|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wie is dat? Hahahahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh, Bos is een lijdensweg ! Dat klopt wel ja . . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kan alleen maar hopen dat je snapt dat ik hierop geen serieuze reactie los laat ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja lastig hé als het 'je vriendje' betreft . . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Iemand poep geroepen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh, is Bos poep voor jou? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
volgens mij is iemand zich stierlijk aan het vervelen ... ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 februari 2013 door sevillana -- |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Feyenoord - AZ
Mulder 6 Janmaat 7 De Vrij 7 Mathijssen 6,5 Bruno Martins Indi 6 Clasie 6,5 Trinidade de Vilhena 5 Immers 7 Verhoek 6 Pelle 7 Boetius 8
Schaken 6 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Feyenoord-AZ 3-1
Mulder 6,5 Janmaat 7 de Vrij 7,5 Mathijsen 7 BMI 5,5 Clasie 7 Immers 7,5 de Vilhena 7 Verhoek 6,5 Pellé 7 Boëtius 8,5 |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Lijdensweg die Mulder een hogere score geeft dan mij? Wat een unicum! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je bent nooit te oud om iets te leren .. ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Mulder 7 Janmaat 7 de Vrij 8 Mathijsen 7 BMI 6 Clasie 7.5 Immers 6 de Vilhena 6.5 Verhoek 6 Pellé 7 Boëtius 8,5
Wisselspelers: Schaken 6 Vormer 6 |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mulder 6 Janmaat 6 De Vrij 7 BMI 5 Clasie 7 Immers 3 Vilhena 6 Verhoek 5 Pellè 7 Boetius 8
Schaken 6 Vormer 7 |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Wat een triest figuur ben jij toch ook |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Mulder 7 Janmaat 6,5 De Vrij 7 Mathijssen 6,5 BMI 6 Clasie 6,5 Immers 6 Vilhena 6 Verhoek 4 Pellè 7 Boetius 7,5
Schaken 6 Vormer 6
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 februari 2013 door piet -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 18:05 schreef Wim2 het volgende:Mulder 6 Janmaat 6 De Vrij 7 BMI 5 Clasie 7 Immers 3 Vilhena 6 Verhoek 5 Pellè 7 Boetius 8 Schaken 6 Vormer 7 ik vind eigenlijk dat je dit op je eigen forum Moet doen. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Het enige wat hij kan is Immers en Mulder afzeiken, trieste woordgrapjes maken en uitwijden over zn cursus zelfbeheersing. Heeft alleen weinig geholpen, aangezien hij op het forum al over moeders begint. Volgens mij is zijn therapeut nu zelf in therapie. Of op zoek naar een trein die op tijd rijdt ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 18:44 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Het enige wat hij kan is Immers en Mulder afzeiken, trieste woordgrapjes maken en uitwijden over zn cursus zelfbeheersing. Heeft alleen weinig geholpen, aangezien hij op het forum al over moeders begint. Volgens mij is zijn therapeut nu zelf in therapie. Of op zoek naar een trein die op tijd rijdt ;) respect begint bij jezelf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 18:38 schreef piet het volgende:Mulder 7 Janmaat 6,5 De Vrij 7 BMI 6 Clasie 6,5 Immers 6 Vilhena 6 Verhoek 4 Pellè 7 Boetius 7,5 Schaken 6 Vormer 6 ha Piet,je bent Mathijsen vergeten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder 6 Janmaat 6,5 de Vrij 6,5 Mathijssen 7 Bmi 6 Immers 6 Clasie 7,5 Vilhena 6,5(speelde flets,maar zeer belangrijk bij twee goals) Verhoek 5,5 Pelle 7,5 Boetius 8 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: btw, .. lullo wimpie ook volgens mij ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een ieder mag toch zijn eigen punten geven? Je hoeft het er niet mee eens te zijn . . . Kijk ik vind Mulder nog steeds niks , moet ik hem dan steeds een 3 geven? Doe ik niet , ik beoordeel volgens mijn eigen inzicht, en daar hebben anderen soms moeite mee. Jammer dan !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waarom? Ik beoordeel gewoon zijn wedstrijd! Maar ik vind hem nog steeds een waardeloze keeper . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Mulder 7 Janmaat 7 de Vrij 7,5 Mathijssen 6,5 BMI 6 Clasie 8 Immers 6 de Vilhena 6 Verhoek 6 Pellè 7,5 Boëtius 9
Wissels: Schaken 6 Vormer 6 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Basis: Mulder 6.5 Janmaat 7 de Vrij 7,5 Mathijssen 6 BMI 6,5 Clasie 8 Immers 6.5 de Vilhena 7 Verhoek 6.5 Pellè 7 Boëtius 10
Wissels: Schaken 6.5 Vormer 7 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 18:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Waarom? Ik beoordeel gewoon zijn wedstrijd! Maar ik vind hem nog steeds een waardeloze keeper . . . ook nog iets nieuws te melden? |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 18:58 schreef lijdensweg het volgende:[..] Een ieder mag toch zijn eigen punten geven? Je hoeft het er niet mee eens te zijn . . . Kijk ik vind Mulder nog steeds niks , moet ik hem dan steeds een 3 geven? Doe ik niet , ik beoordeel volgens mijn eigen inzicht, en daar hebben anderen soms moeite mee. Jammer dan !!! Een ieder mag zijn eigen punten geven, maar ten onrechte belachelijk lage punten blijven geven slaat nergens op. Ik hoef het er idd niet mee eens te zijn, en jij hoeft het er niet mee eens te zijn dat ik hem een zielig figuur vind |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 18:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Waarom? Ik beoordeel gewoon zijn wedstrijd! Maar ik vind hem nog steeds een waardeloze keeper . . . Eerlijk :) |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: ik zie het. aangepast. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja, dat ik het nog steeds een waardeloze keeper vind . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Basis: Mulder 6.5 Janmaat 6 de Vrij 7 Mathijssen 6,5 BMI 6,5 Clasie 7 Immers 7 de Vilhena 6 Verhoek 6 Pellè 7 Boëtius 9
Wissels: Schaken 6 Vormer 6 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 20:06 schreef Stylzz het volgende:Basis: Mulder 6.5 Janmaat 6 de Vrij 7 Mathijssen 6,5 BMI 6,5 Clasie 7 Immers 7 de Vilhena 6 Verhoek 6 Pellè 7 Boëtius 9 Wissels: Schaken 6 Vormer 6 Jaja jij geeft pas punten nadat je alle commentaren heb gehoord! Zielig . . . Heb je geen eigen mening? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: sure? shocking news ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 20:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jaja jij geeft pas punten nadat je alle commentaren heb gehoord! Zielig . . . Heb je geen eigen mening? Nee, wel een leven. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Iemand tot Jood veroordelen betuigd inderdaad tot erg veel leven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 6.5 Janmaat 6 de Vrij 7 Mathijsen 6 BMI 6 Clasie 7 Immers 6 Vilhena 6 Verhoek 5 Pellè 7 Boëtius 8
Wissels: Schaken 5 Vormer /
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 februari 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Basis: Mulder 7 Janmaat 7 de Vrij 7 Mathijsen 6 BMI 6,5 Clasie 7 Immers 6,5 Vilhena 6,5 Verhoek 4 Pellè 7,5 Boëtius 8
Wissels: Schaken 5 Vormer - |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis: Mulder 6,5 Janmaat 6,5 De Vrij 7,5 Mathijsen 6,5 Indi 6 Clasie 7 Vilhena 5,5 Immers 7 Verhoek 5,5 Pellè 7 Boëtius 8
Wissels: Schaken 6 Vormer - |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 23:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Basis:Mulder 6,5 Janmaat 6,5 De Vrij 7,5 Mathijsen 6,5 Indi 6 Clasie 7 Vilhena 5,5 Immers 7 Verhoek 5,5 Pellè 7 Boëtius 8 Wissels:Schaken 6 Vormer - nee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Immers had beter veldspel als Vilhena. maar Vilhena was zeer belangrijk bij twee goals. en daar lag wederom t manco van Immers. als Immers n doelpunt had gemaakt krijgt hij van mij n 7,5. maar dat deed hij wederom niet.helaas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 00:06 schreef van geil het volgende:[..] Immers had beter veldspel als Vilhena. maar Vilhena was zeer belangrijk bij twee goals. en daar lag wederom t manco van Immers. als Immers n doelpunt had gemaakt krijgt hij van mij n 7,5. maar dat deed hij wederom niet.helaas. Vind niet dat Immers veel te verwijten viel. En Vilhena speelde niet zo best, veel balverlies. Zijn goal vergoedt wel het nodige.
Zowel wel spel als de mate waarin een speler beslissend was vind ik belangrijk bij de beoordeling.
Maar goed, het is maar net welke criteria je prioriteit geeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 00:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind niet dat Immers veel te verwijten viel. En Vilhena speelde niet zo best, veel balverlies. Zijn goal vergoedt wel het nodige. Zowel wel spel als de mate waarin een speler beslissend was vind ik belangrijk bij de beoordeling. Maar goed, het is maar net welke criteria je prioriteit geeft. ok.dat is waar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Shocking news? Dat Erwin Mulder een waardeloze keeper is ! ! ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: meelij met je, tobbert ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2013 door sevillana -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hoeft niet, alleen moeten zijn verzorgers die dwangbuis 24/7 omlaten en/of hem toegang tot Internet ontzeggen ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mulder 6,5 Janmaat 6,5 De Vrij 7 Mathijsen 6,5 Martins Indi 6 Clasie 7 Trindade de Vilhena 6 Immers 6,5 Verhoek 5,5 Pellè 7,5 Boëtius 8,5
Schaken 6 Vormer 6 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
21e ronde (AZ thuis: 3-1) 13 posts tot nu toe
Mulder 6,5 Janmaat 6,6 De Vrij 7,2 Mathijsen 6,5 Martins Indi 6,0 Clasie 7,2 Trindade de Vilhena 6,2 Immers 6,2 Verhoek 5,5 Pellè 7,2 Boëtius 8,3
Schaken 5,9 Vormer 6,3
Gemiddeld na 30 gespeelde wedstrijden:
TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld
Pellè (22 x basis) J 6,5 Clasie (28 x basis) J 6,2 Janmaat (27 x basis) J 6,0 Mulder (16 x basis) J 6,0 Trindade de Vilhena (14 x basis en 5 x als invaller) J 6,0 Mathijsen (22 x basis) J 5,9 De Vrij (20 x basis) J 5,9 Martins Indi (28 x basis) J 5,7 Vormer (10 x basis en 8 x als invaller) J 5,2 Schaken (23 x basis en 3 x als invaller) J 5,2 Immers (28 x basis en 1 x als invaller) J 5,1 Nelom (16 x basis en 5 x als invaller) J 4,9 Verhoek (11 x basis en 8 x als invaller) J 4,9 Leerdam (12 x basis en 3 x als invaller) J 4,8
Boëtius (10 x basis en 4 x als invaller) N 6,1 Mokotjo (1 x als invaller) N 6,0 Kongolo (4 x basis en 4 x als invaller) N 5,8 Lamprou (14 x basis) N 5,6 Goossens (1 x basis en 2 x als invaller) N 5,5 Achahbar (2 x basis en 9 x als invaller) N 5,4 Van Beek (1 x basis) N 5,0 Cissé (12 x basis en 2 x als invaller) N 4,8 Singh (1 x basis en 9 x als invaller) N 4,0 Fernandez (6 x basis en 7 x als invaller) N 3,7 |
|
|
|