|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Boer zocht vorig jaar naar een type Kluivert...sterk....goed in de korte ruimte...de bal goed vasthoudend...goede kopper....multifunctioneel...hij kwam toen met Sigthorsson...misschien dat hij nog niet helemaal tevreden is....of dat hij bevreest is voor zijn blessuregevoeligheid.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 21:58 schreef Twan het volgende:[..] Ik weet wel zeker dat hij gegroeid is. Het zou geen verkeerde zet zijn vind ik. Hij beschikt over de nodige ervaring, is tenminste niet zo sloom en houterig als Bulykin en transfervrij ... tja, maar ja hoe maak je de Boer duidelijk dat Rosenberg goede keuse is? bel jij de boer ff? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 21:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:De Boer zocht vorig jaar naar een type Kluivert...sterk....goed in de korte ruimte...de bal goed vasthoudend...goede kopper....multifunctioneel...hij kwam toen met Sigthorsson...misschien dat hij nog niet helemaal tevreden is....of dat hij bevreest is voor zijn blessuregevoeligheid.... Bulykin mischien? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Jelle Vossen? Speelt bij Genk en is 23/24 jaar!
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Haha dat ik daar nog niet op was gekomen...van mij hoeft hij niet weg...is goed genoeg als 2e spits...al stond hij bij de Boer op 3 |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
ik zit tedenken aan everton |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Staat wel altijd op de juiste plaats.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja waarom niet eigenlijk.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Haha dat ik daar nog niet op was gekomen...van mij hoeft hij niet weg...is goed genoeg als 2e spits...al stond hij bij de Boer op 3 hij wil zelf ook weg.
S.De Jong 2e spits als Sigi geblesseerd is dan kan je Schone in passen op het middenveld. al ben ik beneiwd hoe de Boer het middenveld invult.
basis middenveld lijkt mij: Eriksen De Jong Anita
heb je Janssen en Schone op de bank, zo heb je wel een brede selectie. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: staat altijd Linksbuiten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 21:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:De Boer zocht vorig jaar naar een type Kluivert...sterk....goed in de korte ruimte...de bal goed vasthoudend...goede kopper....multifunctioneel...hij kwam toen met Sigthorsson...misschien dat hij nog niet helemaal tevreden is....of dat hij bevreest is voor zijn blessuregevoeligheid.... Denk dat ie rekening houd met een zwaar en lang seizoen! Ik zet ook niet al mijn geld op Sig! Echt wel een sterke spits maar blijft hij fit? Nog zo een spits achter de hand hebben met al die wedstrijden is geen overbodige luxe! Siem 2de nee! Bully denk toch niet wat hij zoekt heeft ook niet echt een kans gehad.... |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
nou dat een aantal van jullie vossen van genk noemt zijn club genk speelt vanavond tegen club brugge die vossen heb wel de 1-0 gemaakt laat maat komen die jongen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Inderdaad en volgens mij best wel een goede (trap)techniek! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:13 schreef f-side het volgende:nou dat een aantal van jullie vossen van genk noemt zijn club genk speelt vanavond tegen club brugge die vossen heb wel de 1-0 gemaakt laat maat komen die jongen denk je dat die jongen een basisplaats gaat verruilen voor een plaats op de bank? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:13 schreef f-side het volgende:nou dat een aantal van jullie vossen van genk noemt zijn club genk speelt vanavond tegen club brugge die vossen heb wel de 1-0 gemaakt laat maat komen die jongen Omdat ie scoort moet ie komen??? Pleuris man, laat falcao dan ook maar komen!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:18 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Omdat ie scoort moet ie komen??? Pleuris man, laat falcao dan ook maar komen!! betaal jij? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Geef Castillion gwn de kans |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: haha, das echt een lachertje. dan kun je nog beter ten Voorde halen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Kan jij ook terug lezen drie sterren..... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: Nee sorry jongens wie moeten we dan halen ik weet het serieus niet?
Hou gewoon bulykin |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:28 schreef ThreeStars het volgende:[..] Nee sorry jongens wie moeten we dan halen ik weet het serieus niet? Hou gewoon bulykin als Frankie ut maar weet. is er niet nog z'n type als van Wolfswinkel ergens, die ook jong naar het buitenland is gegaan? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:30 schreef NatjosFC het volgende:[..] als Frankie ut maar weet. is er niet nog z'n type als van Wolfswinkel ergens, die ook jong naar het buitenland is gegaan? Hij hoeft idd niet uit de nederlandse competitie te komen..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: zat net te denken.. Lens? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: weet niet of hij goed genoeg is in de kleine ruimte. maar lijkt me wel een goede ja. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 12:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:Zal wel te prijzig zijn maar... Jeremain Lens...een geboren Amsterdammer...die heeft het bij PSV niet zo naar de zin...kan eventueel ook op de flank maar doet het bij PSV beter als spits...weliswaar door Ajax weggstuurd met Amrabat en Elia maar dat mag de pret niet drukken...Ajax is de laatste tijd toch bezig om oudstrijders weer binnen te halen...Boerrigter...Aisattie en misschien straks Narsingh.. Lens had ik al eerder aangeven...lijkt me 1 van de betere |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: tja, lijkt me wel duur idd. zal ook wel 6 miljoen kosten. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Waar ik persoonlijk van onder de indruk was is Pantelic |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:39 schreef NatjosFC het volgende:[..] weet niet of hij goed genoeg is in de kleine ruimte. maar lijkt me wel een goede ja. Hij heeft karakter en is ijskoud...wordt ook niet zo snel op zij gezet....scoorde volgens mij in de Arena nog tegen Ajax....of was het een assist ? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij heeft karakter en is ijskoud...wordt ook niet zo snel op zij gezet....scoorde volgens mij in de Arena nog tegen Ajax....of was het een assist ? assist. 2x duplan :( |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat dan weer wel.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Juist nu weet ik het weer.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: demouge lijkt me in dat geval wel goede optie.
maar, als Ajax geen 2e spits haalt dan heeft het behalve de Jong niks achter de hand en dat lijkt me niet handig met Champions leauge |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:47 schreef NatjosFC het volgende:[..] demouge lijkt me in dat geval wel goede optie. maar, als Ajax geen 2e spits haalt dan heeft het behalve de Jong niks achter de hand en dat lijkt me niet handig met Champions leauge Dat is ook de reden naast dat Sigtorsson blessuregevoelig is dat Ajax op zoek is naar een topspits want die mag je zo wel noemen....want als hij de stand-inn voor Sigthorsson moet worden moet hij al beter zijn dan Bulykin maar ook als De Jong....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bony in een Ajaxshirt ??? |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Naar mijn idee is pantelic de ideale oplossing. Heeft al bewezen dat die het kan en dat hij andere veel beter kan laten voetballen en volgens mij transfer vrij |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Rosenberg is wel een optie maar zal ook te duur zijn.Frankie sterkte. Ik denk aan Everton-Armenteros-Demouge-Nemeth. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 23:08 schreef nora het volgende:Rosenberg is wel een optie maar zal ook te duur zijn.Frankie sterkte. Ik denk aan Everton-Armenteros-Demouge-Nemeth. Zijn wel aardige namen maar....er is nog zoveel aan voetballers buiten onze grenzen...of is de Boer een boer en gaat hij niet met buitenlanders in de slag ? Taalbarriere... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: sorry jack maar malki heeft jou niet overtuigd? En dan kom je met demouge?? Haal dan nog liever bjorn vlemmix terug naar nederland! Die is 7 jaar jonger ongelukkig en zelfde type speler |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
emile heskey? is transfervrij |
|
|
|
|
RoyvA
|
|
|
De Boer wil een extra spits die er meteen staat als het nodig is. Dat lijkt mij dus een ervaren spits die het niet erg vindt om op de bank te zitten. Iemand aan het eind van zijn carriere dus.
Vond Pantelic het inderdaad erg goed doen in de Arena.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2012 door RoyvA -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 23:08 schreef nora het volgende:Rosenberg is wel een optie maar zal ook te duur zijn.Frankie sterkte. Ik denk aan Everton-Armenteros-Demouge-Nemeth. Rosenberg is tranfservrij. Nemeth is niet een speler die met zijn rug naar de goal speelt. Armenteros het zelfde en Everton is een Linksbuiten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: whahaa. die kan er echt HEE-LEE-MAALL niks van. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nou dat is niet helemaal waar......hahahahaha
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou Van Beek wil Benschop kwijt dus zal niet duur zijn. |
|
|
|
|
leondogger
|
|
|
wat ajax moet halen; narsingh, poulsen/butner, geen linksbuiten want je hebt boerrigter gewoon? ook geen spits want je kunt mooi kijken als castillion goed draait in een goed team en anders iemand uit eigen jeugd. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
fredy montero fantastische spits van seattle sounders de klasse druipt ervan af |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:37 schreef AFC M&M het volgende:fredy montero fantastische spits van seattle sounders de klasse druipt ervan af Het filmpje ziet er in ieder geval goed uit....maar waarschijnlijk zagen de filmpjes van Dario er ook goed uit....snap je ? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 21:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het filmpje ziet er in ieder geval goed uit....maar waarschijnlijk zagen de filmpjes van Dario er ook goed uit....snap je ? Snap ik, maar bewijst al drie seizoenen dat hij de beste speler uit de mls is, geweldige techniek |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 21:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het filmpje ziet er in ieder geval goed uit....maar waarschijnlijk zagen de filmpjes van Dario er ook goed uit....snap je ? Snap ik, maar bewijst al drie seizoenen dat hij de beste speler uit de mls is, geweldige techniek |
|
|
|