|
|
infamous psv
|
|
|
Andriy Voronin is volgens het Russische Life Sports een kandidaat om de aanval van landskampioen Ajax te versterken. De Amsterdammers zouden de Oekraïense spits willen huren van Dinamo Moskou en een optie voor nog een seizoen in de overeenkomst willen opnemen.
Voronin (33) heeft geen goede relatie met oefenmeester Sergei Silkin en komt in Rusland niet meer aan spelen toe. De oud-speler van onder meer Bayer Leverkusen en Liverpool wist tot dusver 15 keer te scoren in 63 competitiewedstrijden voor Dinamo Moskou.
De Russische krant stelt dat er meer Nederlandse clubs geïnteresseerd zijn in de ervaren aanvaller, die zelf het liefst zou willen terugkeren naar Duitsland. Ook Rubin Kazan zou Voronin graag willen aantrekken.
Zaakwaarnemer Andriy Golovach wil niet ingaan op de mogelijke belangstelling van Ajax. "Over een paar dagen weten we wellicht meer. De interesse van Ajax kan ik niet bevestigen en ook niet ontkennen." Golovach is overigens ook de belangenbehartiger van oud-Ajacied Dmitriy Bulykin, die onlangs vertrok naar FC Twente. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Een goede speler maar ik denk zelf dat we moeten gaan voor Gudjohnsen. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 - 14:22 schreef infamous psv het volgende:Andriy Voronin is volgens het Russische Life Sports een kandidaat om de aanval van landskampioen Ajax te versterken. De Amsterdammers zouden de Oekraïense spits willen huren van Dinamo Moskou en een optie voor nog een seizoen in de overeenkomst willen opnemen. Voronin (33) heeft geen goede relatie met oefenmeester Sergei Silkin en komt in Rusland niet meer aan spelen toe. De oud-speler van onder meer Bayer Leverkusen en Liverpool wist tot dusver 15 keer te scoren in 63 competitiewedstrijden voor Dinamo Moskou. De Russische krant stelt dat er meer Nederlandse clubs geïnteresseerd zijn in de ervaren aanvaller, die zelf het liefst zou willen terugkeren naar Duitsland. Ook Rubin Kazan zou Voronin graag willen aantrekken. He Infamous PSV, bedankt voor je herhalende informatie. Jij bent een Kampioen in het kopieren van info . Zaakwaarnemer Andriy Golovach wil niet ingaan op de mogelijke belangstelling van Ajax. "Over een paar dagen weten we wellicht meer. De interesse van Ajax kan ik niet bevestigen en ook niet ontkennen." Golovach is overigens ook de belangenbehartiger van oud-Ajacied Dmitriy Bulykin, die onlangs vertrok naar FC Twente. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
He Infamous PSV, bedankt voor je herhalende informatie. Jij bent een Kampioen in het kopieren van info |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Heb even op wikipedia gekeken maar denk toch dat Voronin verstandiger is. Hij scoort net iets meer en fysiek ook fitter en sterker den ik... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 18:16 schreef Hummel10 het volgende:[..] Heb even op wikipedia gekeken maar denk toch dat Voronin verstandiger is. Hij scoort net iets meer en fysiek ook fitter en sterker den ik... als je tussen die 2 mot kiezen dan is Voronin beter ja... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
We verwachten toch niet dat die oude Oekraïner halen?? Die bakt er helemaal niks meer van joh, op het EK was hij nog minder als van Persie en van Bommel bij elkaar! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Volgens mij ook wel heb Gudjonhsen ook al lang niet zien spelen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 19:42 schreef Ajx het volgende:We verwachten toch niet dat die oude Oekraïner halen?? Die bakt er helemaal niks meer van joh, op het EK was hij nog minder als van Persie en van Bommel bij elkaar! Dat is onmogelijk zo slecht kan niemand zijn. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 19:42 schreef Ajx het volgende:We verwachten toch niet dat die oude Oekraïner halen?? Die bakt er helemaal niks meer van joh, op het EK was hij nog minder als van Persie en van Bommel bij elkaar! Andrej Voronin gaat zijn kunsten niet vertonen in de Eredivisie. Landskampioen Ajax toonde belangstelling voor de Oekraïense aanvaller van Dinamo Moskou, maar vertrekt op huurbasis naar het Duitse Fortuna Düsseldorf.
Op de website van Dinamo Moskou is de huurovereenkomst ondertussen bevestigd. Voronin speelde afgelopen seizoen 37 wedstrijden voor de club, waarin hij elf goals maakte en tien assists afleverde.
Voronin was deze zomer ook actief op het EK in Polen en Oekraïne. Met het gastland speelde hij twee wedstrijden, tegen Zweden (2-1 zege) en Frankrijk (0-2 nederlaag).
Na het EK kondigde de spits zijn afscheid als international aan. Als clubspeler blijft hij wel actief, waarbij Ajax belangstelling toonde. Fortuna Düsseldorf krijgt evenwel de voorkeur.
Dit gaat m nie worden Ajx mr daar ben je niet rouwig om..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juli 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik denk dat de meeste "oude" spelers die is dit topic genoemd worden niet naar Nederland komen. De salariseisen zijn voor de Nederlandse clubs te hoog en ze komen ook niet als 2e spits. Ik denk toch dat je op jonge spelers uitkomt of spelers van het het nivo Amoah / Plet |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 08:59 schreef morkanne het volgende:Ik denk dat de meeste "oude" spelers die is dit topic genoemd worden niet naar Nederland komen. De salariseisen zijn voor de Nederlandse clubs te hoog en ze komen ook niet als 2e spits. Ik denk toch dat je op jonge spelers uitkomt of spelers van het het nivo Amoah / Plet Weet niet wat deze speler moet kosten Taison speelt in de Oekraine en is 24 jaar. Moet de opvolger van Hulk woren bij Porto..
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 18:25 schreef Hummel10 het volgende:[..] Weet niet wat deze speler moet kosten Taison speelt in de Oekraine en is 24 jaar. Moet de opvolger van Hulk woren bij Porto.. [ filmpje ] Dus als Porto interesse toont is hij onhaalbaar. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Als er geen bod gedaan is en Hulk nog niet weg is maak je misschien kans..? Waarsschijnlijk niet maar hij is 24 en Metalist is ook geen wereldtop... Bv. Bony kwam ook uit Rusland en ging ook naar Vitesse..
Heb even gekeken maar koste Metalist al bijna 7 miljoen.. Dus onhaalbaar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Interesse in Armenteros getoond.
Staan we daar beetje positief tegenover? |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
waarom gaan we niet voor malki van roda jc |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Frank wilde graag een jonge spits en Malki is al 29 als ik het goed heb. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: 28 hij scoorde er vorig seizoen voor Roda 25 dus dat is gewoon erg goed... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Vind Armenteros wel een aardige spits scoort alleen niet super veel! Heeft wel veel potentie is nog erg jong.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Is idd jong...goed in de kleine ruimte..rap en sterk....laat hem maar komen en rijpen...jammer dat hij te duur is... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ook techisch een kei ,ik vind het een aanwinst als hij bij Ajax zou komen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Armenteros vind ik een jongen die in Nederland zal gaan uitgroeien tot een van de betere maar die internationaal waarschijnlijk net tekort gaat komen. Daarmee is hij zeker een aanwinst in de breedte als plaatsvervanger achter Siggie mocht Ajax hem halen.
Of Ajax er goed aan doet om hem te halen weet ik niet. Hij zal nog moeten rijpen om echt top zijn persoonlijke top te gaan komen en Ajax heeft zelf ook voorzichtig wat jong talent binnen de club in de vorm van Gino van Kessel. Toch zou een relatief kort contract voor Armenteros weinig risico opleveren terwijl hij wel een gat in de selectie zou opvullen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
denk dat het wel een goede aanvaller is. Geef hem dan een contract voor 2 jaar met een optie voor nog 2 ofzo. Je wilt natuurlijk niet dat ie op de Top van zijn kunnen gratis de deur uit loopt. Wat vraagt heracles eigenlijk? |
|
|
|
|
duidelijkheid
|
|
|
Is benteke van genk niet een leuke 2e spits? Ik vind het een interessante optie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 augustus 2012 door duidelijkheid -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik blijf bij Armmenteros hij is techn/jong ik denk dat hij een goede backup zou zijn voor Sigi. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jaaaaaa! Armenteros! Waarom speler halen voor de spits als je geen betere kan vinden? Je hebt siggie, de Jong en dan moet hij daar achter staan?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Benteke is een leuke speler.. Maar niet een grote speler en niet heel balvast.. Maar hij is snel en heeft leuke acties.. Heeft goed gescoord vorig seizoen.. Ik denk ook dat een ajax naar dat sorrt spelers moet zoeken, ze zijn net zo goed als armenteros en ze kosten 1/2 miljoen minder.. Daarnaast hebben we niet echt een 2e spits nodig maar eerder aan de zijkant(Zegt Frank de Boer zelf, verdediger centraal, verdedigende middenvelder en een flankaanvaller) Daarom is benteke ook een optie want ik denk dat hij aan de zijkant ook aardig zou kunnen spelen als het moet.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2012 - 20:53 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vind Armenteros wel een aardige spits scoort alleen niet super veel! Heeft wel veel potentie is nog erg jong.. Hij is "ERG JONG"? Hij is 22 jaar.. Dat is niet erg jong.. Hij scoort niet veel? Waarom wi je hem dan hebben als spits? |
|
|
|
|
StevieV
|
|
|
bij sparta praag zie ik een leuke spits bezig, Vaclav Kadlec. Live @ EL 1. 20 jaar, maar wat een manneke!! |
|
|
|
|
duidelijkheid
|
|
|
Ik vind dat ajax toch moet proberen om suli te laten verlengen en vervolgens een echte nummer 9 moet scouten. alleen denk ik dat er nog weinig opties zijn zo aan het einde van de transferperiode. daarom ben ik van mening dat armenteros of liever benteke een goede optie zal zijn. zijn spelers die nog voor een leuk bedrag te kopen zijn en waar nog rek in hun kunnen zit. ik zie het niet zitten om een veteraan te kopen want dan had je bulli beter kunnen houden. |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
ik zit naar kakkerlakken tegen sparta praag tekijken die kadlec is de spits die we zoeken |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:02 schreef freakie het volgende:[..] Hij is "ERG JONG"? Hij is 22 jaar.. Dat is niet erg jong.. Hij scoort niet veel? Waarom wi je hem dan hebben als spits? Heb nog even naar de statistieken gekeken maar Armenteros is dan misschien ook niet de spits die we zoeken. 22 jr vind ik overigens niet heel oud en Bergkamp kan hem echt wel beter maken. Ook haal je hem voor achter Sig en kost ie maar max. 1,8
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 20:40 schreef StevieV het volgende:bij sparta praag zie ik een leuke spits bezig, Vaclav Kadlec. Live @ EL 1. 20 jaar, maar wat een manneke!! Inderdaad goed bezig kost 4,5 miljoen las ik terug in het volgende youtube filmpje. 20 jaar en dit seizoen in 6 wedstrijden al 4 x gescoord.
|
|
|
|
|
Johan
|
|
|
Carew, die ijslander die bij chelsea heeft gespeeld, olic, bellamy, samaras, klasnic , ...? |
|
|
|
|
StevieV
|
|
|
Siem de Jong zal zaterdag in de spits staan. Als je zo'n compilatie ziet dan denk je altijd, donders: Halen die gozer!! Maar waar heeft ons Ajax behoefte aan? Als Sigi standaard geblesseerd wordt en blijft, dan hebben we behoefte aan een spits die er meteen staat. Al ben ik voor het aankopen van een jong talent a la Kadlec, die hier kan groeien en je kunt verkopen voor een emmer geld. |
|
|
|
|
carlo
|
|
|
Berg, Armenteros, Babel! er moet er toch een te vinden zijn, maar dan wel binnen een week. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Fredy Montero, Seattle Sounders Geweldige technische spits! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 - 11:28 schreef StevieV het volgende:Siem de Jong zal zaterdag in de spits staan. Als je zo'n compilatie ziet dan denk je altijd, donders: Halen die gozer!! Maar waar heeft ons Ajax behoefte aan? Als Sigi standaard geblesseerd wordt en blijft, dan hebben we behoefte aan een spits die er meteen staat. Al ben ik voor het aankopen van een jong talent a la Kadlec, die hier kan groeien en je kunt verkopen voor een emmer geld. heb hem zien spelen tegen feyenoord die Kadlec en die staat er meteen hoor. weet natuurlijk niet of hij dat elke week laat zien. maar hoef dat filmpje niet tebekijken om teweten dat die jongen potentie heeft. je zag hem verdedigen maar was ook de plaag voor de feyenoord verdediging. zie hem liever dan Armenteros. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:22 schreef bully het volgende:[..] heb hem zien spelen tegen feyenoord die Kadlec en die staat er meteen hoor. weet natuurlijk niet of hij dat elke week laat zien. maar hoef dat filmpje niet tebekijken om teweten dat die jongen potentie heeft. je zag hem verdedigen maar was ook de plaag voor de feyenoord verdediging. zie hem liever dan Armenteros. Stukje duurder ook:) Sig lijkt wel van glas en Armenteros had dit weekend gelijk al ingezet kunnen worden! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:25 schreef Hummel10 het volgende:[..] Stukje duurder ook:) Sig lijkt wel van glas en Armenteros had dit weekend gelijk al ingezet kunnen worden! denk toch dat we een scorende spits zoeken. en dat vind ik Armenteros niet. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Ik zou toch zeggen Benayoun. Die mag bij Chelsea vertrekken. Heeft veel internationale ervaring, die wij goed kunnen gebruiken. Dat heeft Armenteros duidelijk niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nee inderdaad hij kan nuttig zijn maar is niet echt een doelpuntenmachine.. Jammer dat Bullykin weg is... Beetje jammer dat nu ook Theo nog weggaat:( |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:51 schreef hjf het volgende:Ik zou toch zeggen Benayoun. Die mag bij Chelsea vertrekken. Heeft veel internationale ervaring, die wij goed kunnen gebruiken. Dat heeft Armenteros duidelijk niet. Voor op de plek van Theo kun je hem gebruiken maar las pas dat ze 4 miljoen willen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 - 15:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nee inderdaad hij kan nuttig zijn maar is niet echt een doelpuntenmachine.. Jammer dat Bullykin weg is... Beetje jammer dat nu ook Theo nog weggaat:( Bulykin wou hoger in de pikorde staan.. Hij kreeg geen vertrouwen en daarom wou hij zelf weg.. HEEY waar komt dat me bekend voor?? Oo ja bij janssen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:22 schreef bully het volgende:[..] heb hem zien spelen tegen feyenoord die Kadlec en die staat er meteen hoor. weet natuurlijk niet of hij dat elke week laat zien. maar hoef dat filmpje niet tebekijken om teweten dat die jongen potentie heeft. je zag hem verdedigen maar was ook de plaag voor de feyenoord verdediging. zie hem liever dan Armenteros. Ff denken uuuu de spits die er meteen staat, uuuu
DE JONG!:D
Natuurlijk kan je alleen een spits halen maar ik denk dat je ook moet kijken naar een speler die in de spits kan staan maar ook op de vleugels zou kunnen spelen. Suarez bijvoorbeeld die kon dat ook(nou kan je zo'n klasse speler niet zomaar vinden) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 12:54 schreef freakie het volgende:Jaaaaaa! Armenteros! Waarom speler halen voor de spits als je geen betere kan vinden? Je hebt siggie, de Jong en dan moet hij daar achter staan?? He Freak de Jong is GEEN spits |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahah ik kan me herinneren dat hij er tegen feyenoord een paar mooi had inzitten, tegen twente het prima heeft gedaan en ons dus de landstitels en de bekers heeft bezorgd.. Op welke positie?? Ja inderdaad de spits positie.
Waren er toen spelers om hem heen die acties maakte en daarom hoefde hij ze alleen binnen te koppen of schieten?? Nee dat deed hij veelal zelf..
Prima spits die er METEEN staat.. Iemand halen die hem kan vervangen of die zijn plek kan nemen zodat hij naar het middenveld gaan is natuurlijk ook de ingang van de Boer maar ik denk dat ze nu niet zo gehaast gaan zoeken.. De plek in de verdediging was het belangrijks..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2012 door freakie -- |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
heb gehoord dat plet weg mag bij twente iets voor jullie. |
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
Zijn wij wel op zoek naar een reservespits? Ik heb liever een eerste spits, die wel elke week kan spelen! Benteke, Kadlec, Jovanovic.... |
|
|
|