|
|
Grasmaaier
|
|
|
Gino van kessel! 29 goals |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Inderdaad, en hij moet een continuïteit gaan borgen voor de toekomst. Anders haal je die jongen niet. Dus achter Siggie zit deze gast. Dan zoek je, in mijn beleving, dus niet naar nog een jonge spits. Dan zoek je naar een wat oudere vent, of iemand die z'n carrière een boost wil geven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 09:02 schreef Eide het volgende:Frank heeft aangegeven een spits te willen die er meteen kan staan. Hij heeft nergens gestelt of deze vent ervaren moet zijn, of wat dan ook. Alleen dat die er meteen moet kunnen staan. Dat dit een hele ruime beschrijving is mag duidelijk zijn. In mijn optiek laat dit ook voldoende ruimte voor zowel een jonge spits, als voor een wat oudere spits. Met het overkomen van Gino van Kessel naar Ajax heeft Ajax een 19 jarige veel scorende spits binnen. Queensy Menig van de B1 mag ook een talent genoemd worden hoewel die nog niet heel veel scoort. Siggie zelf is ook nog vrij jong. Met deze jongens in het achterhoofd vermoed ik dat Frank een iets ervarener spits zoekt (lees wat ouder) die wel past in zijn spelopvatting. Ik moet bekennen dat ik hier nu niet zomaar iemand kan opnoemen die daarin past en haalbaar is voor Ajax. Frank heeft gezegd op Ajaxtv: we zijn op zoek naar een spits die kan concureren met Sigthorsson, zodat hij in de luwte van Sigthorsson kan staan als die over 3 a 4 jaar vertrekt. dan kan de 2e spits ut opvangen en dan was het de bedoeling dat die van de B1 daar weer in de luwte van stond. zo heeft hij het uitgelegt.
maar omdat we de Kessel binnen hebben, lijkt het me dat Ajax op zoek gaat naar een ervaren spits die wat ouder is en haalbaar is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik had het interview op Ajaxtv niet gezien, maar zoals jij het in jou laatste zin beschrijft zie ik het ook. |
|
|
|
|
feddemaat
|
|
|
joel pohjanpalo van HJK Helsinki is een aardig groot talent, is 17 en heeft dit seizoen in een paar wedstrijden al aardig wat gescoord |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 16:53 schreef feddemaat het volgende:joel pohjanpalo van HJK Helsinki is een aardig groot talent, is 17 en heeft dit seizoen in een paar wedstrijden al aardig wat gescoord hij is 17 en we hebben van Kessel gehaald die is 19, en we hebben er een 1 de B1 die ook 16 of 17 is.
ga er maar van uit dat we een iets meer ervaren spits halen, Frank wil denk ik een spits waar je van op aan kunt, dat die er staat wanneer ut moet. en dus zal hij iets meer ervaren zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 16:59 schreef NatjosFC het volgende:[..] Frank wil denk ik een spits waar je van op aan kunt, dat die er staat wanneer ut moet. en dus zal hij iets meer ervaren zijn. Dan is in de luwte van Siggie voetballen en het bovenstaande dus eigenlijk een illusie. (Bijna) even goed zijn, jong en er meteen kunnen staan? Lijkt me bijzonder om in één speler te vinden van de kwaliteit die Ajax geoogd.
Hoewel Frank waarschijnlijk wel een beter timmermans oog heeft voor dit soort dingen :) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 18:29 schreef Eide het volgende:[..] Dan is in de luwte van Siggie voetballen en het bovenstaande dus eigenlijk een illusie. (Bijna) even goed zijn, jong en er meteen kunnen staan? Lijkt me bijzonder om in één speler te vinden van de kwaliteit die Ajax geoogd. Hoewel Frank waarschijnlijk wel een beter timmermans oog heeft voor dit soort dingen :) met Bergkamp en de Boer kunnen ze vast iemand vinden,
iemand hier de niewe uitshirt van Barca gezien? SPUUG EN SPUUG LELIJK. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 16:59 schreef NatjosFC het volgende:[..] hij is 17 en we hebben van Kessel gehaald die is 19, en we hebben er een 1 de B1 die ook 16 of 17 is. ga er maar van uit dat we een iets meer ervaren spits halen, Frank wil denk ik een spits waar je van op aan kunt, dat die er staat wanneer ut moet. en dus zal hij iets meer ervaren zijn. Hij had gewoon Bully moeten houden was een top spits scoorde top. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Maar past niet in het systeem dat Frank wil, en leefde die als een prof (zoals Frank dat ook wil). Dus neemt Frank een beslissing, en of je het daar persoonlijk mee eens bent, tja, dat is heel persoonlijk. Maar da's logisch. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
die Burak Yilmaz van Trabsonspor lijkt me wel een goede, heeft er dit seizoen 33 gemaakt en de vraagprijs is 5 miljoen, als je goed hanelt kun je er vast wel wat minder uit peuteren. maar hij lijkt me een goede 2e spits, al vond ik hem tegen PSV niet echt overtuigen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Misschien hadden we idd Bully moeten houden...altijd goed voor een doelpunt als hij binnen de lijnen kwam...
Wie heeft hij nu op het oog ?? niemand weet het...is er al iemand benaderd door Ajax ?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 11:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Misschien hadden we idd Bully moeten houden...altijd goed voor een doelpunt als hij binnen de lijnen kwam... Wie heeft hij nu op het oog ?? niemand weet het...is er al iemand benaderd door Ajax ?? zoals ik al boven je zei: Burak Yilmaz is al vaak in verband gebracht met Ajax en er werd vaak gesproken over een akkoord tussen beide clubs, dus ik zou het niet raar vinden als hij zou komen, nog redelijk realistisch zelfs... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt is een goede spits maar je hoort helemaal niks meer over deze spits je hoort trouwens helemaal niks meer over een tweede spits ,ik hoop wel dat we snel wat horen ik ben benieuwd er zijn genoeg namen gepasseerd. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 12:00 schreef nora het volgende:Klopt is een goede spits maar je hoort helemaal niks meer over deze spits je hoort trouwens helemaal niks meer over een tweede spits ,ik hoop wel dat we snel wat horen ik ben benieuwd er zijn genoeg namen gepasseerd. hij speelt ook in Turkije, behalve omkoping hoor je daar helemaal niet veel van.. hahaha |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Is gestopt. Maar ik verwacht dat Ajax met een speler van rond de 25 komt, die al wel wat mee heeft gemaakt en toch nog ontwikkelt kan worden! Alhoewel we er nu weinig van horen, zal denk ik na het EK Narsingh, de spits en nog een speler worden vastgelegd! En als Jantje nog gaat een dezer dagen, gaan we naar AZ shoppen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godverdomme man, wordt al de hele dag lastiggevallen op mijn mobiel!! 1 of andere vent die zegt dat hij Frank de Boer is en nog een spits zoek!!! Probeer hem duidelijk te maken dat ik wel kan voetballen, maar toch liever op de tribune zit! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 21:43 schreef amsterdammer113 het volgende:Godverdomme man, wordt al de hele dag lastiggevallen op mijn mobiel!! 1 of andere vent die zegt dat hij Frank de Boer is en nog een spits zoek!!! Probeer hem duidelijk te maken dat ik wel kan voetballen, maar toch liever op de tribune zit! ;-) Whahahaha hij zoekt zeer waarschijnlijk een ervaren amsterdammer van rond de 113 jaar....hahahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha hij zoekt zeer waarschijnlijk een ervaren amsterdammer van rond de 113 jaar....hahahahahaha Whahahahahahahahahahahahahaha zal je verbazen gap!! Ben fitter dan El Hamlap!!! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 21:50 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahahahahahahahahahaha zal je verbazen gap!! Ben fitter dan El Hamlap!!! ;-) Dat zegt me niet zo veel, alhoewel ze over het algemeen wel hard kunnen lopen indien nodig.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 21:52 schreef remco k het volgende:[..] Dat zegt me niet zo veel, alhoewel ze over het algemeen wel hard kunnen lopen indien nodig.. Iedereen is fitter dan El Hamlap! Das zelfs een vrouwtje van 90 jaar!! El Hamlap hoeft maar een shirt van Ajax te zien en is al weer misselijk!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 21:50 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahahahahahahahahahaha zal je verbazen gap!! Ben fitter dan El Hamlap!!! ;-) Ja maar dat is niet zo moeilijk....die vreet teveel varkensvlees....hahahaha..... ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja maar dat is niet zo moeilijk....die vreet teveel varkensvlees....hahahaha..... ;-) Vreet ie een heel varken zeker voordat ik moet voetballen???? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Aan zijn kop te zien wel.....hahahahahaaaa |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 21:54 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Iedereen is fitter dan El Hamlap! Das zelfs een vrouwtje van 90 jaar!! El Hamlap hoeft maar een shirt van Ajax te zien en is al weer misselijk!! Dat wel, maar het is ook een gouddief en die kunnen hard rennen toch?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahaha vandaar dat die gozer zo vaak ziek is!! Maar er is nog een reden!! Een winkel in de stad van het ongedierte!! Tja.................... zou ik ook elke dag ziek wezen!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja, maar tijdens de wedstrijd hebben ze er zo weinig aan!!! We kunnen wel wat goud in het doel van de tegenstander leggen! Misschien helpt dat! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 22:10 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja, maar tijdens de wedstrijd hebben ze er zo weinig aan!!! We kunnen wel wat goud in het doel van de tegenstander leggen! Misschien helpt dat! ;-) Nee man, zal ik jou eens wat vertellen, ik denk dat die komende zomer in Rotterdam speelt.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 22:13 schreef remco k het volgende:[..] Nee man, zal ik jou eens wat vertellen, ik denk dat die komende zomer in Rotterdam speelt.. Whahahahahahahahaha no way gap!! Op een trapveldje waarschijnlijk maar niet daar bij dat ongedierte!! Geloof mij maar!! Dat gebeurt niet! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 22:13 schreef remco k het volgende:[..] Nee man, zal ik jou eens wat vertellen, ik denk dat die komende zomer in Rotterdam speelt.. Bij het vermogende SBV Excelsior? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hij blijft gewoon lekker bij Ajax zijn centjes opstrijken,als hij moet trainen meld hij zich gewoon weer ziek,is lekker makkelijk toch inplaats van hard te trainen voor je geld lekker op de bank filmpie kijken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 19:05 schreef nora het volgende:Hij blijft gewoon lekker bij Ajax zijn centjes opstrijken,als hij moet trainen meld hij zich gewoon weer ziek,is lekker makkelijk toch inplaats van hard te trainen voor je geld lekker op de bank filmpie kijken. En als hij benaderd wordt dan ketst het weer af....hij verzint weer wel iets... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 22:13 schreef remco k het volgende:[..] Nee man, zal ik jou eens wat vertellen, ik denk dat die komende zomer in Rotterdam speelt.. Met zijn varkensstaartje spelen zeker...hahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 22:10 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja, maar tijdens de wedstrijd hebben ze er zo weinig aan!!! We kunnen wel wat goud in het doel van de tegenstander leggen! Misschien helpt dat! ;-) Ik heb nog een rolexhorloge van de kermis.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Doet tie het ook wel voor!! Merkt het verschil toch niet!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Zullen ze wel eindelijk willen verkopen denk... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
stop maar met zoeken ik heb de topspits..
Danny Koevermans! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahahahahaha die houten klaas.....lekker in Canada op zalm laten vissen....... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 22:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahahahahaha die houten klaas.....lekker in Canada op zalm laten vissen....... hahaha, was ook als grapje bedoelt. maar hij scoort wel als hij er in komt.
volgens mij een jaar of 2 geleden zou Ajax hem willen aantrekken als 1e spits haha.. |
|
|
|
|
carlo
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 21:31 schreef Ajx het volgende:[..] Is gestopt. Maar ik verwacht dat Ajax met een speler van rond de 25 komt, die al wel wat mee heeft gemaakt en toch nog ontwikkelt kan worden! Alhoewel we er nu weinig van horen, zal denk ik na het EK Narsingh, de spits en nog een speler worden vastgelegd! En als Jantje nog gaat een dezer dagen, gaan we naar AZ shoppen. Komen we toch weer uit bij Marcus Berg! Ik citeer uit een persbericht van maart 2012: "Hamburger SV lijkt Berg komende zomer aan andere clubs te willen aanbieden." |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 00:30 schreef carlo het volgende:[..] Komen we toch weer uit bij Marcus Berg! Ik citeer uit een persbericht van maart 2012: "Hamburger SV lijkt Berg komende zomer aan andere clubs te willen aanbieden." geen Marcus Berg, die vent die scoorde nooit bij PSV, we moeten geen mislukkeling gaan kopen. als je bij PSV en bij HSV mislukt ben je echt niet goed genoeg voor Ajax. er zijn echt wel betere opties... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Marcus Berg is wel een typische Ajax spits, mag van mij best een seizoen komen als tweede man. Hij kreeg bij PSV zelden het vertrouwen en dat heeft zo'n jongen nodig.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt ik zou niet ongelukkig zijn met Berg !!!! Ik vond het altijd wel een goede spits die bij PSV een ongelukkig seizoen draaide . |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 11:06 schreef remco k het volgende:Marcus Berg is wel een typische Ajax spits, mag van mij best een seizoen komen als tweede man. Hij kreeg bij PSV zelden het vertrouwen en dat heeft zo'n jongen nodig.. Van mij ook....die jongen moet je vertrouwen geven....de Boer kan dat...bij Rutten had ik mijn vraagtekens... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 11:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Van mij ook....die jongen moet je vertrouwen geven....de Boer kan dat...bij Rutten had ik mijn vraagtekens... lekker veel vertrouwen is dat een 2e plaats achter de spits... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wie zegt dat laat ze onderling maar dueleren...daar wordt Ajax alleen maar beter van... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja het kan zomaar wezen dat ze gaan roleren wedstrijden genoeg uiteraard doet Frankie dat alleen als ze gelijkwaardig zijn anders wordt het echt bankzitten voor de tweede spits .Zelf denk ik dat Berg te duur is voor zogenaamd tweede spits,ik ben in iedergeval wel gecharmeerd van hem. |
|
|
|
|
carlo
|
|
|
Misschien dat we Frank een seintje moeten geven om een visje uit te gooien. Ajax heeft al eerder interesse gehad voor Marcus. |
|
|
|
|
carlo
|
|
|
En met vleugels als boerrigter, sulejmani en narsingh? of elia? lijkt met dat een goede voorhoede. Sigthorsson en Berg vechten dat samen wel uit. Berg is bij HSV ook gewend om niet elke week te spelen. Bij Ajax zal hin in ieder geval vaker spelen. |
|
|
|