BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reserve spits.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 20:35 schreef SS3000 het volgende:
Zijn wij wel op zoek naar een reservespits? Ik heb liever een eerste spits, die wel elke week kan spelen! Benteke, Kadlec, Jovanovic....
Bojan, Bendtner, Bony, Berg..... Weet het te duur maar wel perfect
aangezien Sig wat moeite heeft om fit te worden/blijven!
Jeronimus82
 Jeronimus82 - zondag 26 augustus 2012 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bojan, Bendtner, Bony, Berg..... Weet het te duur maar wel perfect
aangezien Sig wat moeite heeft om fit te worden/blijven!
Mogen we alleen spitsen wiens achternaam begint met een 'B' aantrekken dan?
Nee, maar even zonder dollen; ik weet er nog één met een B die we goed zouden kunnen gebruiken: Ryan Babel. Het enige struikelblok zou wellicht zijn salaris kunnen zijn.
Verder heeft hij veel voordelen omdat hij zowel op de flank als centraal kan spelen en natuurlijk bekend is met het spelletje bij ajax. Bovendien brengt hij weer ervaring mee en waarschijnlijk is hij erop gebrand zijn carrière een nieuwe impuls te geven. Hoeft waarschijnlijk niet abnormaal veel te kosten omdat hij zoals bekend de 'El Hamdaoui van Hoffenheim'is.
Ik zou er niet gek van staan te kijken als Ajax bij hem informeert. Wat denken jullie?
Mokum1
 Mokum1 - zondag 26 augustus 2012 - 09:48   quote  deeplink  
Als je niet aan de bak komt bij de subtop in Engeland en Duitsaland ben je niet goed genoeg voor de top in Nederland.

FdB wilt alleen spelers waarvan hij denkt dat ze het kunnen maken, denk niet dat hij dit gevoel bij Babel heeft.

Bij Chivu was FdB zeer stellig, geen optie, in al jaren geen basisplaats afgedwongen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door Mokum1 --
Panzer
 Panzer - zondag 26 augustus 2012 - 10:52   quote  deeplink  
Babel is absoluut geen optie, hem nu terug halen zou hem in principe belonen zijn voor zijn veel te vroege vertrekken. Laat hem daar maar mooi als voorbeeld voor de jeugd die te vroeg weg wil!!

Moet zeggen dat ik aanvankelijk baalde dat Matavz naar pisvee vertrok vorig jaar.... Die had ik ook graag bij Ajax gezien, maar vermoed niet dat die nu nog een optie zou zijn....
nora
 nora - zondag 26 augustus 2012 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:22 schreef bully het volgende:

[..]

heb hem zien spelen tegen feyenoord die Kadlec en die staat er meteen hoor.
weet natuurlijk niet of hij dat elke week laat zien.
maar hoef dat filmpje niet tebekijken om teweten dat die jongen potentie heeft.
je zag hem verdedigen maar was ook de plaag voor de feyenoord verdediging.
zie hem liever dan Armenteros.
Hij werd ook al aangekondigd voor dat de wedstrijd begon dat het een groot talent was,en dat heeft hij waar gemaakt,zijn aanname zijn werklust en zijn handelingssnelheid dat is wat een speler groot maakt,ik moet eerlijk zeggen dat ik nog noot gehoord had van hem,maar ik ben een fan geworden van deze Katlec .Ajax grijp je kans
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 augustus 2012 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 10:52 schreef Panzer het volgende:
Babel is absoluut geen optie, hem nu terug halen zou hem in principe belonen zijn voor zijn veel te vroege vertrekken. Laat hem daar maar mooi als voorbeeld voor de jeugd die te vroeg weg wil!!

Moet zeggen dat ik aanvankelijk baalde dat Matavz naar pisvee vertrok vorig jaar.... Die had ik ook graag bij Ajax gezien, maar vermoed niet dat die nu nog een optie zou zijn....
Gaat hem niet worden psv wil hem ook niet aan Benfica verkopen.
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=benfica%20matavz&source=web&cd=1&cad=rja&sqi=2&ved=0CCYQqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.vi.nl%2Fnieuws%2F226707%2FBenfica-geeft-hoop-op-komst-PSVer-Matavz-nog-niet-op.htm&ei=afM5UOTOLYOi0QWD4IHACw&usg=AFQjCNHdnBe6Ttvza7LpPseYDyWx0eBAGQ
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 augustus 2012 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 11:21 schreef nora het volgende:

[..]

Hij werd ook al aangekondigd voor dat de wedstrijd begon dat het een groot talent was,en dat heeft hij waar gemaakt,zijn aanname zijn werklust en zijn handelingssnelheid dat is wat een speler groot maakt,ik moet eerlijk zeggen dat ik nog noot gehoord had van hem,maar ik ben een fan geworden van deze Katlec .Ajax grijp je kans
Inderdaad een goede speler wat gaat ie kosten? Sig en hem laten rouleren zou perfect zijn.
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 12:18   quote  deeplink  
Gewoon lekker siem in de spits..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 augustus 2012 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 12:18 schreef freakie het volgende:
Gewoon lekker siem in de spits..
Djuricic erbij! Kun je zo spelen:

-----------Poulsen---------
Djuricic--------------Erikssen

Sig spits of zo:

-------------Poulsen------------
De jong---------------------Erikssen

Djuricic spits
StevieV
 StevieV - zondag 26 augustus 2012 - 13:15   quote  deeplink  
eerlijk gezegd zonde van Serero, Schöne en Fisher.
liever een echte nummer 9, die vanaf links of rechts kan komen. Type Suarez.

Siem deed het wel weer uitstekend!
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 13:27   quote  deeplink  
Ja je komt nu met djuricic omdat hij nu even leuk speelt.. En wat denk je dat herenveen gaat vragen? 5/6 miljoen? Jammer gaan ze niet betalen.. Nee dat gaan ze niet doen, en hoe weet je dat het met djuricic net zo goed gaat? 1 keer tikken zit niet in zijn systeem..
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:15 schreef StevieV het volgende:

Dat is ook wat er gezocht word.. Een spits die ook aan de buitenkant kan speler(spits met een dribbel en voorzet) en dan uit het buitenland.. Voor 3 tot 5 ton..
StevieV
 StevieV - zondag 26 augustus 2012 - 13:33   quote  deeplink  
hoe kom je aan het bericht 3 tot 5 ton, of is dat een gok?
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 13:55   quote  deeplink  
Nee gisteren zag ik een interview met overmars die zei dat ze die kant proberen op te gaan.. Buitenland scouten(veel scandinaviers) en onverwachts goede technische spelers halen(sana)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 augustus 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:27 schreef freakie het volgende:
Ja je komt nu met djuricic omdat hij nu even leuk speelt.. En wat denk je dat herenveen gaat vragen? 5/6 miljoen? Jammer gaan ze niet betalen.. Nee dat gaan ze niet doen, en hoe weet je dat het met djuricic net zo goed gaat? 1 keer tikken zit niet in zijn systeem..
Speelt al een paar seizoenen leuk hoor en is nog jong dus dat tikken kun je er wel in krijgen. Zeer technisch, goede pass, overzicht en vrij snel. Inderdaad zal wel te duur zijn.
MBB
 MBB - zondag 26 augustus 2012 - 14:22   quote  deeplink  
Als we nog een spits moeten halen, dan een halen die praktisch niets kost. Dus of een jong talent ergens vandaan, of een geroutineerde spits die ergens transfervrij gehaald kan worden. Ik weet zelf even niet wie, maar had ook nog nooit voor de CVM gedacht aan Poulsen. Dus wie weet kunnen onze giganten bij de technische staf wel weer zo'n trucje uithalen! Laten we het hopen!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 augustus 2012 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:15 schreef StevieV het volgende:

Die zijn denk niet erg goedkoop hoor echte 9 die ook op de flanken kan type Suarez.
We zullen afwachten wat er gaat gebeuren. Voor nu ee linksback en een spits zou mooi zijn..
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 26 augustus 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 14:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die zijn denk niet erg goedkoop hoor echte 9 die ook op de flanken kan type Suarez.
We zullen afwachten wat er gaat gebeuren. Voor nu ee linksback en een spits zou mooi zijn..
Heb je met Blind, Dijks en Boilesen niet genoeg opties voor de linksbackpositie?
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

Elke speler bestaat.. Kijk naar sana, als die 1 seizoen bij herenveen had gespeeld en goed speelt dan wordt ie verkocht voor 4/5 miljoen.. Er zijn altijd spelers te vinden, een kadlec is nu te duur maar er lopen er meer rond die zo zijn..
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:05 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Heb je met Blind, Dijks en Boilesen niet genoeg opties voor de linksbackpositie?
Boilesen is nog geblesseerd en blind vond ik vorig jaar heel erg slecht(misschien gaat hij dit seizoen wel beter spelen, hij heeft nog niet echt tegenstand gehad maar ook geen fouten..
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 26 augustus 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:26 schreef freakie het volgende:

[..]

Boilesen is nog geblesseerd en blind vond ik vorig jaar heel erg slecht(misschien gaat hij dit seizoen wel beter spelen, hij heeft nog niet echt tegenstand gehad maar ook geen fouten..
Ik ga ff kijken of ik een optie voor je kan vinden :P

http://www.transfermarkt.co.uk/en/gatan-bong/profil/spieler_36291.html

Contract tot 2014. Kan ook als cv en verdedigende middenvelder uit de voeten ;).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door dutchajaxmen --
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Doe maar haha
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 26 augustus 2012 - 15:41   quote  deeplink  
Gevonden ;). Zie bovenstaand bericht.
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Zozo:P tsja je weet niet wat deze jongen presteert.. Misschien speelt hij wel net zo poep als blind.. Blind heeft namelijk ook u21/23 ervaring in het nederlands elftal:P
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 26 augustus 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:44 schreef freakie het volgende:
Zozo:P tsja je weet niet wat deze jongen presteert.. Misschien speelt hij wel net zo poep als blind.. Blind heeft namelijk ook u21/23 ervaring in het nederlands elftal:P
Dat moeten de scouts van Ajax maar gaan bekijken :P. Maar ben bang dat ze dat niet doen en dat er geen back meer bij komt, of je moet vd wiel voor 15 miljoen verkopen.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 26 augustus 2012 - 15:48   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=bViX_USVtSE

Mooi filmpje van hem XD, kun je van Blind niet maken ;)

http://www.youtube.com/watch?v=D8LINVHKwoE

Heeft ook meer uitstraling dan Blind ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door dutchajaxmen --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 augustus 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:26 schreef freakie het volgende:

[..]

Blind heel seizoen LB word ik ook niet echt vrolijk van:(
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 augustus 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:25 schreef freakie het volgende:

[..]

Elke speler bestaat.. Kijk naar sana, als die 1 seizoen bij herenveen had gespeeld en goed speelt dan wordt ie verkocht voor 4/5 miljoen.. Er zijn altijd spelers te vinden, een kadlec is nu te duur maar er lopen er meer rond die zo zijn..
Eens er zal goed gezocht moeten worden heb er wel vertrouwen in dat ze iets leuks vinden...
Loetje
 Loetje - zondag 26 augustus 2012 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 09:48 schreef Mokum1 het volgende:
Als je niet aan de bak komt bij de subtop in Engeland en Duitsaland ben je niet goed genoeg voor de top in Nederland.

FdB wilt alleen spelers waarvan hij denkt dat ze het kunnen maken, denk niet dat hij dit gevoel bij Babel heeft.

Bij Chivu was FdB zeer stellig, geen optie, in al jaren geen basisplaats afgedwongen.
Babel zou ik zeker overwegen! Hoevaak speelt dzsudzsak nog bij dinamo?
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 26 augustus 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 16:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mee eens ;)
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 16:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

"_" Oude spelers die we kennen, niet aan beginnen!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 26 augustus 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Danny Hoesen Fullham bron: Telegraaf
StevieV
 StevieV - maandag 27 augustus 2012 - 06:44   quote  deeplink  
Klopt Ronald. 3 jaar plus 1 seizoen. Komt over voor 4 ton van Fulham, maar speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Fortuna Sittard, waar hij topscorer werd. Kan rechts en links en in de spits. Hij sluit aan bij Jong Ajax.
In het bericht staat ook dat ze bezig zijn met nog een aanvaller.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 augustus 2012 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 06:44 schreef StevieV het volgende:
Klopt Ronald. 3 jaar plus 1 seizoen. Komt over voor 4 ton van Fulham, maar speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Fortuna Sittard, waar hij topscorer werd. Kan rechts en links en in de spits. Hij sluit aan bij Jong Ajax.
In het bericht staat ook dat ze bezig zijn met nog een aanvaller.
20 miljoen ontvangen 10 miljoen loon bespaard en 4 miljoen uitgegeven haha
kan goed uitpakken maar ook slecht. Verassend is het wel we gaan het meemaken..
Poulsen, Sana, Hoessen nou dat had ik niet echt verwacht wel leuk als ze slagen!
nora
 nora - maandag 27 augustus 2012 - 10:24   quote  deeplink  
Maar dat is een breedte aankoop denk ik met weinig investering en hopelijk op een goede ontwikkeling zodat hij met winst verkocht kan worden.
hippy
 hippy - maandag 27 augustus 2012 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 09:58 schreef Johan het volgende:
Carew, die ijslander die bij chelsea heeft gespeeld, olic, bellamy, samaras, klasnic , ...?
Carew is een noor
hippy
 hippy - maandag 27 augustus 2012 - 10:55   quote  deeplink  
Oo wacht je bedoeld gudjonson
lucky1234
 lucky1234 - maandag 27 augustus 2012 - 11:00   quote  deeplink  
ze hebben hoesen al gehaald
hippy
 hippy - maandag 27 augustus 2012 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 11:00 schreef lucky1234 het volgende:
ze hebben hoesen al gehaald
Ja maar er komt nog een spits...
nora
 nora - maandag 27 augustus 2012 - 11:15   quote  deeplink  
Volgens mij ook echt nodig want Siggi blijft een zwakke gezondheid te hebben.een lijstje Gudjohnson-Kadlec-Babel-Armenteros-Reis.
StevieV
 StevieV - maandag 27 augustus 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 11:15 schreef nora het volgende:
Volgens mij ook echt nodig want Siggi blijft een zwakke gezondheid te hebben.een lijstje Gudjohnson-Kadlec-Babel-Armenteros-Reis.
Gudjohnson of Kadlec, al zal het wel weer een verrassing uit hoge hoed worden van de heren van technische staf. Babel en Armenteros vind ik echt helemaal niks. Reis is wel een goede spits, maar alsjeblieft geen probleemgeval in huis halen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 27 augustus 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Doe mij Kadlec maar
freakie
 freakie - maandag 27 augustus 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:14 schreef Ronald 1960 het volgende:
Danny Hoesen Fullham bron: Telegraaf
Tsja ik zei het.. 4 ton:D uit het buitenland.. Prima gedaan!
freakie
 freakie - maandag 27 augustus 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

We zien nu dat hoesen een speler is die op meerdere posities kan spelen.. En voor 4 ton.. Het is dus een speler met een actie of een speler met snelheid.. Als die leuke namen die er rond zingen..

Djuricic, kadlec.. Dat is alleen omdat we deze vorige week hebben zien spelen.. Jammer maar helaas, ben je dan al te laat..Met Hoesen moeten we afwachten wat dat gaat worden.. Alleen dat moet je ook met Messi als je die hebt.. Elke speler is afwachten en geen garantie tot chemie..

Hoesen is een back-up dat is ook die extra speler die ajax nodig had.. Het team nu is prima want bekende namen en eredivisie namen kosten je miljoenen en ze voegen NIKS extra's toe.. Hoesen is net zo'n aankoop als sana.. Erg leuk dit!
freakie
 freakie - maandag 27 augustus 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 14:18 schreef Ronald 1960 het volgende:
Doe mij Kadlec maar
Ook tv gekeken??
freakie
 freakie - maandag 27 augustus 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 11:18 schreef StevieV het volgende:

[..]

Gudjohnson of Kadlec, al zal het wel weer een verrassing uit hoge hoed worden van de heren van technische staf. Babel en Armenteros vind ik echt helemaal niks. Reis is wel een goede spits, maar alsjeblieft geen probleemgeval in huis halen.
Hoesen is de verassing.. Hoop maar niet op meer want dat gaat niet gebeuren.. Hoesen is 21 en ajax heeft alleen back-ups nodig in de aanval..
freakie
 freakie - maandag 27 augustus 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 11:10 schreef hippy het volgende:

[..]

Ja maar er komt nog een spits...
Denk het niet.. Siggie, de Jong en dan hoesen 3 spelers op 1 positie is goed toch?
milanafca
 milanafca - maandag 27 augustus 2012 - 16:21   quote  deeplink  
Hoesen is zojuist door de medische keuring gekomen. Handtekeningen worden snel gezet. Beste vriend van hem woont in mijn buurt in Sittard en kwam me dit zojuist vertellen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 augustus 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 15:56 schreef freakie het volgende:

[..]

Denk het niet.. Siggie, de Jong en dan hoesen 3 spelers op 1 positie is goed toch?
Weet niet of dat ie gelijk bij de selectie aansluit?
freakie
 freakie - maandag 27 augustus 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 16:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weet niet of dat ie gelijk bij de selectie aansluit?
Denk dat hij achter siggie en de Jong staat dus als hij fit is dan zal hij denk ik wel bij de eerste selectie zitten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reserve spits.

0.0143859