BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wildschut echt iets voor ons?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajaxied sca
 ajaxied sca - woensdag 09 mei 2012 - 11:08   quote  deeplink  
Ik denk dat wildschut een topper voor ons is, buiten dat hij een goede voorzet heeft speelt hij ook wel eens een paar man uit en dat soort spelers hebben we op moment niet echt wat jullie?
Roger ajacied
 Roger ajacied - woensdag 09 mei 2012 - 11:14   quote  deeplink  
ik kom uit Venlo en ben die hard ajax fan. Ik heb Wildschut ook het gehele seizoen zien spelen en die zou ik met mijn ogen dicht kopen. Hij is supersnel en zeer technisch..een groeibriljant die hier en daar nog wat bijgeschaafd dient te worden. Hij is zeker niet minder als Boerighter.......nogmaals een zeer groot talent.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 09 mei 2012 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 11:14 schreef Roger ajacied het volgende:
ik kom uit Venlo en ben die hard ajax fan. Ik heb Wildschut ook het gehele seizoen zien spelen en die zou ik met mijn ogen dicht kopen. Hij is supersnel en zeer technisch..een groeibriljant die hier en daar nog wat bijgeschaafd dient te worden. Hij is zeker niet minder als Boerighter.......nogmaals een zeer groot talent.
Niet minder als Boerrigter?? Jong doe effe normaal aub. Wildschut zit bij lange na niet op dat nivo.
Ik kom uit Roermond en zie Wildschut ook regelmatig spelen en dit is zeker een talent maar wat heb je aan hem als we hem toch niet opstellen? Als Boerrigter fit is zit Wildschut op de bank.
Daarbij denk ik dat VVV weer de hoofdprijs zal vragen zoals de laatste jaren altijd hebben gedaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 11:28   quote  deeplink  
Yanic Wildschut is 21 jaar..weet bijna zeker dat hij volgend jaar wordt gekozen als "talent van het jaar" (Maher dit jaar).....wel moet hij dan bij een meer aansprekende club gaan spelen....niet wachten Ajax kopen...is een groot talent...is super snel...is zowel links als rechts...bij VVV de linksbuiten maar verschijnt ook wel eens vanaf rechts...maakt ook zijn doelpunten...kost volgens mij geen miljoenen....een zeer goede stand-inn voor Derk Boerrigter...en die hebben we hard nodig vanwege zijn blessuregevoeligheid....
http://www.youtube.com/watch?v=8uwdHAQ8a5A
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 09 mei 2012 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 11:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Yanic Wildschut is 21 jaar..weet bijna zeker dat hij volgend jaar wordt gekozen als "talent van het jaar" (Maher dit jaar).....wel moet hij dan bij een meer aansprekende club gaan spelen....niet wachten Ajax kopen...is een groot talent...is super snel...is zowel links als rechts...bij VVV de linksbuiten maar verschijnt ook wel eens vanaf rechts...maakt ook zijn doelpunten...kost volgens mij geen miljoenen....een zeer goede stand-inn voor Derk Boerrigter...en die hebben we hard nodig vanwege zijn blessuregevoeligheid....
http://www.youtube.com/watch?v=8uwdHAQ8a5A
Ken jij Hai Berden wel? Die vraagt gewoon de hoofdprijs!
Daarbij krijgen we Narsingh erbij en zal Sulejmani wellicht ook bij Ajax blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door AFCA MARCO --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 11:29 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ken jij Hai Berden wel? Die vraagt gewoon de hoofdprijs!
Daarbij krijgen we Narsingh erbij en zal Sulejmani wellicht ook bij Ajax blijven.
Je kan wellicht een lijntje uitgooien...misschien valt de prijs mee...
als Sulemani blijft akkoord...daarnaast moet ook Narsingh nog komen....hebben we nog niet...en die kost Ajax wel de hoofdprijs...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 09 mei 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 11:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je kan wellicht een lijntje uitgooien...misschien valt de prijs mee...
als Sulemani blijft akkoord...daarnaast moet ook Narsingh nog komen....hebben we nog niet...en die kost Ajax wel de hoofdprijs...
Die is ook 10x beter dan Wildschut.
nora
 nora - woensdag 09 mei 2012 - 12:12   quote  deeplink  
Nou die Wildschut is denk ik wel een talent die hoger moet spelen,ik denk dat hij volgend seizoen in iedergeval bij een subtopper moet spelen ik denk dat Ajax hem niet echt nodig heeft met Derek en Fisher en misschien Aisatti nog achter de hand.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 12:13   quote  deeplink  
Het gaat om een stand-inn voor Boerrigter dacht ik....want die moeten we wel hebben...niet als vaste waarde toch ??.....overigens is 10x beter wat overdreven...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 12:12 schreef nora het volgende:
Nou die Wildschut is denk ik wel een talent die hoger moet spelen,ik denk dat hij volgend seizoen in iedergeval bij een subtopper moet spelen ik denk dat Ajax hem niet echt nodig heeft met Derek en Fisher en misschien Aisatti nog achter de hand.
Ik denk ook dat hij niet naar Ajax komt...zal eerder naar een FC Utrecht gaan of zo...idd hebben we Fisher en Aissattie misschien nog....
Eerlijk gezegd even niet bij stil gestaan...maar ik blijf Wildschut een heel groot talent vinden...inclusief snel en doelgericht...er zijn genoeg goede flankspelers die niet zo doelgericht zijn...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 09 mei 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 12:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het gaat om een stand-inn voor Boerrigter dacht ik....want die moeten we wel hebben...niet als vaste waarde toch ??.....overigens is 10x beter wat overdreven...
Wildschut heeft 5 goede wedstrijden gespeeld dit seizoen terwijl Narsingh al een tijdje langer top presteerd. 10x beter is zeker overdreven :)
Ik wil alleen zeggen dat je op links al andere alternatieven hebt zoals Boerrigter, Fisher en wellicht Sulejmani.
Als Sulejmani zou vertrekken is Wildschut wel een optie in mijn ogen.
Patjakker078
 Patjakker078 - woensdag 09 mei 2012 - 12:26   quote  deeplink  
Ik denk dat P$V hem gaat kopen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 12:23 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Wildschut heeft 5 goede wedstrijden gespeeld dit seizoen terwijl Narsingh al een tijdje langer top presteerd. 10x beter is zeker overdreven :)
Ik wil alleen zeggen dat je op links al andere alternatieven hebt zoals Boerrigter, Fisher en wellicht Sulejmani.
Als Sulejmani zou vertrekken is Wildschut wel een optie in mijn ogen.
Klopt...mee eens...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 09 mei 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 12:26 schreef Patjakker078 het volgende:
Hebben ze de lucht boven het stadion verkocht dan? Narsingh gaat gewoon naar Ajax.
Patjakker078
 Patjakker078 - woensdag 09 mei 2012 - 12:30   quote  deeplink  
ik heb het over aangeschoten wild schut
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 12:26 schreef Patjakker078 het volgende:
Misschien als Lens weggaat...maar PSV is in eerste instantie op zoek naar een spits...Tim Matavs is niet echt goed uit de verf gekomen...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 09 mei 2012 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 12:30 schreef Patjakker078 het volgende:
ik heb het over aangeschoten wild schut
Van mijn part joh.
Als PSV graag 5 miljoen wil betalen voor een speler die 5x goed gespeeld heeft juich ik dat alleen maar toe. Bij PSV kun je alleen maar floppen net zoals iedereen dat heeft gedaan afgelopen seizoen.
Patjakker078
 Patjakker078 - woensdag 09 mei 2012 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 12:32 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Van mijn part joh.
Als PSV graag 5 miljoen wil betalen voor een speler die 5x goed gespeeld heeft juich ik dat alleen maar toe. Bij PSV kun je alleen maar floppen net zoals iedereen dat heeft gedaan afgelopen seizoen.
Totaal mee eens.. daar zit echt geen duidelijk lijn in.. zowel op het veld als organisatie.

maar goed wildschut. ik vind het een leuke voetballer om te zien. Er bij hebben is nooit vervelend, maar een basisplaats nee,, die mag hij van mij bij Heerenveen krijgen ofzo,
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 09 mei 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 12:37 schreef Patjakker078 het volgende:

[..]

Totaal mee eens.. daar zit echt geen duidelijk lijn in.. zowel op het veld als organisatie.

maar goed wildschut. ik vind het een leuke voetballer om te zien. Er bij hebben is nooit vervelend, maar een basisplaats nee,, die mag hij van mij bij Heerenveen krijgen ofzo,
Laat hem lekker eerst eens een compleet seizoen goed spelen bij VVV. Die hebben hem trouwens nog 3 jaar onder contract staan. Als je Wildschut wil hebben zul je de hoofdprijs moeten betalen ( Hai Berden kennende ).
Voor een Nederlandse suptopper dus niet te betalen.
Of hij blijft bij VVV of hij word verkocht aan een buitenlandse club met veel poen.
Patjakker078
 Patjakker078 - woensdag 09 mei 2012 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 12:48 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Laat hem lekker eerst eens een compleet seizoen goed spelen bij VVV. Die hebben hem trouwens nog 3 jaar onder contract staan. Als je Wildschut wil hebben zul je de hoofdprijs moeten betalen ( Hai Berden kennende ).
Voor een Nederlandse suptopper dus niet te betalen.
Of hij blijft bij VVV of hij word verkocht aan een buitenlandse club met veel poen.
nee dat vind ik niet kloppen.. berden snapt ook wel dat hij wilt groeien.. voor 3 a 4 miljoen is wildschut sowieso weg.
nora
 nora - woensdag 09 mei 2012 - 12:55   quote  deeplink  
3 of 4 miljoen gaat hij naar Heerenveen denk ik die kunnen dat wel betalen als de hele voorhoede is verkocht.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 09 mei 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 12:50 schreef Patjakker078 het volgende:

[..]

nee dat vind ik niet kloppen.. berden snapt ook wel dat hij wilt groeien.. voor 3 a 4 miljoen is wildschut sowieso weg.
Wat zeg jij nu toch? Daar heeft Hai serieus dikke schijt aan hoor. Check de transfers van Honda en Musa. Die vragen de hoofdprijs!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 09 mei 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 12:55 schreef nora het volgende:
3 of 4 miljoen gaat hij naar Heerenveen denk ik die kunnen dat wel betalen als de hele voorhoede is verkocht.
Ik kan je vertellen dat 3/4 miljoen te weinig is.
Patjakker078
 Patjakker078 - woensdag 09 mei 2012 - 13:00   quote  deeplink  
nee hoor... 4 miljoen mag tie zeker weg!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 09 mei 2012 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 13:00 schreef Patjakker078 het volgende:
nee hoor... 4 miljoen mag tie zeker weg!
Zeker niet! Let maar op! Ik durf er zelfs geld op te leggen.
Ik ken Hai serieus best wel goed. Mijn baas is namelijk zijn golfmaatje. Ik hoor regelmatig dingetjes over spelers van VVV.
Wildschut gaat alleen voor de absolute hoofdprijs!
Honda en Musa stonden na 1 seizoen ook de clubs voor in de rij en VVV weigerde ze te verkopen voor die bedragen.
Hai wachtte 1 seizoen en voila! De spelers bewezen zich nog meer en gingen voor de hoofdprijs.

Onderschat Hai niet ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door AFCA MARCO --
Patjakker078
 Patjakker078 - woensdag 09 mei 2012 - 13:08   quote  deeplink  
ben jij zo'n type die iedereen kent?
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 09 mei 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 13:08 schreef Patjakker078 het volgende:
ben jij zo'n type die iedereen kent?
Helemaal niet zelfs.
Mijn baas kent hem toevallig omdat Hai een groot transportbedrijf heeft en veel werk doet voor en met mijn baas.
Beiden bedrijf in Venlo.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 12:55 schreef nora het volgende:
Denk ik ook...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 09 mei 2012 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 13:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Denk ik ook...
Zou de ideale stap voor hem zijn dat wel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 13:11 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Zou de ideale stap voor hem zijn dat wel
Ja en voor welk bedrag maakt mij niet zo heel veel uit...
ajaxied sca
 ajaxied sca - woensdag 09 mei 2012 - 14:38   quote  deeplink  
snel halen heel snel!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 14:38 schreef ajaxied sca het volgende:
snel halen heel snel!!
over wie heb je het nu ?
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 15:22   quote  deeplink  
we hebben volgend jaar genoeg vleugelspelers.
Boerrigter Narsingh en Sulejmani,
dan kunnen we Wildschut wel halen
MAAR
vergeet niet dat wij een supergroot talent in de A1 hebben genaamd:
VIKTOR FISCHER.

Wildschut is een groot talent, maar hier overbodig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 19:14   quote  deeplink  
Wildschut kost ong. 2,5 miljoen...bod van Standard 1 miljoen afgewezen
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2012/05/09/3091677/standard-kan-komst-wildschut-vergeten
46ajaxio
 46ajaxio - woensdag 09 mei 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 15:22 schreef NatjosFC het volgende:
we hebben volgend jaar genoeg vleugelspelers.
Boerrigter Narsingh en Sulejmani,
dan kunnen we Wildschut wel halen
MAAR
vergeet niet dat wij een supergroot talent in de A1 hebben genaamd:
VIKTOR FISCHER.

Wildschut is een groot talent, maar hier overbodig.
Ik denk dat je Narsingh op je buik kan schrijven, want Mino Raiola is zijn zaakwaarnemer en die heeft ons al meerdere keren een oor aangenaaid met Zlatan, Bouy en is kind aan huis in Turijn bij Juventus en Jol zit achter de voorhoede van Heerenveen aan tenminste 2 van de drie.Dus ik ben daar niet zo gerust op, vuile zakkenvuller stadion en toekomstverbod voor Raiola.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 19:30 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Ik denk dat je Narsingh op je buik kan schrijven, want Mino Raiola is zijn zaakwaarnemer en die heeft ons al meerdere keren een oor aangenaaid met Zlatan, Bouy en is kind aan huis in Turijn bij Juventus en Jol zit achter de voorhoede van Heerenveen aan tenminste 2 van de drie.Dus ik ben daar niet zo gerust op, vuile zakkenvuller stadion en toekomstverbod voor Raiola.
Narsingh laat zich echt niet leiden door zijn zaakwaarnemer.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 19:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wildschut kost ong. 2,5 miljoen...bod van Standard 1 miljoen afgewezen
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2012/05/09/3091677/standard-kan-komst-wildschut-vergeten
met 1.5 tot 2 zal vvv ook wel akkoord meegaan.
maar ik vind hem overbodig aangezien we Boerrigter hebben en Fischer die er aan komt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 19:30 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet zo gerust op...Narsingh wou heel graag naar Ajax....maar hij heeft nog niet gereageerd op het bod van Ajax....mocht dat positief zijn gaat Ajax contact zoeken met Heerenveen...Raiola is idd niet te vertrouwen ontvangt misschien wel via de achterdeur een mooi bedrag van Fulham.....ik ben er ook niet gerust op...
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 19:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet zo gerust op...Narsingh wou heel graag naar Ajax....maar hij heeft nog niet gereageerd op het bod van Ajax....mocht dat positief zijn gaat Ajax contact zoeken met Heerenveen...Raiola is idd niet te vertrouwen ontvangt misschien wel via de achterdeur een mooi bedrag van Fulham.....ik ben er ook niet gerust op...
wat maakt het uit.. Komt Narsingh niet, dan halen we gewoon een ander.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 09 mei 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 19:48 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wat maakt het uit.. Komt Narsingh niet, dan halen we gewoon een ander.
Pfffffffffffffffff
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 20:09 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Pfffffffffffffffff
wat denk jij dan?
dat Ajax niemand haalt als Narsingh niet komt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 10 mei 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 20:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wat denk jij dan?
dat Ajax niemand haalt als Narsingh niet komt.
Natuurlijk haalt Ajax dan iemand anders...maar Narsingh komt wel hoor...
46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 10 mei 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 14:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Natuurlijk haalt Ajax dan iemand anders...maar Narsingh komt wel hoor...
Ik help het je hopen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 10 mei 2012 - 18:27   quote  deeplink  
Nu weer Wildschut.....lees het volgende...
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/184007_wildschut-weigerde-aanbieding-van-ajax
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 10 mei 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 18:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Nu weer Wildschut.....lees het volgende...
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/184007_wildschut-weigerde-aanbieding-van-ajax
is al in het verleden man,
die gozer dacht toen aan zijn carriere en dat heb goed uitgepakt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 13:19   quote  deeplink  
hiermee zet je je eigen weer neer als je een speler terugkoopt die je al had. sowiezo vind ik hem wel onrustig aan de bal. gewoon boerrigter daar. hoeft niemand te komen voor die positie vind ik
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 mei 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 13:19 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
hiermee zet je je eigen weer neer als je een speler terugkoopt die je al had. sowiezo vind ik hem wel onrustig aan de bal. gewoon boerrigter daar. hoeft niemand te komen voor die positie vind ik
Ajax haalt zoveel spelers terug die ooit in de jeugd hebben gespeeld...om er een paar te noemen...Boerrigter...zijn nu weer met Narsingh en mischien zelfs met Elia bezig...
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 17:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ajax haalt zoveel spelers terug die ooit in de jeugd hebben gespeeld...om er een paar te noemen...Boerrigter...zijn nu weer met Narsingh en mischien zelfs met Elia bezig...
daarom. soms is het niet erg. maar hoermee zet je jezelf ook voorschut in mijn ogen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 mei 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

daarom. soms is het niet erg. maar hoermee zet je jezelf ook voorschut in mijn ogen
Waarom ? is een teken dat het bij de jeugd van Ajax wel goed zat...ze breken allemaal door...alleen hadden we dat van tevoren maar gezien...dat had ons een hoop knaken minder gekost....
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waarom ? is een teken dat het bij de jeugd van Ajax wel goed zat...ze breken allemaal door...alleen hadden we dat van tevoren maar gezien...dat had ons een hoop knaken minder gekost....
klopt wel, maar dat 2de bedoel ik. het kost zoveel om ze terug te kopen. doodzonde!
en zeker die hai berger, die vraagt wel een miljoen of 6,7 hoor

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wildschut echt iets voor ons?

0.0062508