|
|
Mokum1
|
|
|
Hier volgt een mededeling voor alle Ajax haters.
Vanaf 2 mei 2012, 21:45uur is de code 020 vervangen door +31 20.
Deze code zal minimaal een jaar lang van kracht blijven.
Dank voor uw medewerking. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 14:53 schreef Mokum1 het volgende:Hier volgt een mededeling voor alle Ajax haters. Vanaf 2 mei 2012, 21:45uur is de code 020 vervangen door +31 20. Deze code zal minimaal een jaar lang van kracht blijven. Dank voor uw medewerking. Lekker belangrijk....maar als dit zo is moet je dit topic elders introduceren....voetbal...en/of bij Feijenoord... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Ik begrijp deze onzin ook niet echt. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
puff wat een zure gasten zeg.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Misschien ligt het niet ons maar aan jouw? |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Nee ligt aan jullie want je hoeft niet te reageren zure.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Het is een openbaar forum waarop ik altijd mag reageren. Als mijn reactie jou niet kan bekoren heb je gewoon pech. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 15:19 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Het is een openbaar forum waarop ik altijd mag reageren. Als mijn reactie jou niet kan bekoren heb je gewoon pech. Je noemt het onzin, persoonlijk reageer ik niet op onzin. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
wat heeft 020 met een 'Ajax haters' code te maken?
Het is gewoon het kerngetal voor gemeente Amsterdam hoor... |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Ik vind hem leuk! Ik hou wel van dit soort ongein :) |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Uuhhm zogeheten fans van Feyenoord Psv Az etc nemen het woord Ajax niet in de mond maar het kengetal, nu hebben we 31 titels dus mogen ze het land-kengetal ervoor plaatsen.... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Ikke dus ook, maar zo te zien wordt dat niet op prijs gesteld. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Geen speld tussen te krijgen, toch? |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Hahaha, het duurde even maar dat kwam vooral door die reactie die er gelijk na kwam :P Maar hij is wel erg goed!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik moest ff denken maar ik snap hem |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Denk dat Marco en Nicky het ook niet helemaal begepen.
Om het dan gelijk als onzin en graploos te bestempelen gaat mij wat ver. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahahahahahahahahahahahaha ik begrijp hem nu pas...excuse me dat ik 'm zo laat door had...hij is goed Mokum1!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ik vind hem grappig!!!!!;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij is super!!!!!! Waarom haat iedereen Ajax eigenlijk.... zijn we zo erg arrogant dan ?.... Wij toch niet jonegens...wij zijn best gezellig!!!!!!!
Volgens mij ligt het meer aan degene die ons haten...de rest van Nederland...dat zijn allemaal schapen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 18:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij is super!!!!!! Waarom haat iedereen Ajax eigenlijk.... zijn we zo erg arrogant dan ?.... Wij toch niet jonegens...wij zijn best gezellig!!!!!!! Volgens mij ligt het meer aan degene die ons haten...de rest van Nederland...dat zijn allemaal schapen... Wij zijn nie arrogant Jack!!! Wij zijn gewoon de grootste en beste club van Nederland met meer publiek, meer bekers,meer schalen,meer supporters , meer stadion, meer sterren, meer aandacht, meer uitzendtijd etc etc ... Maar arrogant zijn we niet toch?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 18:38 schreef joduh het volgende:[..] Wij zijn nie arrogant Jack!!! Wij zijn gewoon de grootste en beste club van Nederland met meer publiek, meer bekers,meer schalen,meer supporters , meer stadion, meer sterren, meer aandacht, meer uitzendtijd etc etc ... Maar arrogant zijn we niet toch?? Haha
Maareh, als we niet aorrogant waren gevonden was er wel een andere stok geweest om mee te slan. Dat heb je nou eenmaal en er is altijd wel wat. Kijk maar wat we zelf schrijven over feyenoorders of PSV fans |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 18:44 schreef Eide het volgende:[..] Haha Maareh, als we niet aorrogant waren gevonden was er wel een andere stok geweest om mee te slan. Dat heb je nou eenmaal en er is altijd wel wat. Kijk maar wat we zelf schrijven over feyenoorders of PSV fans Hoort erbij eide.... Haha en bevalt Neverland trouwens!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Als je bedoelt na m'n vakantie: het is hier fris en vochtig. Als je mijn woonplaats bedoelt: hoe bedoel je, Nederland? Zijn hier halve Belgen en hele lampjes meestal :p |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 18:38 schreef joduh het volgende:[..] Wij zijn nie arrogant Jack!!! Wij zijn gewoon de grootste en beste club van Nederland met meer publiek, meer bekers,meer schalen,meer supporters , meer stadion, meer sterren, meer aandacht, meer uitzendtijd etc etc ... Maar arrogant zijn we niet toch?? Nee natuurlijk niet hoe komen ze daarbij...hahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 18:44 schreef Eide het volgende:[..] Haha Maareh, als we niet aorrogant waren gevonden was er wel een andere stok geweest om mee te slan. Dat heb je nou eenmaal en er is altijd wel wat. Kijk maar wat we zelf schrijven over feyenoorders of PSV fans Nee maar Ajax wordt door de rest van Nederland uitgespuugd..tegen Ajax bundelen ze de krachten...ik denk dat de haat jegens Ajacieden van Feijenoorders groter is dan andersom.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 19:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee maar Ajax wordt door de rest van Nederland uitgespuugd..tegen Ajax bundelen ze de krachten...ik denk dat de haat jegens Ajacieden van Feijenoorders groter is dan andersom.... Dat weet ik wel zeker sjakie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik snap die haat niet helemaal Neman...wij zijn altijd gewoon beter geweest...is gewoon een kwestie van aannemen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 19:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik snap die haat niet helemaal Neman...wij zijn altijd gewoon beter geweest...is gewoon een kwestie van aannemen.... Haat is een gevoel wat ik niet ken......ik haat niemand Sjakie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ook niet Neman....al kan ik sommige mensen wel uitkotsen...we zijn hier allemaal maar relatief kort op deze aardkloot...heb geen zin en tijd om iemand te gaan haten....heeft ook geen zin...of die persoon moet het zo bont maken..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 18:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij is super!!!!!! Waarom haat iedereen Ajax eigenlijk.... zijn we zo erg arrogant dan ?.... Wij toch niet jonegens...wij zijn best gezellig!!!!!!! Volgens mij ligt het meer aan degene die ons haten...de rest van Nederland...dat zijn allemaal schapen... wij arrogant? moet je dat FC twente horen, die worden 6e en spreken van een tussen seizoen. haha geef dan gewoon toe dat je er niet bijhoort! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 19:52 schreef NatjosFC het volgende:[..] wij arrogant? moet je dat FC twente horen, die worden 6e en spreken van een tussen seizoen. haha geef dan gewoon toe dat je er niet bijhoort! Nee maar die willen er zo graag bijhoren....Munsterman loopt niet voor niets met miljoenen te strooien...die had net als PSV een aantal jaren achtereen kampioen willen worden.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 19:52 schreef NatjosFC het volgende:[..] wij arrogant? moet je dat FC twente horen, die worden 6e en spreken van een tussen seizoen. haha geef dan gewoon toe dat je er niet bijhoort! Vindt jou arrogant.......slome....:) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: geen commentaar, ik ben gewoon Koning;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehehe........wat ben ik dan wel niet ouwe |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: sorry kerel, ik ben altijd zwart;D |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: De koning is dood!!
quote: Lang leve de koning!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Koning van Swaziland dan:
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hahahahahahaha love you gap.....hoe is texel?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: sorry die hebben een president. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ben al weer in Purmereutel :) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oke dacht dat je er tot morgen zat |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: wedden jonge. ik ben daar de koningen maar heb ongeveer een half uur geleden besloten een President aante stellen, Nenam is nu president van Swaziland. |
|
|
|