|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nananananananah ....... (kleutergedrag!) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is ie al verdwenen?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heren....... We zijn hier met een doel. Waar is die vijandigheid voor nodig? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vijandigheid..??? Dat zie je verkeerd maat..ik haat L niet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: prima! maar doel ook op alle andere,incl L |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja kan het wel begrijpen, zijn 'provocaties' roept reacties op.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Met mijn wijffie hoef je geen meelijden te hebben ... die is met een paar vriendinnen een paar dagen shoppen in New York . Kan je beter medelijden met mij hebben! Geen seks en een flinke rib uit mijn lijf als ik de rekeningen binnen krijg. Hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 maart 2013 - 00:40 schreef lijdensweg het volgende:[..] Met mijn wijffie hoef je geen meelijden te hebben ... die is met een paar vriendinnen een paar dagen shoppen in New York . Kan je beter medelijden met mij hebben! Geen seks en een flinke rib uit mijn lijf als ik de rekeningen binnen krijg. Hahaha Wat een geweldige echtgenoot ben jij zeg.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb niks te klagen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je doet niet anders d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha, dat is een goeie ja ... Prive en Feyenoord ( Erwin Mulder ) wel gescheiden houden hé !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen Pelle met n 9 deze keer :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex gaat een negen verdienen..!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hmmmm, denk het niet ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kom op man heb vertrouwen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tussen vertrouwen en realisme zit een wereld van verschil!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mogelijk we hebben het er na zaterdag nog wel over d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voor de zoveelste keer !!! :-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hoerenveen- Feyenoord 2-0
Mulder 3,5 Janmaat 5 de Vrij 4,5 Mathijsen 6 BMI 5 Clasie 5 Immers 5,5 De Vilhena 5,5 Vormer 6 Schaken 5 Boëtius 4,5
Verhoek 5 Cissé 5,5
Koeman 3,5 , waardeloze opstelling ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lekker hé , die Erwin Mulder ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Allemaal een 3. Collectief falen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Heerenveen - Feyenoord Mulder 3 Janmaat 6 De Vrij 5 Mathijsen 5 Indi 4 Clasie 4 Vormer 6 Vilhena 6 Schaken 4 Immers 5 Boëtius 4
Wissel Verhoek 5 Goossens - |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Aanvallend te weinig kwaliteit. Verdedigend stond het redelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op die amateuristische fouten na |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 3 Janmaat 5 De Vrij 4 Mathijsen 5 Indi 4 Clasie 3 Vormer 6 Vilhena 4 Schaken 4 Immers 5 Boëtius 4
Wissels: Verhoek 3 Cissé / Goossens /
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 maart 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Mulder - Heel slecht Janmaat - gewoon weer een 6 De Vrij - Cruciale fout 4 Mathijsen - niets op aan te merken 6 BMI - Zoals altijd compleet onzichtbaar op de LB 5 Clasie - Dit is denk ik gewoon zijn max blijft domme foutjes maken 4 Vormer - goed gespeeld 7 Vilhena - lijdt vaak onnodig balverlies 5 Immers -(te kort gespeeld) Boetius - Sinds hij zijn afro geschoren heeft is het werkelijk niets meer 4 Schaken - Prima gespeeld voor een RB in de punt van de aanval 6
Verhoek - ging wel beter dan in andere invalbeurten 5 Cisse - Werd pas gezocht als ie gedekt stond 6 Goossens - (te kort)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 maart 2013 door qwerto -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 - 22:59 schreef qwerto het volgende:Mulder - Heel slecht Janmaat - gewoon weer een 7 De Vrij - Cruciale fout maar voor de rest vlekkenloos 5 Mathijsen - niets op aan te merken 7 BMI - Zoals altijd compleet onzichtbaar op de LB 5 Clasie - Dit is denk ik gewoon zijn max blijft domme foutjes maken 5 Vormer - goed gespeeld 7 Vilhena - lijdt vaak onnodig balverlies, wel strijd 6 Immers -(te kort gespeeld) Boetius - Sinds hij zijn afro geschoren heeft is het werkelijk niets meer 5 Schaken - Prima gespeeld voor een RB in de punt van de aanval 7 Verhoek - Verrasend goed 7 Cisse - Werd pas gezocht als ie gedekt stond 6 Goossens - (te kort) ???????????????????????????????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mulder 3 de vrij 3 mathijsen 7 janmaat 6,5 bmi 5,5 vilhena 5,5 (prima eerste slechte tweede helft) clasie 4 (is geblesseerd) vormer 5,5 jp 5 schaken 5,5 Immers 3,5 verhoek 3,5 cisse 5,5 koeman 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 maart 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Mulder 4,5 Janmaat 6,5 Mathijsen 6 De Vrij 4 Indi 5 Clasie 4,5 Vilhena 5 Vormer 6,5 Immers 4 Boetius 4 Schaken 6
Wissels Verhoek 4 Cisse 5 Goossens - |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Mulder 5.5 (omdat ik hem, los van z'n uittrappen, nog bij de minst slechten vond horen) Janmaat 6,5 Mathijsen 6.5 De Vrij 4 Indi 5 Clasie 4 Vilhena 5 Vormer 6,5 Immers 4.5 Boetius 4.5 Schaken 6
Wisselspelers: Verhoek 4 Cisse 5 Goossens -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2013 door sevillana -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 14:19 schreef sevillana het volgende:Basisteam: Mulder 5.5 (omdat ik hem, los van z'n uittrappen, nog bij de minst slechten vond horen) Janmaat 6,5 Mathijsen 6.5 De Vrij 4 Indi 5 Clasie 4 Vilhena 5 Vormer 6,5 Immers 4.5 Boetius 4.5 Schaken 6 Wisselspelers: Verhoek 4 Cisse 5 Goossens - Hahaha, het zal eens niet zo zijn. Gelukkig zag en zie de meerderheid het anders ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
was te verwachten en kon niet uitblijven natuurlijk, deze anti Mulder reactie, ... overigens, ik geef het nog maar een keer aan, slimmerikje;
het is namelijk zieT de meerderheid ..... hèhèhè ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 april 2013 - 00:29 schreef sevillana het volgende:was te verwachten en kon niet uitblijven natuurlijk, deze anti Mulder reactie, ... overigens, ik geef het nog maar een keer aan, slimmerikje; het is namelijk zieT de meerderheid ..... hèhèhè ;) Zie de meederheid het anders, héhéhé ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Allemaal een 4, alleen Mathijsen en Vormer een zesje:
Mulder 4 Janmaat 4 De Vrij 4 Mathijsen 6 Martins Indi 4 Clasie 4 Vormer 6 Trindade de Vilhena 4 Immers 4 Boëtius 4 Schaken 4
Verhoek 4 Cissé 4 Goossens 4 |
|
|
|