|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Feyenoord - AZ 3-1
Mulder 6,5 Janmaat 7 De Vrij 7 Mathijsen 7 Martins Indi 7 Clasie 8 Vilhena 7 Immers 6 Verhoek 5,5 Pellè 7,5 Boëtius 8,5
Schaken 6 Vormer -
edit: Inderdaad weer mooi werk. Viel me trouwens op dat als Boëtius dadelijk genoeg wedstrijden heeft gespeeld hij toch mooi bovenin komt te staan. Momenteel zou hij een derde plaats halen. Mooi werk, leuk om te zien dat hij het zowel op het veld als bij de beoordelingen goed doet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2013 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Feyenoord - AZ 3-1
Mulder 7 Janmaat 7 De Vrij 7,5 Mathijsen 6,5 Martins Indi 6,5 Clasie 8 Vilhena 7 Immers 7 Verhoek 6 Pellè 7,5 Boëtius 9 |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: dit slaat echt nergens op man jij bent gek |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 12:21 schreef feyenoord!!! het volgende:Feyenoord - AZ 3-1 Mulder 6,5 Janmaat 7 De Vrij 7 Mathijsen 7 Martins Indi 7 Clasie 8 Vilhena 7 Immers 6 Verhoek 5,5 Pellè 7,5 Boëtius 8,5 Schaken 6 Vormer - edit: Inderdaad weer mooi werk. Viel me trouwens op dat als Boëtius dadelijk genoeg wedstrijden heeft gespeeld hij toch mooi bovenin komt te staan. Momenteel zou hij een derde plaats halen. Mooi werk, leuk om te zien dat hij het zowel op het veld als bij de beoordelingen goed doet! Idd nog 2 wedstrijden spelen en Boëtius komt met stip binnen op de 3e plaats! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
21e ronde (AZ thuis: 3-1) 15 posts tot nu toe
Mulder 6,6 Janmaat 6,7 De Vrij 7,2 Mathijsen 6,5 Martins Indi 6,1 Clasie 7,3 Trindade de Vilhena 6,3 Immers 6,3 Verhoek 5,5 Pellè 7,2 Boëtius 8,4
Schaken 5,9 Vormer 6,3
Gemiddeld na 30 wedstrijden: zaten een paar foutjes in => zie hieronder!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 februari 2013 door JanM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Feyenoord - AZ 3-1
Mulder 7,5 foutloos en 2 knappe reddingen Janmaat 7,0 zeer constant seizoen! De Vrij 7,0 Mathijsen 7,0 Martins Indi 6,0 Komt langzaam uit zijn winterdip Clasie 7,5 Vilhena 7,0 Immers 6,5 (inzet 8,0, voetballend 5,0) Verhoek 5,0 Te weinig dreiging, liever Achabar op die plek Pellè 8,0 Boëtius 8,0
Schaken 6,0 Heeft wedstrijdritme nodig Vormer 6,0 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
21e ronde (AZ thuis: 3-1) 16 posts (en nou ophouden!:)
Mulder 6,6 Janmaat 6,7 De Vrij 7,2 Mathijsen 6,6 Martins Indi 6,1 Clasie 7,3 Trindade de Vilhena 6,3 Immers 6,3 Verhoek 5,5 Pellè 7,3 Boëtius 8,3
Schaken 5,9 Vormer 6,3
Na 30 wedstrijden gemiddeld:
TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld
Pellè (22 x basis) J 6,5 Clasie (28 x basis) J 6,2 Janmaat (27 x basis) J 6,1 Mulder (16 x basis) J 6,0 Trindade de Vilhena (14 x basis en 5 x als invaller) J 6,0 Mathijsen (22 x basis) J 5,9 De Vrij (20 x basis) J 5,9 Martins Indi (28 x basis) J 5,7 Vormer (10 x basis en 8 x als invaller) J 5,5 Schaken (23 x basis en 3 x als invaller) J 5,2 Verhoek (11 x basis en 8 x als invaller) J 5,1 Immers (28 x basis en 1 x als invaller) J 5,1 Nelom (16 x basis en 5 x als invaller) J 4,9 Leerdam (12 x basis en 3 x als invaller) J 4,8
Boëtius (10 x basis en 4 x als invaller) N 6,1 Mokotjo (1 x als invaller) N 6,0 Kongolo (4 x basis en 4 x als invaller) N 5,8 Lamprou (14 x basis) N 5,6 Goossens (1 x basis en 2 x als invaller) N 5,5 Achahbar (2 x basis en 9 x als invaller) N 5,4 Singh (1 x basis en 9 x als invaller) N 5,3 Van Beek (1 x basis) N 5,0 Cissé (12 x basis en 2 x als invaller) N 4,8 Fernandez (6 x basis en 7 x als invaller) N 3,7 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog meer mensen die cijfers willen geven..d:-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 3 Janmaat 3 De Vrij 4 Mathijsen 4 Indi 4 Clasie 4.5 Vilhena 4.5 Immers 6 Verhoek 3 Pelle 7 Boëtius 4
Wissels: Vormer 4 Schaken 4 Goossens / (te kort, maar verdiend voor dat schot alleen al een 3..) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pec Zwolle Feyenoord 3-2
Basis Mulder 3 Janmaat 4,5 De Vrij 5 Mathijsen 5 Indi 4 Clasie 4 Immers 3 Vilhena 4 Boetius 4 Pellè 7 Verhoek 3
Wissels Vormer 5 Schaken 4 Goossens -
Coach Koeman 4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Janmaat een 5?????????????????? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Vond hem slecht maar niet zo belabberd slecht. Ok een 4,5 jij je zin. :) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
PEC Zwolle - Feyenoord
Basis: Mulder 3 (grote fout, kost je de wedstrijd. Dus een 3) Janmaat 4,5 De Vrij 5 Mathijsen 5 Indi 4,5 (had moeten scoren) Clasie 5 Vilhena 5 Immers 5 Verhoek 4 (bijna niet gezien, behalve bij zijn grote misser) Pelle 7 (twee goede goals, maar verdedigend heeft hij wel fouten gemaakt, helaas) Boëtius 4,5 (vrijwel niet gezien)
Wissels: Vormer 4 Schaken 4 Goossens - (speelde wel dramatisch slecht in die paar minuten)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2013 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Mulder 3 Janmaat 4 De Vrij 4 Mathijsen 4 Indi 4 Clasie 4 Vilhena 4 Immers 5 Verhoek 3 Pelle 6 Boëtius 4
Vormer 4 Schaken 4 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
normaal mn favoriete topic.nu niet helaas.
Mulder 3 Janmaat 4,5 De Vrij 5 Mathijsen 5,5 Bmi 4 Clasie 5,5 Vilhena 4,5 Immers 5,5 Verhoek 3,5 Pelle 8 lulpraat van Koeman.moet eerlijk zijn en niet de beschermer van..al worden door zijn woorden ineens tal van meningen bijgesteld over Pelle deze wedstrijd.slappe hap. Boetius 5
Vormer 5...maar past er niet tussen,brengt niets. schaken 4 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder 3 Janmaat 3 De Vrij 4 Mathijsen 4 Indi 3 Clasie 3 Vilhena 3 Immers 5 Verhoek 3 Pelle 6 Boëtius 3
Vormer 3 Schaken 3
Daar kunt u het mee doen |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Mulder 2 (Coacht niet, en komt er nooit uit ---> einde oefening aub) Janmaat 4 De Vrij 4 Mathijsen 5 (weet pelle wel blind te vinden!) Indi 4 (wordt verneukt op de LB-positie) Clasie 4 Vilhena 4 Immers 5 Verhoek 3 Pelle 7.5 Boëtius 3 (minder lullen in de media svp)
Vormer 4 (was niet in vorm...) Schaken 4 (ken beter gaan dammen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2013 door Maximus -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Je mag niet lager dan een twee geven volgens mij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 19:53 schreef Maximus het volgende:Mulder 2 (Coacht niet, en komt er nooit uit ---> einde oefening aub) Janmaat 4 De Vrij 4 Mathijsen 5 (weet pelle wel blind te vinden!) Indi 4 (wordt verneukt op de LB-positie) Clasie 4 Vilhena 4 Immers 5 Verhoek 3 Pelle 7.5 Boëtius 3 (minder lullen in de media svp) Vormer 4 (was niet in vorm...) Schaken 4 (ken beter gaan dammen) Eens! Ik deel Max zijn punten JanM |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Ik doe dit nu voor het eerst trouwens... erg? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Mulder 4 Janmaat 4 De Vrij 4 Mathijsen 4 Indi 4 Clasie 4 Vilhena 4.5 Immers 4.5 Verhoek 4 Pelle 6 Boëtius 4
Wisselspelers: Vormer 4 Schaken 4 Goossens 4
collectief gefaald .. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Niet mee eens sommige waren beter dan andere.. Mulder en Immers waren het slechts van de wedstrijd. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 20:41 schreef Wim2 het volgende:[..] Niet mee eens sommige waren beter dan andere.. Mulder en Immers waren het slechts van de wedstrijd. says a forum idiot .. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: okay, "ban the idiots" dan maar? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: beetje moeilijk,dat zijn we misschien allemaal wel. af en toe wat los laten is mijn devies. het is maar n forum. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 20:58 schreef van geil het volgende:[..] beetje moeilijk,dat zijn we misschien allemaal wel. af en toe wat los laten is mijn devies. het is maar n forum. klopt, het is maar een forum, .. maar zou wel prettiger zijn zonder stoorzender(s) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koeman vandaag voor mij de flapdrol van de dag! of je houdt je muil.of je zegt alles. en begin vooral bij jezelf. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Mulder 5 Janmaat 5 De Vrij 5 Mathijsen 5 Indi 5 Clasie 5 Vilhena 5 Immers 6 Verhoek 4 Pelle 7 Boëtius 5
Schaken 3 Vormer 4 Goossens - |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 19:46 schreef van geil het volgende:normaal mn favoriete topic.nu niet helaas. Mulder 3 Janmaat 4,5 De Vrij 5 Mathijsen 5,5 Bmi 4 Clasie 5,5 Vilhena 4,5 Immers 5,5 Verhoek 3,5 Pelle 8 lulpraat van Koeman.moet eerlijk zijn en niet de beschermer van..al worden door zijn woorden ineens tal van meningen bijgesteld over Pelle deze wedstrijd.slappe hap. Boetius 5 Vormer 5...maar past er niet tussen,brengt niets. schaken 4 Dus een aanvaller mag verdedigende fouten maken bij standaardsituaties zonder dat hij daarop wordt afgestraft? In mijn ogen heeft Pellè fouten gemaakt bij de standaardsituaties bij de tegengoals. Dat hij dan twee geweldige goals maakt, zorgt ervoor dat hij alsnog een behoorlijk cijfer haalt. Speelde ook gewoon een prima wedstrijd op die paar foutjes na. Helaas leverde dat gelijk tegendoelpunten op. Maar daarom krijgt Pellè van mij geen 8, maar een 7. Al reken ik Mulder ook zeker dat derde doelpunt aan. Ach ja, het is altijd balen als je verliest en zeker op deze manier. Maar eens te meer moeten we hiervan onthouden dat we de standaardsituaties moeten verbeteren. En daarnaast helpt het ook om scherp te beginnen. Dat meenemen naar volgende week en er dan vol op tegen PSV. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: En maar kritiek hebben dat anderen jou een Jood noemen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
Pec zwolle-Feyenoord 3-2
Mulder 3 Janmaat 4 De Vrij 3,5 Mathijsen 4,5 Bruno MI 3 Clasie 4,5 Immers 3 De Vilhena 4,5 Verhoek 3 Pelle' 6,5 Boetius 5
Schaken 4,5 Vormer 4 Goossens 5
Koeman 3 |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 18:39 schreef Grazi het volgende:Pec zwolle-Feyenoord 3-2 Mulder 3 Janmaat 4 De Vrij 3,5 Mathijsen 4,5 Bruno MI 3 Clasie 4,5 Immers 3 De Vilhena 4,5 Verhoek 3 Pelle' 6,5 Boetius 5 Schaken 4,5 Vormer 4 Goossens 5 Koeman 3 Dat je de spelers laag beoordeelt snap ik. Die speelden ook vrijwel allemaal slecht. Maar waarom Koeman een 3? Je kan hem toch niet gaan verwijten dat de spelers slap begonnen. Hij heeft van tevoren weet ik hoe vaak gezegd dat het moeilijk zou worden tegen PEC. De spelers waren gewaarschuwd. Dat we dan zo beginnen, tsja, daar kan Koeman ook niets aan doen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 20:29 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Dat je de spelers laag beoordeelt snap ik. Die speelden ook vrijwel allemaal slecht. Maar waarom Koeman een 3? Je kan hem toch niet gaan verwijten dat de spelers slap begonnen. Hij heeft van tevoren weet ik hoe vaak gezegd dat het moeilijk zou worden tegen PEC. De spelers waren gewaarschuwd. Dat we dan zo beginnen, tsja, daar kan Koeman ook niets aan doen. ik had nog zo iets dergelijks gelezen, zal toch geen familie, of vriendje, zijn? ..
Wim2 - zondag 17 februari 2013 - 16:36 quote deeplink
Pec Zwolle Feyenoord 3-2
Basis Mulder 3 Janmaat 4,5 De Vrij 5 Mathijsen 5 Indi 4 Clasie 4 Immers 3 Vilhena 4 Boetius 4 Pellè 7 Verhoek 3
Wissels Vormer 5 Schaken 4 Goossens -
Coach Koeman 4 |
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 20:29 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Dat je de spelers laag beoordeelt snap ik. Die speelden ook vrijwel allemaal slecht. Maar waarom Koeman een 3? Je kan hem toch niet gaan verwijten dat de spelers slap begonnen. Hij heeft van tevoren weet ik hoe vaak gezegd dat het moeilijk zou worden tegen PEC. De spelers waren gewaarschuwd. Dat we dan zo beginnen, tsja, daar kan Koeman ook niets aan doen. Ik verwijt Dhr. Koeman alleen maar dat hij geen andere spelers in de basis zet. En dan met name vervangers voor Immers, Mathijsen, Mulder en Verhoek. Biuten dat vond ik de wissel om Vormer erin te brengen ook al verkeerd. En ik ben al nooit een voorstander van Dhr. Koeman geweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door Grazi -- |
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 20:29 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Dat je de spelers laag beoordeelt snap ik. Die speelden ook vrijwel allemaal slecht. Maar waarom Koeman een 3? Je kan hem toch niet gaan verwijten dat de spelers slap begonnen. Hij heeft van tevoren weet ik hoe vaak gezegd dat het moeilijk zou worden tegen PEC. De spelers waren gewaarschuwd. Dat we dan zo beginnen, tsja, daar kan Koeman ook niets aan doen. U heeft nu al uw conclusie getrokken. Dat vind ik weer tegen vallen U. U beticht mij ervan dat ik wat met Wim2 te maken heb omdat ik Dhr. Koeman een lage cijfer gaf. Als dat geen vooroordeel is .. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 21:05 schreef Grazi het volgende:[..] U heeft nu al uw conclusie getrokken. Dat vind ik weer tegen vallen U. U beticht mij ervan dat ik wat met Wim2 te maken heb omdat ik Dhr. Koeman een lage cijfer gaf. Als dat geen vooroordeel is .. U kunt u eventueel vervoegen bij de griffie om een aanklacht wegens smaad te deponeren uiteraard. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
super feyenoord
|
|
|
Basis Mulder 4 Janmaat 5 De Vrij 5,5 Mathijsen 6 (was toch wel 1 van zijn beste westrijden hoor) Indi 6 Clasie 5 Immers 6 Vilhena 5,5 (vanwege de afronding) Boetius 7 (was erg drijgend via de vlanken) Pellè 7 Verhoek 5.5
Wissels Vormer 5,5 Schaken 5 Goossens -
Coach Koeman 7
ik denk dat Mulder de groote verliezer is van de westrijd. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Allereerst welkom nieuwe juryleden Maximus, Grazi en super feyenoord. Maximus: je mag cijfers tussen 3 en 9 geven, dus jouw 2 voor Mulder telt mee als een 3 (don't kill the messenger, zo zijn de regels nou eenmaal ooit bedacht - it wasn't me). En super feyenoord, hebben wij dezelfde wedstrijd gezien ;-) ?
Hierbij mijn eigen punten alvorens ik weer het wedstrijdgemiddelde en het totaalgemiddelde zal posten:
Mulder 4 Janmaat 4 De Vrij 4 Mathijsen 4 Martins Indi 4 Clasie 4 Trindade de Vilhena 4 Immers 4 Verhoek 3 Pellè 6 Boëtius 4
Vormer 4 Schaken 4 Goossens 4
Het was allemaal erg zwak, met Verhoek als absolute uitschieter. Pellè krijgt met een 6 het voordeel van de twijfel, eigenlijk alleen maar omdat hij het met zijn 2 goals nog even spannend maakte ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
22e ronde (Zwolle uit: 3-2) 13 posts (tot nu toe ... kom er maar in Renato ;-)
Mulder 3,4 Janmaat 4,1 De Vrij 4,4 Mathijsen 4,7 Martins Indi 4,1 Clasie 4,3 Trindade de Vilhena 4,3 Immers 4,8 Verhoek 3,5 Pellè 6,8 Boëtius 4,3
Vormer 4,2 Schaken 4,0 Goossens 4,3
Na 31 gespeelde wedstrijden ziet het gemiddelde er zo uit:
TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld
Pellè (23 x basis) J 6,7 Clasie (29 x basis) J 6,4 Janmaat (28 x basis) J 6,3 Trindade de Vilhena (15 x basis en 5 x als invaller) J 6,1 Mulder (17 x basis) J 6,1 Mathijsen (23 x basis) J 6,1 De Vrij (21 x basis) J 6,1 Martins Indi (29 x basis) J 5,9 Vormer (10 x basis en 9 x als invaller) J 5,6 Schaken (23 x basis en 4 x als invaller) J 5,5 Immers (29 x basis en 1 x als invaller) J 5,4 Verhoek (12 x basis en 8 x als invaller) J 5,2 Nelom (16 x basis en 5 x als invaller) J 5,2
Boëtius (11 x basis en 4 x als invaller) N 6,3 Kongolo (4 x basis en 4 x als invaller) N 6,1 Mokotjo (1 x als invaller) N 6,0 Lamprou (14 x basis) N 5,9 Van Beek (1 x basis) N 5,6 Achahbar (2 x basis en 9 x als invaller) N 5,5 Singh (1 x basis en 9 x als invaller) N 5,4 Goossens (1 x basis en 3 x als invaller) N 5,3 Cissé (12 x basis en 2 x als invaller) N 5,1 Leerdam (12 x basis en 3 x als invaller) N 5,0 Fernandez (6 x basis en 7 x als invaller) N 3,9 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Enneh lijdensweg, waar blijven jouw punten whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: LUL
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
|