|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 17:42 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dit is pas belachelijk!! Om je machtspositie te MISBRUIKEN om zo je gelijk te halen. Dit is toch een DEMOCRATISCHE punten waardering? Dat jij en de anderen hierzo het anders zien is mijn probleem toch niet! Als het jou niet beval , dan moeten er maar normale cijfers gegeven worden? Chapeau DICTATOR JANM ........... Een echte HOOLIGAN Jij geeft extreem (lees belachelijk) lage cijfers, ik extreem hoge. Niet meer en niet minder! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oke maar dan geef jij geen cijfers vanuit jou beleving betreft de wedstrijd. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik dat wel heb gedaan. Ik heb ongeveer een minuut of 20 niet eens live gezien omdat ik er tranen van in mijn ogen kreeg ...... En net daarna heb ik mijn cijfers gegeven bij een stand van 2-2 op dat moment! Maar blijkbaar kan je dat niet waarderen en ga je alles naar je eigen hand zetten. De enige die ik vaak een lage cijfer geeft is Erwin Mulder. Dat je die omhoog waardeert kan ik nog wel begrijpen maar van de rest dus absoluut niet! Dus nogmaals chapeau DICTATOR JANM ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En anders had je misschien eens naar Willem van Hanegem moeten luisteren! Of heeft die er ook geen kaas van gegeten? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 18:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] En anders had je misschien eens naar Willem van Hanegem moeten luisteren! Of heeft die er ook geen kaas van gegeten? Willem is vaak realistisch maar soms overdreven negatief. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 18:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Oke maar dan geef jij geen cijfers vanuit jou beleving betreft de wedstrijd. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik dat wel heb gedaan. Ik heb ongeveer een minuut of 20 niet eens live gezien omdat ik er tranen van in mijn ogen kreeg ...... En net daarna heb ik mijn cijfers gegeven bij een stand van 2-2 op dat moment! Maar blijkbaar kan je dat niet waarderen en ga je alles naar je eigen hand zetten. De enige die ik vaak een lage cijfer geeft is Erwin Mulder. Dat je die omhoog waardeert kan ik nog wel begrijpen maar van de rest dus absoluut niet! Dus nogmaals chapeau DICTATOR JANM ... Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wt jouw beweegredenen zijn om bepaalde cijfers te geven en ik vind het alleen maar sneu als je werkelijk wegloopt op het moment dat het niet lekker loopt en dan al allemaal onvoldoendes geeft, waarmee je de gemiddeldes sterk negatief beïnvloed.
Aan jou alle vrijheid om net zo weinig interesse te hebben voor mijn beweegredenen, maar ik heb hoge cijfers gegeven, waarmee die van jou en mij gemiddeld op de cijfers die ik wilde geven uitkwamen. Daarmee heb ik er m.i. voor gezorgd dat er reële beoordelingen uitgerold zijn en dat is mijn goed recht en heeft helemaal niets met dicatorschap te maken. Nogmaals, iedereen mag vrij cijfers geven tussen een 3 en een 9. Dat heb jij gedaan, vanuit een in mijn ogen onterechte frustatie, en ik om dat te corrigeren.
Ik zou persoonlijk liever zien dat je niet meer zou stemmen en helemaal zou oppleuren van dit forum, maar aan de andere kant lukt het me aardig om jouw vaak irritante, betweterige, niet respectvolle posts te negeren, dus zoek je het verder maar lekker uit!
[negeerON] |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik vind meer realistisch, en dat negatieve is om te prikkelen ..... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 18:30 schreef JanM het volgende:[..] Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wt jouw beweegredenen zijn om bepaalde cijfers te geven en ik vind het alleen maar sneu als je werkelijk wegloopt op het moment dat het niet lekker loopt en dan al allemaal onvoldoendes geeft, waarmee je de gemiddeldes sterk negatief beïnvloed. Aan jou alle vrijheid om net zo weinig interesse te hebben voor mijn beweegredenen, maar ik heb hoge cijfers gegeven, waarmee die van jou en mij gemiddeld op de cijfers die ik wilde geven uitkwamen. Daarmee heb ik er m.i. voor gezorgd dat er reële beoordelingen uitgerold zijn en dat is mijn goed recht en heeft helemaal niets met dicatorschap te maken. Nogmaals, iedereen mag vrij cijfers geven tussen een 3 en een 9. Dat heb jij gedaan, vanuit een in mijn ogen onterechte frustatie, en ik om dat te corrigeren. Ik zou persoonlijk liever zien dat je niet meer zou stemmen en helemaal zou oppleuren van dit forum, maar aan de andere kant lukt het me aardig om jouw vaak irritante, betweterige, niet respectvolle posts te negeren, dus zoek je het verder maar lekker uit! [negeerON] Hahahahahahahahaha, een gefrusteerde eikel. En corrigeren is dictatoriaal gedrag!! Of weet je dat niet? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 18:30 schreef JanM het volgende:[..] Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wt jouw beweegredenen zijn om bepaalde cijfers te geven en ik vind het alleen maar sneu als je werkelijk wegloopt op het moment dat het niet lekker loopt en dan al allemaal onvoldoendes geeft, waarmee je de gemiddeldes sterk negatief beïnvloed. Aan jou alle vrijheid om net zo weinig interesse te hebben voor mijn beweegredenen, maar ik heb hoge cijfers gegeven, waarmee die van jou en mij gemiddeld op de cijfers die ik wilde geven uitkwamen. Daarmee heb ik er m.i. voor gezorgd dat er reële beoordelingen uitgerold zijn en dat is mijn goed recht en heeft helemaal niets met dicatorschap te maken. Nogmaals, iedereen mag vrij cijfers geven tussen een 3 en een 9. Dat heb jij gedaan, vanuit een in mijn ogen onterechte frustatie, en ik om dat te corrigeren. Ik zou persoonlijk liever zien dat je niet meer zou stemmen en helemaal zou oppleuren van dit forum, maar aan de andere kant lukt het me aardig om jouw vaak irritante, betweterige, niet respectvolle posts te negeren, dus zoek je het verder maar lekker uit! [negeerON] He dictator, dan neem je mijn cijfers toch gewoon niet meer mee. Hoef je ook niet meer de dictator uit te hangen!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 18:34 schreef lijdensweg het volgende:[..] He dictator, dan neem je mijn cijfers toch gewoon niet meer mee. Hoef je ook niet meer de dictator uit te hangen!! Geregeld! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Prima , nu ben je een ECHTE DICTATOR ............... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mulder 11 Elabdellaoui 11 de Vrij 11 Mathijsen 11 BMI 11 Clasie 11 Immers 11 de Vilhena 11 Verhoek 11 Pellé 11 Schaken 11
wissels:
Boetius 11 Mokotjo 11
Koeman 11 en scheidsrechter Bossen 111 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 18:34 schreef lijdensweg het volgende:[..] He dictator, dan neem je mijn cijfers toch gewoon niet meer mee. Hoef je ook niet meer de dictator uit te hangen!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 18:39 schreef lijdensweg het volgende:Mulder 11 Elabdellaoui 11 de Vrij 11 Mathijsen 11 BMI 11 Clasie 11 Immers 11 de Vilhena 11 Verhoek 11 Pellé 11 Schaken 11 wissels: Boetius 11 Mokotjo 11 Koeman 11 en scheidsrechter Bossen 111 Max 9 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En zoals een echte DICTATOR, maak je daar dankbaar gebruik van!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heren,,,er is toch geen probleem... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Klopt! Een lijdensweg! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: DICTATOR JANM kan mijn punten niet waarderen en dus heeft hij ze opgewaardeerd ..... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je geeft me echt veel te veel eer! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maar Lijdensweg omschrijft zijn gevoel in cijfers. geeft iedereen n laag cijfer..dus beinvloed niet t klassement. ik persoonlijk heb er niet zo'n moeite mee als iemand zijn ei kwijt moet. we overdrijven allemaal wel eens omhoog of omlaag met n speler. nu gebeurt t met alle spelers.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
anderzijds moet Lijdensweg n dag na de wedstrijd ook wel de humor van jou reaktie inzien.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zoals een goed DICTATOR betaamt zal ik het aan de puntengevers vragen. 2 van hen hebben hun mening al gegeven.
quote: quote: Aan de anderen bij deze de oproep om hetzelfde te doen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2012 door JanM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik snap die dat L met tranen in zijn ogen zat, okay misschien omdat het voetbaltechnisch geen beste wedstrijd was, maar ik vond het toch echt de mooiste wedstrijd van dit seizoen tot nu toe, wat een spanning en wat een sfeer.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
de aanhouder wint niet altijd . . |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
incident.vergeten. normaliter altijd realistische cijfers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Hmm, de bal is rond ^ - ^ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Mulder zag er alleen bij het eerste doelpunt niet lekker uit. Verder heb ie gewoon goed gekeept |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:48 schreef BertusBadeend het volgende:Mulder zag er alleen bij het eerste doelpunt niet lekker uit. Verder heb ie gewoon goed gekeept bij de tweede nog veel beroerder,,, ligt twee meter voor de lijn,in het midden van het doel en TIKT de bal 20 cm verder. gaf m n 5. maar moest n twee zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Cijfers zijn makkelijker te beoordelen als je via tv beelden kijkt.. Vooral gisteren als het stadion ontploft kan je eigenlijk niet echt objectief de cijfers beoordelen... Daarom hoop ik altijd om optijd terug te zijn om nog even studiosport te kijken.. Wat ik wel zeker wist is dat Mathijssen Vilhena Pellè en ook Clasie voldoendes verdiende..Immers vond ik echt de grootste aanfluiting in het stadion |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:58 schreef Leon FR1908 het volgende:Cijfers zijn makkelijker te beoordelen als je via tv beelden kijkt.. Vooral gisteren als het stadion ontploft kan je eigenlijk niet echt objectief de cijfers beoordelen... Daarom hoop ik altijd om optijd terug te zijn om nog even studiosport te kijken.. Wat ik wel zeker wist is dat Mathijssen Vilhena Pellè en ook Clasie voldoendes verdiende..Immers vond ik echt de grootste aanfluiting in het stadion [/quote klopt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:58 schreef Leon FR1908 het volgende:Cijfers zijn makkelijker te beoordelen als je via tv beelden kijkt.. Vooral gisteren als het stadion ontploft kan je eigenlijk niet echt objectief de cijfers beoordelen... Daarom hoop ik altijd om optijd terug te zijn om nog even studiosport te kijken.. Wat ik wel zeker wist is dat Mathijssen Vilhena Pellè en ook Clasie voldoendes verdiende..Immers vond ik echt de grootste aanfluiting in het stadion Vergeet Verhoek en misschien ook Schaken niet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:58 schreef Leon FR1908 het volgende:Cijfers zijn makkelijker te beoordelen als je via tv beelden kijkt.. Vooral gisteren als het stadion ontploft kan je eigenlijk niet echt objectief de cijfers beoordelen... Daarom hoop ik altijd om optijd terug te zijn om nog even studiosport te kijken.. Wat ik wel zeker wist is dat Mathijssen Vilhena Pellè en ook Clasie voldoendes verdiende..Immers vond ik echt de grootste aanfluiting in het stadion het gekke is, dat Immers vooral de eerste helft matig was en de tweede helft gewerkt heeft tot hij door zijn hoeven zakte.
Krijkt op basis van inzet bij mij vaak al een voldoende. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ik heb een beetje me twijfels... maar goed ik weet wel dat Schaken geluk had.. Er gooide een mafkaffer bij ons in het val zo,n cobra 6 op het veld,precies toen Schaken terug kwam ..Hij had niks door maar gelukkig ging dat ding uit,waarschijnlijk door het natte gras... Een steward haalde het later van het veld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:[..] het gekke is, dat Immers vooral de eerste helft matig was en de tweede helft gewerkt heeft tot hij door zijn hoeven zakte. Krijkt op basis van inzet bij mij vaak al een voldoende. Ja maar het eerste tegendoelpunt kwam echt omdat hij zijn man liet gaan.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nee, Omar schakelde niet om en De Vrij ging onderuit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat laatste was volgens mij het belangrijjkste, daardoor moest Indi de keuze maken te knijpen en kwam de speler aan de buitenkant vrij. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 19 december 2012 - 07:24 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat laatste was volgens mij het belangrijjkste, daardoor moest Indi de keuze maken te knijpen en kwam de speler aan de buitenkant vrij. Klopt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hopelijk geeft iedereen vanaf nu weer reële punten!
P.S. ik denk dat de forumpolizei de term "tegengas" niet vond kunnen ;-P |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 19 december 2012 - 15:20 schreef JanM het volgende:Hopelijk geeft iedereen vanaf nu weer reële punten! P.S. ik denk dat de forumpolizei de term "tegengas" niet vond kunnen ;-P Hey DICTATOR JANM, je bedoel punten die jij wil zien ....... Reële punten zijn dat je iedereen zijn punten waardeert, hoe hoog of hoe laag dan ook! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dat zijn geen reële punten, dat is reëel handelen. Daarentegen had je ook gewoon achterlijke cijfers :') Moet je zelf weten hoor, maar kon de reactie van Jan wel waarderen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 december 2012 - 17:46 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hey DICTATOR JANM, je bedoel punten die jij wil zien ....... Reële punten zijn dat je iedereen zijn punten waardeert, hoe hoog of hoe laag dan ook! [negeerON] |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 december 2012 - 18:27 schreef Bosifyable het volgende:Dat zijn geen reële punten, dat is reëel handelen. Daarentegen had je ook gewoon achterlijke cijfers :') Moet je zelf weten hoor, maar kon de reactie van Jan wel waarderen. Thanx! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 19 december 2012 - 18:27 schreef Bosifyable het volgende:Dat zijn geen reële punten, dat is reëel handelen. Daarentegen had je ook gewoon achterlijke cijfers :') Moet je zelf weten hoor, maar kon de reactie van Jan wel waarderen. Tja, jij pis in dezelfde bak! Moet ik nu verrast zijn? En in mijn ogen waren het reële punten. Ik kan er niks aan doen dat er mensen zijn die een andere visie betreft voetbal hebben .... |
|
|
|