BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord Headliner Speler Klassement - Speler van de week - Seizoen 2012/2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 14:18 schreef Wim2 het volgende:
Waarom krijgt Mulder een godsnaam een zes?

Bij alle goals zag hij er zeer matig uit..
Dit is n steun Mulder topic.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 21 januari 2013 - 15:08   quote  deeplink  
Mulder krijgt een zes, omdat ik vind dat hem weinig te verwijten valt. Wat kan hij er aan doen dat de hele verdediging een offday heeft en Ajax er telkens zo simpel doorheen laat lopen. Pakte nog een aantal keer goede de bal en trapte nog een keer de bal goed weg voor de voeten van een Ajacied op de rand van de zestien. Daarnaast zat hij er goed bij naar Martins Indi zijn fout (die hij uiteindelijk zelf herstelde, maar anders had Mulder hem gepakt). Nee, Mulder nu afstraffen terwijl juist in deze wedstrijd de schuld bij de verdediging ligt, vind ik laf. Er is altijd kritiek op een keeper. Nu hoor ik dat Vermeer het zo goed gedaan heeft bij Ajax, maar wat dan? Die strafschop, gewoon ontzettend slecht genomen. En verder, die bal van Immers, volgens mij meer geluk dan wijsheid dat hij die bal stopt. Daarbij weten we hoe Immers is als hij alleen voor de doelman staat. Verder waren er bijna geen schoten op doel van Feyenoord. Als Vermeer in de goal had gestaan bij ons, waar ik overigens niet aan moet denken, dan was er weer gezeur geweest dat hij te slecht is bij hoge ballen etc. Bedenk nu eens welke keeper in de eredivisie beter is dan Mulder, dan komt je echt niet ver. Misschien Mihaylov en dan heb je nog Zoet, maar dat is vooral vanwege zijn grote talent. Vergeet niet dat Mulder nog jong is, als hij dadelijk 26 of 27 is, is hij misschien wel een echte topkeeper. Ik vind hem geen topkeeper, maar voor nu is hij voor Feyenoord gewoon een goede doelman. Alsof het vroeger alles was. Dudek was goed en Zoetebier ook nog wel, maar wat hebben we daarna nog gehad...Lodewijks, dat is toch ook geen echte topkeeper en Timmer, Aerts en Babos waren toch ook niet alles. Nee, Mulder is voor nu helemaal zo slecht nog niet. Helaas weigeren sommigen hier dat in te zien....

edit: En Mulder steunen zou best eens mogen, want afgekraakt wordt hij meer dan genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door feyenoord!!! --
sevillana
 sevillana - maandag 21 januari 2013 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 14:18 schreef Wim2 het volgende:
Waarom krijgt Mulder een godsnaam een zes?

Bij alle goals zag hij er zeer matig uit..
denk dat degenen die een 6 hebben gegeven de wedstrijd objectief bekeken hebben?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 16:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

denk dat degenen die een 6 hebben gegeven de wedstrijd objectief bekeken hebben?
Hahahahahahahahaha . . .
sevillana
 sevillana - maandag 21 januari 2013 - 16:56   quote  deeplink  
tsja, wat anders kun je verwachten van een echte lullo?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 15:08 schreef feyenoord!!! het volgende:
Mulder krijgt een zes, omdat ik vind dat hem weinig te verwijten valt. Wat kan hij er aan doen dat de hele verdediging een offday heeft en Ajax er telkens zo simpel doorheen laat lopen. Pakte nog een aantal keer goede de bal en trapte nog een keer de bal goed weg voor de voeten van een Ajacied op de rand van de zestien. Daarnaast zat hij er goed bij naar Martins Indi zijn fout (die hij uiteindelijk zelf herstelde, maar anders had Mulder hem gepakt). Nee, Mulder nu afstraffen terwijl juist in deze wedstrijd de schuld bij de verdediging ligt, vind ik laf. Er is altijd kritiek op een keeper. Nu hoor ik dat Vermeer het zo goed gedaan heeft bij Ajax, maar wat dan? Die strafschop, gewoon ontzettend slecht genomen. En verder, die bal van Immers, volgens mij meer geluk dan wijsheid dat hij die bal stopt. Daarbij weten we hoe Immers is als hij alleen voor de doelman staat. Verder waren er bijna geen schoten op doel van Feyenoord. Als Vermeer in de goal had gestaan bij ons, waar ik overigens niet aan moet denken, dan was er weer gezeur geweest dat hij te slecht is bij hoge ballen etc. Bedenk nu eens welke keeper in de eredivisie beter is dan Mulder, dan komt je echt niet ver. Misschien Mihaylov en dan heb je nog Zoet, maar dat is vooral vanwege zijn grote talent. Vergeet niet dat Mulder nog jong is, als hij dadelijk 26 of 27 is, is hij misschien wel een echte topkeeper. Ik vind hem geen topkeeper, maar voor nu is hij voor Feyenoord gewoon een goede doelman. Alsof het vroeger alles was. Dudek was goed en Zoetebier ook nog wel, maar wat hebben we daarna nog gehad...Lodewijks, dat is toch ook geen echte topkeeper en Timmer, Aerts en Babos waren toch ook niet alles. Nee, Mulder is voor nu helemaal zo slecht nog niet. Helaas weigeren sommigen hier dat in te zien....

edit: En Mulder steunen zou best eens mogen, want afgekraakt wordt hij meer dan genoeg.
Ja, Vermeer bewijst meer dan eens dat hij zijn ploeg er wel doorheen sleept. Dat is net wat we bij Erwin Mulder missen. Het gebeurt te sporadisch, 1 á 2 keer per jaar . . .
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 15:08 schreef feyenoord!!! het volgende:

Veel succes dan met deze tob keeper . . . Ik kom er wel weer eens een keer op terug als het weer eens zo ver is ! ! !
sevillana
 sevillana - maandag 21 januari 2013 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 16:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Veel succes dan met deze tob keeper . . . Ik kom er wel weer eens een keer op terug als het weer eens zo ver is ! ! !
Hoeft niet hoor . . .
piet
 piet - maandag 21 januari 2013 - 18:10   quote  deeplink  
Mulder 4
Indi 4
Mathijsen 3
De Vrij 4
Janmaat 4
Vilhena 4
Clasie 4
Immers 3
Schaken 4
Pelle 5
Boetius 6

Vormer 5
Achahbar 5
Wim2
 Wim2 - maandag 21 januari 2013 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 18:10 schreef piet het volgende:
Mulder 4
Indi 4
Mathijsen 3
De Vrij 4
Janmaat 4
Vilhena 4
Clasie 4
Immers 3
Schaken 4
Pelle 5
Boetius 6

Vormer 5
Achahbar 5
Vilhena en Clasie vond ik wel een 5. Maar ieder zijn mening!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 21 januari 2013 - 20:20   quote  deeplink  
Toch wel frappant dat je bij bijna iedereen een commentaar moet geven. Die te hoog, die te laag, maar toch, iedereen zijn mening.
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 20:39   quote  deeplink  
haha
Wim2
 Wim2 - maandag 21 januari 2013 - 21:10   quote  deeplink  
Johan zegt het al de keepers krijgen te hoge cijfers...
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 11:04   quote  deeplink  
dat is al de hele voetbalgeschiedenis.
craven
 craven - dinsdag 22 januari 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:20 schreef Bosifyable het volgende:
Toch wel frappant dat je bij bijna iedereen een commentaar moet geven. Die te hoog, die te laag, maar toch, iedereen zijn mening.
hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 januari 2013 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:20 schreef Bosifyable het volgende:
Ik durf ook geen cijfers te geven..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 22 januari 2013 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 12:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik durf ook geen cijfers te geven..
In feite is zo'n slechte wedstrijd niet eens een cijfer waard, maar goed.. de goede lijden altijd onder de slechte hè. Daarom toch maar punten gegeven.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 22 januari 2013 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 16:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja, Vermeer bewijst meer dan eens dat hij zijn ploeg er wel doorheen sleept. Dat is net wat we bij Erwin Mulder missen. Het gebeurt te sporadisch, 1 á 2 keer per jaar . . .
Nogmaals, die bal van Immers was meer geluk dan wijsheid dat hij die tegenhield. En die strafschop heb ik in het Ajax-Feyenoord topic ook al besproken. Vermeer is ook niet de topkeeper die jij in je hoofd hebt. Ik heb toevallig de wedstrijd gekeken tezamen met een Ajacied en die zei ook dat ze altijd de adem inhouden bij hoge ballen. Vermeer is daar nogal slecht in. En ook hier zeg ik het: de wedstrijd Utrecht-Ajax vergeten, waar Vermeer volgens mij zelfs tweemaal zomaar de bal in de voeten van een Utrechtse speler schoot. Tweemaal met een goal tot gevolg. Maar Vermeer is natuurlijk een topkeeper. Maar ga gerust verder met je kruistocht tegen Mulder. Ik vind het nogal kortzichtig. Het gaat niets veranderen. Feyenoord heeft geen geld voor een echte topkeeper en bovendien zijn er in Nederland maar één, hooguit twee keepers die beter zijn. Wees nou maar blij met Mulder, want anders komt Lamprou er weer in...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 18:03 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Nogmaals, die bal van Immers was meer geluk dan wijsheid dat hij die tegenhield. En die strafschop heb ik in het Ajax-Feyenoord topic ook al besproken. Vermeer is ook niet de topkeeper die jij in je hoofd hebt. Ik heb toevallig de wedstrijd gekeken tezamen met een Ajacied en die zei ook dat ze altijd de adem inhouden bij hoge ballen. Vermeer is daar nogal slecht in. En ook hier zeg ik het: de wedstrijd Utrecht-Ajax vergeten, waar Vermeer volgens mij zelfs tweemaal zomaar de bal in de voeten van een Utrechtse speler schoot. Tweemaal met een goal tot gevolg. Maar Vermeer is natuurlijk een topkeeper. Maar ga gerust verder met je kruistocht tegen Mulder. Ik vind het nogal kortzichtig. Het gaat niets veranderen. Feyenoord heeft geen geld voor een echte topkeeper en bovendien zijn er in Nederland maar één, hooguit twee keepers die beter zijn. Wees nou maar blij met Mulder, want anders komt Lamprou er weer in...
Ik heb nooit gezegd dat Vermeer een topkeeper is ! Alleen dat hij zich meerdere keren per seizoen zich onderscheid door een wedstrijd er doorheen te slepen . Als Mulder dat nu ook eens deed dan zal ik zeker mijn mening bij stellen , alleen het gebeurt steeds niet . . .
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 22 januari 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 18:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat Vermeer een topkeeper is ! Alleen dat hij zich meerdere keren per seizoen zich onderscheid door een wedstrijd er doorheen te slepen . Als Mulder dat nu ook eens deed dan zal ik zeker mijn mening bij stellen , alleen het gebeurt steeds niet . . .
Oké, dan vind je Vermeer geen topkeeper. Dat heb ik dan verkeerd gelezen/geïnterpreteerd. Maar Mulder heeft ons er ook diverse keren doorheen gesleept. Denk eens terug aan ADO, Heerenveen in de beker. Maar ja, een penaltyserie is toch een loterij, dus telt het weer niet. Ik krijg steeds meer het idee dat jij gewoon niet wil zien dat Mulder ook belangrijk voor ons is geweest. Kom op, als je zoveel kritiek levert, moet je dat ook eens kunnen toegeven.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 januari 2013 - 20:17   quote  deeplink  
Genoeg gelult over dat wat was en nu voorwaarts tegen de tukkers.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 22 januari 2013 - 20:20   quote  deeplink  
Daar heb je gelijk in. Zondag moet er gewonnen worden! Kom op Feyenoord!
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 januari 2013 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 18:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

ik kan me nog iets herinneren van een bekerwedstrijd, . . niet al te lang geleden? ;)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:24 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik kan me nog iets herinneren van een bekerwedstrijd, . . niet al te lang geleden? ;)
Tja als jij een bal die ernaast wordt getrapt een redding noemt . . . dan kunnen we bezig blijven ! Maar ik heb toen erkend dat Mulder een geweldige strafschoppenserie heeft gekeept ! Maar in die 90 minuten tijdens de wedstrijd heeft ie toch weer zijn steekjes laten vallen maar daar wordt hier met geen ene woord over gerept. Terwijl onze spelers het ook eerder hadden af kunnen maken, dan waren die 'reddingen' niet eens nodig geweest.
Zo kunnen we wel heel de avond door blijven gaan . . .
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 januari 2013 - 21:45   quote  deeplink  
ik wou het hier maar bij laten ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 januari 2013 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 17:59 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

In feite is zo'n slechte wedstrijd niet eens een cijfer waard, maar goed.. de goede lijden altijd onder de slechte hè. Daarom toch maar punten gegeven.
Je hebt gelijk..

Basis:
Mulder 5
Janmaat 5
De Vrij 5
Mathijsen 4
Indi 4
Clasie 6
Immers 4
Vilhena 5
Schaken 2
Pellè 5
Boëtius 6

Wissels:
Vormer 6
Achahbar 6
Fernandez 4
van geil
 van geil - woensdag 23 januari 2013 - 15:54   quote  deeplink  
bij VI 5voldoendes.
pELLE 6
de Vrij 6
Vilhena 6
jp 7
clasie 7
van geil
 van geil - woensdag 23 januari 2013 - 15:54   quote  deeplink  
bij VI 5voldoendes.
pELLE 6
de Vrij 6
Vilhena 6
jp 7
clasie 7
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 januari 2013 - 16:24   quote  deeplink  
hilarisch.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 23 januari 2013 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:45 schreef sevillana het volgende:
ik wou het hier maar bij laten ...
Eindelijk ! ! !
sevillana
 sevillana - woensdag 23 januari 2013 - 20:38   quote  deeplink  
over "niet van ophouden willen weten" gesproken ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 27 januari 2013 - 17:24   quote  deeplink  
Feyenoord- Fc Twente 0-0

Mulder 6,5
Janmaat 6,5
de Vrij 6
Mathijsen 6,5
BMI 6
Immers 4,5
Clasie 7
De Vilhena6,5
Achabar 6
Pellé 6,5
Boëtius 6

Koeman 5,5
bode
 bode - zondag 27 januari 2013 - 17:35   quote  deeplink  
Feyenoord-De Tukkers O-O

Mulder 6.5
Janmaat 7
De Vrij 6.5
Mathijsen 6.5
Indi 7
Clasie 7
Immers 4.5
Vilhena 6
Boetius 6
Pelle 6
Achahbar 6

Vormer -
Fernandez -

Koeman: volgende keer eens Singh in brengen
JanM
 JanM - zondag 27 januari 2013 - 17:39   quote  deeplink  
Jullie hadden de scores na 020 uit nog tegoed:

19e ronde (020 uit: 3-0) 12 posts

Mulder 4,4
Janmaat 3,9
De Vrij 4,7
Mathijsen 3,5
Martins Indi 4,2
Clasie 5,1
Trindade de Vilhena 5,0
Immers 3,5
Schaken 3,5
Pellè 4,6
Boëtius 6,3

Vormer 5,0
Achahbar 4,9
Fernandez 4,0

Gemiddeld betekende dit:

TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld

Pellè (18 x basis) J 6,7
Clasie (24 x basis) J 6,4
Janmaat (24 x basis) J 6,3
Mathijsen (18 x basis) J 6,2
Trindade de Vilhena (10 x basis en 5 x als invaller) J 6,2
De Vrij (16 x basis) J 6,1
Martins Indi (24 x basis) J 6,1
Lamprou (14 x basis) J 5,9
Vormer (9 x basis en 5 x als invaller) J 5,6
Schaken (23 x basis en 2 x als invaller) J 5,5
Immers (25 x basis en 1 x als invaller) J 5,4
Verhoek (9 x basis en 7 x als invaller) J 5,3
Nelom (16 x basis en 5 x als invaller) J 5,2
Cissé (12 x basis en 2 x als invaller) J 5,1
Leerdam (12 x basis en 3 x als invaller) J 5,0

Mulder (12 x basis) N 6,4
Boëtius (6 x basis en 4 x als invaller) N 6,2
Kongolo (4 x basis en 4 x als invaller) N 6,1
Mokotjo (1 x als invaller) N 6,0
Goossens (1 x basis en 1 x als invaller) N 5,5
Achahbar (9 x als invaller) N 5,5
Elabdellaoui (2 x basis en 5 x als invaller) N 5,4
Singh (1 x basis en 7 x als invaller) N 5,4
Fernandez (6 x basis en 6 x als invaller) N 3,9
Wim2
 Wim2 - zondag 27 januari 2013 - 18:00   quote  deeplink  
Mulder 6
Janmaat 6
De Vrij 6
Mathijssen 6
Indi 6
Clasie 7
Vilhena 5
Immers 4
Achabar 7
Pellè 6
Boetius 6

Fernandez 3
Vormer 6

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door Wim2 --
van geil
 van geil - zondag 27 januari 2013 - 18:19   quote  deeplink  
Mulder 5
Janmaat 6
De Vrij 6
Mathijsen 7
Bmi 5,5
Clasie 6,5
Vilhena 5
Immers 4
Achabar 7
Pelle 6,5
Boetius 6,5

Fernandez 4
Vormer 4
JanM
 JanM - zondag 27 januari 2013 - 19:53   quote  deeplink  
Mulder 6
Janmaat 6,5
De Vrij 6
Mathijsen 6,5
Martins Indi 6
Clasie 7
Trindade de Vilhena 6
Immers 5
Achahbar 6,5
Pellè 6,5
Boëtius 6

Vormer 5
Fernandez 3
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 januari 2013 - 20:55   quote  deeplink  
Basis:

Mulder 6
Janmaat 6,5
De Vrij 6,5
Mathijsen 7
Martins Indi 6
Clasie 7
Vilhena 6
Immers 5
Achahbar 6,5
Pellè 6,5
Boëtius 6,5

Wissels:
Vormer 6
Fernandez 5
Alexmem
 Alexmem - zondag 27 januari 2013 - 22:18   quote  deeplink  
Basis:

Mulder 6,5
Janmaat 6
De Vrij 6
Mathijsen 7
Martins Indi 6
Clasie 6
Vilhena 6
Immers 5
Achahbar 6
Pellè 5,5
Boëtius 6,5

Wissels:
Vormer 5,5
Fernandez 4
MMM
 MMM - zondag 27 januari 2013 - 23:06   quote  deeplink  
Basis:
Mulder 6
Janmaat 6
De Vrij 6.5
Mathijsen 6.5
Martins Indi 6
Clasie 7
Vilhena 6.5
Immers 4
Achahbar 6.5
Pellè 6.5
Boëtius 6.5

Wissels:
Vormer 6
Fernandez 3 (normaal geef ik geen cijfer voor minder dan 10 minuten maar dit verdiend hij, wat een LUL)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door MMM --
JanM
 JanM - maandag 28 januari 2013 - 08:52   quote  deeplink  
Tussenstand na 8 posts:

20e ronde (Twente thuis: 0-0) 8

Mulder 9 oh nee 6,1
Janmaat 6,3
De Vrij 6,2
Mathijsen 6,6
Martins Indi 6,1
Clasie 6,8
Trindade de Vilhena 5,9
Immers 4,5
Achahbar 6,4
Pellè 6,3
Boëtius 6,3

Vormer 5,4
Fernandez 3,7
sevillana
 sevillana - maandag 28 januari 2013 - 12:08   quote  deeplink  
Basisteam:
Mulder 6.5
Janmaat 6
De Vrij 6.5
Mathijsen 6.5
Martins Indi 6
Clasie 7
Vilhena 6
Immers 4.5
Achahbar 6,5
Pellè 6,5
Boëtius 6,5

Wisselspelers:
Vormer 6
Fernandez 4.5
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 januari 2013 - 12:08   quote  deeplink  
Basis:
Mulder 6.5
Janmaat 5.5
De Vrij 6
Mathijsen 6
Martins Indi 5.5
Clasie 6.5
Vilhena 5.5
Immers 5.5
Achahbar 6
Pellè 6
Boëtius 6

Wissels:
Vormer 6
Fernandez 3
JanM
 JanM - maandag 28 januari 2013 - 12:51   quote  deeplink  
20e ronde (Twente thuis: 0-0) 10 posts

Mulder 6,2
Janmaat 6,2
De Vrij 6,2
Mathijsen 6,6
Martins Indi 6,0
Clasie 6,8
Trindade de Vilhena 5,9
Immers 4,6
Achahbar 6,4
Pellè 6,3
Boëtius 6,3

Vormer 5,6
Fernandez 3,7
van geil
 van geil - maandag 28 januari 2013 - 20:13   quote  deeplink  
clasie loopt iets in op Pelle
JanM
 JanM - maandag 28 januari 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 20:13 schreef van geil het volgende:
clasie loopt iets in op Pelle
Gemiddeld (nog?) niet:

TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld

Pellè (19 x basis) J 6,7
Clasie (25 x basis) J 6,4
Janmaat (25 x basis) J 6,3
Mathijsen (19 x basis) J 6,2
De Vrij (17 x basis) J 6,1
Trindade de Vilhena (11 x basis en 5 x als invaller) J 6,1
Martins Indi (25 x basis) J 6,1
Lamprou (14 x basis) J 5,9
Vormer (9 x basis en 6 x als invaller) J 5,6
Schaken (23 x basis en 2 x als invaller) J 5,5
Immers (26 x basis en 1 x als invaller) J 5,4
Verhoek (9 x basis en 7 x als invaller) J 5,3
Nelom (16 x basis en 5 x als invaller) J 5,2
Cissé (12 x basis en 2 x als invaller) J 5,1
Leerdam (12 x basis en 3 x als invaller) J 5,0

Mulder (13 x basis) N 6,4
Boëtius (7 x basis en 4 x als invaller) N 6,2
Kongolo (4 x basis en 4 x als invaller) N 6,1
Mokotjo (1 x als invaller) N 6,0
Achahbar (1 x basis en 9 x als invaller) N 5,5
Goossens (1 x basis en 1 x als invaller) N 5,5
Elabdellaoui (2 x basis en 5 x als invaller) N 5,4
Singh (1 x basis en 7 x als invaller) N 5,4
Fernandez (6 x basis en 7 x als invaller) N 3,9
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 januari 2013 - 22:51   quote  deeplink  
Pisvolk-Feyenoord 2-1

Mulder 6,5
van Beek 6
de Vrij 5,5
Mathijsen 6
BMI 5
Clasie 7,5
Immers 7
de Vilhena 7
Achabar 6,5
Pellé 6,5
Boètius 7

Koeman: Weer niet.. 5
Alexmem
 Alexmem - woensdag 30 januari 2013 - 22:53   quote  deeplink  
Mulder 5
van Beek 5,5
de Vrij 5
Mathijsen 6
BMI 5,5
Clasie 6
Immers 6
de Vilhena 6
Achabar 5
Pellé 6
Boètius 7
van geil
 van geil - woensdag 30 januari 2013 - 22:55   quote  deeplink  
mulder 4
van beek 6
de vrij 4,5
mathijsen 4,5
bmi 5,5
clasie 6,5
immers 5,5
vilhena 6
achabar 5,5
pelle 6,5
boetius 6,5

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2013 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 januari 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:51 schreef lijdensweg het volgende:
Pisvolk-Feyenoord 2-1

Mulder 6,5
van Beek 6
de Vrij 5,5
Mathijsen 6
BMI 5
Clasie 7,5
Immers 7
de Vilhena 7
Achabar 6,5
Pellé 6,5
Boètius 7

Koeman: Weer niet.. 5
ZubR :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord Headliner Speler Klassement - Speler van de week - Seizoen 2012/2013

0.0361690