|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2012 - 13:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Volgens de telegraaf en een oud speler had de Vrij gisteren een half puntje meer verdient dan Mathijsen.. Pellé maar ook BMI zitten daar in het elftal van de eerste seizoenshelft. Boeien . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Eredivisie ligt voorlopig enige weken stil. Voor VI is dat aanleiding de tussenbalans op te maken. Feyenoord scoort hoog, Wilfried Bony heeft de grootste waarde voor zijn club.
Feyenoord heeft liefst vier spelers in de toptien staan van hoogste beoordelingen in de Eredivisie dit lopende seizoen. De aanvankelijk als paniekaankoop gemarkeerde Graziano Pellè staat zelfs stevig aan de leiding.
Naast Pellè haalden ook de offensieve back Daryl Janmaat, middenvelder Jordy Clasie en verdediger Bruno Martins Indi namens Feyenoord de toptien van spelers die het hoogst werden beoordeeld door de verslaggevers van Voetbal International. PSV heeft met zijn twee stermiddenvelders, Mark van Bommel en Kevin Strootman, ook twee vertegenwoordigers in de toptien.
Vitesse-geweldenaar Wilfried Bony haalde wat betreft zijn beoordeling de toptien niet, maar is wel de meest waardevolle speler van de eerste seizoenshelft in de Eredivisie. De krachtige Ivoriaan scoorde zelf zestien keer en stelde drie keer een teamgenoot in staat te scoren.
De score van Bony is gelijk aan die van Dusan Tadic, die vanwege de verhouding doelpunten-assists genoegen moet nemen met een tweede plaats. De Serviër bewijst in Enschede dat de overstap van FC Groningen naar FC Twente hem weinig moeite heeft gekost. De aanvaller vond zelf acht keer het net en liefst elf keer profiteerde een medespeler van het voorbereidend werk van de Serviër.
Bron:FRFanatic |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mulder 6,5 Janmaat 6 De Vrij 6,5 Mathijsen 8 Martins Indi 5,5 Clasie 6,5 Trindade de Vilhena 6 Immers 6 Boëtius 6 Pellè 8,5 Schaken 4
Verhoek 6 Nelom Vormer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Komt er nog 1 aankakken.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
18e ronde (Groningen thuis: 2-1) 13 posts (tot nu toe)
Mulder 6,3 Janmaat 5,9 De Vrij 6,3 Mathijsen 7,9 Martins Indi 5,2 Clasie 6,3 Trindade de Vilhena 5,6 Immers 5,8 Boëtius 5,9 Pellè 8,3 Schaken 4,0
Verhoek 6,3 Nelom 5,3 Vormer 5,5 dankzij mijn grote vriend l
Na 25 gespeelde wedstrijden zien de gemiddelden er als volgt uit:
TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld
Pellè (17 x basis) J 6,9
Clasie (23 x basis) J 6,5 Janmaat (23 x basis) J 6,4 Mathijsen (17 x basis) J 6,3 Trindade de Vilhena (9 x basis en 5 x als invaller) J 6,2 De Vrij (15 x basis) J 6,2 Martins Indi (23 x basis) J 6,2 Lamprou (14 x basis) J 5,9 Vormer (9 x basis en 4 x als invaller) J 5,7 Schaken (22 x basis en 2 x als invaller) J 5,6 Immers (24 x basis en 1 x als invaller) J 5,5 Verhoek (9 x basis en 7 x als invaller) J 5,3 Nelom (16 x basis en 5 x als invaller) J 5,2 Cissé (12 x basis en 2 x als invaller) J 5,1
Leerdam (12 x basis en 3 x als invaller) J 5,0
Mulder (11 x basis) N 6,6 Boëtius (5 x basis en 4 x als invaller) N 6,2 Kongolo (4 x basis en 4 x als invaller) N 6,1 Mokotjo (1 x als invaller) N 6,0 Achahbar (8 x als invaller) N 5,5 Goossens (1 x basis en 1 x als invaller) N 5,5 Elabdellaoui (2 x basis en 5 x als invaller) N 5,4 Singh (1 x basis en 7 x als invaller) N 5,4
Fernandez (6 x basis en 5 x als invaller) N 3,9
Hopen dat iedereen blijft, al mogen Leerdam, Fernandez en evt. Mokotjo natuurlijk wel verkocht worden en mag l voorgoed naar een plekje vertrekken waar geen internet is ;-)
Fijne feestdagen, goeie winterstop en een fantastisch 2013 gewenst! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De eerste seizoenshelft zit er op en Pellè ligt voorlopig op titelkoers met gemiddeld een 6,9! Clasie staat vooralsnog tweede, maar als Mulder de eerste 3 wedstrijden na de winterstop speelt zit ook hij op minimaal 50% gespeelde wedstrijden en komt hij bij de huidige scores op de tweede plaats te staan. Niet slecht voor een keeper die door menigeen - volstrekt ten onrechte dus - wordt verguisd.
Ben zeer benieuwd wat 2013 gaat brengen. Met 020 uit (20/1), de Tukkers thuis (27/1) en PiSVee uit voor de beker (30/1) is het zaak goed uit de startblokken te komen na de winterstop. Pakken we 6 punten staan we minimaal (gedeeld) tweede en als het ff kan in de halve finale van de beker met als andere halve finalisten Den Bosch of AZ, PEC of Heracles en Vite$$e dat 020 neem ik aan uitschakelt!
Ik kan niet wachten!
Allemaal op eentje na dan een fijne jaarwisseling! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2012 - 11:24 schreef JanM het volgende:De eerste seizoenshelft zit er op en Pellè ligt voorlopig op titelkoers met gemiddeld een 6,9! Clasie staat vooralsnog tweede, maar als Mulder de eerste 3 wedstrijden na de winterstop speelt zit ook hij op minimaal 50% gespeelde wedstrijden en komt hij bij de huidige scores op de tweede plaats te staan. Niet slecht voor een keeper die door menigeen - volstrekt ten onrechte dus - wordt verguisd. Ben zeer benieuwd wat 2013 gaat brengen. Met 020 uit (20/1), de Tukkers thuis (27/1) en PiSVee uit voor de beker (30/1) is het zaak goed uit de startblokken te komen na de winterstop. Pakken we 6 punten staan we minimaal (gedeeld) tweede en als het ff kan in de halve finale van de beker met als andere halve finalisten Den Bosch of AZ, PEC of Heracles en Vite$$e dat 020 neem ik aan uitschakelt! Ik kan niet wachten! Allemaal op eentje na dan een fijne jaarwisseling! Dan ben je wel heel positief maar ik hoop het van harte! En wat betreft Mulder, die blijf ik verguizen .... Het blijft in mijn ogen een keeper DIE NIKS AAN HET ELFTAL TOEVOEGT EN ALLEEN MAAR ONRUST VEROORZAAKT. Dat is een mening die ik heb vanaf de eerste keer dat ik hem in de jeugd zag keepen en daar wijk ik niet vanaf!! Mijn eerste gevoel ik vaak de juiste..
Ik wens in ieder geval IEDEREEN een gezond en sportief 2013 toe |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2012 - 12:47 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan ben je wel heel positief maar ik hoop het van harte! En wat betreft Mulder, die blijf ik verguizen .... Het blijft in mijn ogen een keeper DIE NIKS AAN HET ELFTAL TOEVOEGT EN ALLEEN MAAR ONRUST VEROORZAAKT. Dat is een mening die ik heb vanaf de eerste keer dat ik hem in de jeugd zag keepen en daar wijk ik niet vanaf!! Mijn eerste gevoel ik vaak de juiste.. Ik wens in ieder geval IEDEREEN een gezond en sportief 2013 toe ik wens jou veel wijsheid toe in de komende jaren . . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jaja, wijsheid wat in jou straatje pas ...... Als er maar niet wordt tegen gestribbeld hé |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht werkend internet in Barçelona + Jumper's geweldige "eeuwige jeuk met te korte armpjes"! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2012 - 22:34 schreef JanM het volgende:[..] Ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht werkend internet in Barçelona + Jumper's geweldige "eeuwige jeuk met te korte armpjes"! Dan hoop ik dat JIJ dood val ......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar Lijdensweg toch wens je nu iemand de dood..??? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2012 - 12:47 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan ben je wel heel positief maar ik hoop het van harte! En wat betreft Mulder, die blijf ik verguizen .... Het blijft in mijn ogen een keeper DIE NIKS AAN HET ELFTAL TOEVOEGT EN ALLEEN MAAR ONRUST VEROORZAAKT. Dat is een mening die ik heb vanaf de eerste keer dat ik hem in de jeugd zag keepen en daar wijk ik niet vanaf!! Mijn eerste gevoel ik vaak de juiste.. Ik wens in ieder geval IEDEREEN een gezond en sportief 2013 toe Weer CAPSLOCK tijd ? Owja het gaat weer over Mulder... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat doe je als je op zijn niveau mee moet doen .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Belachelijk idioot..jij bent JUIST EEN VAN DE SUPPORTERS die het verpesten voor de goedwillende en fatsoenlijke supporters.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Triest van beide kanten vind ik hier. JanM, ook jij moet volgens mij naar jezelf kijken. Waarom altijd weer provoceren. Lijdensweg laat volgens mij hier in eerste instantie zijn goede kant zien, door iedereen een goed jaar toe te wensen. Waarom altijd gelijk weer provoceren. Triest dat Lijdensweg daarna iemand dood wenst, maar je lokt het zelf ook uit, al had Lijdensweg zich wijs moeten houden en niet moeten reageren. En Renato, van wat ik in een ander topic zie, behoor jij zelf ook tot die groep. Toon respect voor elkaar en houd het netjes, en al helemaal in de tijd van de feestdagen.
Ik wens in elk geval iedereen hier alvast een heel goed en gezonde 2013 toe. En laten we hopen dat het sportief net zo mooi, zo niet nog mooier wordt, dan in 2012! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2012 - 12:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Belachelijk idioot..jij bent JUIST EEN VAN DE SUPPORTERS die het verpesten voor de goedwillende en fatsoenlijke supporters.. Ten eerste: Ik ben NOOIT begonnen met iemand dood te wensen. En ja heb ik me helaas tot dat niveau laten leiden door het iemand toe te wensen. En daar heb ik alweer spijt van |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2012 - 12:43 schreef feyenoord!!! het volgende:Triest van beide kanten vind ik hier. JanM, ook jij moet volgens mij naar jezelf kijken. Waarom altijd weer provoceren. Lijdensweg laat volgens mij hier in eerste instantie zijn goede kant zien, door iedereen een goed jaar toe te wensen. Waarom altijd gelijk weer provoceren. Triest dat Lijdensweg daarna iemand dood wenst, maar je lokt het zelf ook uit, al had Lijdensweg zich wijs moeten houden en niet moeten reageren. En Renato, van wat ik in een ander topic zie, behoor jij zelf ook tot die groep. Toon respect voor elkaar en houd het netjes, en al helemaal in de tijd van de feestdagen. Ik wens in elk geval iedereen hier alvast een heel goed en gezonde 2013 toe. En laten we hopen dat het sportief net zo mooi, zo niet nog mooier wordt, dan in 2012! Daar heb je helemaal gelijk in! Jij dezelfde wensen voor 2013 toe gewenst! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Dank je. Jij ook de beste wensen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2012 - 12:43 schreef feyenoord!!! het volgende:Triest van beide kanten vind ik hier. JanM, ook jij moet volgens mij naar jezelf kijken. Waarom altijd weer provoceren. Lijdensweg laat volgens mij hier in eerste instantie zijn goede kant zien, door iedereen een goed jaar toe te wensen. Waarom altijd gelijk weer provoceren. Triest dat Lijdensweg daarna iemand dood wenst, maar je lokt het zelf ook uit, al had Lijdensweg zich wijs moeten houden en niet moeten reageren. En Renato, van wat ik in een ander topic zie, behoor jij zelf ook tot die groep. Toon respect voor elkaar en houd het netjes, en al helemaal in de tijd van de feestdagen. Ik wens in elk geval iedereen hier alvast een heel goed en gezonde 2013 toe. En laten we hopen dat het sportief net zo mooi, zo niet nog mooier wordt, dan in 2012! Of ik begrijp deze post van je niet, of jij hebt mega grote oogkleppen op..
Uiteraard wens ik je ook het allerbeste voor 2013..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2012 - 12:47 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ten eerste: Ik ben NOOIT begonnen met iemand dood te wensen. En ja heb ik me helaas tot dat niveau laten leiden door het iemand toe te wensen. En daar heb ik alweer spijt van Ik vraag je ook niet wie er begonnen is L, niet naar een ander wijzen om je uitspraken recht te praten..netjes dat je spijt betuigt..
Beste wensen jij ook hè.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Renato, doelde op jouw post waarin je zei dat Lijdensweg tot de groep supporters behoort die het verpest voor de goedwillende en fatsoenlijke supporters. In een ander topic was jij volgens mij degene die zei nooit respect te kunnen hebben voor ajacieden (door jouw joden genoemd). Dan behoor jij volgens mij ook tot de groep die het voor de welwillende supporters verpest. Ik weet ook wel dat Lijdensweg niet altijd netjes reageert, maar hier toonde hij in eerste instantie zijn goede kant en zojuist ook door spijt te betuigen. Begrijp je het nu? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2012 - 15:12 schreef feyenoord!!! het volgende:Renato, doelde op jouw post waarin je zei dat Lijdensweg tot de groep supporters behoort die het verpest voor de goedwillende en fatsoenlijke supporters. In een ander topic was jij volgens mij degene die zei nooit respect te kunnen hebben voor ajacieden (door jouw joden genoemd). Dan behoor jij volgens mij ook tot de groep die het voor de welwillende supporters verpest. Ik weet ook wel dat Lijdensweg niet altijd netjes reageert, maar hier toonde hij in eerste instantie zijn goede kant en zojuist ook door spijt te betuigen. Begrijp je het nu? Die post is een quote van Lijdensweg zelf geweest feyenoord!!!, ik heb hem enkel maar geknipt/geplakt om hem erop ye wijzen dat hij juist mij beticht van iets wat hij dus zelf doet..Begrijp je het nu.. Dat hij spijt betuigt siert hem.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Oké, begrijp dat je hem daarop wijst. Vind nog wel dat je op de manier waarop je soms reageert ook zelf tot die groep zou kunnen behoren die het verpest, al heb ik het idee dat je wel weet hoe het op een normale manier zou kunnen. Persoonlijk hoop ik dat je dat ook gaat doen. Hoe dan ook, alles duidelijk nu en zijn spijt siert hem inderdaad. Hoe dan ook, laten we weer aardig over en weer doen (en daarmee hoop ik dat iedereen dit doet), want zo horen we niet met elkaar om te gaan. Laten we het gezellig houden op het Feyenoord-forum ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Biertje in het café dan maar d:-)) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Dat is inderdaad het betere werk, haha :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zegt meer dan voldoende over waar we hier mee te maken hebben . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2012 - 12:43 schreef feyenoord!!! het volgende:Triest van beide kanten vind ik hier. JanM, ook jij moet volgens mij naar jezelf kijken. Waarom altijd weer provoceren. Lijdensweg laat volgens mij hier in eerste instantie zijn goede kant zien, door iedereen een goed jaar toe te wensen. Waarom altijd gelijk weer provoceren. Triest dat Lijdensweg daarna iemand dood wenst, maar je lokt het zelf ook uit, al had Lijdensweg zich wijs moeten houden en niet moeten reageren. En Renato, van wat ik in een ander topic zie, behoor jij zelf ook tot die groep. Toon respect voor elkaar en houd het netjes, en al helemaal in de tijd van de feestdagen. Ik wens in elk geval iedereen hier alvast een heel goed en gezonde 2013 toe. En laten we hopen dat het sportief net zo mooi, zo niet nog mooier wordt, dan in 2012! vandaar dus dat ik hem veel wijsheid heb toegewenst |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Er is vast wel een kliniek in Barçelona waar ze wel raad weten met zo'n triest figuur, toch?
BTW mijn goede voornemen voor 2013 is l echt volledig negeren! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 14:32 schreef JanM het volgende:[..] Er is vast wel een kliniek in Barçelona waar ze wel raad weten met zo'n triest figuur, toch? BTW mijn goede voornemen voor 2013 is l echt volledig negeren! moet je wel stevig in je schoenen staan, heb 't ook al eens geprobeerd, eerlijk is eerlijk |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 14:32 schreef JanM het volgende:[..] Er is vast wel een kliniek in Barçelona waar ze wel raad weten met zo'n triest figuur, toch? BTW mijn goede voornemen voor 2013 is l echt volledig negeren! Ik doe mee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aaaaa je had JanM al gesproken d:-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha , ik ben benieuwd wie dat gaat volhouden!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 14:32 schreef JanM het volgende:[..] Er is vast wel een kliniek in Barçelona waar ze wel raad weten met zo'n triest figuur, toch? BTW mijn goede voornemen voor 2013 is l echt volledig negeren! Ben je al DOOD gevallen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|