|
|
baco74
|
|
|
quote: Was ook de bedoeling, maar moet dan om 10.00 uur het huisie uit zijn.......ga echt geen wekker zetten in me vakantie :)
Zijn vanmiddag lekker rustig gaan inpakken en opruimen.....was toch kutweer.....ook nog lekker rustig op de boot, vrijdags is chaos. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:11 schreef NatjosFC het volgende:[..] wedden jonge. ik ben daar de koningen maar heb ongeveer een half uur geleden besloten een President aante stellen, Nenam is nu president van Swaziland. Wat moet ik in Swaffelland ouwe....... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:12 schreef baco74 het volgende:[..] Was ook de bedoeling, maar moet dan om 10.00 uur het huisie uit zijn.......ga echt geen wekker zetten in me vakantie :) Zijn vanmiddag lekker rustig gaan inpakken en opruimen.....was toch kutweer.....ook nog lekker rustig op de boot, vrijdags is chaos. Slim van je gap |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:11 schreef NatjosFC het volgende:[..] wedden jonge. ik ben daar de koningen maar heb ongeveer een half uur geleden besloten een President aante stellen, Nenam is nu president van Swaziland. Haha.....goed voor de lokale brouwer aldaar.
We zijn een beetje off-topic mannen, zullen we naar het café gaan? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: kan dat plaatje niet vinden, dus doe het wel in woorden..
HOU JE WAFFEL EN SWAFFEL! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:14 schreef baco74 het volgende:[..] Haha.....goed voor de lokale brouwer aldaar. We zijn een beetje off-topic mannen, zullen we naar het café gaan? ben ik niet meer welkom, |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ?????????? huh......wrom nie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Natjos wat lul je nou man....wie zegt dat je niet welkom bent....ik begrijp je ff niet vriend |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Bull-shit ouwe, gewoon de kroeg in jij!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Als het knokken wordt....de "ArenA" is 24 uur geopend....whehehehehe |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Oh ja dat topic is er ook nog.........op zo'n vredig forum nogwel :) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik vind het toch wel heel erg vredig geworden sinds het topic "de ArenA" er is...heeft een helende werking gehad denk ik ...ook is Ajax toen aan die inhaalrace begonnen.... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 23:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik vind het toch wel heel erg vredig geworden sinds het topic "de ArenA" er is...heeft een helende werking gehad denk ik ...ook is Ajax toen aan die inhaalrace begonnen.... Helende werking? Had je het parenacetamol moeten noemem. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha lees het nu pas.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 14:53 schreef Mokum1 het volgende:Hier volgt een mededeling voor alle Ajax haters. Vanaf 2 mei 2012, 21:45uur is de code 020 vervangen door +31 20. Deze code zal minimaal een jaar lang van kracht blijven. Dank voor uw medewerking. GE-NI-AAL!!! |
|
|
|