|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik ben toe aan de winterstop ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat merken we ja d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: cursusje abn? . . voor 'n vriendenprijsje? ;) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Middenveld moet a.s. zondag beter anders gaat het misschien tegen ADO Den Haag |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Middenveld moet a.s. zondag beter anders gaat het misschien tegen ADO Den Haag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: ????????????????????????????? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Feyenoord- Ado dh ?-?
Mulder 3 Elabdellaoui 3 De Vrij 3 Mathijsen 6 BMI 3 Immers 3 Clasie 4 de Vilhena 5 Verhoek 3 Pelle 4 Schaken 3
Koeman 3
Nelom 3 Boetius 4
Bossen 1 |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Feyenoord - ADO
Mulder 7 Elabdellaoui 6.5 De Vrij 6 Mathijsen 6.5 BMI 7 Immers 6.5 Clasie 7.5 de Vilhena 7 Verhoek 5 Pelle 6.5 Schaken 6
Nelom 7 Boetius 6.5 Mokotjo 6.5 (omdat ik het hem gun) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 16:10 schreef lijdensweg het volgende:Feyenoord- Ado dh ?-? Mulder 3 Elabdellaoui 3 De Vrij 3 Mathijsen 6 BMI 3 Immers 3 Clasie 4 de Vilhena 5 Verhoek 3 Pelle 4 Schaken 3 Koeman 3 Nelom 3 Boetius 4 Bossen 1 ??? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mulder 7 Omar 6 De Vrij 6 Mathijssen 7 BMI 6 Immers 5 Clasie 7 Vilhena 7 Verhoek 4 Pelle 6 Schaken 5
Koeman 7
Bossen 2 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis: Mulder 6,5 Omar 5 De Vrij 6 Mathijsen 7,5 Indi 5 Clasie 6,5 Vilhena 6 Immers 5 Schaken 4,5 Pellè 6 Verhoek 4
Wissels: Nelom 7 Boëtius 6,5 Mokotjo - |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 16:10 schreef lijdensweg het volgende:Feyenoord- Ado dh ?-? Mulder 3 Elabdellaoui 3 De Vrij 3 Mathijsen 6 BMI 3 Immers 3 Clasie 4 de Vilhena 5 Verhoek 3 Pelle 4 Schaken 3 Koeman 3 Nelom 3 Boetius 4 Bossen 1 Waarom een 3 voor Koeman eigenlijk? |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Hij bracht Nelom, goede zet Hij bracht Boetius, goede zet Hij bracht Mokotjo op 432 te spelen, goede zet Hij klaagt bij scheids voor een kaart en scheids geeft hem, goede zet Hij geeft aan dat ie kaart van Martins Indi wil aanvechten: goede zet
Koeman heb niets fout gedaan vandaag. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Mulder 6,5 Omar 5 De Vrij 6 Mathijsen 7 Indi 5 Clasie 6 Vilhena 6 Immers 6 Schaken 4 Pellè 6,5 Verhoek 3
Nelom 7 Boëtius 6,5 Mokotjo - |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Toch duidelijk hoe ik over Feyenoord dacht vanmiddag in de kuip |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 17:24 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Hij bracht Nelom, goede zet Hij bracht Boetius, goede zet Hij bracht Mokotjo op 432 te spelen, goede zet Hij klaagt bij scheids voor een kaart en scheids geeft hem, goede zet Hij geeft aan dat ie kaart van Martins Indi wil aanvechten: goede zet Koeman heb niets fout gedaan vandaag. Dacht ik ook ja. Basisopstelling was ook normaal dus ik vroeg me dan af waar die 3 vandaan kwam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dacht ik ook ja. Basisopstelling was ook normaal dus ik vroeg me dan af waar die 3 vandaan kwam. Bij lijdensweg |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dacht ik ook ja. Basisopstelling was ook normaal dus ik vroeg me dan af waar die 3 vandaan kwam. Als jij met die andere 75 minuten ervoor tevreden ben dan kan je inderdaad je vraagtekens erbij zetten. Maar ik was duidelijk niet tevreden en ik heb de punten al gegeven toen het nog 2-2 stond. Maar ik verander er niks aan want het is en was een collectieve wanprestatie en daar hoort Ronald Koeman ook bij!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder 5 omar 4 de Vrij 6 Bmi 5 Mathijssen 7,5 Clasie 6 Immers 5 Vilhena 7 Pelle 7 Verhoek 4 Schaken 4
Boetius 8 Nelom 7,5 Mokotjo 6 (en n 10 voor het aanpakken van die etterbak:))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 december 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 17:49 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als jij met die andere 75 minuten ervoor tevreden ben dan kan je inderdaad je vraagtekens erbij zetten. Maar ik was duidelijk niet tevreden en ik heb de punten al gegeven toen het nog 2-2 stond. Maar ik verander er niks aan want het is en was een collectieve wanprestatie en daar hoort Ronald Koeman ook bij!! Koeman staat niet op het veld. En ik ben zeker niet tevreden over het veldspel. Dat heb ik ook geen moment gezegd.
Verder hoef je je niet aangevallen te voelen. Ik vroeg alleen om verduidelijking. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Basis: Mulder 6,5 IMMERS 4 Omar 6.5 De Vrij 6 Mathijsen 6.5 Indi 5.5 Clasie 6,5 Vilhena 6 Schaken 5 Pellè 6 Verhoek 5
Wissels: Nelom 7.5 Boëtius 6,5 Mokotjo 6 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Basis: Mulder 6,5 Omar 5,5 De Vrij 6 Mathijsen 7 Indi 5 Clasie 6 Vilhena 6,5 Immers 5 Schaken 4 Pellè 6,5 Verhoek 3
Wissels: Nelom 7 Boëtius 7 Mokotjo - |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Basis:
Mulder 6.5 Indi 7 De Vrij 6 Mathijssen 6.5 Elabdellaoui 6 Clasie 6 Immers 5.5 Vilhena 7.5 Schaken 5.5 Pellé 6 Verhoek 6
Wissels: Nelom 6 Boetius v 6 Mokotjo 5.5
Doorgegeven en ingevuld via telefoon uit Rotterdam naar mijn vriendin |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder 7 Indi 6 De Vrij 6 Mathijssen 6.5 Elabdellaoui 4 Clasie 6 Immers 6 Vilhena 5,5 Schaken 5 Pellé 6,5 Verhoek 5,5
Wissels: Nelom 6 Boetius v 6 Mokotjo - |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Mulder 6,5 Omar 6 De Vrij 6 Mathijsen 7 Indi 6,5 Clasie 6,5 Vilhena 6,5 Immers 5 Schaken 4 Pellè 7 Verhoek 3
Wissels: Nelom 7 Boëtius 7 Mokotjo - |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mulder 6,5 Indi 6 De Vrij 6 Mathijssen 7 Elabdellaoui 5 Clasie 6,5 Immers 5 Vilhena 5,5 Schaken 5 Pellé 6 Verhoek 4,5
Wissels: Nelom 6 Boetius 6,5 Mokotjo - |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Mulder 7 Indi 6 De Vrij 6 Mathijssen 6.5 Elabdellaoui 5.5 Clasie 6.5 Immers 6 Vilhena 6 Schaken 5.5 Pellé 6,5 Verhoek 5
Wisselspelers: Nelom 6 Boetius 6 Mokotjo 6 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
En dat lijdensweg Mulder een 3 geeft voor die prachtige redding op het einde.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Redding voor de rode kaart bmi was ook goed. Wordt om zeep geholpen door Bossen |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Inderdaad. Bossen floot een schandalig slechte wedstrijd. Van mijn part mag tot eind van het jaar amateur fluiten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 6.5 Omar 5 De Vrij 5 Mathijsen 6.5 Indi 5 Clasie 6.5 Vilhena 6 Immers 4.5 Schaken 4.5 Pellè 6 Verhoek 4
Wissels: Nelom 6 Boëtius 6 Mokotjo /
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 december 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben misschien wat te soft met de cijfers vandaag.. naja, gelukkig gewonnen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 16:10 schreef lijdensweg het volgende:Feyenoord- Ado dh ?-? Mulder 3 Elabdellaoui 3 De Vrij 3 Mathijsen 6 BMI 3 Immers 3 Clasie 4 de Vilhena 5 Verhoek 3 Pelle 4 Schaken 3 Koeman 3 Nelom 3 Boetius 4 Bossen 1 Belachelijke cijfers! Om te voorkomen dat dit de gemiddelden (te) negatief beïnvloed geef ik de volgende cijfers:
Mulder 9 Elabdellaoui 8 De Vrij 9 Mathijsen 8 BMI 9 Immers 8 Clasie 9 de Vilhena 8 Verhoek 7 Pelle 9 Schaken 8
Nelom 9 Boëtius 9
L, volgende keer graag normale cijfers geven anders tellen ze niet meer mee! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
17e ronde (ADO thuis: 3-2) 15 posts (tot nu toe)
Mulder 6,5 Elabdellaoui 5,4 De Vrij 5,9 Mathijsen 6,9 Martins Indi 5,8 Clasie 6,4 Trindade de Vilhena 6,4 Immers 5,3 Verhoek 4,4 Pellè 6,4 Schaken 4,9
Nelom 6,6 Boëtius 6,5 Mokotjo 6,0
Mulder keepte absoluut een dikke voldoende en Mathijsen was gelukkig helemaal terug! Nelom en Boëtius vielen prima in. Geen goede wedstrijd, maar wel 3 punten!
Na 23 gespeelde wedstrijden ziet het er gemiddeld als volgt uit:
TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld
Pellè (15 x basis) J 6,7 Clasie (21 x basis) J 6,5 Janmaat (21 x basis) J 6,4 Trindade de Vilhena (8 x basis en 4 x als invaller) J 6,3 Martins Indi (21 x basis) J 6,2 De Vrij (13 x basis) J 6,2 Mathijsen (15 x basis) J 6,1 Lamprou (14 x basis) J 5,9 Schaken (20 x basis en 2 x als invaller) J 5,7 Immers (22 x basis en 1 x als invaller) J 5,4 Nelom (16 x basis en 4 x als invaller) J 5,2 Verhoek (9 x basis en 5 x als invaller) J 5,1 Cissé (11 x basis en 2 x als invaller) J 5,1
Leerdam (12 x basis en 3 x als invaller) J 5,0
Mulder (9 x basis) N 6,5 Boëtius (4 x basis en 3 x als invaller) N 6,2 Kongolo (4 x basis en 4 x als invaller) N 6,1 Mokotjo (1 x als invaller) N 6,0 Vormer (8 x basis en 3 x als invaller) N 5,6 Achahbar (8 x als invaller) N 5,5 Goossens (1 x basis en 1 x als invaller) N 5,5 Elabdellaoui (2 x basis en 5 x als invaller) N 5,4 Singh (1 x basis en 7 x als invaller) N 5,4 Fernandez (6 x basis en 5 x als invaller) N 3,9 |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Allereerst wil ik toch even melden dat het toch een goede prestatie was. Zeker niet altijd goed spel, maar toch op karakter gewonnen en zeker op het eind alles gegeven. En dat terwijl Bossen onze club flink benadeelde met een onterecht strafschop en onterechte rode kaart voor Martins Indi. En dan was er ook nog Pellè die vlak na de 2-2 (en vlak voor het moment met Holla) naar de grond werd getrokken in de zestien. Weer eens een onthouden strafschop. Dan de punten:
Basis: Mulder 7,5 (weinig te doen gehad, maar stond er in de laatste minuut op het cruciale moment. Geweldige redding en pakt zo punten voor ons) Omar 5 (werd toch teveel voorbij gelopen. Snap zijn wissel wel met al geel op zak) De Vrij 6,5 (Speelde niet slecht en wilde hem eigenlijk zelfs een 7 geven voor zijn belangrijke aandeel bij de 3-2) Mathijsen 8,5 (speelde geweldig, mag ook wel eens gezegd worden. Paar cruciale ingrepen. Enige minpuntje was zijn bal die hij blindelings naar het midden speelde, maar verder zeker de beste man bij ons op het veld) Indi 6 (speelde degelijk, greep goed in bij het beruchte moment, maar kreeg onterecht rood en een strafschop tegen) Clasie 6,5 (Degelijk, maar ook niet heel geweldig) Vilhena 6 (Degelijk) Immers 6,5 (Speelde redelijk, maar was wel belangrijk door de strafschop te maken en was bij de (terechte) rode kaart van Beugelsdijk betrokken, wat voor ons denk ik van groot belang was. Met 11 tegen 10 moet ik nog zien dat we hadden gewonnen. Schaken 4,5 (Heel erg onzichtbaar, slechte voorzetten. Moet volgende week weer beter, want dit was niet zijn niveau) Pellè 6,5 (Weer belangrijk, met een goal en zijn verdiende strafschop, maar slechts een 6,5 vanwege zijn onprofessionele gedrag richting Holla. Dat hoort niet. Daarnaast moet hij uitkijken met zijn arm bij het springen. Bossen kennende had hij nogmaals rood kunnen trekken) Verhoek 4,5 (Zelfde als Schaken, onzichtbaar, dus onvoldoende)
Wissels: Nelom 7 (viel goed in, combineerde lekker met Boëtius) Boëtius 6,5 (viel goed in, combineerde lekker met Nelom, kwam er helaas lang niet altijd langs) Mokotjo - |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
17e ronde (ADO thuis: 3-2) 16 posts (tot nu toe)
Mulder 6,5 Elabdellaoui 5,4 De Vrij 6,0 Mathijsen 7,0 Martins Indi 5,8 Clasie 6,4 Trindade de Vilhena 6,3 Immers 5,4 Verhoek 4,4 Pellè 6,4 Schaken 4,8
Nelom 6,6 Boëtius 6,5 Mokotjo 6,0
Mulder keepte absoluut een dikke voldoende en Mathijsen was gelukkig helemaal terug! Nelom en Boëtius vielen prima in. Geen goede wedstrijd, maar wel 3 punten!
Na 23 gespeelde wedstrijden ziet het er gemiddeld als volgt uit:
TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld Pellè (15 x basis) J 6,7 Clasie (21 x basis) J 6,5 Janmaat (21 x basis) J 6,4 Trindade de Vilhena (8 x basis en 4 x als invaller) J 6,3 Martins Indi (21 x basis) J 6,2 De Vrij (13 x basis) J 6,2 Mathijsen (15 x basis) J 6,2 Lamprou (14 x basis) J 5,9 Schaken (20 x basis en 2 x als invaller) J 5,7 Immers (22 x basis en 1 x als invaller) J 5,4 Nelom (16 x basis en 4 x als invaller) J 5,2 Verhoek (9 x basis en 5 x als invaller) J 5,1 Cissé (11 x basis en 2 x als invaller) J 5,1
Leerdam (12 x basis en 3 x als invaller) J 5,0
Mulder (9 x basis) N 6,5 Boëtius (4 x basis en 3 x als invaller) N 6,2 Kongolo (4 x basis en 4 x als invaller) N 6,1 Mokotjo (1 x als invaller) N 6,0 Vormer (8 x basis en 3 x als invaller) N 5,6 Achahbar (8 x als invaller) N 5,5 Goossens (1 x basis en 1 x als invaller) N 5,5 Elabdellaoui (2 x basis en 5 x als invaller) N 5,4 Singh (1 x basis en 7 x als invaller) N 5,4 Fernandez (6 x basis en 5 x als invaller) N 3,9 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 08:51 schreef JanM het volgende:[..] Belachelijke cijfers! Om te voorkomen dat dit de gemiddelden (te) negatief beïnvloed geef ik de volgende cijfers: Mulder 9 Elabdellaoui 8 De Vrij 9 Mathijsen 8 BMI 9 Immers 8 Clasie 9 de Vilhena 8 Verhoek 7 Pelle 9 Schaken 8 Nelom 9 Boëtius 9 L, volgende keer graag normale cijfers geven anders tellen ze niet meer mee! Eens! hèhèhè . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik vond Mathijssen de beste speler van het veld! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 08:51 schreef JanM het volgende:[..] Belachelijke cijfers! Om te voorkomen dat dit de gemiddelden (te) negatief beïnvloed geef ik de volgende cijfers: Mulder 9 Elabdellaoui 8 De Vrij 9 Mathijsen 8 BMI 9 Immers 8 Clasie 9 de Vilhena 8 Verhoek 7 Pelle 9 Schaken 8 Nelom 9 Boëtius 9 L, volgende keer graag normale cijfers geven anders tellen ze niet meer mee! Dit is pas belachelijk!! Om je machtspositie te MISBRUIKEN om zo je gelijk te halen. Dit is toch een DEMOCRATISCHE punten waardering? Dat jij en de anderen hierzo het anders zien is mijn probleem toch niet! Als het jou niet beval , dan moeten er maar normale cijfers gegeven worden? Chapeau DICTATOR JANM ........... Een echte HOOLIGAN |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 08:51 schreef JanM het volgende:[..] Belachelijke cijfers! Om te voorkomen dat dit de gemiddelden (te) negatief beïnvloed geef ik de volgende cijfers: Mulder 9 Elabdellaoui 8 De Vrij 9 Mathijsen 8 BMI 9 Immers 8 Clasie 9 de Vilhena 8 Verhoek 7 Pelle 9 Schaken 8 Nelom 9 Boëtius 9 L, volgende keer graag normale cijfers geven anders tellen ze niet meer mee! Blijkbaar speelde iedereen de STERREN VAN DE HEMEL en hebben ze een FANTASTISCHE wedstrijd op de mat gelegd ......... |
|
|
|