BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reserve spits.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 mei 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 21:12 schreef bullseye het volgende:
ik zeg meschien iets gek maar Michael Owen is tranfer vrij en neemt wel genoegen als 2de spit bij een champions ligue ploeg denk ik
er zijn natuurlijk altijd beteren spitsen maar die komen niet op de bank ziten bij ajax
geloof je het zelf ? ik denk van niet....
Maar wie zegt dat die nieuwe op de bank komt....de nieuwe aanwinst kan het toch onderling uitvechten met Sigi.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door Jack Huntelaar --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 mei 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is zeker...maar ik gel;oof nooit dat de Boer buiten de nederlandse grenzen gaat kijken...
Bony ? die kloothommel scoort vandaag weer in Waalwijk.....
Hey sjakie......kom eens het cafe in ouwe.......beetje slap lullen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 mei 2012 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 22:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey sjakie......kom eens het cafe in ouwe.......beetje slap lullen
Ik kom nog een keer 't cafe in om eens lekker slap te ouwehoeren maatje....alleen vanavond niet helaas...vandaag aan het klussen geweest dus wou ik nu mijn nest induiken....
maar goed bedankt voor de uitnodiging...komt goed gap....
Loetje
 Loetje - donderdag 17 mei 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is zeker...maar ik gel;oof nooit dat de Boer buiten de nederlandse grenzen gaat kijken...
Bony ? die kloothommel scoort vandaag weer in Waalwijk.....
pff kan niet slapen, denk ff posten op brabotje. in die bony heeft vitesse 6miljoen geivesteerd. jongen doet het prima. is sterk. maar vind hem ten eerste te goed voor een 2de spits en denk dat tie wel rond de 10 miljoen gaat kosten
Loetje
 Loetje - donderdag 17 mei 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 21:12 schreef bullseye het volgende:
ik zeg meschien iets gek maar Michael Owen is tranfer vrij en neemt wel genoegen als 2de spit bij een champions ligue ploeg denk ik
er zijn natuurlijk altijd beteren spitsen maar die komen niet op de bank ziten bij ajax
voetbalhumor. ten eerste kan die niks meer!ten 2de die gozers verlangen een salaris wat geen enkele club in NL betalen kan en daarnaast zie ik hem eerder naar dubai of amerika gaan om ff te cashen
bullseye
 bullseye - donderdag 17 mei 2012 - 23:14   quote  deeplink  
Er zijn er alleen wijnig die dat kunnen met Sigi in de Eredivisie. en die zijn allemaal te duur kunnen ze beter die Mexicaanse spits montero halen die in de vs speelt. heb hem wel eens wedstrijden zien spellen op tv kan zo mee met de beste spitse van de Eredivisie alleen het is een heel andere tiepe spits dan Sigi veel meer op techniek inplaats van op kracht of ze moeten een oude spits halen die nog een of twee jaartjes komt en dan wachten op De jeugd. Maar het zal denk ik uit het buitenland moeten komen. De niet zo duuren spitsen in de Eredivisie zijn gewoon te slecht voor Ajax. Vind het trouwens ook jammer van de media toen de Boer zij dat hij een tweede spits wou er niet op in ging van welke spitse ze op het oog hadden want hij zegt wel altijd welke spellers hij wil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door bullseye --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 19:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al heel goed "Sigi als hij blessurevrij doorkomt".....
Nogmaals....Vorig seizoen hebben we zelfs met 4 verschillende spitsen moeten voetballen vanwege blessures....hij vindt dat Siem een middenvelder is...Siem zelf wilt ook het liefst op het middenveld voetballen....alleen in uiterste nood zet de Boer hem dus terug in de spits....hij wilt een spits die er gelijk staat.....Bulykin en lodeiro kunnen vertrekken....hoop dat het nu een beetje doordringt....
de Jong speelt dan vaak genoeg op het middenveld en als Sigi dan geblesseerd is kan Siem in de spits, Siem doet het daar prima. al is het dan een middenvelder maakt niet uit want waarom geld uitgeven als je hem al in huis hebt.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 23:14 schreef bullseye het volgende:
Er zijn er alleen wijnig die dat kunnen met Sigi in de Eredivisie. en die zijn allemaal te duur kunnen ze beter die Mexicaanse spits montero halen die in de vs speelt. heb hem wel eens wedstrijden zien spellen op tv kan zo mee met de beste spitse van de Eredivisie alleen het is een heel andere tiepe spits dan Sigi veel meer op techniek inplaats van op kracht of ze moeten een oude spits halen die nog een of twee jaartjes komt en dan wachten op De jeugd. Maar het zal denk ik uit het buitenland moeten komen. De niet zo duuren spitsen in de Eredivisie zijn gewoon te slecht voor Ajax. Vind het trouwens ook jammer van de media toen de Boer zij dat hij een tweede spits wou er niet op in ging van welke spitse ze op het oog hadden want hij zegt wel altijd welke spellers hij wil.
Ruud van Nistelrooy?:P
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 23:14 schreef bullseye het volgende:
weet je wat ik nou van niemand begrijp hier.... vrijwel iedereen praat over een kaliber spitsen dat als je die koopt ze in de basis moet zetten. ajax wil een 2de spits. sigi is een zeer fexibele speler die enorm veel kan. die zal ook onze eerste spits worden. denk gewoon aan een redelijke spits. bulykin deed het prima daar. had ajax niet weg moeten doen. misschien is die everton of armenteros iets. en zoals ik al zei: gary hooper!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door Loetje --
Twan
 Twan - vrijdag 18 mei 2012 - 11:31   quote  deeplink  
Misschien is Michael Owen wel wat voor Ajax als reserve spits? Weliswaar 32 jaar maar heeft veel ervaring en zal ook wel graag CL willen spelen. Qua salaris ook nog wel te doen want bij ManUtd was zijn contract ook niet bijster hoog ...
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:31 schreef Twan het volgende:
Misschien is Michael Owen wel wat voor Ajax als reserve spits? Weliswaar 32 jaar maar heeft veel ervaring en zal ook wel graag CL willen spelen. Qua salaris ook nog wel te doen want bij ManUtd was zijn contract ook niet bijster hoog ...
weer zo iemand. die komt niet naar ajax en kan er helemaal niks meer van
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 18 mei 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Hahaha Micheal Owen hahahahahaha wat een grap joh!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 12:53 schreef AFCA MARCO het volgende:
Hahaha Micheal Owen hahahahahaha wat een grap joh!
juist. die gozer zal eerder zn carriere afbouwen in amerika of in die oliestaten. die kan vee meer verdienden dan een miljoen bij ajax
bullseye
 bullseye - vrijdag 18 mei 2012 - 13:34   quote  deeplink  
alleen een jonge spits zal nooit zijn komst maken bij ajax om te hopen op speel tijd als sigi niet speelt. daar moet je bij groten clubs voor zijn die veel meer betaalen. en everton is te slecht
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 13:34 schreef bullseye het volgende:
alleen een jonge spits zal nooit zijn komst maken bij ajax om te hopen op speel tijd als sigi niet speelt. daar moet je bij groten clubs voor zijn die veel meer betaalen. en everton is te slecht
gaat om een 2de spits niet om een eerste gozer! everton scoort nogal wat bij heracles. voor een 2de spits is tie prima
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 13:34 schreef bullseye het volgende:
HELEMAAL MEE EENS DAT EVERTON TE SLECHT IS!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 14:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

HELEMAAL MEE EENS DAT EVERTON TE SLECHT IS!
last van een capslock ziekte?
we hebben het over een 2de spits! niet over een eerste. al die spitsen die jullie opnoemen die komen nooit of kosten miljoenen! pffffff
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 15:10 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

last van een capslock ziekte?
we hebben het over een 2de spits! niet over een eerste. al die spitsen die jullie opnoemen die komen nooit of kosten miljoenen! pffffff
nee, iedereen noemt Everton maar die is nooit goed genoeg voor Ajax.

daarbij wil Frank een spits die ongeveer gelijkwaardig is aan Sigi zodat ze kunnen concureren.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 14:20 schreef Guyt het volgende:

[..]

Bony??? Aub niet geen gezicht in ons mooie AJAX shirt.
doe is ff normaal ofzo.... trouwens die gozer koste vitesse 6 miljoen. zal nu het dubbele zijn. als je die koopt moet tie in de basis. sigi is eerste spits
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 15:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nee, iedereen noemt Everton maar die is nooit goed genoeg voor Ajax.

daarbij wil Frank een spits die ongeveer gelijkwaardig is aan Sigi zodat ze kunnen concureren.
was bulykin ook niet. je roept van alles maar steeds zit je er weer naast! everton is een prima 2DE spits. een 2de spits moet een goedkope spits zijn. jullie noemen allemaal spelers van 10 miljoen op!
bullseye
 bullseye - vrijdag 18 mei 2012 - 15:33   quote  deeplink  
lol everton doet het aardig bij heracles. maar hij speelt zat westrijden slecht en dat valt niet op omdat er altijd wel iemand anders ook slecht speelt bij heracles.
+ hoe vaak zie je hem goed spelen tegen top 3 eredivisie. dan zou hij het ook wel slecht doen in europa dus zinloose 2de spits kan je hem better niet halen. even de stats 11 Goals in 40 westrijden nee top speler hoor!!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 15:33 schreef bullseye het volgende:
lol everton doet het aardig bij heracles. maar hij speelt zat westrijden slecht en dat valt niet op omdat er altijd wel iemand anders ook slecht speelt bij heracles.
+ hoe vaak zie je hem goed spelen tegen top 3 eredivisie. dan zou hij het ook wel slecht doen in europa dus zinloose 2de spits kan je hem better niet halen. even de stats 11 Goals in 40 westrijden nee top speler hoor!!
de beste wedstrijd van Everton waren dit seizoen tegen VVV toen het 7-0 werd en tegen Twente speelde hij absoluut top. maar tegen PSV was hij ook niet verkeerd.

de rest heeft hij niet echt opvallend gespeeld.

maar ik denk dat geen een speler van Heracles een direct versterking is.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 15:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

de beste wedstrijd van Everton waren dit seizoen tegen VVV toen het 7-0 werd en tegen Twente speelde hij absoluut top. maar tegen PSV was hij ook niet verkeerd.

de rest heeft hij niet echt opvallend gespeeld.

maar ik denk dat geen een speler van Heracles een direct versterking is.
haha dat riepen ze met boerrigter van rkc ook. kwam uit jupiler league. wist gelijk dat hij het ging maken. maar we hebben het over een breedte versterking, weet je wat dat is?
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 15:33 schreef bullseye het volgende:
ik doe niet meer als een suggestie gozer. sowiezo heeft tie vorig en het seizoen daarvoor 15 goals gemaakt. als heracles scoort tegen de grote ploegen scoort hij vaak. heracles had een minder seizoen. dat is anders! je denk te zwart wit
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 15:40 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

haha dat riepen ze met boerrigter van rkc ook. kwam uit jupiler league. wist gelijk dat hij het ging maken. maar we hebben het over een breedte versterking, weet je wat dat is?
het is geen breedte versterking, maar hij moet ongeveer net zo goed zijn als Sigi, of in ieder geval hem redelijk kunnen vervangen.

Everton is een heel ander type dan Sigi, Everton speelt meer op techniek Sigi is sterk.
bullseye
 bullseye - vrijdag 18 mei 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 15:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik doe niet meer als een suggestie gozer. sowiezo heeft tie vorig en het seizoen daarvoor 15 goals gemaakt. als heracles scoort tegen de grote ploegen scoort hij vaak. heracles had een minder seizoen. dat is anders! je denk te zwart wit
als je aan heracles denkt wel :-). na ja wat boeit het me eigeluk het word toch iemand van buiten de eredivisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door bullseye --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:04 schreef bullseye het volgende:

[..]

als je aan heracles denkt wel :-). na ja wat boeit het me eigeluk het word toch iemand van buiten de eredivisie.
ik denk eigenlijk dat er niemand komt.
de Boer heeft nog geen naam laten vallen en het is behoorlijk stil, als er iemand komt zal het wel zijn net voor de competitie of tijdens de competitie in augustus.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 15:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

het is geen breedte versterking, maar hij moet ongeveer net zo goed zijn als Sigi, of in ieder geval hem redelijk kunnen vervangen.

Everton is een heel ander type dan Sigi, Everton speelt meer op techniek Sigi is sterk.
bulykin he, vergelijk die met sigthorsson en kom dan nog een terug met die post! een 2de spits is vrijwel nooit zo goed als de eerste. en anders krijg je gezeik omdat er een goede spits op de bank zit;)
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:04 schreef bullseye het volgende:

[..]

hahaha leuk dat jij dat al weet;)
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

bulykin he, vergelijk die met sigthorsson en kom dan nog een terug met die post! een 2de spits is vrijwel nooit zo goed als de eerste. en anders krijg je gezeik omdat er een goede spits op de bank zit;)
er zal er toch een op de bank moeten zitten, er moet straks ook een keus worden gemaakt tussen Janssen en de Jong op het middenveld, daar krijg je ook gezeik mee dat er een op de bank zit.

tuurlijk zal de 2e niet zo goed zijn als Sigi, maar hij moet wel het zelfde type zijn, en daar bij een redelijk goede spits.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:43 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

er zal er toch een op de bank moeten zitten, er moet straks ook een keus worden gemaakt tussen Janssen en de Jong op het middenveld, daar krijg je ook gezeik mee dat er een op de bank zit.

tuurlijk zal de 2e niet zo goed zijn als Sigi, maar hij moet wel het zelfde type zijn, en daar bij een redelijk goede spits.
LEZEN!! is bulykin hetzelfde als sigi? ongeveer hetzelfde??? jullie hebben het over bony, owen luuk de jong. zie de meest gekke dingen voorbij komen! Je gaat toch geen spits van 10 miljoen op de bank zetten of wel dan?
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

LEZEN!! is bulykin hetzelfde als sigi? ongeveer hetzelfde??? jullie hebben het over bony, owen luuk de jong. zie de meest gekke dingen voorbij komen! Je gaat toch geen spits van 10 miljoen op de bank zetten of wel dan?
Owen.. nee...

Luuk de Jong en Bony zijn goede spitsen die kunnen concureren met Sigi.
zijn alleen veel te duur.
Frank wil een spits die kan concuren met Sigi, die moet natuurlijk niet te duur zijn.
naar mijn idee is die spits niet hier te vinden, de enige spitsen die hier te vinden zijn, zijn te duur. die spitsen zijn Luuk en Bony.

er zijn weinig betaalbare spitsen die ongeveer de kwaliteiten van Sigi hebben.
daarom noemt iedereen maar wat.

Bulykin moet je helemaal niet indeze discussie betrekken, toen was de boer gewoon op zoek naar een 2e spits, Bulykin had toen een gewelidig jaar achter de rug. en de Boer zal vast hebben gedacht dat hij die er prima bij kon hebben. en daar had hij gelijk in.
bullseye
 bullseye - vrijdag 18 mei 2012 - 17:10   quote  deeplink  
o ja siem de jong of theo janssen op het middenvelt word ook ruzie om die plek.
je kan natuurlijk ook een heel anderen tiepe spits neemen eentje met snelheid en veel techniek inplaats van krachtig en met veel body heb je keus want sigi was in alles better dan buly alleen buly is beter in afmaken. pretig als de westrijd nog 0-0 in de 80 min staat of zo maar niet voor de basis. de boer zette niet voor niets lodiero en siem de jong en zelfs davy klaassen in de spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door bullseye --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:10 schreef bullseye het volgende:
je kan natuurlijk ook een heel anderen tiepe spits neemen eentje met snelheid en veel techniek inplaats van krachtig en met veel body heb je keus want sigi was in alles better dan buly alleen buly is beter in afmaken. pretig als de westrijd nog 0-0 in de 80 min of zo maar niet voor de basis als dat moet darom kwam lodiero en siem de jong en zelfs claassen
Mido?
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Owen.. nee...

Luuk de Jong en Bony zijn goede spitsen die kunnen concureren met Sigi.
zijn alleen veel te duur.
Frank wil een spits die kan concuren met Sigi, die moet natuurlijk niet te duur zijn.
naar mijn idee is die spits niet hier te vinden, de enige spitsen die hier te vinden zijn, zijn te duur. die spitsen zijn Luuk en Bony.

er zijn weinig betaalbare spitsen die ongeveer de kwaliteiten van Sigi hebben.
daarom noemt iedereen maar wat.

Bulykin moet je helemaal niet indeze discussie betrekken, toen was de boer gewoon op zoek naar een 2e spits, Bulykin had toen een gewelidig jaar achter de rug. en de Boer zal vast hebben gedacht dat hij die er prima bij kon hebben. en daar had hij gelijk in.
pff wat een onzin! ik reageer niet meer op je. wordt stapelgek van je!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:10 schreef bullseye het volgende:
je kan natuurlijk ook een heel anderen tiepe spits neemen eentje met snelheid en veel techniek inplaats van krachtig en met veel body heb je keus want sigi was in alles better dan buly alleen buly is beter in afmaken. pretig als de westrijd nog 0-0 in de 80 min of zo maar niet voor de basis als dat moet darom kwam lodiero en siem de jong en zelfs claassen
daarom. en we zoeken zon 2de spits als stormram. want sigi zal altijd basisspeler zijn!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 17:21   quote  deeplink  
vind alex schalk wel een aardige. komt ineens in me op! hele talentvolle jongen. vraag me alleen af of het goed is voor zn ontwikkeling als die naar ajax gaat
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:21 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
vind alex schalk wel een aardige. komt ineens in me op! hele talentvolle jongen. vraag me alleen af of het goed is voor zn ontwikkeling als die naar ajax gaat
is wel een groot talent denk ik, maar NAC zal er spelers voor terug willen net als voor Schilder.

hoelang ligt hij nog vast bij NAC dan?
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

is wel een groot talent denk ik, maar NAC zal er spelers voor terug willen net als voor Schilder.

hoelang ligt hij nog vast bij NAC dan?
ja kan toch? ik weet niet precies
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 mei 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Even naar het middenveld....even weer over Seedorf...Waarom brengt Ajax geen bod op hem uit ???? Het blijft toch een fantastische voetballer die je weleens nodig kan hebben in het kampioenenbal de C.L....Brengt onzettend veel ervaring en is nog lang niet uitgeblust....
http://www.goal.com/nl/news/441/nederland/2012/05/18/3112196/seedorf-schittert-bij-overwinning-suriprofs
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Even naar het middenveld....even weer over Seedorf...Waarom brengt Ajax geen bod op hem uit ???? Het blijft toch een fantastische voetballer die je weleens nodig kan hebben in het kampioenenbal de C.L....Brengt onzettend veel ervaring en is nog lang niet uitgeblust....
http://www.goal.com/nl/news/441/nederland/2012/05/18/3112196/seedorf-schittert-bij-overwinning-suriprofs
is transfervrij toch?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 mei 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 22:18 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

is transfervrij toch?
Ja ik dacht het wel....hij is echt nog heeel goed...en wat een uitstraling heeft hij nog....heeft nog samen met Frank gespeeld....echt super...
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 23:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja ik dacht het wel....hij is echt nog heeel goed...en wat een uitstraling heeft hij nog....heeft nog samen met Frank gespeeld....echt super...
ja ben benieuwd! heel benieuwd zelfs
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 mei 2012 - 23:43   quote  deeplink  
Wat te denken van deze exajacied....is hij goed genoeg ???...ik denk zelf van niet...ook al is het een prachtig doelpunt vind ik hem iets te traag...
http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/3257314/2012/05/18/Ex-Ajacied-maakt-wereldgoal-in-Oostenrijk.dhtml
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 23:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat te denken van deze exajacied....is hij goed genoeg ???...ik denk zelf van niet...ook al is het een prachtig doelpunt vind ik hem iets te traag...
http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/3257314/2012/05/18/Ex-Ajacied-maakt-wereldgoal-in-Oostenrijk.dhtml
klopt. mmaar bodul maakte er bij ajax een zooitje van en bij sparta kon die niet eens scoren! nee wordt m niet gap
carlo
 carlo - vrijdag 18 mei 2012 - 23:53   quote  deeplink  
Is Marcus Berg er niet een ?
Hij is bij HSV aardig ingestort.
Marcus is bekend met de Nederlandse competitie (Bij PSV wel mislukt maar bij Groningen toch wel productief) Ajax is eerder met Berg in gesprek geweest.
Hij is nu ook gewend om niet elke week te spelen!
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 18 mei 2012 - 23:54   quote  deeplink  
Toch jammer..
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 23:53 schreef carlo het volgende:
Is Marcus Berg er niet een ?
Hij is bij HSV aardig ingestort.
Marcus is bekend met de Nederlandse competitie (Bij PSV wel mislukt maar bij Groningen toch wel productief) Ajax is eerder met Berg in gesprek geweest.
Hij is nu ook gewend om niet elke week te spelen!
wie weet!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 23:55   quote  deeplink  
berg is wel zelfde verhaal als matavs. speelde met 2 buitenspelers die naar binnenkwamen en hun ruimtes verneuken! ajax speelt als narsingh komt met 2 echte buitenspelers!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 mei 2012 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:
wou hij niet alleen komen als adviseur, of een andere functie?
hij heeft nergens wat gezegt over voetballen.

zou geweldig zijn als hij komt, maar ik denk dat Ajax nu al te veel middenvelders heeft. daarbij zal Seedorf een basisplaats krijgen.

als seedorf komt Janssen verkopen, ruilen we Janssen met Vitesse voor Kashia.
hebben we Kashia als vervanger van Vertonghen en Seedorf als vervanger van Janssen, tel uit je winst.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reserve spits.

0.0107340