BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reserve spits.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 11 mei 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:02 schreef nora het volgende:
Nou Van Beek wil Benschop kwijt dus zal niet duur zijn.
....BENSCHOP!!!...dat is 'em...die is nu een op een uitwisselbaar met Sigthorsson vind ik...een goeie Nora...halen die Charlison Benschop AJAX.....is betaalbaar
(excuse me for capslock on)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 11 mei 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 21:34 schreef AFC M&M het volgende:

[..]

Snap ik, maar bewijst al drie seizoenen dat hij de beste speler uit de mls is, geweldige techniek
Maar is hij betaalbaar ?? en wilt hij naar Ajax ??
AFC M&M
 AFC M&M - zaterdag 12 mei 2012 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 21:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar is hij betaalbaar ?? en wilt hij naar Ajax ??
Hij wil zeker, hij zei in een interview dat suarez zijn voorbeeld is en ook graag via ajax die stap naar de Europese top maakt.

De prijs ligt rond de 4 a 4,5 miljoen euro!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 mei 2012 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 08:46 schreef AFC M&M het volgende:

[..]

Hij wil zeker, hij zei in een interview dat suarez zijn voorbeeld is en ook graag via ajax die stap naar de Europese top maakt.

De prijs ligt rond de 4 a 4,5 miljoen euro!
Doe jij de Boer bellen of mailen...of is hij al op de hoogte ??
nora
 nora - zaterdag 12 mei 2012 - 09:59   quote  deeplink  
Ik vind het nog een betere spits als Alditore.Ik bel Frankie even
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 22:05 schreef Hummel10 het volgende:
Jelle Vossen? Speelt bij Genk en is 23/24 jaar!
[ filmpje ]
hahaha is een topgozertje man. niet haalbaar gap. staat de halve premier league en bundesliga voor in de rij. mooi om hem te zien spelen met kevin de bruyne en benteke.alle goals die vossen en benteke maken is zon beetje op aangeven van de bruyn hahahah
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 22:08 schreef f-side het volgende:
ik zit tedenken aan everton
heb ik ook al eens geroepen. best een goede spits. snap er al helemaal niets van dat hij nog in almelo speelt
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 22:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

staat altijd Linksbuiten.
kan ook in de spits gap. heeft tie al heel vaak gespeeld
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 22:21 schreef ThreeStars het volgende:
Geef Castillion gwn de kans
bij rkc bakt tie er al niets van......
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 22:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Frank Demouge ?
hahaha ja brabo. kan alles met zn hoofd. als het over zn voeten gehad denk ik dat hij 2 linkse heeft. op voetbalgebied een groot drama. als kopper een toppertje
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 23:04 schreef swennos het volgende:
Naar mijn idee is pantelic de ideale oplossing.
Heeft al bewezen dat die het kan en dat hij andere veel beter kan laten voetballen en volgens mij transfer vrij
pantelic was prima.maar die gozer wilde een contract voor 3 jaar terwijl die uit me hoofd al 31 was. nu is tie 33.
niet nodig, veel te oud. ander kan e gewoon bulykin houden
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 16:44 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Rosenberg is tranfservrij.
Nemeth is niet een speler die met zijn rug naar de goal speelt.
Armenteros het zelfde
en Everton is een Linksbuiten.
everton is geen linksbuiten alleen speelt er momenteel. jongen kan handig in de spits. sowiezo moet je als ajax spits multifunctioneel zijn
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 08:27 schreef ajaxfan lol het volgende:
emile heskey? is transfervrij
als jij even 3 miljoen bij legt voor zn salaris!!!
trouwens zo goed is die niet meer
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

....BENSCHOP!!!...dat is 'em...die is nu een op een uitwisselbaar met Sigthorsson vind ik...een goeie Nora...halen die Charlison Benschop AJAX.....is betaalbaar
(excuse me for capslock on)
nou brabo, we zijn het nu niet eens een keer. vind het geen ajax spits waardig. sowiezo bulykin speelde heel weinig. maar scoorde altijd
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 mei 2012 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 10:12 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

nou brabo, we zijn het nu niet eens een keer. vind het geen ajax spits waardig. sowiezo bulykin speelde heel weinig. maar scoorde altijd
Daar heb je helemaal gelijk...ik zou Bully ook niet weg doen...neemt niet weg dat Benschop atletisch is.... alleen komt hij net als Bulykin te kort in de kleine ruimte....maar als stand -inn is het een goedkope optie....
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/42192/verbeek-een-van-onze-drie-spitsen-moet-vertrekken/
Alleen de Boer wilt iemand die hij een op een moet kunnen uitwisselen met Sigthorsson...nu dan moeten we toch verder zoeken....want hij moet dan op zijn minst beter zijn dan Bulykin......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 mei 2012 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 10:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hahaha is een topgozertje man. niet haalbaar gap. staat de halve premier league en bundesliga voor in de rij. mooi om hem te zien spelen met kevin de bruyne en benteke.alle goals die vossen en benteke maken is zon beetje op aangeven van de bruyn hahahah
Juist die kevin de Bruyne is een topper...heb vorig jaar al aangegeven dat Ajax die moest kopen...speelt nu in dienst van Chelsea die hem in de winterstop binnen haalde...hij laat anderen beter voetballen....
Als voorbeeld Narsingh heeft er voor gezorgd dat Dost topscoorder is geworden...Narsingh is de assistkoning...speelt die bij ons dan wordt onze spits onafhankelijk wie...ook topscoorder van de eredivisie...Narsingh vind ik beter dan Sulejmani...de voorzetten van Narsingh komen op maat aan...moet zeggen dat Sulejmani beter is geworden onder de Boer maar kan beter....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door Jack Huntelaar --
thebornwriter
 thebornwriter - zaterdag 12 mei 2012 - 11:32   quote  deeplink  
Waarom hoor ik niemand over Tim Matavz? Volgens mij mag hij weg bij PSV...
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 11:32 schreef thebornwriter het volgende:
een overstap van psv naar ajax zal niet snel gebeuren. daarintegen moet je matavz of sigi op de bank zetten. zonde. matavz is een prima spits. loopt alleen met buitenspelers die constant naar binnen komen en de ruimte waar matavz moet lopen gaan hun in! daarom speelt matavz daar voor lul!
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 11:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk...ik zou Bully ook niet weg doen...neemt niet weg dat Benschop atletisch is.... alleen komt hij net als Bulykin te kort in de kleine ruimte....maar als stand -inn is het een goedkope optie....
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/42192/verbeek-een-van-onze-drie-spitsen-moet-vertrekken/
Alleen de Boer wilt iemand die hij een op een moet kunnen uitwisselen met Sigthorsson...nu dan moeten we toch verder zoeken....want hij moet dan op zijn minst beter zijn dan Bulykin......
benschop is inderdaad athletisch, maar scoort bijzonder weinig!
als bulykin erin kwam weet je gewoon geef hem een kans en hij zit erin. dan gevoel heb ik bij benschop niet echt
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 11:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist die kevin de Bruyne is een topper...heb vorig jaar al aangegeven dat Ajax die moest kopen...speelt nu in dienst van Chelsea die hem in de winterstop binnen haalde...hij laat anderen beter voetballen....
Als voorbeeld Narsingh heeft er voor gezorgd dat Dost topscoorder is geworden...Narsingh is de assistkoning...speelt die bij ons dan wordt onze spits onafhankelijk wie...ook topscoorder van de eredivisie...Narsingh vind ik beter dan Sulejmani...de voorzetten van Narsingh komen op maat aan...moet zeggen dat Sulejmani beter is geworden onder de Boer maar kan beter....
gezien de clubs die kevin de bruyne wilden hebben hadden wij geen kans gehad. heerlijke voetballer. een spits is afhankelijk van de bediening van zijn medespelers inderdaad. van mij mag narsng komen, is er nog nieuws over geweest deze week???

die andere spits van genk, benteke vind ik ook wel een goede. voor vossen is heel veel interesse. vind die akpala van brugge ook niet mis
Loetje
 Loetje - zondag 13 mei 2012 - 15:21   quote  deeplink  
ik heb lang zitten denken over een reserve spits. lang heb ik er geen antwoord op gehad. maar die gary hooper van celtic lijkt me een hele aardige. scoort al 2 seizoenen meer goals dan het aantal gespeelde wedstrijden. dit seizoen scoort tie 24 goals in 15 wedstrijden. daarbij heeft hij in britse lagere klasses gespeelt. competitie waar het vaak om fysiek voetbal gaat en altijd rond de 20 goals. dan ben je wel iemand als stormram. dan kun je wel wat. bovendien is tie 24 jaar geloof ik!
Loetje
 Loetje - zondag 13 mei 2012 - 15:30   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=66873&typeofpage=84137

dit zijn de statistieken van hooper. daarbij moet je bij het laatste seizoen waar 14 wedstrijden en 19 goals staan, 1 wedstrijd erbij rekenen en 5 goals die die vandaag scoorde! kom je op 15 wedstrijden en 24 goals uit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 mei 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 11:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

gezien de clubs die kevin de bruyne wilden hebben hadden wij geen kans gehad. heerlijke voetballer. een spits is afhankelijk van de bediening van zijn medespelers inderdaad. van mij mag narsng komen, is er nog nieuws over geweest deze week???

die andere spits van genk, benteke vind ik ook wel een goede. voor vossen is heel veel interesse. vind die akpala van brugge ook niet mis
Ik ken de belgische competitie niet zo...wordt wel nieuwsgierig nu...nog bedankt voor je informatie Luis...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 mei 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 15:30 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=66873&typeofpage=84137

dit zijn de statistieken van hooper. daarbij moet je bij het laatste seizoen waar 14 wedstrijden en 19 goals staan, 1 wedstrijd erbij rekenen en 5 goals die die vandaag scoorde! kom je op 15 wedstrijden en 24 goals uit
Dat is niet misselijk...heb net wat goals gezien op youtube...ze gaan er in als zoete broodjes....dek niet dat zo'n speler naar Nederland afreist....ik begin nu toch wel een beetje benieuwd te raken naar het lijstje van de Boer....
RoyvA
 RoyvA - maandag 14 mei 2012 - 16:26   quote  deeplink  
Alexander Frei van Basel. Is zeer ervaren en heeft altijd goede statistieken. Is volgens mij na dit seizoen transfervrij.
nora
 nora - maandag 14 mei 2012 - 18:13   quote  deeplink  
Frei wordt in July 33 en wil hij nog als reservespits op de bank zitten volgens mij zit hij al 15 jaar bij het zwitsersteam ?
MBB
 MBB - maandag 14 mei 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Ik vind het jammer dat Boere weg is gegaan. Ik had hem een kans gegeven...
Eide
 Eide - maandag 14 mei 2012 - 19:10   quote  deeplink  
Vanuit de jeugd lijkt het toch echt wachten te zijn of Menig zich ontwikkeld tot een Ajax 1 waardig spits. Dus moet Ajax naar buiten kijken.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 14 mei 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 11:32 schreef thebornwriter het volgende:
psv betaalde 7 miljoen voor Matavz en nu heeft hij nog een contract van 4 of 3 jaar ofzo daar willen ze echt geen verlies op maken,
dan zou ik eerder Lens halen die is 5 miljoen ofzo.

maar volgens mij zei iemand Demouge, en dat lijkt me wel een goede pinchhitter en kan denk ik ook redelijk uit de voeten in het 'Ajax-Systeem'.

de beste optie lijkt me nog Bony, ben benieuwd naar zijn prijskaartje.
baco74
 baco74 - dinsdag 15 mei 2012 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

psv betaalde 7 miljoen voor Matavz en nu heeft hij nog een contract van 4 of 3 jaar ofzo daar willen ze echt geen verlies op maken,
dan zou ik eerder Lens halen die is 5 miljoen ofzo.

maar volgens mij zei iemand Demouge, en dat lijkt me wel een goede pinchhitter en kan denk ik ook redelijk uit de voeten in het 'Ajax-Systeem'.

de beste optie lijkt me nog Bony, ben benieuwd naar zijn prijskaartje.
Is volgens mij niet zo duur hoor:

33y3z3r.jpg

Hèhè.....
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 15 mei 2012 - 07:48   quote  deeplink  
Hah, moet wel lachen om die namen die telkens voorbij komen. (no offense btw)

3/4 is niet Ajax-waardig
1/4 is simpelweg te duur, laat staan Ajax waardig.

De vraag is echter, wie heeft de Boer in gedachte? Ik heb hem nog niet op een naam kunnen betrappen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door Booya4Afca --
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 15 mei 2012 - 09:18   quote  deeplink  
nicklas bendtner
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 15 mei 2012 - 12:18   quote  deeplink  
Rick ten Voorde vind ik wel een sterke spits met potentie!
nora
 nora - dinsdag 15 mei 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 07:48 schreef Booya4Afca het volgende:
Hah, moet wel lachen om die namen die telkens voorbij komen. (no offense btw)

3/4 is niet Ajax-waardig
1/4 is simpelweg te duur, laat staan Ajax waardig.

De vraag is echter, wie heeft de Boer in gedachte? Ik heb hem nog niet op een naam kunnen betrappen.
He Booya het gaat over een reservespits en welke heb jij dan in gedachten die wel Ajax waardig zijn en betaalbaar is ???
Jongens als Demouge en Everton zijn natuurlijk geen toppers maar kunnen wel scoren dus in het laatste kwartier of een enkele wedstrijd kan je geen wereldtop voor kopen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 15 mei 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 09:18 schreef duidelijkheid het volgende:
nicklas bendtner
Ruilen voor Vertonghen en dan moet Arsenal nog een zak met geld er bij geven.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 15 mei 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:18 schreef AFCAMylife het volgende:
Rick ten Voorde vind ik wel een sterke spits met potentie!
is niet direct uitwisselbaar met Sigi, maar word een goede dat kan je zien.
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 15 mei 2012 - 20:22   quote  deeplink  
Ik vind nicklas echt een interessante optie. Is bij arsenal niet echt meer welkom en heeft genoeg ervaring.
JOOD
 JOOD - dinsdag 15 mei 2012 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 20:22 schreef duidelijkheid het volgende:
Ik vind nicklas echt een interessante optie. Is bij arsenal niet echt meer welkom en heeft genoeg ervaring.
Is al een aantal jaren, maar van zo'n speler moet het van hemzelf afkomen. Hij moet zich willen bewijzen in een kleinere competitie. Hij krijgt gegarandeert meerdere aanbiedingen uit quatar en rusland bijvoorbeeld. Maar hij moet zelf zeggen: Ik ga iedereen bij Arsenal laten zien dat ik het wel kan!!
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 15 mei 2012 - 20:42   quote  deeplink  
Ik zie hem ook al jaren als een geweldig talent. En deens hahaha Maar ik denk dat hij bij ajax zichzelf weer in de kijker kan spelen en het zal een geweldige concurrent zijn voor sigi. We spelen wel CL en dat is toch ook wel van enige waarde voor een speler lijkt mij.
nora
 nora - dinsdag 15 mei 2012 - 21:24   quote  deeplink  
Zou een goede spits kunnen zijn maar zal wel teveel salaris vragen
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 15 mei 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Nou ik denk dat hij rond hetzelfde salaris zit als bijv. pantelic... Hij heeft hier de kans om met teamgenoten van zijn nationaal elftal te voetballen en CL. Alleen is het van belang om hem te benaderen voor het EK want ik denk dat hij zich wel weer bij een andere PL club in de kijker speelt. Sunderland waar hij dit seizoen voetbalde is ook niet echt een subtopper.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 mei 2012 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 22:07 schreef duidelijkheid het volgende:
Nou ik denk dat hij rond hetzelfde salaris zit als bijv. pantelic... Hij heeft hier de kans om met teamgenoten van zijn nationaal elftal te voetballen en CL. Alleen is het van belang om hem te benaderen voor het EK want ik denk dat hij zich wel weer bij een andere PL club in de kijker speelt. Sunderland waar hij dit seizoen voetbalde is ook niet echt een subtopper.
hij heeft bij Arsenal niet altijd de kans gekregen, maar dit jaar bij Sunderland laten zien toch echt wel te kunnen voetballen, die gozer zal echt niet naar Nederland willen, dan gaat hij eerder naar een andere Premier league club.
nora
 nora - woensdag 16 mei 2012 - 17:04   quote  deeplink  
Nou misschien wil hij ook wel is een keer CL spelen,dan is Ajax zo gek nog niet.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 mei 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 17:04 schreef nora het volgende:
Nou misschien wil hij ook wel is een keer CL spelen,dan is Ajax zo gek nog niet.
denk niet dat hij bij Ajax op de gaat zitten, hij kan ook bij Arsenal en andere topclubs op de bank zitten..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 mei 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 17:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

denk niet dat hij bij Ajax op de gaat zitten, hij kan ook bij Arsenal en andere topclubs op de bank zitten..
Zegt de Boer dat de nieuwe aanwinst op de bank moet zitten ? Dat zullen ze onderling moeten uitvechten....misschien is de nieuwe aanwinst wel beter als Sigthorsson....de Boer wilt misschien wel dat ze gaan concureren....om het beste uit iemand te halen....
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 mei 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 22:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zegt de Boer dat de nieuwe aanwinst op de bank moet zitten ? Dat zullen ze onderling moeten uitvechten....misschien is de nieuwe aanwinst wel beter als Sigthorsson....de Boer wilt misschien wel dat ze gaan concureren....om het beste uit iemand te halen....
vind het zonde om dan een nieuwe spits te halen voor de basiself,
dan lijkt het net of Ajax niet weet hoe groot talent Sigi is.

Sigi als hij er blessurevrij doorkomt schopt hij er sowieso 20 in.
de Jong als 2e spits bevalt me prima, zeker als we dan Schone en Janssen achter de hand hebben op het middenveld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 mei 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 22:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

vind het zonde om dan een nieuwe spits te halen voor de basiself,
dan lijkt het net of Ajax niet weet hoe groot talent Sigi is.

Sigi als hij er blessurevrij doorkomt schopt hij er sowieso 20 in.
de Jong als 2e spits bevalt me prima, zeker als we dan Schone en Janssen achter de hand hebben op het middenveld.
Je zegt het zelf al heel goed "Sigi als hij blessurevrij doorkomt".....
Nogmaals....Vorig seizoen hebben we zelfs met 4 verschillende spitsen moeten voetballen vanwege blessures....hij vindt dat Siem een middenvelder is...Siem zelf wilt ook het liefst op het middenveld voetballen....alleen in uiterste nood zet de Boer hem dus terug in de spits....hij wilt een spits die er gelijk staat.....Bulykin en lodeiro kunnen vertrekken....hoop dat het nu een beetje doordringt....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - donderdag 17 mei 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 21:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is niet misselijk...heb net wat goals gezien op youtube...ze gaan er in als zoete broodjes....dek niet dat zo'n speler naar Nederland afreist....ik begin nu toch wel een beetje benieuwd te raken naar het lijstje van de Boer....
is een toppertje gap
bullseye
 bullseye - donderdag 17 mei 2012 - 21:12   quote  deeplink  
ik zeg meschien iets gek maar Michael Owen is tranfer vrij en neemt wel genoegen als 2de spit bij een champions ligue ploeg denk ik
er zijn natuurlijk altijd beteren spitsen maar die komen niet op de bank ziten bij ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 mei 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 20:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

is een toppertje gap
Dat is zeker...maar ik gel;oof nooit dat de Boer buiten de nederlandse grenzen gaat kijken...
Bony ? die kloothommel scoort vandaag weer in Waalwijk.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reserve spits.

0.0145001