BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reserve spits.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 augustus 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 17:10 schreef freakie het volgende:

[..]

Denk dat hij achter siggie en de Jong staat dus als hij fit is dan zal hij denk ik wel bij de eerste selectie zitten..
Hoop toch dat Sig snel fit is...
hippy
 hippy - maandag 27 augustus 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 15:56 schreef freakie het volgende:

[..]

Denk het niet.. Siggie, de Jong en dan hoesen 3 spelers op 1 positie is goed toch?
Jawel...frank wilde eigenlijk nog twee aanvallers
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 27 augustus 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 15:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Ook tv gekeken??
Deze jongen was op een voor ons positieve manier met Feyenoord bezig ;-)

Hoewel voor het Nederlandse voetbal het beter zou zijn geweest als Feyenoord wel naar de CL was gegaan.
hippy
 hippy - dinsdag 28 augustus 2012 - 08:37   quote  deeplink  
VI-clubwatcher Simon Zwartkruis bespreekt op VI Radio de laatste transferontwikkelingen bij Ajax. Volgens hem is Ajax met het binnenhalen van Danny Hoesen nog niet klaar op de transfermarkt. De club zou nog een aanvaller willen binnen halen.
bully
 bully - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 08:37 schreef hippy het volgende:
VI-clubwatcher Simon Zwartkruis bespreekt op VI Radio de laatste transferontwikkelingen bij Ajax. Volgens hem is Ajax met het binnenhalen van Danny Hoesen nog niet klaar op de transfermarkt. De club zou nog een aanvaller willen binnen halen.
heb buiten de berichten van vi verder nog weinig over gehoord.
is nog steeds niet officieel.
wacht wel tot ajax het bevestigt.
hippy
 hippy - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:18   quote  deeplink  
Ik denk dat er nog een echte nummer 9 komt...
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 13:18 schreef hippy het volgende:
Ik denk dat er nog een echte nummer 9 komt...
Gudjohnsen? Of zou er een jong talent komen?
StevieV
 StevieV - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:38   quote  deeplink  
Ik hoop een jong talent. Nicklas Helenius Jensen van AaB.
21 jarige spits van 1,95 uit Denemarken met de techniek van de jeugdige Zlatan. Hebben de heren al een keer voor op de tribune gezeten, evenals zijn ploegmaat Lucas Andersen.
riveco
 riveco - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:43   quote  deeplink  
Ik denk Aron Jôhansson
StevieV
 StevieV - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 13:43 schreef riveco het volgende:
Ik denk Aron Jôhansson
Die Ijslander van die hattrick? Hij zou idd ook de interesse van onze technische staf hebben gewekt. 2 van de 3 goals waren overigens intikkers (hij stond wel op de juiste plek).
riveco
 riveco - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:54   quote  deeplink  
Ultieme revanche Ajax-doelwit na transfer Hoesen: hattrick in 3.50

Dinsdag, 28 augustus 2012 om 07:45

Het wachten is nog op een officiële mededeling van Ajax en Fulham, maar Danny Hoesen maakte afgelopen week zelf bekend dat hij een dezer dagen naar de club uit Amsterdam verkast. Pech voor Aron Johánnsson, die volgens diverse IJslandse media in de voetsporen van landgenoot Kolbeinn Sigthórsson zou treden. Een overgang naar Nederland lijkt niet meer aan de orde.

Volgens lokale media was Johánnsson een belangrijke kandidaat om de aanval van Ajax van nieuwe impulsen te voorzien. Zondag werd echter duidelijk dat de keuze van de Amsterdammers niet op de aanvaller van het Deense Aarhus maar op Hoesen is gevallen. Johánnsson haalde maandag meteen zijn gram. In de uitwedstrijd tegen AC Horsens (1-4) maakte hij een hattrick in drie minuten en vijftig seconden. Het betreft de snelste hattrick in de geschiedenis van het Deense voetbal.

Johánnsson sloeg in de eerste helft toe en schoot na rust vanaf elf meter ook zijn vierde treffer van de avond tegen de touwen. De IJslands jeugdinternational staat zodoende op vijf treffers na zeven duels in de Deense Superligaen. Het contract van Johánsson loopt volgend jaar zomer af. Hij werd eerder in verband gebracht met Borussia Mönchengladbach, maar de Duitsers kozen voor Luuk de Jong
riveco
 riveco - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:55   quote  deeplink  
Ennnnnn in onze prijsklasse haha
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 28 augustus 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 13:54 schreef riveco het volgende:
Ultieme revanche Ajax-doelwit na transfer Hoesen: hattrick in 3.50

Dinsdag, 28 augustus 2012 om 07:45

Het wachten is nog op een officiële mededeling van Ajax en Fulham, maar Danny Hoesen maakte afgelopen week zelf bekend dat hij een dezer dagen naar de club uit Amsterdam verkast. Pech voor Aron Johánnsson, die volgens diverse IJslandse media in de voetsporen van landgenoot Kolbeinn Sigthórsson zou treden. Een overgang naar Nederland lijkt niet meer aan de orde.

Volgens lokale media was Johánnsson een belangrijke kandidaat om de aanval van Ajax van nieuwe impulsen te voorzien. Zondag werd echter duidelijk dat de keuze van de Amsterdammers niet op de aanvaller van het Deense Aarhus maar op Hoesen is gevallen. Johánnsson haalde maandag meteen zijn gram. In de uitwedstrijd tegen AC Horsens (1-4) maakte hij een hattrick in drie minuten en vijftig seconden. Het betreft de snelste hattrick in de geschiedenis van het Deense voetbal.

Johánnsson sloeg in de eerste helft toe en schoot na rust vanaf elf meter ook zijn vierde treffer van de avond tegen de touwen. De IJslands jeugdinternational staat zodoende op vijf treffers na zeven duels in de Deense Superligaen. Het contract van Johánsson loopt volgend jaar zomer af. Hij werd eerder in verband gebracht met Borussia Mönchengladbach, maar de Duitsers kozen voor Luuk de Jong

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 28 augustus 2012 - 14:51   quote  deeplink  
Die Petersen dan rechtsbuiten en goede assists(ook wel een slechte pass trouwens)
(volgens mij ook al 26/27 dus laat maar zitten)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door Hummel10 --
bully
 bully - woensdag 29 augustus 2012 - 16:46   quote  deeplink  
Ajax contracteert Danny Hoesen

29 augustus 2012

Ajax heeft overeenstemming bereikt met de 21-jarige Danny Hoesen. De aanvaller is afkomstig van het Engelse Fulham FC, waar hij nog tot 1 juli 2013 onder contract stond. Hoesen tekent een contract dat per direct ingaat en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2015. In de overeenkomst is een eenzijdige optie van Ajax opgenomen voor nog een seizoen.
Met een grote glimlach zette Hoesen zijn handtekening onder het contract dat hem de komende seizoenen aan Ajax verbindt. ,,Dit geeft me een enorm trots gevoel. Ik ben heel blij met dit contract. Het lijkt me fantastisch om bij een topclub als Ajax te mogen spelen. Ik ben jong naar Engeland gegaan. Dat was een mooie ervaring. Gelukkig heeft Fortuna Sittard me afgelopen seizoen de kans gegeven om me verder in de kijker te spelen. Daar ben ik ze dankbaar voor.

Omdat Hoesen tijdens de voorbereiding nog geen wedstrijd heeft gespeeld, zal hij eerst speelminuten in Jong Ajax gaan maken. Marc Overmars, directeur voetbalzaken: ,,Danny begint bij Jong Ajax. Hij is een talent, daarom bieden we hem een meerjarig contract aan. Hij zou onze spits van de toekomst kunnen worden. We zijn in elk geval blij dat hij naar Ajax komt en we zijn benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.

Hoesen werd op 15 januari 1991 geboren in Heerlen. Hij speelde in Nederland bij Fortuna Sittard. In de zomer van 2009 vertrok de spits naar Fulham FC, dat hem verhuurde aan respectievelijk het Finse HJK Helsinki en Fortuna Sittard. In Sittard was hij het afgelopen seizoen clubtopscorer met 13 doelpunten.

In de uitzending van Ajax TV op Eredivisie Live zie je een uitgebreide reactie van Danny Hoesen en Marc Overmars.
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-contracteert-Danny-Hoesen.htm

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 augustus 2012 door bully --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 29 augustus 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Doet een beetje denken aan Petterson...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 augustus 2012 door Ikke_tikkie --
bully
 bully - woensdag 29 augustus 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 17:06 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Doet een beetje denken aan Petterson...

[ filmpje ]
is natuurlijk wel eerste divisie en hij heeft op hoger niveau nog niet gespeeld.
bij fortuna is hij pas na de winterstop gaan presteren las ik.
is afwachten dus hoe hij het niveau van ajax en spelstijl aankan.
maar ik laat me verrassen ook Boerrigter heeft dat gedaan.
dus hoop weer op een verrassing.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 29 augustus 2012 - 19:01   quote  deeplink  
Ach, hij kan alleen maar meevallen... daar waar bv een Dost eigenlijk alleen maar tegen zou kunnen vallen.

Zo te zien is het een goede kaatser, durft hij af te spelen en "lelijk" te scoren. Daarnaast trekt hij een verdediging aardig open (naar voren) en creëert daarmee ruimte. Alles wat Stefan ook goed kon.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 augustus 2012 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 19:01 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ach, hij kan alleen maar meevallen... daar waar bv een Dost eigenlijk alleen maar tegen zou kunnen vallen.

Zo te zien is het een goede kaatser, durft hij af te spelen en "lelijk" te scoren. Daarnaast trekt hij een verdediging aardig open (naar voren) en creëert daarmee ruimte. Alles wat Stefan ook goed kon.
Hij begint wel in Jong Ajax dus dan zou er toch nog een spits kunnen komen?

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=170089&abbr=voetbalzone
dege
 dege - woensdag 29 augustus 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 17:36 schreef bully het volgende:

[..]

is natuurlijk wel eerste divisie en hij heeft op hoger niveau nog niet gespeeld.
bij fortuna is hij pas na de winterstop gaan presteren las ik.
is afwachten dus hoe hij het niveau van ajax en spelstijl aankan.
maar ik laat me verrassen ook Boerrigter heeft dat gedaan.
dus hoop weer op een verrassing.
maar ook in de 1e divisie moet je ze maken en wat je zo in het filmpje ziet beschikt hij wel degelijk over talent, je moet de ruimtes ook maar zien en dat beheerst hij toch wel, goede zet van ajax lijkt mij en laten we hopen dat ajax hiermee weer een talent heeft binnen gehaald en weer voor weinig, chapeau Overmars!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 augustus 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 20:01 schreef dege het volgende:

[..]

maar ook in de 1e divisie moet je ze maken en wat je zo in het filmpje ziet beschikt hij wel degelijk over talent, je moet de ruimtes ook maar zien en dat beheerst hij toch wel, goede zet van ajax lijkt mij en laten we hopen dat ajax hiermee weer een talent heeft binnen gehaald en weer voor weinig, chapeau Overmars!
Mochten we er iets aan hebben in de toekomst is dat mooi.
Maar niet te vroeg juichen want goedkoop is vaak ook duurkoop....
Laat hem ons maar verassen we gaan het meemaken!
freakie
 freakie - woensdag 29 augustus 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 13:26 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Gudjohnsen? Of zou er een jong talent komen?
Waarom telkens iets uit nederland.. Kost je miljoenen.. Meer schiet je er niet mee op en je kan dan beter de Jong in de spits hebben.. Denk ook niet dat ze met man en macht zoeken naar een extra spits.. Want zo heel dringend is het niet.
freakie
 freakie - woensdag 29 augustus 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 21:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mochten we er iets aan hebben in de toekomst is dat mooi.
Maar niet te vroeg juichen want goedkoop is vaak ook duurkoop....
Laat hem ons maar verassen we gaan het meemaken!
Goedkoop is soms duurkoop.. Duurkoop is nooit goedkoop.. Nu hebben we met 1 aankoop goed getroffen(sana) en ik denk dat overmars de smaak te pakken heeft!
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 29 augustus 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 21:46 schreef freakie het volgende:

[..]

Waarom telkens iets uit nederland.. Kost je miljoenen.. Meer schiet je er niet mee op en je kan dan beter de Jong in de spits hebben.. Denk ook niet dat ze met man en macht zoeken naar een extra spits.. Want zo heel dringend is het niet.
Denk het ook, en met die hoesen is er toch weer eentje bij? We hebben best wel een brede selectie al, verdediging wel ok. middenveld legio aan opties vleugels goed bezet.
hippy
 hippy - vrijdag 31 augustus 2012 - 09:12   quote  deeplink  
'Babel zet zinnen op terugkeer bij Ajax'
Door AIKO DE BRUIJN __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 31 augustus '12 08:30

Misschien is het afkopen van zijn Hoffenheim-contract goed nieuws voor Ajax. Ryan Babel zou naar verluidt namelijk graag voor een seizoen terug willen keren bij zijn oude club.

Volgens de Telegraaf zou Babel graag een contract voor één jaar willen bij de landskampioen, waar hij de jeugd doorliep en vier seizoenen in het eerste elftal speelde.
Babel speelde vervolgens voor Liverpool en de afgelopen seizoenen bij Hoffenheim. Beide avonturen liepen uit op een deceptie, waardoor de 25-jarige Babel zich zelfs genoopt voelde om zijn contract bij de Duitse club af te kopen. Nu is de aanvaller vrij man en mogelijk de nieuwe aanvaller van Ajax.

Aub nee...die wil ook alleen maar in de basis staan...
Hoeveel is ie nu al geswitched van club...
nora
 nora - vrijdag 31 augustus 2012 - 09:51   quote  deeplink  
Ik zie hem graag terug bij Ajax is voor Ajax een prima versterking
StevieV
 StevieV - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:01   quote  deeplink  
Als Babel echt graag naar Ajax wil, en hij is bereid om in eerste instantie als breedte versterking te komen, dan kan het geen kwaad. Met een eenjarig contract loop je ook weinig risico.
carlo
 carlo - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:06   quote  deeplink  
Inderdaad weinig risico voor een seizoen
geedeezet
 geedeezet - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:50   quote  deeplink  
Hoeveel x is Babel geswitched? uhhh, nou 2x om precies te zijn...
Hij bleef te lang bij Liverpool hangen omdat hij zich wilde bewijzen, Hoffenheim was natuurlijk gedoemd om te mislukken met die vreemde constructie in zijn contract...

Het is toch juist klasse? Waar zie je dat nog, een speler die zijn eigen contract afkoopt, zodat hij voor b.v. Ajax een goedkopere optie is?

Fijne speler om erbij te hebben, geen moeilijke jongen en als hij idd bereid is om in te leveren absoluut wel een meerwaarde met al die blessuregevallen in de selectie...
vak413
 vak413 - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:53   quote  deeplink  
Babel zou in mijn ogen de ideale versterking zijn, ik zie hier een win/win situatie!! Babel die optimaal gemotiveerd is om zich in de picture te spelen, Ajax een vervanger voor sigi en Derk die beide volgens de boer maar 20 wedstrijden kunnen spelen, dus ze zullen alle 3 aan hun minuten komen en jongens als fisher en hoesen hebben een jaar langer om toe te groeien naar het gewenste niveau voor Ajax1. Ik zeg doen!!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:53 schreef vak413 het volgende:
Babel zou in mijn ogen de ideale versterking zijn, ik zie hier een win/win situatie!! Babel die optimaal gemotiveerd is om zich in de picture te spelen, Ajax een vervanger voor sigi en Derk die beide volgens de boer maar 20 wedstrijden kunnen spelen, dus ze zullen alle 3 aan hun minuten komen en jongens als fisher en hoesen hebben een jaar langer om toe te groeien naar het gewenste niveau voor Ajax1. Ik zeg doen!!
Ik ook geef hem gewoon een prestatie contract met een optie voor nog 2jr.
Spreek duidelijk met hem af dat ie zich in de basis moet spelen/trainen en een
eerlijke kans krijgt.. Goedkoop en je kan hem zeker gebruiken!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:13   quote  deeplink  
Babel? ik zeg; DOEN en dan met de voorwaarde die Hummel10 hierboven stelt.
hjf
 hjf - vrijdag 31 augustus 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 11:13 schreef Ronald 1960 het volgende:
Babel? ik zeg; DOEN en dan met de voorwaarde die Hummel10 hierboven stelt.
+2. Maar geef hem wel een twitterverbod.
bully
 bully - vrijdag 31 augustus 2012 - 12:34   quote  deeplink  
Ajax akkoord met Aalborg over Andersen: Speler onderweg naar Amsterdam voor keuring
31-08-12
Ajax heeft met Aalborg BK een akkoord bereikt over de overgang van Lukas Andersen, zo melden zowel het Deense Ekstrabladet als De Telegraaf. Het akkoord zou gisteravond al rondgekomen zijn. De 17-jarige speler van de Deense club is al op weg naar Amsterdam. Daar moet Andersen medisch worden gekeurd en moet hij zelf nog tot een akkoord komen met de regerend landskampioen.
AjaxFanzone.NL
Na Christian Poulsen, Christian Eriksen, Nicolai Boilesen, Viktor Fischer en Lasse Schøne wordt Andersen, die circa 1,5 miljoen euro kost en ook werd begeerd door Liverpool en Borussia Dortmund, de zesde Deen bij Ajax worden.

dus nog niet de spits die er gelijk zou staan.
nora
 nora - vrijdag 31 augustus 2012 - 13:10   quote  deeplink  
Nee die spits zou Babel kunnen zijn ,ligt waarschijnlijk aan het financiele plaatje maar door zijn contract af tekopen en aan te geven graag een jaar bij Ajax te spelen kan hij zich weer in de picture spelen vooral met die CL wedstrijden die over heel Europa gaan tegen de kampioenen van Europa,dat is voor de Ajax spelers het uithang bord om je in de kijker te spelen en alsnog een mooie transfer te maken.
Teunemeneut
 Teunemeneut - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:04   quote  deeplink  
sanharib malki
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:04 schreef Teunemeneut het volgende:
sanharib malki
gezondheid..
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 13:10 schreef nora het volgende:
Nee die spits zou Babel kunnen zijn ,ligt waarschijnlijk aan het financiele plaatje maar door zijn contract af tekopen en aan te geven graag een jaar bij Ajax te spelen kan hij zich weer in de picture spelen vooral met die CL wedstrijden die over heel Europa gaan tegen de kampioenen van Europa,dat is voor de Ajax spelers het uithang bord om je in de kijker te spelen en alsnog een mooie transfer te maken.
Alleen oppassen dat Babel geen jeugd in de weg gaat staan met zijn 1 jarig contractje, hij is nog nooit een basisspler geweest in zijn carriere dus komt ook wel goed denk ik...
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:11 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

gezondheid..
lachuhhhhhhhhhhhhhhh

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reserve spits.

0.0197908