|
|
nora
|
|
|
Ik denk als we gaan shoppen in Nederland het gaat tussen Reis-Everton-Armenteros-Benschop-Poepon ,als ik ze naast elkaar zet ,ga ik persoonlijk voor Reis - Everton. Ik vind dat Benschop en Poepon en Armenteros te veel ruimte nodig hebben. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 19:31 schreef nora het volgende:Ik denk als we gaan shoppen in Nederland het gaat tussen Reis-Everton-Armenteros-Benschop-Poepon ,als ik ze naast elkaar zet ,ga ik persoonlijk voor Reis - Everton. Ik vind dat Benschop en Poepon en Armenteros te veel ruimte nodig hebben. ik ben benieuwd aan wie Frank denkt, ik denk dat ze het buitenland in moeten. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Pffffffffffffffff Reis! Opbokken met die cokesnuifende mafkees! Nooit en te nimmer ophalen en lekker laten verneuken in Arnhem!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 21:50 schreef amsterdammer113 het volgende:Pffffffffffffffff Reis! Opbokken met die cokesnuifende mafkees! Nooit en te nimmer ophalen en lekker laten verneuken in Arnhem!! Jaaaaaaaaaaaaaaaa zo ken ik je weer 113....met de vlam in de pijp hahahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 19:35 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik ben benieuwd aan wie Frank denkt, ik denk dat ze het buitenland in moeten. Hij denkt nu misschien aan een heel lekker wijf whehehehehe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 19:31 schreef nora het volgende:Ik denk als we gaan shoppen in Nederland het gaat tussen Reis-Everton-Armenteros-Benschop-Poepon ,als ik ze naast elkaar zet ,ga ik persoonlijk voor Reis - Everton. Ik vind dat Benschop en Poepon en Armenteros te veel ruimte nodig hebben. Benschop... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En met zijn rechterhand zit hij in zijn trainingsbroek! Whahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jaaaaaaaaaaaaaaaa zo ken ik je weer 113....met de vlam in de pijp hahahahahaha Tja, wat een kutnamen vliegen er ineens over het net man! Pffffffffffff ben blij dat deze gasten niet voor Ajax werken, maar enkel supporter zijn! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 22:18 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja, wat een kutnamen vliegen er ineens over het net man! Pffffffffffff ben blij dat deze gasten niet voor Ajax werken, maar enkel supporter zijn! ;-) Whahahahaha zegt dat wel ja...hoe krijgen ze het verzonnen..... |
|
|
|
|
Afcajacied
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 11:38 schreef NRD het volgende:ajax moet ieder gaval Luciano Narsingh hallen of elia ja wie is goeie spits Andrei Arshavin van Arsenal komt niet aan speel tijd toe als vertonghen toch misschien naar arsenal gaat of anderen club dan hebben ieder gaval twee goeie spelers gehaald naar ajax xxx xxx xxx AFC AJAX 2012 Omg arshavin is geen spits en is al weg bij Arsenal..... Hij speelt bij zenit |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik zou het niet weten Jackie, maar gelukkig acht ik Frank een stuk slimmer! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 22:59 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik zou het niet weten Jackie, maar gelukkig acht ik Frank een stuk slimmer! ;-) Jij zegt het...en ik dacht het hahahaha...ik dacht echt wie verzint zoiets...waar halen ze het vandaan....maar meer nog waar slaat het op ??? Laten we het hopen dat Frank zijn koppie er wel bij houdt hahahaha...;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 23:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij zegt het...en ik dacht het hahahaha...ik dacht echt wie verzint zoiets...waar halen ze het vandaan....maar meer nog waar slaat het op ??? Laten we het hopen dat Frank zijn koppie er wel bij houdt hahahaha...;-) Hahahahahahahahahaahahahahahahahaahha daarom Jackie!!! En wat betreft dat koppie, dat kunnen we wel overlaten aan Frankie!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 22:24 schreef Afcajacied het volgende:[..] Omg arshavin is geen spits en is al weg bij Arsenal..... Hij speelt bij zenit En Seedorf is middenvelder en speelt bij AC Milan....is intussen weg bij Ajax hahahaha....geintje...soms ben ik even niet serieus...hahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 23:13 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahahahahahahaahahahahahahahaahha daarom Jackie!!! En wat betreft dat koppie, dat kunnen we wel overlaten aan Frankie!! Hahahaha zeker weten 113...hahaha |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jaaaaaaaaaaaaaaaa zo ken ik je weer 113....met de vlam in de pijp hahahahahaha O ik dacht dat hij altijd verkouden was!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nou zo te lezen niet....er komt echt vuur uit soms.....hahahaha |
|
|
|
|
Jari L.
|
|
|
Jeremy Perbet (Bergen, Belgiƫ) Ken de speler verder niet, maar heeft de afgelopen 2 seizoenen bij een bescheiden club toch 25 keer gescoord. Weet alleen niet of hij past bij Ajax. |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 13:10 schreef BRW het volgende:Ik gooi er even twee namen die ik nog niet of heel weinig ben tegen gekomen. Beide spelers lijken mij goede en relatief goedkope aanvulling. Ik zeg niet dat het topspitsen zijn maar ze hebben zeker potentie als je het mij vraagt: Marcus Pedersen spits van Vitesse is nu verhuurd aan een Noorse club. Ik heb hem vorig seizoen en een half seizoen een aantal keer bekeken. Met de juiste coaching kan dit zomaar de reserve spits voor Ajax zijn. Charlison Benschop, grote en zeer sterke spits. Heeft tevens snelheid en kan goed schieten. Ook is hij kopsterk. Een complete spits als je het mij vraagt. Beide nog niet top maar met Bosman en Bergkamp in de gelederen kan er nog veel bijgeschaafd worden. Marcus Pedersen valt sowieso buiten de boot bij Vitesse en is dus voor een klein bedrag op te halen. Benschop heeft ook concurrentie genoeg bij AZ en kan dus zomaar kiezen voor een mogelijkheid om te knokken met Sigthorsson. Overigens zal zijn transferbedrag wel iets hoger zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar Benschop. jammergenoeg is benschop feyenoorder wil niet voor ajax spelen en pedersen vind ik een goede spits zou hem wel als standin willen zien |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 13:10 schreef BRW het volgende:Ik gooi er even twee namen die ik nog niet of heel weinig ben tegen gekomen. Beide spelers lijken mij goede en relatief goedkope aanvulling. Ik zeg niet dat het topspitsen zijn maar ze hebben zeker potentie als je het mij vraagt: Marcus Pedersen spits van Vitesse is nu verhuurd aan een Noorse club. Ik heb hem vorig seizoen en een half seizoen een aantal keer bekeken. Met de juiste coaching kan dit zomaar de reserve spits voor Ajax zijn. Charlison Benschop, grote en zeer sterke spits. Heeft tevens snelheid en kan goed schieten. Ook is hij kopsterk. Een complete spits als je het mij vraagt. Beide nog niet top maar met Bosman en Bergkamp in de gelederen kan er nog veel bijgeschaafd worden. Marcus Pedersen valt sowieso buiten de boot bij Vitesse en is dus voor een klein bedrag op te halen. Benschop heeft ook concurrentie genoeg bij AZ en kan dus zomaar kiezen voor een mogelijkheid om te knokken met Sigthorsson. Overigens zal zijn transferbedrag wel iets hoger zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar Benschop. jammergenoeg is benschop feyenoorder wil niet voor ajax spelen en pedersen vind ik een goede spits zou hem wel als standin willen zien |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
we hadden dost kunnen hebben. Misschien is malki iets? Ben wel fan van hem 27 jaar scoort makkelijk! Zal niet al te duur zijn! Of belgiƫ vossen of zo? Ken hem verder niet hoor speelt bij genk volgens mij! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Hmm snap de hele ophef niet wat betreft een vervanger van Sightorson. Die hebben we toch al in huis? Namelijk Siem de Jong.
Komt te kort op het middenveld, heeft bewezen een goed meevoetballende spits te zijn, en laat andere meer scoren. Waar Sightorson meer als eindstation moet worden gezien, maar dat komt helemaal goed, zeker als je een Narsingh of een andere rechtsbuiten weet aan te trekken.
Kijk, dat je achter Siem nog een 3e spits wilt hebben die minder geld vraagt dan onze kleine vriendelijke Rus, dat snap ik nog wel.
Het meest ideale zou zijn; Een spits uit Jong Ajax / A1 als 3e spits te nemen. Maar die hebben we niet (vrees ik). |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 07:54 schreef Booya4Afca het volgende:Hmm snap de hele ophef niet wat betreft een vervanger van Sightorson. Die hebben we toch al in huis? Namelijk Siem de Jong. Komt te kort op het middenveld, heeft bewezen een goed meevoetballende spits te zijn, en laat andere meer scoren. Waar Sightorson meer als eindstation moet worden gezien, maar dat komt helemaal goed, zeker als je een Narsingh of een andere rechtsbuiten weet aan te trekken. Kijk, dat je achter Siem nog een 3e spits wilt hebben die minder geld vraagt dan onze kleine vriendelijke Rus, dat snap ik nog wel. Het meest ideale zou zijn; Een spits uit Jong Ajax / A1 als 3e spits te nemen. Maar die hebben we niet (vrees ik). Het is gewoon een optelsom meer niet.... Frank wilt een gelijkwaardige spits als Sigthorsson...waarom wilt hij die ? De Jong vindt hij meer een middenvelder en de jong speelt zelf ook veel liever op het middenveld. Bulykin kwam in de pikorde op nr.3 dus achter Siem...De Boer is op zoek naar een gelijkwaardige spits...een nr2..vandaar dat hij afscheid neemt van Bulykin...in de jeugd loopt nog niets gelijkwaardigs rond vandaar... Castillion bijv. zat op de reservebank bij RKC...is dus bij lange niet gelijkwaardig...de Boer weet dat Sigthorsson gevoelig is voor blessures...we spelen de C.L. dus is het helemaal niet vreemd maar juist verstandig om een gelijkwaardige spits binnen te halen....de Boer wilt 3 spitsen dus de Jong ziet hij volgend seizoen als 3e spits... Ik hoop dat het nu duidelijk is... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 22:18 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja, wat een kutnamen vliegen er ineens over het net man! Pffffffffffff ben blij dat deze gasten niet voor Ajax werken, maar enkel supporter zijn! ;-) He 113 noem jij is wat namen die wissel gaan staan bij Ajax,o ja en geen coke snuivers ,want daar houden we niet van toch |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 07:54 schreef Booya4Afca het volgende:Hmm snap de hele ophef niet wat betreft een vervanger van Sightorson. Die hebben we toch al in huis? Namelijk Siem de Jong. Komt te kort op het middenveld, heeft bewezen een goed meevoetballende spits te zijn, en laat andere meer scoren. Waar Sightorson meer als eindstation moet worden gezien, maar dat komt helemaal goed, zeker als je een Narsingh of een andere rechtsbuiten weet aan te trekken. Kijk, dat je achter Siem nog een 3e spits wilt hebben die minder geld vraagt dan onze kleine vriendelijke Rus, dat snap ik nog wel. Het meest ideale zou zijn; Een spits uit Jong Ajax / A1 als 3e spits te nemen. Maar die hebben we niet (vrees ik). Beste vriend accepteer het nou eens Siem is GEEN spits. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Markus Rosenberg mag vertrekken bij Werder Bremen..geloof ook nog eens transfervrij. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 13:29 schreef nora het volgende:[..] He 113 noem jij is wat namen die wissel gaan staan bij Ajax,o ja en geen coke snuivers ,want daar houden we niet van toch Nee, nee en jawel! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat was destijds niet veel....maar zal intussen ongetwijfeld gegroeid zijn ondanks dat hij weg moet bij Werder... |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
melvin platje als pinchiter voor een prikkie op te kopen ^^ |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Goh echt?
Dat heeft toch niets met deze 'discussie' te maken. De Boer ziet in de Jong ook een spits, anders had Bullykin wel meer uren gemaakt.
Feit is gewoon dat je nu 2 kanten op kunt
1. Je bombardeerd de Jong tot 2e spits, en haalt een 3e spits als talent 2. Je bombardeerd de Jong als 3e spits, en haalt een 2e spits die aansluit bij jouw manier van voetbal spelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 15:30 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Goh echt? Dat heeft toch niets met deze 'discussie' te maken. De Boer ziet in de Jong ook een spits, anders had Bullykin wel meer uren gemaakt. Feit is gewoon dat je nu 2 kanten op kunt 1. Je bombardeerd de Jong tot 2e spits, en haalt een 3e spits als talent 2. Je bombardeerd de Jong als 3e spits, en haalt een 2e spits die aansluit bij jouw manier van voetbal spelen. Je kan alle kanten op...dat is niet zo moeilijk...wat jij vindt is leuk om te lezen...maar de Boer bepaald....dus is een discussie nutteloos... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Boer vindt dat hij direct inzetbaar moet zijn voor Sigthorsson...dus wordt het geen b-speler...anders kan hij net zo goed Bulykin proberen te behouden.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
mischien is in de Jupiler league kijken, lopen genoeg talenten daar. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee maar dat is keuze B... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hoezo Boerrigter doet het ook heel goed en komt ook gewoon van de Jupiler league. die zijn goedkoper, en als je een goede talentvolle haalt en dus vertrouwt op je scouts, kun je een groot talent binnenhalen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: is wel redelijke speler geworden volgens mij. maar hij is al 2e spits. denk niet dat hij hier heen komt om 2e spits te worden. zal wel goede keuse zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:03 schreef NatjosFC het volgende:[..] hoezo Boerrigter doet het ook heel goed en komt ook gewoon van de Jupiler league. die zijn goedkoper, en als je een goede talentvolle haalt en dus vertrouwt op je scouts, kun je een groot talent binnenhalen. Je moet eerst eens goed lezen....De Boer zoekt een spits die hij een op een uit kan wisselen...Bulykin is toch ook niet de minste en Siem de Jong ook niet....dus moet hij van een ander kaliber zijn....en die gaat hij echt niet in de Jupiler league vinden... Boerrigter is een klasse apart..was ook de beste van de jupilerleaque...maar hij was voor de meesten hier onder ons geen verrassing.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 21:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je moet eerst eens goed lezen....De Boer zoekt een spits die hij een op een uit kan wisselen...Bulykin is toch ook niet de minste en Siem de Jong ook niet....dus moet hij van een ander kaliber zijn....en die gaat hij echt niet in de Jupiler league vinden... Boerrigter is een klasse apart..was ook de beste van de jupilerleaque...maar hij was voor de meesten hier onder ons geen verrassing.... ik lees wel goed. en ik bedoelde dat als je goed scout, kijk bijvoorbeeld Mertens, Chadli en bij ons Boerrigter en voor VVV de nieuwste verrassing Wildschut. die doen het allemaal heel goed. als we nu voor dat ze naar Utrecht of VVV gaan en dat soort ploegen gaan, wij een keer een talent binnen halen die dat ook kan, kan hij Sightorsson prima vervange. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 21:39 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik lees wel goed. en ik bedoelde dat als je goed scout, kijk bijvoorbeeld Mertens, Chadli en bij ons Boerrigter en voor VVV de nieuwste verrassing Wildschut. die doen het allemaal heel goed. als we nu voor dat ze naar Utrecht of VVV gaan en dat soort ploegen gaan, wij een keer een talent binnen halen die dat ook kan, kan hij Sightorsson prima vervange. Hij moet beter zijn als Siem de Jong en Bulykin....waaaaant hij moet Sigthorsson vervangen...hij wordt de 2e man...achter die Ijslander....dan kan je niet met een kleintje aankomen... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 21:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij moet beter zijn als Siem de Jong en Bulykin....waaaaant hij moet Sigthorsson vervangen...hij wordt de 2e man...achter die Ijslander....dan kan je niet met een kleintje aankomen... er zijn behalve Reis niet veel spitsen van dat niveau die we transfervrij kunnen oppikken want ik denk niet dat Ajax veel geld betaald voor een bankzitter. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 21:48 schreef NatjosFC het volgende:[..] er zijn behalve Reis niet veel spitsen van dat niveau die we transfervrij kunnen oppikken want ik denk niet dat Ajax veel geld betaald voor een bankzitter. Reis en niveau???? Pfffffffffffff zeker bij de kalklijntjes??? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: er staat dat ze op zoek zijn naar een pinchhitter. en er staat dat ze op zoek zijn naar een spits die direct inzetbaar is.
wat maakt het uit. beste spits voor Ajax die ook nog 'redelijk betaalbaar' is. lijkt mij Luuk de Jong. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Nogmaals ik vind Malki wel een goede! En betaalbaar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 21:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] er staat dat ze op zoek zijn naar een pinchhitter. en er staat dat ze op zoek zijn naar een spits die direct inzetbaar is. wat maakt het uit. beste spits voor Ajax die ook nog 'redelijk betaalbaar' is. lijkt mij Luuk de Jong. redelijk betaalbaar ???? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: is niet echt iemand die met zijn rug naar de goal kan spelen. is wel een pinchhitter, |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die is wel betaalbaar....maar heeft mij niet echt overtuigd... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ja, als ik er neer had gezet de beste spits die ajax kan krijgen is Luuk de Jong dan kreeg je die grappen van: de beste spits die ajax kan krijgen is Messi en dat soort stomme dingen. maar als nog Luuk de Jong lijkt mij een goede voor Ajax heeft Sigi goede competitie. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Scoort makkelijk sterk en vrij snel. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 15:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat was destijds niet veel....maar zal intussen ongetwijfeld gegroeid zijn ondanks dat hij weg moet bij Werder... Ik weet wel zeker dat hij gegroeid is. Het zou geen verkeerde zet zijn vind ik. Hij beschikt over de nodige ervaring, is tenminste niet zo sloom en houterig als Bulykin en transfervrij ... |
|
|
|