|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 16:54 schreef carlo het volgende:Misschien dat we Frank een seintje moeten geven om een visje uit te gooien. Ajax heeft al eerder interesse gehad voor Marcus. toen ie nog bij Groningen speelde ja, maar net als Matavz mislukt hij ook PSV. dat toch ook een van de beste ploegen van Nederland is.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 17:18 schreef NatjosFC het volgende:[..] toen ie nog bij Groningen speelde ja, maar net als Matavz mislukt hij ook PSV. dat toch ook een van de beste ploegen van Nederland is.. dat matavz mislukt is ligt vind ik niet aan hemzelf. hij heeft 2 vleugels naast hem die constant naar binnen komen en in de ruimstes duiken waar matavz eigenlijk moet lopen. door hun kan hij daar niet komen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 17:49 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] dat matavz mislukt is ligt vind ik niet aan hemzelf. hij heeft 2 vleugels naast hem die constant naar binnen komen en in de ruimstes duiken waar matavz eigenlijk moet lopen. door hun kan hij daar niet komen ligt idd niet aan Matavz, maar Berg is OOK in duitsland mislukt.. |
|
|
|
|
carlo
|
|
|
In die periode is hij is ook veel geblesseerd geweest. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. PSV kun je natuurlijk niet vergelijken met Ajax. Hij heeft wel net als bij Groningen twee op de vleugels blijvende vleugelaanvallers nodig, en die heeft hij bij Ajax, |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: maar berg kun je niet vergelijken met matavz. vind dat wel een prima spits, die zou bij ajax wel slagen. berg is gewoon slecht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 23:56 schreef carlo het volgende:In die periode is hij is ook veel geblesseerd geweest. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. PSV kun je natuurlijk niet vergelijken met Ajax. Hij heeft wel net als bij Groningen twee op de vleugels blijvende vleugelaanvallers nodig, en die heeft hij bij Ajax, precies |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 23:56 schreef carlo het volgende:In die periode is hij is ook veel geblesseerd geweest. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. PSV kun je natuurlijk niet vergelijken met Ajax. Hij heeft wel net als bij Groningen twee op de vleugels blijvende vleugelaanvallers nodig, en die heeft hij bij Ajax, Matavz staat ook niet ter discussie maar Berg, die is 2x mislukt na groningen.
maar een jaartje huren lijkt me een goed idee, met een optie tot koop. want als het dan niks is zoals bij PSV dan kun je hem terugsturen, met optie tot koop kun je hem altijd overnemen voor als hij het wel goed doet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juni 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 13:36 schreef NatjosFC het volgende:[..] Matavz staat ook niet ter discussie maar Berg, die is 2x mislukt na groningen. maar een jaartje huren lijkt me een goed idee, met een optie tot koop. want als het dan niks is zoals bij PSV dan kun je hem terugsturen, met optie tot koop kun je hem altijd overnemen voor als hij het wel goed doet.. berg hoeven we niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juni 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vertrouwen is niet per definitie een basisplek, maar veel vaker is het duidelijkheid scheppen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 17:04 schreef remco k het volgende:[..] Vertrouwen is niet per definitie een basisplek, maar veel vaker is het duidelijkheid scheppen.. dus tegen Berg zeggen, Sigthorsson is beter. nee dat zal hem goed doen! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Je kan tegen hem zeggen je krijgt een eerlijke kans meer niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 17:49 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] dat matavz mislukt is ligt vind ik niet aan hemzelf. hij heeft 2 vleugels naast hem die constant naar binnen komen en in de ruimstes duiken waar matavz eigenlijk moet lopen. door hun kan hij daar niet komen Klopt! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wat ze zeggen lekker belangrijk...Berg is toch geen homo of juffrouw...de beste speelt...de ander moet dan automatisch meer knokken... Kijk naar Huntelaar dat is een koude kikker, van Persie wereldspits kan niet tegen de druk...bij Arsenal lukt alles...maar bij het Nederlands Elftal bijna niks lukt...ballen springen regelmatig van zijn voet....waarom ?...Omdat een club met zijn stad anders is als een heel land wat zit te wachten op een doelpunt.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juni 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 20:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wat ze zeggen lekker belangrijk...Berg is toch geen homo of juffrouw...de beste speelt...de ander moet dan automatisch meer knokken... Kijk naar Huntelaar dat is een koude kikker, van Persie wereldspits kan niet tegen de druk...bij Arsenal lukt alles...maar bij het Nederlands Elftal bijna niks lukt...ballen springen regelmatig van zijn voet....waarom ?...Omdat een club met zijn stad anders is als een heel land wat zit te wachten op een doelpunt..... waarom kan van Persie dan eerder wel gewoon scoren, bijv. tegen Frankrijk en Italie een paar jaar geleden... toen zat ook een heel land op hem te wachten. hij is zelf gewoon onrustig geworden door de concurentie van Huntelaar door de verwachtingen zal het echt niet zo komen. ook de aanvoer is een probleem, maar dat is geen excuus voor de kansen die hij kreeg.. |
|
|
|
|
carlo
|
|
|
Als ik dit lees: Bij Hamburger SV zitten ze in hun maag met een zestal overbodige spelers. De club uit de Bundesliga moet verkopen alvorens er geïnvesteerd kan worden, maar niemand is geïnteresseerd in de spelers die in de uitverkoop zijn gedaan; Jaroslav Drobny, Slobodan Rajkovic, Robert Tesche, Per Skjelbred, Marcus Berg en Paolo Guerrero mogen vertrekken, maar de belangstelling voor hen blijft vooralsnog uit. (BILD)
dan zeg ik: Frank de Boer, wakker worden en halen die Marcus Berg en misschien ook Paolo Guerrero en Slobodan Rajkovic. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad Berg is een heel goed alternatief in de spits !!!en even over Natjos van Persie is gewoon geen spits in de 16 zoals hij in Nederlands team moet spelen maar een man achter de spits met ruimte en gezicht naar het doel dan is hij sterk en die halve zool van Bert Rutte ziet dat als enige niet wat hem door andere Coaches al menig maal is aan gegeven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 09:54 schreef nora het volgende:Inderdaad Berg is een heel goed alternatief in de spits !!!en even over Natjos van Persie is gewoon geen spits in de 16 zoals hij in Nederlands team moet spelen maar een man achter de spits met ruimte en gezicht naar het doel dan is hij sterk en die halve zool van Bert Rutte ziet dat als enige niet wat hem door andere Coaches al menig maal is aan gegeven. het gaat niet om hoe hij speelt. van Persie speelt aan de bal heel goed. hij loopt gewoon niet als een spits om dat er geen aanvoer van de zijkanten komt. daarbij moeten die kansen van van Persie er gewoon in... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik ken de belgische competitie niet zo...wordt wel nieuwsgierig nu...nog bedankt voor je informatie Luis... hahaha houden zo maatje, de meest lompe competitie is die in belgie!!!! daar is het erger dan in NL. lopen een aantal hele goede spelers rond, maar als je kijkt naar clubs als lierse, westerlo, STVV, charleroi... die kunnen voor open doel nog niet scoren! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij speeld van Persie bij Arsenal vrij diep als een echte 9.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: maar rondom robin wordt er anders gespeeld als bij NL!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juni 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het enige verschil is een rechtspoot op rechts en een wat aanvallender ingesteld middenveld.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 19:45 schreef remco k het volgende:[..] Het enige verschil is een rechtspoot op rechts en een wat aanvallender ingesteld middenveld.. en een betere verdediging... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat durf ik wel te betwijfelen, niet voor niets dat die verdediging zoveel bekritiseerd wordt... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Dat durf ik wel te betwijfelen, niet voor niets dat die verdediging zoveel bekritiseerd wordt... Vermaelen en Koscielny zijn echt wel beter dan Heitinga en Mathijsen. Sagna is (zeker op dit moment) beter dan van der Wiel. Gibs is ook een talentje, niet de beste, maar op dit moment beter dan Willems.
EDIT: onze verdedinging word ook heel erg bekritiseert he! en Arsenal heeft op dit moment betere aanvallers tegen hun dan NL..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juni 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 19:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] Vermaelen en Koscielny zijn echt wel beter dan Heitinga en Mathijsen. Sagna is (zeker op dit moment) beter dan van der Wiel. Gibs is ook een talentje, niet de beste, maar op dit moment beter dan Willems. EDIT: onze verdedinging word ook heel erg bekritiseert he! en Arsenal heeft op dit moment betere aanvallers tegen hun dan NL.. Volgens mij behoren spelers als Podolski Gomez Ronaldo Nani Muller en Postiga tot de absolute wereldtop...
Vermaelen is niet beter dan Heitinga, en Mathijssen acht ik nu gelijkwaardig aan Koscielny. Willems is ook een talent en Sagna is gewoon een stuk minder dan een v/d Wiel in vorm..
Maar goed, ieder zijn mening.. Het is gewoon de schuld van van Bommel.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 20:07 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij behoren spelers als Podolski Gomez Ronaldo Nani Muller en Postiga tot de absolute wereldtop... Vermaelen is niet beter dan Heitinga, en Mathijssen acht ik nu gelijkwaardig aan Koscielny. Willems is ook een talent en Sagna is gewoon een stuk minder dan een v/d Wiel in vorm.. Maar goed, ieder zijn mening.. Het is gewoon de schuld van van Bommel.. Postiga......................... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: "Volgens mij" staat er heel duidelijk toch, ik vind dat een hele goede nummer 9. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 20:16 schreef remco k het volgende:[..] "Volgens mij" staat er heel duidelijk toch, ik vind dat een hele goede nummer 9. Je heb het over "wereldtop" en jij kan dat wel vinden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Iedereen heeft toch voor zichzelf een mening wie hij wereldtop vind of wie hij uberhaubt goed vind?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 20:07 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij behoren spelers als Podolski Gomez Ronaldo Nani Muller en Postiga tot de absolute wereldtop... Vermaelen is niet beter dan Heitinga, en Mathijssen acht ik nu gelijkwaardig aan Koscielny. Willems is ook een talent en Sagna is gewoon een stuk minder dan een v/d Wiel in vorm.. Maar goed, ieder zijn mening.. Het is gewoon de schuld van van Bommel.. Ik weet niet hoor maar Heitinga is flink uit vorm was bij alle tegendoelpunten betrokken. En van der Wiel in vorm is beter dan Sagna nou ik heb nieuws voor je van der Wiel is al meer dan een jaar uit vorm... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 20:21 schreef remco k het volgende:[..] Iedereen heeft toch voor zichzelf een mening wie hij wereldtop vind of wie hij uberhaubt goed vind?? Wereldtop is wereldtop en niet wat jij vind..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 20:22 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik weet niet hoor maar Heitinga is flink uit vorm was bij alle tegendoelpunten betrokken. En van der Wiel in vorm is beter dan Sagna nou ik heb nieuws voor je van der Wiel is al meer dan een jaar uit vorm... Ik heb het niet over dit toernooi, ik heb het gewoon over spelers vergelijken 1 op 1.. In het Portugese elftal is Ronaldo ook absoluut geen wereldtop.. Maakt hem dat een slechtere voetballer?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wereldtop is voor iedereen verschillend, dat is namelijk niet in feiten uit te drukken.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 20:23 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het niet over dit toernooi, ik heb het gewoon over spelers vergelijken 1 op 1.. In het Portugese elftal is Ronaldo ook absoluut geen wereldtop.. Maakt hem dat een slechtere voetballer?? Koscielny of Heitinga? Koscielny Mahtijsen of Vermaelen? Vermaelen een Van der Wiel zoals ie nu speelt of Sagna? Sagna Gibs of Willems? Willems... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 20:26 schreef NatjosFC het volgende:[..] Koscielny of Heitinga? Koscielny Mahtijsen of Vermaelen? Vermaelen een Van der Wiel zoals ie nu speelt of Sagna? Sagna Gibs of Willems? Willems... Jou mening, dat mag het is niet mijn mening.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 20:24 schreef remco k het volgende:[..] Wereldtop is voor iedereen verschillend, dat is namelijk niet in feiten uit te drukken.. Niet in feiten wel in knaken.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 20:23 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het niet over dit toernooi, ik heb het gewoon over spelers vergelijken 1 op 1.. In het Portugese elftal is Ronaldo ook absoluut geen wereldtop.. Maakt hem dat een slechtere voetballer?? Snap ik maar 9 van de 10 keer met spelers vergelijken kijk je toch vanuit jezelf.. Vermaelen of Heitinga scheelt niet zoveel denk ik dus dan kom je uit op persoonlijke voorkeur.. Dit toernooi is Heitinga nog geen een schim van zichzelf, Ronaldo ook niet! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Iedereen een goede wedstrijd!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: noem die van jou is dan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die gaf ik net toch.. Lees maar ff terug.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 20:41 schreef Hummel10 het volgende:[..] Snap ik maar 9 van de 10 keer met spelers vergelijken kijk je toch vanuit jezelf.. Vermaelen of Heitinga scheelt niet zoveel denk ik dus dan kom je uit op persoonlijke voorkeur.. Dit toernooi is Heitinga nog geen een schim van zichzelf, Ronaldo ook niet! Daarom zeg ik toch ook dat alles over het wel niet goed vinden gebasseerd is op meningen..
Ik vind bijvoorbeeld dat Ronaldo helemaal niet zo goed speelde, ik vind namelijk dat v/d Wiel en de rest van de verdediging vandaag en andere dagen niet goed speelde.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Dit topic is ooit begonnen als een serieus topic over de nieuw te komen reserve spits... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 20:44 schreef Ajx het volgende:Dit topic is ooit begonnen als een serieus topic over de nieuw te komen reserve spits... Vette post man. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Was om even aan te geven hoever we zijn afgedwaald... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 20:44 schreef Ajx het volgende:Dit topic is ooit begonnen als een serieus topic over de nieuw te komen reserve spits... Als Narsingh maar komt en een vervanger van Vertonghen, Poulsen zie ik ook wel zitten transfervrij en Boilessen is niet altijd blesuren vrij met het oog op de ChamL zie ik Poulsen graag komen. En een spits? laat maar komen vanuit de jeugd Of Gewoon Bulykin houden scoort veel als invaller
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 00:08 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Als Narsingh maar komt en een vervanger van Vertonghen, Poulsen zie ik ook wel zitten transfervrij en Boilessen is niet altijd blesuren vrij met het oog op de ChamL zie ik Poulsen graag komen. En een spits? laat maar komen vanuit de jeugd Of Gewoon Bulykin houden scoort veel als invaller Je hebt in de jeugd een speler genaamd: Mitchell Dijks.. geweldige uitstraling, lang, sterk aan de bal en zowel aanvallend als verdedigend een beest.
19 jaar en kan volgend jaar makkelijk i.p.v Boilesen of Blind daar spelen. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 00:29 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Je hebt in de jeugd een speler genaamd: Mitchell Dijks.. geweldige uitstraling, lang, sterk aan de bal en zowel aanvallend als verdedigend een beest. 19 jaar en kan volgend jaar makkelijk i.p.v Boilesen of Blind daar spelen. Maar die is meer over 1 a 2 jaar ChamL Niveau Poulsen veel ervaring op WK en EK deed hij het behoorlijk, VD Wiel en Vertonghen weg toch ervaren spelers en Vertonghen een leider dan is een Ervaren kracht in de verdediging toch wel nodig voor het kampioenschap en de ChamL. V Rhijn-Vervanger JAn-Aldeweireld-Poulsen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 00:29 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Je hebt in de jeugd een speler genaamd: Mitchell Dijks.. geweldige uitstraling, lang, sterk aan de bal en zowel aanvallend als verdedigend een beest. 19 jaar en kan volgend jaar makkelijk i.p.v Boilesen of Blind daar spelen. Het probleem met jonge jongens heel snel brengen is dat ze vaak ook ver terug vallen. Blind werd verhuurd aan Grongingen, speelde daar gewoon goed maar viel bij Ajax vervolgens ver terug. Van der Wiel ging ook als een raket, zit nu al 2 jaar in een dip. Boilesen kwam ook heel snel en raakte vervolgens ernstig geblesseerd. Het kunnen allemaal op zich zelf staande zaken zijn, maar vaak zie je bij hele jonge spelers die snel worden gebracht dat er toch een dip komt.
Daarom ben ik blij dat Frank de Boer rustig aan wil doen met Fischer, Dijks en al die andere talenten. Daarnaast mag het ondertussen geen geheim zijn dat ik nooit fan ben geweest van de komst van Poulsen. Poulsen zou leuk zijn voor de breedte op basis van een kort contract maar waarom investeren in z'n spelers als je daardoor talenten buiten de A selectie houdt? Dat zou alleen zin hebben als het talent nog 2 jaar moet rijpen voor ze kunnen debuteren. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 08:11 schreef Eide het volgende:[..] Het probleem met jonge jongens heel snel brengen is dat ze vaak ook ver terug vallen. Blind werd verhuurd aan Grongingen, speelde daar gewoon goed maar viel bij Ajax vervolgens ver terug. Van der Wiel ging ook als een raket, zit nu al 2 jaar in een dip. Boilesen kwam ook heel snel en raakte vervolgens ernstig geblesseerd. Het kunnen allemaal op zich zelf staande zaken zijn, maar vaak zie je bij hele jonge spelers die snel worden gebracht dat er toch een dip komt. Daarom ben ik blij dat Frank de Boer rustig aan wil doen met Fischer, Dijks en al die andere talenten. Daarnaast mag het ondertussen geen geheim zijn dat ik nooit fan ben geweest van de komst van Poulsen. Poulsen zou leuk zijn voor de breedte op basis van een kort contract maar waarom investeren in z'n spelers als je daardoor talenten buiten de A selectie houdt? Dat zou alleen zin hebben als het talent nog 2 jaar moet rijpen voor ze kunnen debuteren. Klaassen heeft ie dit jaar ook vaker moeten gebruiken. voor de rest helemaal eens. |
|
|
|