BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reserve spits.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajx
 Ajx - zaterdag 19 mei 2012 - 20:32   quote  deeplink  
Gewoon iemand aantrekken die lang is en door kan groeien, die al wel op een niveau heeft bewezen dat hij scorend vermogen heeft. Het liefst dan ook nog iemand die over 2jaar Siggi kan gaan vervangen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 20:32 schreef Ajx het volgende:
Gewoon iemand aantrekken die lang is en door kan groeien, die al wel op een niveau heeft bewezen dat hij scorend vermogen heeft. Het liefst dan ook nog iemand die over 2jaar Siggi kan gaan vervangen.
schalk!
Ajx
 Ajx - zaterdag 19 mei 2012 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 20:33 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

schalk!
Vind ik een zeer matig spitsje hoor...
teriele
 teriele - zaterdag 19 mei 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 23:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja ik dacht het wel....hij is echt nog heeel goed...en wat een uitstraling heeft hij nog....heeft nog samen met Frank gespeeld....echt super...
Ricky ten Voorde dan? is dat niet wat? of heeft RKC die gehuurd?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 mei 2012 - 00:17   quote  deeplink  
Drogba, die is transfervrij.
haha, nee.

ik denk zelf dat er geen 2e spits komt.
Ajx
 Ajx - zondag 20 mei 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 00:17 schreef NatjosFC het volgende:
Drogba, die is transfervrij.
haha, nee.

ik denk zelf dat er geen 2e spits komt.
Kan ook, maar als Frankie dat graag wilt?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 mei 2012 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 14:14 schreef Ajx het volgende:

[..]

Kan ook, maar als Frankie dat graag wilt?
ja,
maar ik denk dat het zal blijven bij:
een vervanger voor Vertonghen
Narsingh
Schöne

Ajax koopt nooit zoveel spelers, er komen deze zomer MAX: 4 spelers.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 mei 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 14:29 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ja,
maar ik denk dat het zal blijven bij:
een vervanger voor Vertonghen
Narsingh
Schöne

Ajax koopt nooit zoveel spelers, er komen deze zomer MAX: 4 spelers.
Jij lult ook zomaar een eind uit je nek eej gap....dus de Boer gaat maar met 1 spits verder ????? ipv met 3 vorig seizoen...denk nou eerst eens na...................................Lodeiro zien we niet meer terug....die rus ook niet meer...El Hamdaoui zagen we al niet meer terug en de Boer wilt Siem de jong niet als 2e spits maar terug naar het middenveld...dus wilt de Boer een tweede spits die direct inzetbaar is...waarom vindt hij het anders goed dat Bulykin weggaat ???? geduld jongen die spits komt er heus wel....

Overigens is Krisztián Németh van RKC met Reis en Bony van Vitesse naast Benschop van AZ geen slechte spitsen....maar ik denk dat de Boer kiest voor ervaring....een citaat van de Boer..."hij moet er gelijk staan"....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 mei 2012 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 20:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij lult ook zomaar een eind uit je nek eej gap....dus de Boer gaat maar met 1 spits verder ????? ipv met 3 vorig seizoen...denk nou eerst eens na...................................Lodeiro zien we niet meer terug....die rus ook niet meer...El Hamdaoui zagen we al niet meer terug en de Boer wilt Siem de jong niet als 2e spits maar terug naar het middenveld...dus wilt de Boer een tweede spits die direct inzetbaar is...waarom vindt hij het anders goed dat Bulykin weggaat ???? geduld jongen die spits komt er heus wel....

Overigens is Krisztián Németh van RKC met Reis en Bony van Vitesse naast Benschop van AZ geen slechte spitsen....maar ik denk dat de Boer kiest voor ervaring....een citaat van de Boer..."hij moet er gelijk staan"....
Heb deze post 4x moeten lezen en snap er nog geen hol van Sjakie..........pffffff
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 mei 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 20:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heb deze post 4x moeten lezen en snap er nog geen hol van Sjakie..........pffffff
Whahahahahahaha.....mooi man....maar je zit me te stangen zeker gappie ???
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 mei 2012 - 21:06   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik zeg gewoon wat ik denk,
sommige mensen komen met 7 a 8 aankopen, dat gaat nooit gebeuren.

als die 2e spits er komt denk ik dat dat de laatste prioriteit is. eerst Narsingh en een vervanger voor Jan, dus het duurt nog wel even voor dat er een spits komt.

daarbij heeft Ajax met nog niemand gesproken en nog geen naam genoemd dus ze zullen het zelf ook nog niet weten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 mei 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 21:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahahahahahaha.....mooi man....maar je zit me te stangen zeker gappie ???
Ja man.....laat ff weten dat je nog steeds mijn gappie bent
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 mei 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 21:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja man.....laat ff weten dat je nog steeds mijn gappie bent
NE(E)MAN....ik hou nog steeds van jou hoor!!!!...wees maar niet bang...hahahahah...Mijn liefde gaat niet zomaar weg...hahahaha....
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 mei 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

blijven dus reis en benschop over! Reis en benschop mogen weg bij hun club. Nemeth word door rkc gehuurd van volgens mij liverpool. Bony wel erg goed maar helaas veel te duur! Daarom zeg ik nog steeds malki! Niet al te duur scoort makkelijk en zal de bank niet heel erg vinden. Fysiek ook erg sterk, neusje voor de goal en redelijk snel!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 mei 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 21:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

blijven dus reis en benschop over! Reis en benschop mogen weg bij hun club. Nemeth word door rkc gehuurd van volgens mij liverpool. Bony wel erg goed maar helaas veel te duur! Daarom zeg ik nog steeds malki! Niet al te duur scoort makkelijk en zal de bank niet heel erg vinden. Fysiek ook erg sterk, neusje voor de goal en redelijk snel!
Misschien krijg je wel gelijk....alleen ben ik niet zo Malki achtig....

Ik denk nog steeds dat de Boer met een 2e kluivert spits komt....iemand die nog beter is in de korte ruimte dan Sigi....nog beweeglijker...want dat is volgens mij de reden dat ze geen verlenging aan gingen met Bulykin....ik zou geen andere reden weten....want daar kwam Bulykin in te kort....ik denk dat de Boer zelf niet 100% tevreden is met Sigthorsson...de Boer zocht vorig seizoen een 2e Kluivert....ik vind Sigi een goede spits maar hij benaderd Kluivert nog niet...ik ben benieuwd wie...wordt vervolgd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door Jack Huntelaar --
morkanne
 morkanne - zondag 20 mei 2012 - 21:44   quote  deeplink  
Ik ben niet zo'n fan van de benaming reserve spits.
Er moet een spits bij komen en de beste spits op dat moment speelt.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 20 mei 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 21:44 schreef morkanne het volgende:
De spits die gehaald zal worden zal waarschijnlijk wel minder kwaliteit hebben dan Sigthorsson, dus speelt Siggi in de eerste plaats. Echt benieuwd wie er gaat komen.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 20 mei 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 21:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Malki lijkt mij ook de meest waarschijnlijke optie, ik weet alleen niet of hij ook op Champions League niveau mee kan.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 mei 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 21:56 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Malki lijkt mij ook de meest waarschijnlijke optie, ik weet alleen niet of hij ook op Champions League niveau mee kan.
haha, ten Voorde en dat soort spelers die hier genoemd worden wel dan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 mei 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 21:44 schreef morkanne het volgende:
Dat bedoel ik !!! Sigthorsson kan een goede worden maar hij moet het eerst maar eens bewijzen....jij ziet het goed....de Boer wilt een direct inzetbare spits halen...hij heeft helmaal niet gezegt dat hij op de reservebank komt...dus kan hij iedereen halen...ik begreep sommigen al niet hier...sommigen lieten hier weten dat bijvoorbeeld Bony of wie dan ook niet op de bank gingen plaats nemen....wie zegt dat de Boer een spits haalt voor de reservebank...dat bepaalt de spits toch zelf...hij moet de concurrentie aangaan met een Sigthorsson die zich nog lang niet bewezen heeft....dus heeft die nieuwe spits alle kans om zich in de basis te spelen....
JOOD
 JOOD - zondag 20 mei 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 22:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat bedoel ik !!! Sigthorsson kan een goede worden maar hij moet het eerst maar eens bewijzen....jij ziet het goed....de Boer wilt een direct inzetbare spits halen...hij heeft helmaal niet gezegt dat hij op de reservebank komt...dus kan hij iedereen halen...ik begreep sommigen al niet hier...sommigen lieten hier weten dat bijvoorbeeld Bony of wie dan ook niet op de bank gingen plaats nemen....wie zegt dat de Boer een spits haalt voor de reservebank...dat bepaalt de spits toch zelf...hij moet de concurrentie aangaan met een Sigthorsson die zich nog lang niet bewezen heeft....dus heeft die nieuwe spits alle kans om zich in de basis te spelen....
Eens, laat maar komen die goede spits dan. Met een beetje geluk zitten we in pot 2 van de champions league.. We zijn geen provincieclubje dat graag een 'bijna net zo goede spits' op de bank wil hebben? Wij zijn ajax, wij zijn de beste!

En dat lukt niet met 11 goede spelers, dat lukt met een goed team. Dus ik ben benieuwd wie er komt en wie er gaat, maar ik weet wel dat Frank de Boer en Bergkamp en Jonk heeel goed weten waar ze mee bezig zijn..

Ajax wil zich volgend jaar ook internationaal laten zien. Dus de 2e keus is echt niet minder of jeugd hoor..
swennos
 swennos - zondag 20 mei 2012 - 23:04   quote  deeplink  
Falcao
swennos
 swennos - zondag 20 mei 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Effe serieus Pantelic is de beste keuze
nora
 nora - zondag 20 mei 2012 - 23:30   quote  deeplink  
Je kan het vergeten dat er een spits komt die even goed of beter is als Sigi het enige wat kan gebeuren is dat er een jonge spits doorbreekt die net zo goed wordt als Sigi waardoor je gelijkwaardige dubbele bezetting hebt op de spits positie.Jongens zoals Pantalic wat ik een heel goede spits vind hebben nog zo,n hoog salaris dat Ajax die echt niet op de bank gaat zetten.
swennos
 swennos - maandag 21 mei 2012 - 00:02   quote  deeplink  
Dan krijg je dus niemand.
Als je een spits wilt die klaar is voor Europese wedstrijden dan zal je moeten betalen.
Zo simpel is het .
Iedereen die hier voorbij is gekomen die heeft dat niet .
Alleen Luuk de Jong.
Maar daar hangt een prijskaart aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door swennos --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 mei 2012 - 15:36   quote  deeplink  
Kone oud PSVer Kone, heeft nooit goed gespeeld in het buitenland maar dit jaar speelt hij goed.
maar die Arnautovic, is ook wel een goede spits.

Kone: http://www.transfermarkt.de/de/arouna-kone/profil/spieler_8552.html
Arnautovic: http://www.transfermarkt.de/de/marko-arnautovic/profil/spieler_41384.html
nora
 nora - maandag 21 mei 2012 - 16:36   quote  deeplink  
Het is gewoon muisstil bij Ajax,maar Kone zal zeker niet naar Ajax komen is toen niet blij geweest met Ajax afkeuring .Arnautovic is in mijn ogen een goede spits maar wel een lastige jongen,ik ben heel erg benieuwd waar Frankie mee aan komt.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 21 mei 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 22:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

haha, ten Voorde en dat soort spelers die hier genoemd worden wel dan?
Owjah, haha xd. Bony denk ik wel ;p. Ik zie wel wat Frank de ArenA binnensleept ;).
JOOD
 JOOD - maandag 21 mei 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Kijk eens wie ik gevonden heb... Voor niks..

http://www.transfermarkt.de/en/afonso-alves/profil/spieler_18758.html
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 21 mei 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 17:01 schreef JOOD het volgende:

Tis een idee, maar wel 31, kweet niet hoeveel jaren hij nog mee kan en wat Frank precies wil.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 mei 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 17:01 schreef JOOD het volgende:

door zijn 31 jaar heb hij al wel wat ervaring en hij scoort ook veel.
goed idee eigenlijk,
denk wel dat hij openstaat voor NL daar heeft hij tog een goede periode gehad.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 mei 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien krijg je wel gelijk....alleen ben ik niet zo Malki achtig....

Ik denk nog steeds dat de Boer met een 2e kluivert spits komt....iemand die nog beter is in de korte ruimte dan Sigi....nog beweeglijker...want dat is volgens mij de reden dat ze geen verlenging aan gingen met Bulykin....ik zou geen andere reden weten....want daar kwam Bulykin in te kort....ik denk dat de Boer zelf niet 100% tevreden is met Sigthorsson...de Boer zocht vorig seizoen een 2e Kluivert....ik vind Sigi een goede spits maar hij benaderd Kluivert nog niet...ik ben benieuwd wie...wordt vervolgd...
Word inderdaad vervolgd hoop wel op een goede speler die gelijk de strijd met
Sig aan kan gaan! Misschien is die Matavz van psv wel een goede;) Met Narsing en Boerrigter op de flanken is ie dodelijk!!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 mei 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 21:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Word inderdaad vervolgd hoop wel op een goede speler die gelijk de strijd met
Sig aan kan gaan! Misschien is die Matavz van psv wel een goede;) Met Narsing en Boerrigter op de flanken is ie dodelijk!!
zeker zeker,
maar PSV heb 7 miljoen voor hem betaalt en zal hem zeker niet met verlies willen verkopen. daarbij heeft ie nog een contract voor 3 a 4 jaar.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 mei 2012 - 21:30   quote  deeplink  
Tja misschien kunnen we El Ham en 3 mill. geven!;)
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 mei 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 21:30 schreef Hummel10 het volgende:
Tja misschien kunnen we El Ham en 3 mill. geven!;)
haha, zullen ze vast doen.
remco k
 remco k - maandag 21 mei 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Volgens mij is Siggie gewoon de eerste spits en zal er een redelijk goedkope jonge tweede spits bij gehaald worden..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 mei 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 21:41 schreef remco k het volgende:
Volgens mij is Siggie gewoon de eerste spits en zal er een redelijk goedkope jonge tweede spits bij gehaald worden..
lijkt mij ook,
dat zei Frank ook, iemand die dat na Sigthorsson komt. maar hij zei ook dat hij er direct moet staan.
maar ja je moet toch ergens inlevren
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 mei 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 22:51 schreef JOOD het volgende:

[..]

Eens, laat maar komen die goede spits dan. Met een beetje geluk zitten we in pot 2 van de champions league.. We zijn geen provincieclubje dat graag een 'bijna net zo goede spits' op de bank wil hebben? Wij zijn ajax, wij zijn de beste!

En dat lukt niet met 11 goede spelers, dat lukt met een goed team. Dus ik ben benieuwd wie er komt en wie er gaat, maar ik weet wel dat Frank de Boer en Bergkamp en Jonk heeel goed weten waar ze mee bezig zijn..

Ajax wil zich volgend jaar ook internationaal laten zien. Dus de 2e keus is echt niet minder of jeugd hoor..
Jij hebt het door....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 mei 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 23:30 schreef nora het volgende:
Je kan het vergeten dat er een spits komt die even goed of beter is als Sigi het enige wat kan gebeuren is dat er een jonge spits doorbreekt die net zo goed wordt als Sigi waardoor je gelijkwaardige dubbele bezetting hebt op de spits positie.Jongens zoals Pantalic wat ik een heel goede spits vind hebben nog zo,n hoog salaris dat Ajax die echt niet op de bank gaat zetten.
Ajax wilt zich internationaal manifesteren...dat is de volgende opdracht van de boer...denk je nu echt dat frank met een aankomende spits aankomt ?? denk het niet want dat is Sigthorsson al....Cruijff en de Boer willen dat Ajax terug in de top van Europa hoort...dat moet je niet te kruimelig zijn...maar je nek uitsteken....
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 22:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ajax wilt zich internationaal manifesteren...dat is de volgende opdracht van de boer...denk je nu echt dat frank met een aankomende spits aankomt ?? denk het niet want dat is Sigthorsson al....Cruijff en de Boer willen dat Ajax terug in de top van Europa hoort...dat moet je niet te kruimelig zijn...maar je nek uitsteken....
Frank wil een aankomende spits achter Sigthorsson zodat als hij vertrekt de 2e spits het kan overnemen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 mei 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 15:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Frank wil een aankomende spits achter Sigthorsson zodat als hij vertrekt de 2e spits het kan overnemen.
Vertrekt ???? Voorlopig niet denk ik...
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 18:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vertrekt ???? Voorlopig niet denk ik...
nee, over 3 a 4 jaar ofzo
en dan kan de 2e spits hem weer vervangen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 mei 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wij zitten al langer op 1 lijn! Niet kopen voor het kopen maar gericht sterke spelers aankopen
zodat je in Europa weer mee doet. Meedoen kost geld maar verdien je bij de juiste spelers ook weer terug..
nora
 nora - dinsdag 22 mei 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik denk dat Ajax graag een topper achter Sigi willen ,maar ik denk niet dat Ajax er miljoenen voor uitgeven.
nora
 nora - dinsdag 22 mei 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 19:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nee, over 3 a 4 jaar ofzo
en dan kan de 2e spits hem weer vervangen.
Dan moet het dus een jeugdige spits worden en die zal er niet direct staan wat Frankie wel wil.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 20:17 schreef nora het volgende:

[..]

Dan moet het dus een jeugdige spits worden en die zal er niet direct staan wat Frankie wel wil.
tja, we zullen het vanzelf zien.
hij kan nooit aan alle eisen voldoen.
remco k
 remco k - dinsdag 22 mei 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

Volgens mij waren Kluivert en Kanu ook niet bepaald gearriveerde spitsen..
nora
 nora - dinsdag 22 mei 2012 - 23:10   quote  deeplink  
Het is nu wel duidelijk geworden dat Narsingh snel naar Ajax moet voor dat er meer kapers op de kust zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:10 schreef nora het volgende:
Het is nu wel duidelijk geworden dat Narsingh snel naar Ajax moet voor dat er meer kapers op de kust zijn.
speelde gister wel redelijk goed, die goal was in mijn ogen een fout van de verdediging maar hij maakte het goed af.
Eide
 Eide - woensdag 23 mei 2012 - 09:02   quote  deeplink  
Frank heeft aangegeven een spits te willen die er meteen kan staan. Hij heeft nergens gestelt of deze vent ervaren moet zijn, of wat dan ook. Alleen dat die er meteen moet kunnen staan. Dat dit een hele ruime beschrijving is mag duidelijk zijn. In mijn optiek laat dit ook voldoende ruimte voor zowel een jonge spits, als voor een wat oudere spits.

Met het overkomen van Gino van Kessel naar Ajax heeft Ajax een 19 jarige veel scorende spits binnen. Queensy Menig van de B1 mag ook een talent genoemd worden hoewel die nog niet heel veel scoort. Siggie zelf is ook nog vrij jong. Met deze jongens in het achterhoofd vermoed ik dat Frank een iets ervarener spits zoekt (lees wat ouder) die wel past in zijn spelopvatting.

Ik moet bekennen dat ik hier nu niet zomaar iemand kan opnoemen die daarin past en haalbaar is voor Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reserve spits.

0.0099899