|
|
JanM
|
|
|
Ik heb nu al zin in komend seizoen, dus open bij deze vast het topic waarin de opvolger bepaald zal worden voor de winnaar van het Feyenoord Headliner Speler Klassement - Speler van de week - Seizoen 2011/2012:
De complete uitslag van afgelopen seizoen:
TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld
El Ahmadi (31 x basis) J 6,71
Clasie (33 x basis) J 6,68 Vlaar (alle 34) J 6,40 Guidetti (21 x basis en 2 wedstrijden als invaller) J 6,33 Mulder (alle 34) J 6,26 De Vrij (22 x basis en 8 wedstrijden als invaller) J 6,13 Leerdam (31 x basis) J 6,02 Schaken (29 x basis en 3 wedstrijden als invaller) J 6,01 Martins Indi (26 x basis en 3 wedstrijden als invaller) J 6,01 Bakkal (29 x basis) J 6,00 Cissé (15 x basis en 8 wedstrijden als invaller) J 5,94 Nelom (12 x basis en 6 wedstrijden als invaller) J 5,93 Fernandez (14 x basis en 5 wedstrijden als invaller) J 5,80 Mokotjo (5 x basis en 15 wedstrijden als invaller) J 5,65 Cabral (22 x basis en 6 wedstrijden als invaller) J 5,53
Manu (4 wedstrijden als invaller) N 7,40 Achahbar (1 x basis en 6 wedstrijden als invaller) N 6,23 Trindade de Vilhena (1 x basis en 5 wedstrijden als invaller) N 6,21 Kongolo (1 wedstrijd als invaller) N 5,75 Ramsteijn (7 x basis) N 5,37 Fernández (3 x basis en 2 wedstrijden als invaller) N 5,28 Van Huijgevoort (1 x basis) N 5,24 Van Haaren (7 wedstrijden als invaller) N 5,10 Swerts (3 wedstrijden als invaller) N 4,74
Wie o wie wordt het komend seizoen? Clasie of nogmaals El Ahmadi? Of misschien wel Kuijt of Drenthe? Ik kan niet wachten! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
de broer van snelle jelle? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: dat zou je wel denken ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik denk dat Clasie en Vilhena volgend seizoen gaan pieken.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 14:19 schreef JanM het volgende:Wie o wie wordt het komend seizoen? Clasie of nogmaals El Ahmadi? Of misschien wel Kuijt of Drenthe? Ik kan niet wachten! Bruins |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat zou pas echt een stunt zijn: Van Geel haalt Bruins transfervrij terug en Bruins speelt de pannen van het spreekwoordelijke dak in een goed draaiend team op 'zijn' #10, strooit met de mooiste steekpassjes, schiet er de nodige vrije trappen in en wordt weer in genade aangenomen door Het Legioen inclusief MMM!
Ik ben voor!
Bruins, winnaar Feyenoord Headliner Speler Klassement - Speler van de week - Seizoen 2012/2013 |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
Als Bruins vorig jaar de kans kreeg met Bakkal en El Ahmadi speelde hij nu nog bij ons en werd hij geroemd om zijn spelinzicht. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 19:35 schreef Sebbe het volgende:Als Bruins vorig jaar de kans kreeg met Bakkal en El Ahmadi speelde hij nu nog bij ons en werd hij geroemd om zijn spelinzicht. Dan had Clasie niet zo kunnen opvallen. |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
Clasie was wel opgevallen, dan speelde hij dit seizoen nog bij excelsior en werd dan komend seizoen gepresenteerd in Feyenoord1. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Had hem niet geworden. Als hij wel in de smaak van Koeman zou vallen had hij in maart al terug geweest. |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
Misschien wel, het pakte nu ook goed uit al vind ik het jammer van de voetballer Bruins. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 19:48 schreef Sebbe het volgende:Misschien wel, het pakte nu ook goed uit al vind ik het jammer van de voetballer Bruins. Er is hier al heel veel over Bruins gediscussieerd maar de mening blijven verdeeld. Ik heb hem een aantal goede wedstrijden zien spelen maar ook genoeg (de meeste) waarbij hij niet goed uit de verf kwam. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 18:07 schreef JanM het volgende:[..] Dat zou pas echt een stunt zijn: Van Geel haalt Bruins transfervrij terug en Bruins speelt de pannen van het spreekwoordelijke dak in een goed draaiend team op 'zijn' #10, strooit met de mooiste steekpassjes, schiet er de nodige vrije trappen in en wordt weer in genade aangenomen door Het Legioen inclusief MMM! Ik ben voor! Bruins, winnaar Feyenoord Headliner Speler Klassement - Speler van de week - Seizoen 2012/2013
Blijven dromen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 19:35 schreef Sebbe het volgende:Als Bruins vorig jaar de kans kreeg met Bakkal en El Ahmadi speelde hij nu nog bij ons en werd hij geroemd om zijn spelinzicht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 19:35 schreef Sebbe het volgende:Als Bruins vorig jaar de kans kreeg met Bakkal en El Ahmadi speelde hij nu nog bij ons en werd hij geroemd om zijn spelinzicht. met clasie en el,,,,,,inderdaad... maar ja ,,,je moet op het goede moment op de juiste plaats zijn... de wisselwerking was er dit seizoen wel...en ieder haalde zijn top op t middenveld. maar el was echt de MAN dit seizoen...... gefeliciteerd EL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
EL was super dit seizoen maar zo waren er wel meer toch geile.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Komend seizoen wordt het dringen geblazen: potentiële winnaars te over! Ik noem:
- El Ahmadi - Clasie - Kuijt - Drenthe - Bruins |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 16:18 schreef JanM het volgende:Komend seizoen wordt het dringen geblazen: potentiële winnaars te over! Ik noem: - El Ahmadi - Clasie - Kuijt - Drenthe - Bruins Vergeet je de BAAB niet Jan.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die mag echt nooit meer een voet in De Kuip zetten! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik denk dat Clasie gaat vlammen volgend seizoen hehe. Als er iemand is waar ik van denk dat ie volgend jaar goed gaat spelen is hij het wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar het topic is wel terecht gekomen bij de man die het topic heeft groot gemaakt... Dus wat mij betreft precies optijd...JanM///snelleJelle!!!....held! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 16:47 schreef Sensi het volgende:Ik denk dat Clasie gaat vlammen volgend seizoen hehe. Als er iemand is waar ik van denk dat ie volgend jaar goed gaat spelen is hij het wel. Yep en de Vrij en Vilhena, daar gaan we denk ik ook van genieten.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 16:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar het topic is wel terecht gekomen bij de man die het topic heeft groot gemaakt... Dus wat mij betreft precies optijd...JanM///snelleJelle!!!....held! Beetje late reactie Leon hahahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahahaha als ik via me phone leest en post is het altijd prut Jan... Ik mis dan het totale overzicht ,maar ik meen wel wat ik schrijf!! Je besteed een hoop tijd aan het topic en het ziet er prachtig uit..:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tenminste geen bullshit ouwe zeik topic !!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 16:47 schreef Sensi het volgende:Ik denk dat Clasie gaat vlammen volgend seizoen hehe. Als er iemand is waar ik van denk dat ie volgend jaar goed gaat spelen is hij het wel. eens . . |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ik denk ook dat Clasie de grootste kans maakt op de titel voor volgend jaar. Ik vind trouwens wel dat we vrij laag beoordeeld hebben met zijn allen. Als je bedenkt dat we tweede zijn geworden, een fantastisch seizoen hebben gedraaid en dat onze beste speler van ons dan gemiddeld een 6,71 krijgt, vind ik dat vrij matig. Als ik de selectie nu een cijfer zou moeten geven voor het gehele seizoen, zou El Ahmadi toch wel boven de 7 krijgen en zo nog wel meer spelers. Misschien voor volgend jaar iets om wat beter te beoordelen als er weer een soortgelijke prestatie op de mat wordt gelegd. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 19:42 schreef feyenoord!!! het volgende:Ik denk ook dat Clasie de grootste kans maakt op de titel voor volgend jaar. Ik vind trouwens wel dat we vrij laag beoordeeld hebben met zijn allen. Als je bedenkt dat we tweede zijn geworden, een fantastisch seizoen hebben gedraaid en dat onze beste speler van ons dan gemiddeld een 6,71 krijgt, vind ik dat vrij matig. Als ik de selectie nu een cijfer zou moeten geven voor het gehele seizoen, zou El Ahmadi toch wel boven de 7 krijgen en zo nog wel meer spelers. Misschien voor volgend jaar iets om wat beter te beoordelen als er weer een soortgelijke prestatie op de mat wordt gelegd. tsja, die wedstrijden van voor de winterstop zijn ook mee gewogen hè . . |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: moeten ze wel alle bij in de basis beginnen! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik vind het juist meevallen, redelijk realistische cijfers. Toen dit topic vorig seizoen werd gestart door Leon, dacht ik dat iedereen met 8'en en 9's zou strooien, maar valt mee.
Denk dat je bij gerenommeerde kranten en magazines geen lagere of hogere cijfers ziet. Wat hadden Clasie, Guidetti en El Ahmadi voor gemiddelde bij het VI klassement? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 19:52 schreef Bosifyable het volgende:Ik vind het juist meevallen, redelijk realistische cijfers. Toen dit topic vorig seizoen werd gestart door Leon, dacht ik dat iedereen met 8'en en 9's zou strooien, maar valt mee. Denk dat je bij gerenommeerde kranten en magazines geen lagere of hogere cijfers ziet. Wat hadden Clasie, Guidetti en El Ahmadi voor gemiddelde bij het VI klassement? 1 Sno RKC Waalwijk 6,58 25 Middenveld 2 Guidetti FEYENOORD 6,52 20 Aanval 3 Clasie FEYENOORD 6,51 20 Middenveld 4 El Ahmadi FEYENOORD 6,48 27 Middenveld 5 Rasmus Elm AZ 6,46 24 Middenveld 6 Luuk de Jong FC Twente 6,45 21 Aanval 7 Alderweireld 020 6,42 23 Verdediging 8 Vertonghen 020 6,41 25 Verdediging 9 Vormer Roda JC Kerkrade 6,39 24 Middenveld 10 Assaidi SC Heerenveen 6,34 23 Aanval 11 Zoet RKC Waalwijk 6,32 21 Doel 12 Viergever AZ 6,31 22 Verdediging 13 Mihaylov FC Twente 6,28 23 Doel 14 Moisander AZ 6,27 26 Verdediging 15 Meijers RKC Waalwijk 6,25 24 Middenveld 16 Duarte Heracles Almelo 6,25 21 Middenveld 17 Velthuizen Vitesse 6,24 25 Doel 18 Eriksen 020 6,24 20 Middenveld 19 Strootman PSV 6,23 22 Middenveld 20 Beerens AZ 6,23 24 Aanval
Hier heb ie het volledige Gillette pro klassement van VI, van links naar rechts: Plaats, Speler, Club, Score, Leeftijd en Positie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door Sensi -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Yup was al bekend hoor.. Hadden ze vorige week ook tijdens de uitzendingen verteld geloof ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Topprestatie bij zo'n cluppie,dat wel. Plaats 2 t/m 4 toch voor onze jongens. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:31 schreef Sensi het volgende:[..] Yup was al bekend hoor.. Hadden ze vorige week ook tijdens de uitzendingen verteld geloof ik. Heb ik gemist, kijk er niet zo vaak naar.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:14 schreef Sensi het volgende:[..] 1 Sno RKC Waalwijk 6,58 25 Middenveld 2 Guidetti FEYENOORD 6,52 20 Aanval 3 Clasie FEYENOORD 6,51 20 Middenveld 4 El Ahmadi FEYENOORD 6,48 27 Middenveld 5 Rasmus Elm AZ 6,46 24 Middenveld 6 Luuk de Jong FC Twente 6,45 21 Aanval 7 Alderweireld 020 6,42 23 Verdediging 8 Vertonghen 020 6,41 25 Verdediging 9 Vormer Roda JC Kerkrade 6,39 24 Middenveld 10 Assaidi SC Heerenveen 6,34 23 Aanval 11 Zoet RKC Waalwijk 6,32 21 Doel 12 Viergever AZ 6,31 22 Verdediging 13 Mihaylov FC Twente 6,28 23 Doel 14 Moisander AZ 6,27 26 Verdediging 15 Meijers RKC Waalwijk 6,25 24 Middenveld 16 Duarte Heracles Almelo 6,25 21 Middenveld 17 Velthuizen Vitesse 6,24 25 Doel 18 Eriksen 020 6,24 20 Middenveld 19 Strootman PSV 6,23 22 Middenveld 20 Beerens AZ 6,23 24 Aanval Hier heb ie het volledige Gillette pro klassement van VI, van links naar rechts: Plaats, Speler, Club, Score, Leeftijd en Positie. ik mis hier Stefan de Vrij . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En wtf doet Velthuizen ertussen? Als doelman heeft hij dit seizoen niet aan Mulder kunnen tippen toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:21 schreef tomson het volgende:En wtf doet Velthuizen ertussen? Als doelman heeft hij dit seizoen niet aan Mulder kunnen tippen toch? Klopt maar zo zijn er wel meer te noemen toch.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: allemaal super...maar er moet er een winnen... el was de meest constante en bepalende... dus wint wat mij betreft de bronzen lul(goud mag ook) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:21 schreef tomson het volgende:En wtf doet Velthuizen ertussen? Als doelman heeft hij dit seizoen niet aan Mulder kunnen tippen toch? geen flauw idee ? ? ? ? ? ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 18:14 schreef Sensi het volgende:[..] 1 Sno RKC Waalwijk 6,58 25 Middenveld 2 Guidetti FEYENOORD 6,52 20 Aanval 3 Clasie FEYENOORD 6,51 20 Middenveld 4 El Ahmadi FEYENOORD 6,48 27 Middenveld 5 Rasmus Elm AZ 6,46 24 Middenveld 6 Luuk de Jong FC Twente 6,45 21 Aanval 7 Alderweireld 020 6,42 23 Verdediging 8 Vertonghen 020 6,41 25 Verdediging 9 Vormer Roda JC Kerkrade 6,39 24 Middenveld 10 Assaidi SC Heerenveen 6,34 23 Aanval 11 Zoet RKC Waalwijk 6,32 21 Doel 12 Viergever AZ 6,31 22 Verdediging 13 Mihaylov FC Twente 6,28 23 Doel 14 Moisander AZ 6,27 26 Verdediging 15 Meijers RKC Waalwijk 6,25 24 Middenveld 16 Duarte Heracles Almelo 6,25 21 Middenveld 17 Velthuizen Vitesse 6,24 25 Doel 18 Eriksen 020 6,24 20 Middenveld 19 Strootman PSV 6,23 22 Middenveld 20 Beerens AZ 6,23 24 Aanval Hier heb ie het volledige Gillette pro klassement van VI, van links naar rechts: Plaats, Speler, Club, Score, Leeftijd en Positie. Bedankt voor je overzichtje, maar ik stelde een retorische vraag :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:21 schreef tomson het volgende:En wtf doet Velthuizen ertussen? Als doelman heeft hij dit seizoen niet aan Mulder kunnen tippen toch? Hahahaha er zijn mensen die het voetbal verstand boven clubliefde stellen!! Jij redeneer puur uit clubliefde en kijk niet of Mulder wel een goeie keeper is vanuit technisch oogpunt op keepers gebied zoals vele anderen hier op dit forum ...... Die clubliefde zal ook wel weer de reden van Bert van Marwijk zijn om Mulder op te roepen voor een 'stage' .. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg