer die ik daarom gebruik op de site als eerbetoon. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
He balletjes het is maar goed dat mijn hond dit niet meer kan lezen anders had hij jullie even laten rennen!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Effe nog een goed bericht lang leve het besluit van Bert Rutte kan ik en Nora tenminste rustig slapen.
De mazzel mannen !!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 00:36 schreef nora het volgende:[..] Nora is een he,was mijn vroegere hond een kanjer die ik daarom gebruik op de site als eerbetoon. maar je hond was wel een vrouwtje toch? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja het was een vrouwtje een herdershond !!!van pup tot 16 jaar en toen overleden. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Maar goed we hebben nog steeds geen tweede spits en als ik zo Frankie hoor dan wordt het nog een moeilijk zaak want al die voetballers willen hun slag slaan met hun begeleiders maar Ajax is geen hoofdprijs meer voor die gasten en terecht,het zijn geen bedragen meer wat ze eisen dus graag of niet zo moet het zijn. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 17:11 schreef nora het volgende:Maar goed we hebben nog steeds geen tweede spits en als ik zo Frankie hoor dan wordt het nog een moeilijk zaak want al die voetballers willen hun slag slaan met hun begeleiders maar Ajax is geen hoofdprijs meer voor die gasten en terecht,het zijn geen bedragen meer wat ze eisen dus graag of niet zo moet het zijn. Siem de Jong 2de spits. want als hij spits moet spelen hebben wij zoveel middenvelders omdat op te vangen, vooral met Eriksen,Janssen,Anita,Schone en de vele talenten op de toekomst. En Siem heeft al bewezen van waarden te kunnen zijn op die positie.Ajax moet geen geld meer verspillen op posities waar we zelf al de oplossing voor in huis hebben |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Helaas ben ik beslist geen fan van Siem ik het het hele seizoen ballen lopen zoeken in de tweede ring van Siem,hij mist zoveel kansen.Dan geef ik liever een jonge spits de kans uit jong Ajax . |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 17:56 schreef nora het volgende:Helaas ben ik beslist geen fan van Siem ik het het hele seizoen ballen lopen zoeken in de tweede ring van Siem,hij mist zoveel kansen.Dan geef ik liever een jonge spits de kans uit jong Ajax . Welke spits mist geen kansen, hij als niet een echte spits heeft in de beide kampioenschappen in totaal 25keer gescoord als een niet spits is dat veel, Ieder zijn mening en zijn voorkeuren voor spelers natuurlijk. maar ik denk dat De Jong toch door veel mensen onderschat worden in belangrijke wedstrijden staat hij er bijna altijd en scoort hij bijna altijd, als ultieme natuurlijk de kampioenswedstrijd tegen Twente maar ook in andere belangrijke wedstijden. hij laat het elftal beter spelen we missen hem altijd als hij niet speelt hij word toch een beetje onderschat. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: En?? Al antwoord gekregen?? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Maar wat word de bedoeling eigenlijk van Castillion?? Dat is toch eigenlijk de nieuwe reservespits?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
El Hamdoei maar ruilen voor Balotelli!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ja man, lekker met bananen gooien en zo:) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
De nw reservespits wacht in Griekenland op Ajax Gudjohnson,geen contract meer en wil vast salaris inleveren,de ideale reservespits. |
|
|
|
|
doctorq
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 10:38 schreef nora het volgende:De nw reservespits wacht in Griekenland op Ajax Gudjohnson,geen contract meer en wil vast salaris inleveren,de ideale reservespits. Kan hij het nog dan? Hij wordt 34 over 1 maand... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als reservespits kan hij Sigi ook heel veel leren en hij is slim en heeft in de top gespeeld en volgens mij is hij nog een jaar jonger dan van Bommel en speelt in de spits dus minder arbeid als middenveld en geen hele wedstrijden dus kan je denk ik nog veel plezier aan beleven. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 10:38 schreef nora het volgende:De nw reservespits wacht in Griekenland op Ajax Gudjohnson,geen contract meer en wil vast salaris inleveren,de ideale reservespits. Als hij niet al teveel salaris vraagt is het de ideale spits om de laatste 10 min. in een wedstrijd eventjes mee te doen. En voegt natuurlijk onwijs veel ervaring toe ;). |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hij heeft aangegeven salaris te willen inleveren,lijkt mij ook normaal als je als reservespits van bijna 34 gehaald wordt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 14:39 schreef nora het volgende:Hij heeft aangegeven salaris te willen inleveren,lijkt mij ook normaal als je als reservespits van bijna 34 gehaald wordt. Waarom niet ? ervaring halen...dan groeien de jonge spelers....tenminste als we over een paar jaar in de top van Europa willen spelen.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad volgens mij een goede keus.Ik hoop dat Frankie dat ook vind |
|
|
|