|
|
leondogger
|
|
|
Geen geld verspillen aan een reserve spits. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, mischien speelt sigthorsson volgend jaar alle wedstrijden wel en heb je een aanvaller van 3miljoen op de bank zitten. Ik zeg Castillion omdat hij nog van ajax is en een sterke jongen is kan koppen en dus goed voor een invalbeurt bij ajax. Een Fischer moet je niet op de bank zetten die heeft speeltijd nodig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door leondogger -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:40 schreef Jesper11 het volgende:De Boer had Van den Brom geraadpleegd over Bulykin en deze gaf een positief advies af. Maar ja: dat is toch anders gebleken. Vraag me af hoeveel goals Buly had gemaakt als hij zolang Siggi geblesseerd was ipv de Jong in de spits had gestaan.Moet alleen iets doen aan dat lompe kapsel:P. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 14:18 schreef Twan het volgende:[..] Denk je echt dat Lukaku stand-in wil zijn bij Ajax? Chelsea wil juist dat hij aan spelen toe komt. Of wil je Sigi op rechts posteren en Lukaku in de spits? Lukaku is echt een beest, maar zal zeker geen stand-in willen zijn. Nee die wil niet op de bank...klopt...maar dan zal Siggie beter moeten...bij Feijenoord was exact dezelfde situatie...Guidetti werd gehuurd terwijl Guyon Fernandez de eerste spits was...een beetje competitie tussn beide spitsen is alleen maar goed...stel we willen ver komen in de C.L. ... en er raakt er 1 geblesseerd moet je dan een mindere spits inzetten ??? weet bijna zeker dat Frank zo denkt hij wilt een aanval met 1 op 1 uitwisselbare spitsen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 14:22 schreef Guyt het volgende:[..] Vraag me af hoeveel goals Buly had gemaakt als hij zolang Siggi geblesseerd was ipv de Jong in de spits had gestaan.Moet alleen iets doen aan dat lompe kapsel:P. Hij had er meer ingelegd...zonder twijfel...hij is niet voor niets de meest efficiente speler van de eredivisie....heel weinig speelminuten met een hoog rendement.... |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Blijkbaar paste De Jong toch beter in het elftal dan Bulykin. Kan niet anders verklaren waarom Dmitry derde(of zelfs vierde achter Lodeiro) keus bleek. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 14:22 schreef leondogger het volgende:Geen geld verspillen aan een reserve spits. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, mischien speelt sigthorsson volgend jaar alle wedstrijden wel en heb je een aanvaller van 3miljoen op de bank zitten. Ik zeg Castillion omdat hij nog van ajax is en een sterke jongen is kan koppen en dus goed voor een invalbeurt bij ajax. Een Fischer moet je niet op de bank zetten die heeft speeltijd nodig Nogmaals Castillion kwam te kort voor RKC zat daar op de bank de laatste wedstrijden....deze jongen komt dan toch zeker te kort voor Ajax 1... De Boer wilt een gelijkwaardige stand-inn voor Sigthorsson met in zijn achterhoofd dat hij weer eens geblesseerd is...hij moet een gelijkwaardige spits hebben om al niet vroeg uitgeschakeld te worden in de C.L....sorry hoor maar dan red je het echt niet met castillion.. In Siem de Jong ziet hij meer een middenvelder..dit is ook wat Siem zelf wilt...eventueel is Siem als 3e spits inzetbaar mocht er iemand geschorst en geblesseerd zijn...de Boer wilt in principe 2 goede spitsen en als 3e spits eventueel Siem...lees de berichtgeving maar.. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Ik ben echt razend benieuwd welke namen er op het lijstje staan van De Boer ... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:11 schreef Jesper11 het volgende:Blijkbaar paste De Jong toch beter in het elftal dan Bulykin. Kan niet anders verklaren waarom Dmitry derde(of zelfs vierde achter Lodeiro) keus bleek. Klopt...dit had de Boer niet voorzien toen hij Dimitry binnen haalde...Bulykin is hem tegen gevallen dat is wel duidelijk... Siem was 2e spits terwijl hij hem liever op het middenveld had..ook Siem zelf wilt liever op het middenveld spelen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja en ik ben ook benieuwd of hij iemand gaat huren...of hij een transfervrije spits haalt of dat hij er een echt gaat kopen...wie o wie... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
lukaku een jaartje huren van Chelsea, die mag verhuurd worden. zeker een groot talent, en een beer van een vent. zelf zie ik Schalk van NAC wel zitten, die willen dan waarschijnlijk spelers terug, dan geef je hun gewoon R.Sneijder en Castillion, zonder geld. dan ben je ook van hun af. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Roman Pavlyuchenko Vind ik een goeie als ik dan toch iemand moet opnoemen Ik weet nog dat hij de eerste seizoenshelft ongelukkig was bij tottenham 2e helft weet ik niet |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
En ik vind die Broere wel goed van Gent hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee die wil niet op de bank...klopt...maar dan zal Siggie beter moeten...bij Feijenoord was exact dezelfde situatie...Guidetti werd gehuurd terwijl Guyon Fernandez de eerste spits was...een beetje competitie tussn beide spitsen is alleen maar goed...stel we willen ver komen in de C.L. ... en er raakt er 1 geblesseerd moet je dan een mindere spits inzetten ??? weet bijna zeker dat Frank zo denkt hij wilt een aanval met 1 op 1 uitwisselbare spitsen... Siggie beter moeten?? Volgens mij heeft hij veel laten zien in de minuten die hij heeft gemaakt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja en ik ben ook benieuwd of hij iemand gaat huren...of hij een transfervrije spits haalt of dat hij er een echt gaat kopen...wie o wie... Ik verwacht niet dat Ajax een speler gaat huren, zou niet inzien waarom en kan me ook niet herinneren dat Ajax ooit eerder een speler heeft gehuurd.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: is die niet al rond met AZ?
ben eigenlijk al blij dat we Plet niet hebben. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:40 schreef remco k het volgende:[..] Siggie beter moeten?? Volgens mij heeft hij veel laten zien in de minuten die hij heeft gemaakt.. Jawel maar ik bedoel daar mee te zeggen dat een beetje competitie onderling iemand niet slechter maakt... De Boer wilt een volwaardige stand-inn...ik denk met in zijn achterhoofd de C.L.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jawel maar ik bedoel daar mee te zeggen dat een beetje competitie onderling iemand niet slechter maakt... De Boer wilt een volwaardige stand-inn...ik denk met in zijn achterhoofd de C.L.... Dat is zeker waar... |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jawel maar ik bedoel daar mee te zeggen dat een beetje competitie onderling iemand niet slechter maakt... De Boer wilt een volwaardige stand-inn...ik denk met in zijn achterhoofd de C.L.... Ja, De Boer had bij de lezing bij de AFCA-supportersclub aangegeven dat hij meer wil gaan rouleren om overbelasting van spelers te voorkomen. Hij zei bv. dat hij Eriksen vaker had moeten opstellen dat hem lief was. En hij verwacht ook dat deze vermoeid van het EK komt. Al met al meer gelijkwaardige spelers voor de 11 plekken.
Lees ook maar het rapport van Verheijen die aangeeft dat overbelasting gewoon punten kost. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Dus ajax richt zich nog op: RV Narsingh LB Poulsen/Buttner CV Viergever/Moisander/Donk/Nuytinck/Chivu SP ???? LV Assaidi/Elia (alleen bij vertrek sulejmani) RB Vervanger V/d Wiel |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
mijn suggesties 1. Schalk 2. de Leeuw 3. ten Voorde 4. Reis
we kunnen ook wel Guidetti huren. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:48 schreef Jesper11 het volgende:[..] Ja, De Boer had bij de lezing bij de AFCA-supportersclub aangegeven dat hij meer wil gaan rouleren om overbelasting van spelers te voorkomen. Hij zei bv. dat hij Eriksen vaker had moeten opstellen dat hem lief was. En hij verwacht ook dat deze vermoeid van het EK komt. Al met al meer gelijkwaardige spelers voor de 11 plekken. Lees ook maar het rapport van Verheijen die aangeeft dat overbelasting gewoon punten kost. van daar ook Schone(ivb Eriksen) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:50 schreef AFC M&M het volgende:Dus ajax richt zich nog op: RV Narsingh LB Poulsen/Buttner CV Viergever/Moisander/Donk/Nuytinck/Chivu SP ???? LV Assaidi/Elia (alleen bij vertrek sulejmani) RB Vervanger V/d Wiel geen RB denk ik. weet ook niet of ze wel een LB gaan halen, kan maar zo natuurlijk. ik zeg: Narsingh Butner Viergever of Donk Schak of ten Voorde of De leeuw of Reis |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Ja! Guidetti huren en dan als wraak alleen als koffiejuffrouw inzetten. Of het poetsen van de schoenen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:41 schreef remco k het volgende:[..] Ik verwacht niet dat Ajax een speler gaat huren, zou niet inzien waarom en kan me ook niet herinneren dat Ajax ooit eerder een speler heeft gehuurd.. Ik verwacht het zelf eigenlijk ook niet...eerlijk gezegt ik ook niet.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:48 schreef Jesper11 het volgende:[..] Ja, De Boer had bij de lezing bij de AFCA-supportersclub aangegeven dat hij meer wil gaan rouleren om overbelasting van spelers te voorkomen. Hij zei bv. dat hij Eriksen vaker had moeten opstellen dat hem lief was. En hij verwacht ook dat deze vermoeid van het EK komt. Al met al meer gelijkwaardige spelers voor de 11 plekken. Lees ook maar het rapport van Verheijen die aangeeft dat overbelasting gewoon punten kost. Klopt Jesper.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] geen RB denk ik. weet ook niet of ze wel een LB gaan halen, kan maar zo natuurlijk. ik zeg: Narsingh Butner Viergever of Donk Schak of ten Voorde of De leeuw of Reis Zou zeggen:
Narsingh, Poulsen, Assaidi, Schone, Viergever, Montero |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Shone hebben we al en Assaidi zijn we niet nodig, en Buttner is beter dan Poulsen.
wie is Montero? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:51 schreef NatjosFC het volgende:mijn suggesties 1. Schalk 2. de Leeuw 3. ten Voorde 4. Reis we kunnen ook wel Guidetti huren. Hahahaha Guidetti heeft Rotjeknor in zijn hart zitten...die wordt onder een ezel gehangen door de Feyenooraanhang als hij deze kant opkomty...nee ik denk niet dat Ajax gaat huren... Overigens denk ik niet dat iemand van jouw top 4 naar Ajax komt..of het moet Reis zijn maar dat denk ik niet want Frank schijnt niet gecharmeerd te zijn van brazilianen.... |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:41 schreef remco k het volgende:[..] Ik verwacht niet dat Ajax een speler gaat huren, zou niet inzien waarom en kan me ook niet herinneren dat Ajax ooit eerder een speler heeft gehuurd.. ajax heeft een paar jaar terug Kerlon gehuurd dat is eerlijk gezegd de enige die ik kan opnoemen |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Jammer trouwens dat hij altijd geblesseerd is Wel een grappig spelertje |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 16:00 schreef swennos het volgende:[..] ajax heeft een paar jaar terug Kerlon gehuurd dat is eerlijk gezegd de enige die ik kan opnoemen Die heeft niet voor Ajax 1 gespeeld in officiele wedstrijden.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nou wie weet...leuke filmpjes.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: niet laten overtuigen door filmpjes, daarin zie je alleen goede dingen. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 15:51 schreef NatjosFC het volgende:mijn suggesties 1. Schalk 2. de Leeuw 3. ten Voorde 4. Reis we kunnen ook wel Guidetti huren. 1. Te onervaren 2. Geen echte spits 3. Ook te onervaren 4. Te lui, loopt de kantjes er vanaf.
Ik denk dat die stand-in uit het buitenland moet kopen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 16:30 schreef Twan het volgende:[..] 1. Te onervaren 2. Geen echte spits 3. Ook te onervaren 4. Te lui, loopt de kantjes er vanaf. Ik denk dat die stand-in uit het buitenland moet kopen.. te onervaren? de Boer wou niet voor niet een jonge spits! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Klopt, alleen deze speler is al een paar jaar de beste speler uit de competitie daar en echt goede speler met veel techniek |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 13:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Omdat hij vaker heeft gespeeld als Bulykin anders had gegarandeerd onze rus topscoorder geweest zeker weten en een stuk hoger gestaan landelijk... + 1 Ik durf zelfs te beweren dat hij topscoorder van de Eredivisie had geworden. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 13:25 schreef swennos het volgende:Ja dat begrijp ik maar bulykin gaat weg en het gaat erom dat er een nieuwe komt En daarop zeg ik dat ik het niet nodig vind. Omdat de Jong het naar mijn mening het prima heeft gedaan En je (vind ik ) het prima kan oplossen met wat je hebt He swennos Bij Ajax krijg je zoveel kansen voor het doel dat ik denk de Jong met zoveel kansen de slechtst presterende spits van de Eredivisie is. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Hij miste trouwens gisteren tegen Liverpool wel een berenkans 1 meter van het doel,maar is wel goed maar gaat bij Ajax denk ik geen reservespits worden dan kan hij net zo goed Chelsea blijven. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ook niet verkeerd !! of Everton.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door nora -- |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 16:52 schreef nora het volgende:[..] He swennos Bij Ajax krijg je zoveel kansen voor het doel dat ik denk de Jong met zoveel kansen de slechtst presterende spits van de Eredivisie is. als je meer kansen krijgt dan gaan er ook meer mis. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Hij heeft dit seizoen van alle officiƫle wedstrijden er 38 gespeeld en 17 gescoord ik vind dat voor een reserve spits toch wel goed hoor |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
de Jong van Twente halen dan maar |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja dat is de echte spits maar die is te duur helaas.!!! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
ha ha maar was wel een goede spits !!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: De Jong wilt naar het buitenland...en Twente wilt hem echt niet kwijt aan de concurent. Dus zie ik hem absoluut niet komen...
Ajax kan hem wel betalen want er komt geen vervanger voor van der Wiel...is ong. 7 miljoen...daarnaast kan Ajax een gedeelte van de Aegonbonus spenderen...deze bonus was 12 miljoen... |
|
|
|